NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Aviacijos istorija

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Svarbu žinoti aviacijos istoriją. Ir dėl jos įvairovės, ir dėl to, kad ji yra Prancūzijos ekonomikos ramstis. AEROAFFAIRES pristato šią svarbią istorijos dalį.

Aviacijos istorijoje buvo šeši laikotarpiai

  • Pirmtakai: nuo pirmųjų ornitopterių senovėje iki XVIII a. pradžios žmonės sukonstravo pirmuosius skraidančius aparatus. Nuo XVIII a. pabaigos šiuo laikotarpiu prasidėjo oro užkariavimas, visų pirma buvo plėtojama aerostatacija ir daugybė bandymų skraidyti sklandytuvais.

  • Sunkesnių už orą orlaivių pionieriai: buvome liudininkais pirmųjų variklinių orlaivių, galinčių pakilti savo jėgomis, kūrimo. Tuo metu aviatoriai dažniausiai buvo konstruktoriai arba nuotykių ieškotojai.

  • Pirmasis pasaulinis karas: šiuo laikotarpiu mūšio lauke pasirodė naujas ginklas. Kai kurie lėktuvai buvo gaminami didelėmis serijomis, jų buvo pagaminta daugiau nei tūkstantis.

  • Tarpukario metai: pasibaigus Pirmajam pasauliniam karui, rinkoje atsirado pilotų ir orlaivių perteklius, todėl atsirado galimybė pradėti komercinį oro transportą. Aviacija plėtėsi, daugelyje šalių atsirado oro pajėgos.

  • Antrasis pasaulinis karas: aviacija aktyviai dalyvavo mūšio lauke. Šis laikotarpis laikomas stūmokliniais varikliais varomų propelerinių orlaivių klestėjimo laikotarpiu. Karo pabaigoje atsirado reaktyvinis variklis ir radaras.

  • XX a. antroji pusė: pradedamas naudoti reguliarus komercinis oro transportas, galintis skraidyti nepriklausomai nuo oro sąlygų. Karinė aviacija prisidėjo prie reaktyvinio variklio kūrimo, vadinamo reaktyvinių lėktuvų amžiumi, o vėliau ėmėsi užkariauti viršgarsinius skrydžius. Civilinė aviacija sukūrė pirmuosius keturių variklių lainerius, suteikdama galimybę visiems naudotis oro transportu.

Aviacijos istorijoje atsirado daugiau ar mažiau žinomų orlaivių, visi jie suvaidino svarbų vaidmenį.

10 orlaivių, įėjusių į aviacijos istoriją

1. Wright Flyer

L’histoire de l’aviation
Nuotrauka: Vikipedija

Ilgis: 6,43 m

Aukštis: 2,74 m

Didžiausias greitis: 43 km/h

Variklis: 1 vienvietis 12 AG variklis, varantis du sraigtus

Šis pagal šiuolaikinius standartus nedidelis dvivietis lėktuvas leido broliams Wrightams 1903 m. Šiaurės Karolinoje atlikti pirmuosius kontroliuojamus skrydžius su varikliu aviacijos istorijoje.

2. Sent Luiso dvasia

L’histoire de l’aviation
source: passionaviation

Ilgis: 8,41 m

Aukštis: 2,99 m

Didžiausias greitis: 210 km/h

Varikliai: 1 Wright Whirlwind J-5C variklis

Šis lėktuvas – tai amerikiečių aviatoriaus Charleso Lindbergho naudotas vienmotoris, kuriuo jis 1927 m. gegužės 20-21 d. per 33 valandas ir 30 minučių atliko pirmąjį skrydį be sustojimo per Atlanto vandenyną iš Niujorko į Paryžių.

3. „Lockheed Vega

L’histoire de l’aviation
source : wikipedia

Ilgis: 8,38 m

Aukštis: 2,59 m

Didžiausias greitis: 298 km/h

Variklis: 1 Pratt & Whitney R-1340

Šis šešių keleivių vienmotoris lėktuvas išgarsėjo 1927 m. dėl Amelijos Earhart, kuri buvo pirmoji moteris, be sustojimo perskridusi Atlanto vandenyną, ir Wiley Posto, kuris savo lėktuvu du kartus apskrido aplink pasaulį. Dėl savo skrydžio nuotolio ir konstrukcijos jis buvo labai populiarus tarp aviatorių, siekiančių naujų rekordų.

4. Supermarine Spitfire

L’histoire de l’aviation
source : wikipedia

Ilgis: 9,12 m

Aukštis: 3,8 m

Didžiausias greitis: 575 km/h

Varikliai: 1 Rolls-Royce Merlin 61 variklis

„Supermarine Spitfire” laikomas viena iš Antrojo pasaulinio karo legendų. Šis Karališkųjų oro pajėgų ir jų sąjungininkų naudotas naikintuvas garsėjo puikiomis kovinėmis savybėmis.

Per Didįjį karą šis lėktuvas buvo naudojamas Lamanšo sąsiauriui perskristi. Jis kilo į dangų vykdyti bombardavimo misijų. Jis yra evoliucija to, kuriuo per Pirmąjį pasaulinį karą skraidė Jeanas Mermozas.

5. Konkordas

L’histoire de l’aviation
source : wikipedia

Ilgis : 61, 66 m

Aukštis: 12, 19 m

Didžiausias greitis: 2369 km/val

Varikliai: 4 Rolls-Royce/Snecma Olympus turboreaktyviniai varikliai

„Concorde” buvo pirmasis viršgarsinis laineris, kurio keleiviai per 3,5 valandos perskrido Atlanto vandenyną.

Komerciniai skrydžiai šiuo lėktuvu prasidėjo 1976 m. ir baigėsi po 27 metų, 2003 m. Dėl didelių orlaivio degalų sąnaudų jo naudojimas tapo nepelningas. Tai buvo vienintelis viršgarsinis keleivinis orlaivis, kuriuo buvo skraidoma ilgesnį laiką.

Aviacijos entuziastų pagamintas „Concorde” sumušė pasaulio rekordą. Dėl motorizuotos sistemos jis įveikė garso barjerą. Tai buvo pirmasis tai padaręs komercinis civilinis orlaivis. Šiandien jis laikomas vienu iš aviacijos pradininkų.

6. Antonov An-225

L'histoire de l'aviation
šaltinis: AEROAFFAIRES

Ilgis : 84 m

Aukštis: 18,1 m

Didžiausias greitis: 850 km/h

Varikliai: šeši Ivtchenko-Progress D-18T varikliai

Antonov An-225 yra labai didelis orlaivis. Tai ilgiausias ir sunkiausias orlaivis pasaulyje. Jame įrengti šeši varikliai, o krovinių skyriuje gali būti 250 tonų krovinys. Jo skrydžio nuotolis, priklausomai nuo apkrovos, svyruoja nuo 4 000 iki 14 000 km.

7. Boeing 747

Boeing 747-400 Dreamlifter décollage
Nuotrauka: boeing

Ilgis: 70, 70 m

Aukštis: 19,10 m

Didžiausias greitis: 988 km/h

Varikliai: 4 „General Electric CF6-80” varikliai

„Boeing 747” – „Boeing” gaminamas laineris. Jis 37 metus buvo keleivių skaičiaus rekordas, kol pasirodė „Airbus A380”. Jame telpa iki 660 keleivių ir jis gali įveikti 13 450 km tarpžemyninį atstumą.

8. Airbus A380

Ilgis: 72, 72 m

Aukštis: 24,09 m

Didžiausias greitis: 1 020 km/h

Varikliai: 4 Rolls-Royce Trent 900 turboreaktyviniai varikliai

„Airbus A380” yra labai didelis civilinis laineris. Iki 2022 m. A380 bus didžiausias pasaulyje civilinis keleivinis orlaivis. Jame yra du pilni deniai.

Tačiau, kadangi jis nebeatitinka oro transporto bendrovių poreikių, „Airbus” paskelbė, kad 2019 m. nutrauks šio orlaivio gamybą.

Paprastai jį naudoja tradicinės oro linijos, jis leidžiasi dideliuose oro uostuose. Akivaizdu, kad jis negali nusileisti aerodrome. Tai vienas didžiausių orlaivių aviacijos pramonėje.

9. „Learjet 23

L'histoire de l'aviation
source : wikipedia

Ilgis: 13, 18 m

Aukštis: 3,84 m

Didžiausias greitis: 903 km/h

Varikliai: 2 „General Electric CJ610-4” turboreaktyviniai varikliai

„Learjet 23” yra dviejų variklių verslo lėktuvas. Jis neįprastas tuo, kad degalų bakai yra sparnų galuose. Pirmąjį skrydį jis atliko 1963 m. spalio 7 d. ir laikomas pirmuoju privačiu reaktyviniu lėktuvu.

10. „SpaceShip Two

l'histoire de l'aviation
source: futura science

Ilgis: 18 m

Aukštis: 4,6 m

Didžiausias greitis: 4 000 km/val

Varikliai: hibridinis raketinis variklis

„SpaceShip Two” yra suborbitinio kosminio lėktuvo prototipas, galintis pakelti šešis keleivius ir du pilotus į 110 km aukštį. Kosminiai turistai 5 minutes praleis nesvarumo būsenoje. Jis neabejotinai įeis į aviacijos istoriją.

AEROAFFAIRES gali padėti suplanuoti kitą kelionę privačiu lėktuvu. Apsilankykite mūsų internetiniame pasiūlymų puslapyje, skambinkite mums telefonu +33 1 44 09 91 82 arba rašykite el. paštu charter@aeroaffaires.com