NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Pasiūlymo prašymas
Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

„Cojetage”: keliaukite privačiu lėktuvu už mažesnę kainą, jei naudojatės bendrais automobiliais

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Kas būtų, jei oro prabanga nebebūtų skirta tik elitui?

Įsivaizduokite, kad skrendate privačiu lėktuvu, patogiai įsitaisę odiniame krėsle, su šampano taure rankoje… ir visa tai kainuoja tiek, kiek ekonominės klasės bilietas tradicinėse oro linijose.

Ši kadaise nepasiekiama svajonė dabar tampa realybe dėka „cojetage” – naujos formos oro linijų keleivių vežimo, kuris iš esmės keičia verslo aviaciją.

Ši koncepcija, kurią skatina inovacijos ir bendrojo dalijimosi plitimas, leidžia kiekvienam mėgautis privataus skrydžio prestižu, neiššvaistant savo biudžeto.

Šiame straipsnyje paaiškinsime, kaip veikia šis novatoriškas modelis, kaip pavyksta pasiūlyti iki 70 % mažesnes kainas, kokios paslaugos jūsų laukia lėktuve, taip pat kokius apribojimus turite žinoti prieš užsisakydami skrydį.

Sąvoka: kelionės privačiu lėktuvu už prieinamą kainą

Pastaraisiais metais verslo aviacija susidūrė su dviem pagrindinėmis realijomis:

  • Pirma, daugybė privačių skrydžių vykdomi tušti, be keleivių – vadinamieji skrydžiai vaiduokliai;
  • Antra, privataus lėktuvo skrydžio kaina vis dar labai didelė ir daugumai žmonių neįperkama.

Šis dvejopas pastebėjimas davė pradžią „Cojetage” – novatoriškai Prancūzijos bendrovei, kuri keičia kelionių reaktyviniais lėktuvais taisykles.

Idėja? Padaryti privačią aviaciją prieinamesnę, suteikiant galimybę asmenims dalytis jau suplanuotu privačiu skrydžiu. Tai – dalijimosi automobiliu forma, tik aukščiausios klasės.

Naudodami paprastą ir intuityvią internetinę užsakymo platformą, naudotojai gali rezervuoti vietą vos keliais paspaudimais. O kad būtų dar patogiau, „Cojetage” taip pat pristatė mobiliąją programėlę, kurią galima naudoti „iPhone” ir „Android”, todėl galite skristi išmaniai, kad ir kur būtumėte.

„Cojetage” siūlo abiem pusėms naudingą sprendimą:

  • Jet savininkai maksimaliai išnaudoja savo tuščias keliones;
  • Keleiviai mėgaujasi išskirtine skraidymo patirtimi už daug prieinamesnę kainą nei tradicinis privatus skrydis.

Naujas keliavimo būdas – išmanesnis, lankstesnis ir toks pat prabangus.

Kokie yra kojetažo privalumai?

Cojetage, dažnai vadinama „dangaus „Blablacar”, sukėlė revoliuciją privačioje aviacijoje, padarydama reaktyvinius skrydžius prieinamus platesniam klientų ratui. Štai kodėl ši koncepcija užkariauja vis daugiau keliautojų.

1. Neprilygstamos kainos dėl genialaus modelio

Bendros įmonės platformose skelbiamos iki 70 % nuolaidos, palyginti su tradicinių privačių oro linijų bilietų kainomis. Kaip tai įmanoma? Viskas pagrįsta paprastu mechanizmu: išnaudoti kuo daugiau tuščių skrydžių.

Kai lėktuvas vykdo privatų skrydį į paskirties vietą, jis paprastai turi grįžti be keleivių. Nors šie persėdimo skrydžiai yra būtini, tačiau operatoriui jie kainuoja. Bendroji vieta suteikia galimybę užpildyti šiuos skrydžius keleiviais, kurie dalijasi išlaidomis, todėl galima pasiūlyti itin konkurencingas kainas.

Pavyzdžiui, skrydis Paryžius-Nica lėktuvu ” Cessna Citation” gali būti siūlomas už 260 EUR vienam asmeniui, palyginti su maždaug 10 000 EUR už tradicinio reaktyvinio lėktuvo nuomą.

Ši sistema naudinga ir oro transporto bendrovėms, kurios optimizuoja savo sąnaudas, ir keleiviams, kurie gali naudotis verslo aviacijos paslaugomis už mažesnę kainą. Tikras abiem pusėms naudingas sprendimas.

Apie grupines keliones taip pat skaitykite mūsų straipsnyje apiegrupinių skrydžių nuomą.

Falcon 6X – nuotrauka: Dassault Aviation

Falcon 8X – nuotrauka: Dassault Aviation

2. 5 žvaigždučių paslaugos skrydžio metu

Vienas iš pagrindinių bendrų skrydžių privalumų yra skrydžio metu teikiamų paslaugų kokybė. Nors bilietų kainos yra patrauklios, komforto lygis išlieka toks pat, kaip ir tradicinio skrydžio privačiu lėktuvu.

Keleiviai gali mėgautis

  • Atsilenkiančiais odiniais foteliais, kai kuriuos iš jų galima paversti lovomis;
  • Aukščiausio lygio maitinimo paslaugomis, šampanu ir meniu pagal pageidavimą;
  • „Wi-Fi” ryšiu lėktuve;
  • Panoraminiais stogais, priklausomai nuo orlaivio modelio;
  • Erdvi ir tyli salono erdvė.

Tokiems skrydžiams dažnai naudojami tokie lėktuvai kaip „Falcon 6X” arba „Falcon 8X” („Dassault Aviation”), kurie suteikia prestižinę skrydžio patirtį.

Be to, saugumas išlieka absoliučiu prioritetu: šiuos skrydžius vykdo sertifikuotos bendrovės su profesionaliomis įgulomis pagal griežtus verslo aviacijos standartus.

Toliau taip pat apžvelgsime trūkumus, kuriuos reikėtų žinoti prieš užsisakant bendrą skrydį privačiu lėktuvu.

Nuotrauka: Pixabay

Kokie yra bendro skrydžio lėktuvu trūkumai?

Nors bendrasis pilotavimas turi daug privalumų, tarp jų ir prieinamesnę kainą, jis taip pat turi tam tikrų apribojimų, kuriuos svarbu žinoti prieš užsisakant skrydį.

1. Mažesnis lankstumas

Bendrasis pilotavimas grindžiamas skrydžiais, kuriuos jau suplanavo privatūs savininkai arba operatoriai. Taigi jūs negalite pasirinkti tikslios datos, tvarkaraščio ar net išvykimo ar atvykimo oro uosto. Siūlomas maršrutas turi atitikti jūsų poreikius, o tai ne visada garantuojama.

2. Logistikos pritaikymas

Kai kuriais atvejais, jei skrydis apima tik dalį kelionės, jums reikės organizuoti papildomą transportą į paskirties vietą ir atgal. Tai gali apsunkinti jūsų kelionės planus ir sukelti papildomų išlaidų.

3. Erdvės ir bagažo apribojimai

Kiekviename reise iš anksto nurodomas laisvų vietų skaičius ir bagažo talpa. Šie apribojimai gali apriboti jūsų patogumą arba priversti keliauti lengvai.

4. Mažiau asmeninių paslaugų

Skirtingai nei samdant pagal užsakymą pagamintą privatų lėktuvą, bendro pilotavimo skrydžio metu negalite pasirinkti orlaivio. Jums bus paskirtas iš anksto paruoštas orlaivis, pavyzdžiui, „Citation Mustang”, ” Challenger 350″ arba ” Falcon 6X”, be galimybės pasirinkti individualų variantą. Be to, orlaivyje ir antžeminės paslaugos dažnai yra paprastesnės.

5. Mažiau profesionali priežiūra

Nors bendrasis pilotavimas prižiūrimas rimtų platformų, jis išlieka labiau neformalus transporto būdas. Jam ne visada taikoma tokio paties lygio priežiūra, suvokiamas saugumas ar parama kaip tradicinei verslo aviacijai.

Nuotrauka: Citation Mustang

Nuotraukos kreditas: Dassault Aviation

Challenger 350. Nuotrauka: Bombardier

Ką daryti atšaukus ar atidėjus skrydį?

Jūsų skrydis taip pat gali būti pakeistas arba atšauktas paskutinę minutę.

Iki pat paskutinių kelių minučių prieš įlaipinimą turite būti pasirengę atšokti ir spręsti įvairias nenumatytas situacijas: pakeisti paskirties vietą, tvarkaraštį, verslo oro uostą ir t. t.

Jei esate nepatenkinti atšaukimu ar maršruto pakeitimu, galite reikalauti kompensacijos iš atitinkamos platformos.

Reikia pagalbos?

Mūsų aviacijos ekspertai visą parą dirba su jūsų privačiu skrydžiu telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82.

Nedvejodami naudokitės mūsų internetiniu pasiūlymu ir gaukite privataus skrydžio kainos sąmatą.

  • Kaip užsakomas skrydis su antruoju pilotu?

    Užsakymai atliekami naudojantis „Cojetage” internetine platforma arba mobiliąja programėle. Pasirenkate laisvą skrydį iš siūlomų (paprastai tai būna pozicionuojamieji skrydžiai) ir rezervuojate savo vietą, o išlaidas dalijatės su kitais keleiviais.

  • Kokių tipų orlaiviai naudojami bendram pilotavimui?

    Priklausomai nuo laisvų vietų, skrydžiai gali būti vykdomi įvairiais privačiais lėktuvais, pavyzdžiui, „Cessna Citation Mustang”, „Challenger 350” arba „Falcon 6X”. Tikslus modelis priklauso nuo pasirinkto skrydžio.

  • Ar galime patys pasirinkti tvarkaraštį arba maršrutą?

    Ne, bendras pakavimas grindžiamas jau suplanuotais skrydžiais (dažnai tuščiais grįžimais). Tvarkaraščiai ir maršrutai yra fiksuoti ir mažai lankstūs.

  • Kiek keleivių gali skristi su antruoju pilotu?

    Tai priklauso nuo orlaivio, bet paprastai skraidina nuo 4 iki 12 keleivių. Tikslus skaičius bus nurodytas užsakymo metu.

  • Kokios yra atšaukimo ir grąžinimo sąlygos?

    Jei kelionę atšaukėte jūs, sąlygos priklauso nuo „Cojetage” politikos. Jei operatorius atšaukia arba pakeičia skrydį, galite prašyti grąžinti pinigus arba kompensacijos.

  • Ar bendras pilotavimas yra toks pat saugus kaip ir įprastas privatus skrydis?

    Taip, skrydžiams taikomi tie patys saugos standartai, nes juos vykdo sertifikuotos privačios aviacijos bendrovės.

  • Ar galiu keliauti su didelių gabaritų bagažu?

    Bagažo apribojimai yra griežtesni nei komerciniuose skrydžiuose. Leistinas svoris ir tūris nurodomi prieš užsakant.

  • Kaip vyksta įlaipinimo į orlaivį procesas verslo oro uoste?

    Įlaipinimas yra greitas ir diskretiškas, be komercinių oro uostų formalumų. Jums tereikia parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

  • Ar galima užsakyti skrydį grupei?

    Ne, bendras pilotavimas grindžiamas laisvų vietų dalijimusi. Jei norite visiškai privataus skrydžio, turėtumėte rinktis tradicinį užsakomąjį skrydį.

  • Kaip valdoma anglies dioksido kompensacija?

    „Cojetage” paskelbė apie 100 proc. anglies dioksido kompensavimą. Išsamią informaciją apie programą (miškų atkūrimas, tvarūs projektai ir kt.) galima rasti jų interneto svetainėje.

  • Ar yra kokių nors apribojimų, susijusių su naminiais gyvūnais?

    Tai priklauso nuo skrydžio operatoriaus. Kiekvienu konkrečiu atveju tai turėtumėte patikrinti rezervuodami bilietą.

  • Kas nutinka, jei ilgai vėluojama?

    Jei vėlavimas turi įtakos jūsų kelionei, galite prašyti kompensacijos arba alternatyvaus sprendimo pagal „Cojetage” terminus ir sąlygas.

  • Ar galiu pakeisti užsakymą po apmokėjimo?

    Pakeitimai atliekami atsižvelgiant į galimybes ir už juos gali būti taikomi papildomi mokesčiai.

  • Ar visur pasaulyje galima kartu pilotuoti?

    Šiuo metu pasiūla daugiausia sutelkta Europoje, tačiau ji gali plėstis priklausomai nuo paklausos.