NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Biodegalai (SAF): verslo aviacijos ateitis?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Šiuo metu, kai aplinkosaugos klausimai užima svarbią vietą, aviacijai ir verslo aviacijai skiriamas ypatingas dėmesys. Aviacija išmeta 3 proc. viso pasaulyje išmetamo CO2 kiekio. Panašiai apskaičiuota, kad nuo 2005 m. iki 2019 m. verslo aviacijos išmetamo CO2 kiekis padidėjo 31 %. Tačiau, siekiant apsaugoti aplinką, aviacijos rinkoje vis dažniau naudojami biodegalai, kad būtų sumažintas jų poveikis aplinkai. Taigi kokie jie yra? Kaip verslo aviacija gali nustatyti tvaresnės aviacijos tendencijas? AEROAFFAIRES apžvelgia situaciją.

Kas yra biodegalai (SAF)?

Biodegalai, dar žinomi kaip SAF (angl. Sustainable Aviation Fuels ), yra tvari alternatyva orlaiviuose naudojamam parafinui. Jie gaminami iš organinių, neiškastinių medžiagų, dažnai augalinės kilmės. Pavyzdžiui, jie gali būti gaunami iš žemės ūkio atliekų arba iš augalų, pavyzdžiui, saulėgrąžų ar miškų ūkio liekanų.

Nors Europos Sąjunga pareiškė norinti iki 2050 m. pasiekti nulinį C02 išmetimą, anglies dvideginio neutralizavimas bus susijęs su biodegalų naudojimu. 2019 m. biodegalų naudojimas aviacijos sektoriuje sudarė tik 0,1 %, tačiau Prancūzijos vyriausybė planuoja šį skaičių padidinti. 2022 m. ji planuoja šį rodiklį padidinti iki 1 %, vėliau iki 2025 m. – iki 2 % ir galiausiai iki 2030 m. – iki 5 %.

Iki šiol biodegalai gali būti naudojami kartu su 50 % įprastinio parafino. Tačiau orlaivių varikliai yra apdirbami taip, kad galėtų naudoti 100 % biodegalų.

Todėl biodegalų naudojimas leistų gerokai, beveik 80 %, sumažinti aviacijos išmetamą C02 kiekį.

Verslo aviacija: tvaresnės aviacijos svertas

biocarburant
Šaltinis : @Neste

Reikėtų pažymėti, kad biodegalų kaina yra didesnė nei naudojamo pagrindinio parafino kaina. Tai yra kliūtis didelėms komercinėms oro linijų bendrovėms, nes jų orlaiviai yra didesni ir naudoja daugiau parafino. Tačiau mažiems privatiems lėktuvams kainų skirtumas yra mažesnis ir daro mažesnį poveikį verslo aviacijos sektoriui.

Be to, biodegalų kol kas pagaminama nepakankamai, kad būtų patenkinti visi aviacijos poreikiai. Tačiau biodegalų paklausa sparčiai auga.

Be to, žinome, kad dėl sveikatos krizės išryškėjo ekologiniai klausimai. Iš tikrųjų tais metais, kai komercinių oro linijų veikla buvo sustabdyta, sumažėjo išmetamo CO2 kiekis. Tuo pat metu verslo aviacija buvo demokratizuota, siekiant kompensuoti komercinių oro linijų pasiūlos trūkumą. Todėl užsakomosios aviacijos sektoriuje labai svarbu diegti biodegalus. Kadangi tokį vartojimą įgyvendinti paprasčiau, neabejotina, kad verslo aviacija taps atsakingesnės aviacijos svertu.

Verslo aviacijos projektai, skirti taršai mažinti

Nors Prancūzijoje biokuras tiekiamas tik Paryžiaus Le Buržė ir Klermono Ferano oro uostams, per metus bus įrengti ir kiti oro uostai.

Tačiau, be biodegalų, rengiamos ir kitos iniciatyvos. Daugelio nuomone, šie projektai išryškina vandenilio, kaip tradicinių degalų pakaitalo, naudojimą. Tai pats tvariausias sprendimas, tačiau jis dar tik planuojamas. Airbus prognozuoja, kad vandeniliu varomus prietaisus bus galima įsigyti iki 2035 m. Mums teks palaukti dar kelerius metus.

Taip pat matome, kad atsiranda elektrinių orlaivių projektų, tokių kaip ” Volocopter”, ” CityAirBus” ir 100 proc. elektrinis privatus lėktuvas ” Alice”. Taip pat šie projektai išvysta dienos šviesą, tačiau jų vis dar per mažai eksploatuojama ir pradedama naudoti verslo aviacijoje. Paprasčiausias ir neatidėliotinas sprendimas – biodegalai, kurie jau pradėti naudoti.

Vien tik biodegalai sudarys beveik 50 proc. kelio į anglies dioksido neutralumą iki 2050 m., palyginti su 35 proc. naujų technologijų. Biodegalai nėra technologinis iššūkis. Dabartiniai orlaiviai jau yra sertifikuoti naudoti 50 proc. tvariųjų degalų. Tačiau turime paspartinti gamybos grandinės plėtrą.

Sako „Airbus Helicopters” generalinis direktorius Bruno Evenas.

AEROAFFAIRES, esame įsipareigoję rūpintis aplinka ir glaudžiai bendradarbiaujame su partneriais bei biologinės įvairovės projektais. Taip pat sukūrėme programą ” Sky C02″, pagal kurią visų mūsų skrydžių metu išmetamo anglies dioksido kiekis kompensuojamas remiant miškų naikinimo projektą.

Mūsų komanda dirba visą parą, įskaitant savaitgalius ir švenčių dienas. Greitai reaguojame į jūsų užklausą dėl pasiūlymo internetu arba telefonu +33 (0)1 44 09 91 82 / US +1845-373-3456.