NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Bezoso ir Sánchezo vestuvės: verslo aviacija šturmuoja Veneciją

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

2025 m. birželio 22 d. savaitgalįVenecijos Marco Polo oro uosto radarai buvo neįprastai užimti. Į lagūną suplūdo išskirtinė „Gulfstreams”, „Globals”, „Falcon” ir „Legacy” reaktyvinių lėktuvų koncentracija, VCE asfaltą kelioms dienoms pavertusi pasaulinės verslo aviacijos vitrina.

Šia proga įvyko plačiai nuskambėjusios„Amazon” įkūrėjo Džefo Bezoso ir Lauren Sánchez vestuvės.

Jeff Bezos jet privé Venice wedding3

Didelio masto operacija įtemptame oro uoste

Venecijos Marco Polo oro uostas (VCE), paprastai naudojamas komerciniam turistų srautui, staiga virto didelio masto VIP centru. Įprastai jame vyksta kuklūs privačių skrydžių srautai, o dabar jį užplūdo aukščiausios klasės lėktuvai – „Gulfstream”, „Bombardier Global”, „Dassault Falcon”, kuriais į Venecijos lagūną atskrenda magnatai milijardieriai, žiniasklaidos atstovai ir mados įžymybės.

Turėdamaskuklią Europos oro uostų infrastruktūrą (3 300 m ilgio kilimo ir tūpimo takas, kelios verslo aviacijai skirtos vietos), Marco Polo turėjo skubiai prisitaikyti. Persikėlimas į Trevizą, Veroną ar net Šveicariją ar Kroatiją, laikinas VIP aptarnavimo sustiprinimas, griežtas laiko tarpsnių valdymas: ši logistinė operacija rodo visos ekosistemos gebėjimą reaguoti į netikėtumus.

Marco Polo oro uostas yra tarp 15 judriausių Italijos oro uostų ir 50 didžiausių Europos oro uostų pagal keleivių srautą, tačiau jo vienintelis kilimo ir tūpimo takas yra 3300 m ilgio , obendrosios aviacijos infrastruktūra ribota. Jis nėra vienas iš Europos verslo aviacijos centrų, kaip Le Buržė Paryžiuje ar Farnboro Londone, tačiau šis renginys laikinai pakeitė jo paskirtį.

Gerai atpažįstami keleivių profiliai

Tai nebuvo tik įžymybių antplūdis. Tai buvo verslo aviacijai būdingų klientų tipų koncentracija:

  • Savininkai, atvykstantys savo lėktuvais: Oprah Winfrey, Diane von Fürstenberg, Barry Diller..
  • Nuolatiniai bendrosios nuosavybės arba užsakomųjų skrydžių bendrovių naudotojai: „Global 7500”, G650ER arba užsakomasis „Falcon 8X”.
  • Svečiai, keliaujantys bendrais lėktuvų parkais, kuriuos koordinuoja privačios agentūros arba konsjeržo tarnybos Los Andžele, Niujorke, Londone ar Dubajuje.

PHOTO 2025 07 04 09 47 26

Billo Gateso lėktuvų parkas iliustruoja jo, kaip intensyvaus privačių reaktyvinių lėktuvų naudotojo, statusą: du „Gulfstream G650ER”, du „Challenger 350” ir bent vienas „Global Express”. Jo „G650ER” – didelės talpos tolimojo susisiekimo lėktuvai – nuolat naudojami tarpžemyniniams skrydžiams. Remiantis naujausiais duomenimis, juos eksploatuojant sunaudojama daug degalų ir išmetama daug teršalų.

Tokiam renginiui kaip Džefo Bezoso vestuvės Venecijoje Gatesas greičiausiai būtų naudojęs vieną iš savo G650ER – orlaivį, galintį skristi tiesiai į Veneciją tik su vienu sustojimu degalams, derinantį patogumą, diskretiškumą ir logistinį efektyvumą.

Vadovėlinis pavyzdys operatoriams ir tarpininkams

Tokio pobūdžio renginys rodo, kokiu mastu didelės privačios šventės gali sukelti aktyvumo piką, prilygstantį G7 aukščiausiojo lygio susitikimui. Siekdama susidoroti su šiuo antplūdžiu, oro uosto administracija įdiegė griežtą laiko tarpsnių valdymo sistemą ir laikinai sustiprino antžemines paslaugas, kad patenkintų specifinius šios klientūros poreikius.

Per mažiau nei 72 valandas :

  • Didelė tolimojo nuotolio orlaivių paklausa, kuriuos galima įsigyti greičiau nei per 48 valandas
  • Glaudus bendradarbiavimas su Venecijos FBO ir antriniais oro uostais
  • Specifiniai užsakymai: individualus maitinimas, pervežimas laivu, privati apsauga ir t. t

Tokiems tarpininkams, kaip AEROAFFAIRES, svarbiausia tampa gebėjimas greitai reaguoti, pasiūlyti patikimas alternatyvas (ypač oro uostų perpildymo atveju) ir numatyti papildomus reikalavimus (muitinė, tvarkaraščio derinimas, paskutinės minutės pakeitimai).

Tikras ekonominis svertas regionams

Šios operacijos ne tik žavios, bet ir labai naudingos ekonominiu požiūriu:

  • Aviacinių degalų ir vietiniai mokesčiai
  • FBO, maitinimo įstaigų ir apsaugos tarnybų verslas
  • Su įgulomis susiję viešbučių užsakymai
  • Netiesioginės pajamos iš aukščiausio lygio paslaugų
Jeff Bezos jet privé Venice wedding1

Renginys, atskleidžiantis prabangios aviacijos dinamiką

Džefo Bezoso vestuvės suteikia retą galimybę susipažinti su logistiniu ir finansiniu mastu, susijusiu su tokio pobūdžio renginiais. Taip pat išryškėja apčiuopiamas prabangios aviacijos ekonominis poveikis: oro uostų pajamos, degalų pardavimai, aukščiausio lygio FBO paslaugos ir padidėjusi prabangių konsjeržo paslaugų paklausa.

  • Kiek privačių lėktuvų nusileido Venecijoje per vestuves?

    Savaitgalį užregistruota daugiau kaip 90 privačių orlaivių, iš kurių vien sekmadienį atvyko 33. Šis skaičius yra maždaug dvigubai didesnis nei įprastas Venecijos oro uosto (VCE) verslo aviacijos srautas.

  • Kokių tipų orlaiviai buvo naudojami?

    Dažniausiai buvo matomi „Gulfstreams” (G500, G650ER), ” Bombardier Global” (7500, „Express”), „Falcon” ir ” Challenger 350″. Dauguma jų skrido iš pagrindinių tarptautinių skrydžių centrų, tokių kaip Los Andželas, Niujorkas, Londonas ir Dubajus.

  • Ar visi svečiai turėjo savo lėktuvus?

    Ne. Kai kurie svečiai atvyko privačiais įžymybių lėktuvais (Oprah Winfrey, Barry Diller ir kt.), tačiau daugelis keleivių skrido oro vežėjų užsakytais skrydžiais

  • Ar Venecijos oro uostas tinkamas tokiam srautui?

    Ne visiškai. Marco Polo oro uoste (VCE ) yra vienas kilimo ir tūpimo takas ir ribota bendrosios aviacijos infrastruktūra. Dėl automobilių stovėjimo aikštelių trūkumo keli orlaiviai buvo perkelti į Trevizo (TSF), Veronos (VRN) arba Šveicarijos ir Kroatijos oro uostus.

  • Ar tokio pobūdžio renginys turi vietos ekonominį poveikį?

    Taip, be pačių skrydžių, taip pat gaunamos papildomos pajamos už degalus, aptarnavimą, privačią apsaugą, konsjeržo paslaugas, antžeminį transportą ir FBO paslaugas. Tai reiškia didelius pardavimus vietos rinkos dalyviams ir precedento neturintį oro uosto žinomumą.