NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Atvejo analizė: Kaip Europos vadovas optimizuoja savo keliones naudodamasis verslo aviacijos paslaugomis AEROAFFAIRES

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Laikas yra ne tik ribotas išteklius, bet ir vienas iš strategiškai svarbiausių šiuolaikinio verslo išteklių. Ekonominėmis aplinkybėmis, kai kiekviena galimybė gali būti svarbi, gebėjimas veikti greitai – būti reikiamoje vietoje reikiamu laiku – gali pakeisti derybų eigą, pagreitinti sprendimo priėmimą ar užtikrinti svarbią partnerystę. Verslo kelionės, ilgą laiką buvusios paprasta pagalbine funkcija, dabar yra labai svarbios vadovų komandų veiklai.

Kai kelionė susijusi su keliomis šalimis, aukšto lygio kontaktais ir trumpais terminais, verslo aviacija tampa konkrečiu veiksmingumo ir numatymo svertu. Kelionės privačiu lėktuvu – toli gražu ne įvaizdžio ar prestižo klausimas. Visų pirma, tai darbo priemonė, leidžianti išsaugoti tai, kas svarbiausia: naudingą laiką, lankstumą ir optimalų pasirengimą sprendimams. Tiesą sakant, žurnalas ” Capital” apskaičiavo, kad generalinis direktorius, kuris per metus vyksta į maždaug trisdešimt kelionių, naudodamasis privačiu lėktuvu gali sutaupyti mėnesio darbo laiko ekvivalentą – tai akivaizdus įrodymas, kad taupant laiką galima sutaupyti daug.

Šiame atvejo tyrime parodyta, kaip AEROAFFAIRES, daugiau kaip 30 metų tarpininkaujantis oro linijų srityje, padėjo Europos grupės, besispecializuojančios tvaraus judumo technologijų srityje, generaliniam direktoriui pasirengti ir surengti strateginę kelionę po Europą. Misija truko tris dienas, trijose šalyse, trys skirtingi iššūkiai, o pagrindinis poreikis buvo vienas: sutaupyti laiko.

Skrydžių oro transportu užduoties su AEROAFFAIRES kontekstas

Šio vadovo laukianti misija yra lemiama Europos mastu. Klientas yra Prancūzijos pramonės grupės, veikiančios mažos taršos judumo sistemų sektoriuje, generalinis direktorius. Jo įmonė turi kelias gamybos vietas Europoje, palaiko technologinę partnerystę su specializuotais tiekėjais ir nuolat dalyvauja tarptautiniuose analitiniuose centruose energetikos ir inovacijų klausimais. Kitaip tariant, jo darbotvarkė yra kruopšti, o kelionės dažnai strateginės.

Šio konkretaus turo programa yra ypač išsami, joje numatyti trys pagrindiniai tikslai:

  • Apsilankymas partnerio gamykloje Štutgarte, kad būtų patvirtintas naujos gamybos linijos paleidimas. Kelionės metu siekiama patikrinti, ar ši pramonės įmonė galės be trikdžių padidinti gamybos apimtis, o tai yra esminė būsimo naujo gaminio pateikimo rinkai sąlyga.
  • Susitikimas su strateginiu tiekėju Milane siekiant sudaryti daugiametę tiekimo sutartį. Šis tiekėjas tiekia pagrindinį komponentą, o sudarius daugiametę sutartį bus užtikrinta grupės tiekimo grandinė, išvengta trūkumo ir kainų svyravimų.
  • Pasisakymas Paryžiuje tarptautiniame energetikos inovacijų forume, kuriame dalyvavo viešieji sprendimų priėmėjai ir investuotojai. Generalinis direktorius bus pakviestas kalbėti renginyje, todėl bendrovė bus labai gerai žinoma ir turės galimybę užmegzti aukšto lygio ryšius.

Trys svarbūs susitikimai trijose skirtingose aplinkose (pramoninėje, verslo ir institucinėje) per tris dienas iš eilės – labai ribotas laikas. Vadovybės komanda, žinoma, pradėjo ieškoti komercinių oro linijų šiems etapams sujungti, tačiau labai greitai išryškėjo apribojimai.

Nustatyti komercinių skrydžių apribojimai:

  • Privalomi jungiamieji skrydžiai. Nebuvo tiesioginio maršruto, kuriuo būtų galima veiksmingai sujungti Štutgartą, Milaną ir Paryžių per turimą laiką. Vadovui tektų kelis kartus sustoti ir persėsti į kitą lėktuvą, o vėluojant skrydžiui kiltų pavojus, kad gali būti praleistas persėdimas.
  • Netinkami tvarkaraščiai. Prašomomis datomis galimi reguliarūs skrydžiai neatitinka susitikimų reikalavimų. Pavyzdžiui, vienintelis rytinis skrydis iš Paryžiaus į Štutgartą atskrido per vėlai, kad 10 val. ryto būtų galima apsilankyti gamykloje, todėl teko išvykti dieną prieš ir ten praleisti papildomą naktį.
  • Terminaluose prarastas laikas. Net ir optimizuotas, kiekvienas komercinis skrydis reikalauja tam tikro laukimo: registracijos, saugumo patikros, įlaipinimo, išlaipinimo, bagažo atsiėmimo ir t. t. Apskritai „prarandamos” valandos, kurios pailgina darbo dieną.
  • Didesnis nuovargis. Per tris dienas vykstantys komerciniai skrydžiai, ankstyvas rytas, persėdimai ir stresas dėl galutinių terminų išvargintų vadovą ir pakenktų jo veiksmingumui svarbių susitikimų metu.
  • Nenumatytų įvykių rizika. Vėluojantys ar atšaukti skrydžiai, streikai, pamestas bagažas – visi nekontroliuojami veiksniai, galintys sutrikdyti svarbų kelionės tvarkaraštį.

Skaičiavimai aiškūs. Jei įmonė laikytųsi komercinės aviacijos tvarkaraščio, vien dėl tranzito ir laukimo laiko ji prarastų dvi darbo dienas. Kitaip tariant, ištisas dvi dienas, kai vadovas ir jo komanda negalėtų produktyviai dirbti su savo bylomis. Tarp praleistų persėdimų, kurių reikia išvengti, ir papildomų nakvynių viešbutyje, tradicinis maršrutas gerokai sumažintų misijos efektyvumą.

Vadovo asistentui, atsakingam už generalinio direktoriaus dienotvarkę, čia tenka lemiamas vaidmuo. Suprasdama neveiksmingumo riziką, ji ieškojo alternatyvos. Ji kreipėsi į daugiau kaip trisdešimties metų patirtį turinčią verslo aviacijos tarpininkę AEROAFFAIRES, kad ši pasiūlytų individualų sprendimą. Užklausa buvo išsiųsta vėlyvą popietę… ir atsakymo ilgai laukti nereikėjo.

AEROAFFAIRES, Europoje pirmaujančios oro linijų tarpininkavimo paslaugos, įsikišimas

Prašymo analizė

Vos tik su jais susisiekus, klientui skirta AEROAFFAIRES komanda išnagrinėjo pagrindinius organizuojamos kelionės parametrus:

  • Vadovaskeliauja su keliais kolegomis (4-6 žmonės). Lėktuvas turi būti toks, kad galėtų juos visus patogiai sutalpinti ir kad jie galėtų dirbti lėktuve.
  • Kelių krypčių maršrutas: Keli etapai (Paryžius – Štutgartas – Milanas – grįžimas į Paryžių) per trumpą laiką, skrydžiai vienas po kito, o lėktuvas kiekvieno susitikimo metu stovi vietoje.
  • Bendra kelionės trukmė: trys intensyvios dienos, lėktuvas ir įgula nuolat budi. Koordinavimas turi būti kruopštus, kad kiekvienas išvykimas, skrydis ir atvykimas vyktų tinkamu laiku.
  • Reikalingas konfidencialumas: jautrūs techniniai dokumentai ir sutartys lėktuve – norint ramiai dirbti skrydžių metu, būtinas visiškas diskretiškumas.
  • Lankstus tvarkaraštis: tvarkaraštis turi būti koreguojamas iki pat dienos prieš skrydį, atsižvelgiant į derybų eigą (pvz., atidėti pakilimą, jei susitikimas užsitęsia).
  • Koordinavimas ant žemės: kiekviename etape asfalto aikštelėje laukia privatus vairuotojas, kuris nuveš komandą tiesiai į susitikimą, nevažiuodamas per viešuosius terminalus.

Atlikus šią analizę, per mažiau nei dvi valandas pasiūlomas nuoseklus individualus sprendimas.

Lėktuvo pasirinkimas

Misijai reikėjo lengvojo lėktuvo, kuris būtų patogus ir turėtų pakankamą skrydžio nuotolį tiesioginiams skrydžiams be tarpinių sustojimų Europos viduje. AEROAFFAIRES pasiūlė „Cessna Citation CJ4”. Šis verslo klasės lėktuvas pasižymi keliais privalumais, atitinkančiais nustatytus poreikius:

  • Talpa: iki 6 keleivių, idealiai tinka generaliniam direktoriui ir jo artimai komandai.
  • Tylus salonas: tylus, garso nepraleidžiantis interjeras, idealiai tinkantis netrukdomam darbui skrydžio metu. Erdviame salone yra atlenkiamos odinės sėdynės, išskleidžiamos kompiuterių lentynos ir dideli langai natūraliam apšvietimui.
  • Didesnis nuotolis: maždaug 3 700 km nuotolis, todėl CJ4 yra vienas geriausių savo kategorijoje ir leidžia tiesiogiai skraidyti tarp Paryžiaus, Štutgarto ir Milano be degalų papildymo. Tai daugiau nei patenkina kelionių po kelis miestus poreikius.
  • Universalumas oro uostuose: CJ4 gali naudotis palyginti trumpais kilimo ir tūpimo takais (nuo ~ 1 500 m pakilimo tako). Todėl jis gali leistis antraeiliuose verslo oro uostuose, arčiau pramoninių teritorijų ar miestų centrų, išvengdamas didžiųjų perpildytų oro uostų.

Užsakovas greitai sutiko su šia galimybe. Įpratę keliauti per Paryžiaus-Le Bourget oro uostą, jie įvertino galimybę patekti į orlaivį tiesiogiai, be eilių ar labirinto per komercinį terminalą. Europoje pirmaujančiame verslo aviacijos oro uoste Le Buržė nuo atvykimo į privatų terminalą iki lėktuvo pakilimo paprastai praeina vos 15 minučių, o apie reguliarųjį skrydį reikia pranešti prieš dvi valandas. Šiam vadovui šis sutaupytas laikas ir diskretiškumas nuo pat įlaipinimo momento yra lemiamas privalumas.

Pilnas logistikos organizavimas: AEROAFFAIRES teikiamos paslaugos nuo durų iki durų

AEROAFFAIRES visapusiškai koordinuoja visą misiją, atkreipdama dėmesį į menkiausias logistikos detales:

  • Pritaikytas skrydžio planas: kiekvieno skrydžio tvarkaraštis tiksliai suderinamas su susitikimų reikalavimais. Pavyzdžiui, jei vizitas į gamyklą baigiasi 12 val., lėktuvas netrukus išskrenda į Milaną, kad būtų išvengta nereikalingo vėlavimo. Ir atvirkščiai, lėktuvas išskris tik tada, kai komanda bus pasiruošusi – tai suteikia tam tikro lankstumo, kurio nėra reguliariuose skrydžiuose.
  • Rezervuoti oro uostų laiko tarpsniai: Štutgarto ir Milano oro uostų nusileidimo ir pakilimo laiko tarpsniai gaunami iš anksto, siekiant užtikrinti, kad lėktuvas galėtų išskristi ir atskristi numatytu laiku, net ir esant intensyviam eismui. Nėra rizikos skristi ratais virš perpildyto oro uosto.
  • Vairuotojo vairuojamas automobilis ant asfalto: kai tik lėktuvas nusileidžia Štutgarte arba Milane, komandos prie lėktuvo apačios laukia privatus automobilis.
  • Individualus aptarnavimas lėktuve: lėktuve teikiamos specialios maitinimo paslaugos. Lengvi patiekalai, atsižvelgiant į alergijas ir vadovo pageidavimus, patiekiami lėktuve, kad galėtumėte valgyti negaišdami laiko. Nenustatomas sunkus maistas: komanda gali pasirinkti, ar skrydžio metu dirbti, ar ilsėtis.
  • Interneto ryšys skrydžio metu: lėktuve įrengtas spartusis belaidis internetas, užtikrinantis, kad vadovas ir jo darbuotojai nuolat palaikytų ryšį. Skrydžio metu jie gali siųsti el. laiškus, dalyvauti vaizdo konferencijose ar tikslinti prezentacijas, lyg būtų biure, ir visa tai – konfidencialioje ir saugioje aplinkoje.

Šių susitarimų tikslas – ne padidinti prabangių paslaugų skaičių, bet pašalinti visą nereikalingą trintį. Nuo skrydžio plano iki antžeminio transporto – viskas organizuojama taip, kad kiekvienas perėjimas būtų kuo sklandesnis. AEROAFFAIRES pasirūpina viskuo koordinuoti, todėl vadovai gali susitelkti tik į verslo reikalus. Kaip jie patys sako: „Naudodamiesi verslo aviacija, galite susitelkti į savo misiją ir nesirūpinti kelionės logistika”. Šia filosofija vadovaujasi misijai įgyvendinti sukurta organizacija.

Misijos tvarkaraštis

1 diena – ParyžiusŠtutgartas

Išvykimas: privatus lėktuvas išskrenda iš Le Buržė 7.30 val. Įlaipinimas vyksta greitai ir sklandžiai, be nereikalingo laukimo: kai tik vadovas atvyksta į verslo terminalą, jis įlipa į lėktuvą, o lėktuvas numatytu laiku palieka asfaltą.

Atvykimas: 9.10 val. lėktuvas nusileidžia Štutgarte. Privatus vairuotojas pasitiko komandą lėktuvo apačioje ir iš karto nuvežė ją į pramoninį objektą, kuriame apie 10 val. prasidėjo vizitas.

Apsilankymas gamybos vietoje: Susitikimas vyko be jokių trikdžių ar vėlavimų. Dvi valandas partnerio inžinieriai ir generalinis direktorius apžiūrėjo naująją gamybos liniją ir patvirtino jos paleidimo pradžią. Dėl punktualumo ir susikaupimo vadovas gavo visą reikiamą informaciją ir išvyko įsitikinęs, kad papildomi gamybos pajėgumai bus.

Dienos pabaigoje pirmasis tikslas buvo pasiektas be didelio nuovargio. Prieš imdamasi likusios misijos dalies, komanda pasinaudojo laisvu vakaru pailsėti arba parengti ataskaitas.

2 diena – ŠtutgartasMilanas

Rytas: Antrąją dieną jokių lenktynių su laiku, kad spėtumėte į komercinį skrydį. Vadovas ryte gali susitvarkyti keletą bylų iš Štutgarto, o privatus lėktuvas tik ir laukia jo signalo išskristi.

Pakilimas į Milaną: ankstyvą popietę lėktuvas išskrenda iš Štutgarto į Milaną (maždaug 1 val. skrydžio). Kelionės metu komanda ramiai lėktuvo salone ir naudodamasi interneto ryšiu baigia rengti derybų strategiją. Galutiniai tiekimo sutarties pakeitimai paruošiami pateikti nusileidimo metu.

Atvykimas ir susitikimas: lėktuvas CJ4 nusileidžia tiesiai Milano Linatės oro uoste. Vos per kelias minutes komanda pasiekia strateginio tiekėjo būstinę. Po pietų vyko derybos dėl daugiametės sutarties. Gerai pasiruošęs ir nespaudžiamas laiko (skrydis atgal buvo numatytas kitą dieną), vadovas surengė konstruktyvias diskusijas. Dėl to dienos pabaigoje buvo pasiektas principinis susitarimas, nes kiekviena šalis galėjo aptarti dalykus geromis sąlygomis.

Vakare komanda liko Milane. Jie galėjo atsikvėpti ir patobulinti savo pristatymus kitos dienos forumui, o ne vėlai keliauti atgal. Gerai išsimiegoję jie pasiruošia paskutiniam etapui.

3 diena – MilanasParyžius (forumas)

Skrydis atgal: Anksti ryte lėktuvas vėl kyla iš Milano. 8.30 val. ryto jis nusileidžia Paryžiaus Le Bourget oro uoste. Ant asfalto laukia automobilis, kuris grupę nuveš į ryte prasidedantį forumą.

Pasisakymas forume: ryto pabaigoje generalinis direktorius žengia į sceną prieš sprendimus priimančius asmenis ir investuotojus. Jis aiškiai ir entuziastingai skaitė savo pranešimą – jo pasirodyme nebuvo nė žymės nuovargio. Jo kalba pataikė į dešimtuką, todėl per vėliau vykusius pietus pavyko užmegzti keletą vertingų kontaktų.

Baigiamoji dalis: po pietų misija baigėsi grįžimu į bendrovės būstinę. Trys pradiniai tikslai buvo pasiekti be problemų. Kitą dieną vadovas grįžo į savo komandą, pasiruošęs pasinaudoti šiais laimėjimais, ir jam nereikėjo atsigauti po ilgų kelionės valandų.

Pastebėti rezultatai

Sutaupytas laikas: pasirinkęs verslo aviaciją, vadovas sutaupė dvi darbo dienas, kurios priešingu atveju būtų praleistos keliaujant ir laukiant. Šios valandos buvo sutaupytos ne tik popieriuje: jos buvo investuotos į strategiją, pasiruošimą ir analizę visos misijos metu. Užuot įstrigęs oro uoste ar lėktuve ir negalėdamas padaryti jokios pažangos savo bylose, generalinis direktorius šį laiką panaudojo deryboms tikslinti ir sprendimams tobulinti. Apskaičiuota, kad per visą kelionę privataus lėktuvo dėka buvo išvengta maždaug 15-16 valandų tranzito laiko – naudingo laiko, kuris tiesiogiai prisidėjo prie trijų susitikimų sėkmės.

Darbo tęstinumas: Pasirinkus privatų lėktuvą buvo užtikrintas puikus darbo tęstinumas visos kelionės metu. Erdvus ir tylus Citation CJ4 lėktuvo salonas buvo tikras skraidantis susitikimų kambarys, kuriame komanda galėjo rengti darbo susitikimus ore. Ant stalo išskleisti dokumentai, konfidencialūs skambučiai iš klubo sėdynės, paskutinės minutės sutarties pataisymai – nieko iš to nebūtų buvę įmanoma padaryti įprastu komerciniu skrydžiu. Dėl belaidžio interneto ryšio ir privačios aplinkos vadovas galėjo išlikti produktyvus tarp kiekvieno etapo, nors kiti būtų patyrę priverstinio neveiklumo laikotarpius. Tyrimai netgi parodė, kad keliaujančių vadovų produktyvumas gali padidėti 5-7 kartus, jei skrydžiai vykdomi verslo lėktuvu.

Poveikis diskusijų kokybei: Atvykimas pailsėjus ir puikiai pasiruošus turi tiesioginės įtakos susitikimų kokybei. Vadovai, nepatiriantys streso ir nuovargio, kurie paprastai būna susiję su greitomis kelionėmis, į kiekvieną susitikimą galėjo žengti maksimaliai susikaupę ir pozityviai nusiteikę. Tai turėjo įtakos derybų tonui: tiek Štutgarte, tiek Milane diskusijos vyko konstruktyvioje atmosferoje, be nervingumo ar skubėjimo dėl galimo vėlavimo. Panašiai ir Paryžiuje vykusiame forume dėl šviežio kalbėtojo požiūrio jo kalba buvo aiškesnė ir įtikinamesnė. Trumpai tariant, vadovas galėjo atiduoti visas jėgas kiekviename etape, todėl buvo priimti tikslesni sprendimai ir geriau įsiklausyta į tuos, kuriems jis kalbėjo.

Įvaizdžio ir konfidencialumo kontrolė: Verslo aviacija taip pat leido mums kontroliuoti su šia kelione susijusią istoriją. Kitaip nei komercinės kelionės atveju, ši kelionė liko visiškai nepastebėta: nereikėjo lankytis perpildytose įlaipinimo salėse, nebuvo galimybės susidurti su konkurentu ar smalsiu žurnalistu jungiamojo skrydžio metu. Šis organizacinis diskretiškumas buvo didelis privalumas išsaugant vykstančių derybų konfidencialumą. Apskritai kelionė privačiu lėktuvu suteikia beveik absoliučią apsaugą nuo smalsių akių ar pramoninio šnipinėjimo. Vykdydamas šią misiją, vadovas galėjo keliauti inkognito, neatkreipdamas žiniasklaidos ar spekuliantų dėmesio.

Ką prisimena vadovų komanda

Vykdomajam direktoriui ir jo komandai ši sėkminga kelionė rodo, kad pridėtinę vertę turėjo ne tik pats orlaivis, bet visų pirma tai, kaip misija buvo organizuota nuo pradžios iki pabaigos. Štai kokią pamoką jie išmoko:

  • Atsidavusi komanda: Svarbiausia buvo tai, kad AEROAFFAIRES buvo vienas, operatyviai reaguojantis kontaktinis asmuo. Nuo pirmojo kontakto iki galutinio atsiliepimo šis patarėjas stebėjo projektą ir realiuoju laiku koregavo kiekvieną detalę. Vadovybė ypač vertino tai, kad galėjo pasikliauti visą parą veikiančia tarnyba, žinodama strateginę kiekvieno skrydžio svarbą.
  • Nenumatytų aplinkybių numatymas: rengiantis skrydžiui nieko nebuvo palikta atsitiktinumui. Saugūs oro uosto laiko tarpsniai, planas B blogų oro sąlygų atveju, lankstūs tvarkaraščiai, suplanuoti nuo pat pradžių… Šis gebėjimas numatyti nuramino vadovą, kuris žinojo, kad netikėtiems atvejams jau yra parengti sprendimai. Tai skiriasi nuo tradicinių kelionių, kai menkiausia smėlio smiltelė (vėlavimas, streikas) gali viską sugriauti.
  • Organizacinis sklandumas: Galiausiai, sklandi įvykių seka buvo laikoma pagrindiniu privalumu. Kiekvieno susitikimo tvarkaraščio buvo galima laikytis arba jį koreguoti be jokio galvos skausmo, o tai panaikino didžiulę protinę naštą. Nesirūpindamas logistika, generalinis direktorius galėjo susitelkti į savo sprendimus, o jo komanda – į turinį, o ne į konteinerį. Trumpai tariant, sistemos lankstumas padidino kolektyvo efektyvumą.

Kelionę organizavusio vadovo padėjėjo žodžiais tariant:

„Skirtumas slypi detalėse. Tai, kad galėjome keturiasdešimčia minučių pakoreguoti išvykimo iš Milano laiką dieną prieš, reiškė, kad galėjome užbaigti derybas neskubėdami. Toks lankstumo lygis iš tiesų padidina vadovo darbo efektyvumą

Lyginamoji lentelė: verslo aviacija ir komerciniai skrydžiai

KriterijaiKomerciniai skrydžiai (Paryžius Štutgartas Milanas Paryžius)Verslo aviacija su AEROAFFAIRESPoveikis vadovui
Bendras kelionės laikas per 3 dienasapie 21 val. transporto (persėdimai, įlaipinimas, persėdimai)apie 7 val. 30 min. bendro transportosutaupytos 2 darbo dienos
TvarkaraštisFiksuotas, priklausomai nuo reguliariųjų skrydžiųPritaikytas pagal faktinį vadovo tvarkaraštįDidesnis lankstumas ir ramybė
KonfidencialumasNedidelės, viešos erdvėsDidelis, specialūs privatūs terminalaiDokumentų ir pokalbių apsauga
Vidinės Europos jungtysKartais su persėdimais arba persėdimaisTiesioginisTarp susitikimų išlaikoma koncentracija
Susitikimų rengimas kelyjeSudėtinga, netinkama aplinkaTylus lėktuvo salonas, skrydžio metu vykstantis susisiekimasNepertraukiamas darbas be pertraukų
Koordinavimas ant žemėsKiekviename mieste turi būti organizuojamas atskiraiVairuotojai ir pervežimai, kuriems vadovauja AEROAFFAIRESLogistinės trinties pašalinimas
Fizinis poveikis ir protinis krūvisDidesnis nuovargis, kintantys pavojaiSklandesnės kelionės, pailsėję atvykėliaiGeresnė mainų kokybė

Išvada

Šiomis aplinkybėmis verslo aviacija nėra tik patogus kaprizas; tai tikra darbo laiko optimizavimo ir sprendimų priėmimo priemonė. Kaip matyti iš šio atvejo tyrimo, vadovui, susidūrusiam su svarbia tarptautine darbotvarke, privataus lėktuvo nuoma apribojimą pavertė konkurenciniu pranašumu. Trys strateginiai tikslai buvo pasiekti be jokių kompromisų, nors standartinės komercinės kelionės tikriausiai būtų privertusios rinktis arba sukėlusios žalingų vėlavimų.

AEROAFFAIRESdaugiau nei 30 metų patirtį privačios aviacijos sektoriuje turinti bendrovė nuolat padeda vyresniesiems vadovams, vadovų padėjėjams, projektų vadovams, pramonės grupėms ir instituciniams veikėjams patenkinti jų strateginių kelionių poreikius. Nuo savo įkūrimo 1991 m. ši tarpininkė suorganizavo daugiau kaip 45 000 specialiai pritaikytų skrydžių, kuriais pervežta daugiau kaip 120 000 verslo keleivių visame pasaulyje. Kiekviena misija yra unikali ir jai kruopščiai ruošiamasi: viskas sukurta taip, kad būtų sumažinta trintis ir išsaugota tai, kas klientui iš tikrųjų svarbu – jo laikas, galimybės, pasirengimas ir saugumas.

Trumpai tariant, verslo aviacijos naudojimas tokioje situacijoje nereiškia, kad reikia rinktis lengvesnį kelią: tai investicija įefektyvumą. Mūsų atvejo tyrime dalyvavęs vadovas galėjo tris intensyvias dienas praleisti nuolat dirbdamas 100 proc. pajėgumu, o jo įmonė jau gauna naudos – greičiau įgyvendinami projektai ir priimami sprendimai. Šis scenarijus šiandien kartojasi daugelyje organizacijų, kurios supranta, kad kelionėms sutaupytas laikas yra laikas, reinvestuojamas į vertės kūrimą.

Kodėl verta rinktis verslo aviaciją vadovų kelionėms?

Todėl, kad taip sutaupoma brangaus laiko.
Privatus skrydis tiesiogiai sujungia reikiamus tikslus, be persėdimų, be laukimo terminaluose ir be netikėtumų, susijusių su reguliariaisiais skrydžiais. Tai leidžia vadovams surengti kelis susitikimus per dieną, išliekant pasiekiamiems ir susikaupusiems. Keleivių salonas tampa darbo erdve, kurioje galima nuolat ruoštis, aptarti ir prisitaikyti. Čia privatus lėktuvas yra veiklos įrankis, o ne prestižo simbolis.

Kas pasirūpina pervežimais iš oro uosto į susitikimų vietas?

AEROAFFAIRES koordinuoja visus antžeminius pervežimus.
Atvykus lėktuvui, privatus vairuotojas stovi lėktuvo papėdėje.
Komanda nuvežama tiesiai į susitikimo vietą, negaištant laiko ir nevažiuojant iš terminalo → taksi → viešbutis → susitikimo vieta.

Kiek kainuoja privatus skrydis kelionėje Paryžius – Štutgartas – Milanas – Paryžius?

Priklausomai nuo pasirinkto orlaivio, organizacijos žemėje ir tvarkaraščio, biudžetas paprastai būna nuo 12 000 iki 22 000 eurų visam maršrutui.
Tai apima :

  • lėktuvo ir jo įgulos išlaidas
  • oro uosto mokesčiai
  • automobilių stovėjimo aikštelė
  • perkėlimai iš pakilimo tako,
  • visą parą ir 7 dienas per savaitę veikiantį operatyvinį reagavimą.

Prieš prisiimant bet kokius įsipareigojimus, pateikiamas tikslus pasiūlymas.

Kiek laiko užtrunka suorganizuoti privatų skrydį?

Vidutiniškai nuo 30 minučių iki 2 valandų, priklausomai nuo kelionės sudėtingumo.
AEROAFFAIRES veikia nepertraukiamai: užklausa gaunama, išnagrinėjama ir nedelsiant išsiunčiamas išsamus pasiūlymas. Skubos atveju lėktuvas gali būti labai greitai paruoštas Le Buržė, Ženevoje, Milane-Linate arba Ciuriche-Klotene.

Ar tai tikrai ekonomiška, palyginti su komerciniais skrydžiais?

Lyginama ne tik pagal bilieto kainą.
Jis susijęs su sutaupyto laiko verte.

Keliaujant po daugelį Europos miestų verslo aviacija gali sutaupyti vieną ar dvi darbo dienas. Šios valandos vėl investuojamos į apmąstymus, derybas ir sprendimų priėmimą. Todėl privataus skrydžio kaina gali būti vertinama pagal jo poveikį: sutarčių užtikrinimą, darbo tempo optimizavimą, nuovargio mažinimą ir vadovo koncentracijos palaikymą.

Norėdami suorganizuoti panašią komandiruotę: kreipkitės į mūsų konsultantus visą parą:

  • ✉️ charter@aeroaffaires.com
  • 🇫🇷 +33 (0)1 44 09 91 82
  • 🇨🇭 +41 22 355 06 24
  • 🇺🇸 +1 845 373 3456
  • 🇬🇧 +44 84 4986 0547