NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

„Celera 500L” – „Otto Aviation” oro transporto ateitis?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

2020 m. rugpjūtį amerikiečių orlaivių gamintojos „Otto Aviation” paskelbtas „Celera 500L” gali tapti revoliucija taksi skrydžių ir mobilumo ore srityje! Per pastaruosius kelerius metus pagamintas ir išbandytas orlaivių gamintojas 2021 m. lapkritį paskelbė, kad baigė pirmąjį orlaivio bandymų etapą. Iš viso jis atliko 55 įtikinamus bandomuosius skrydžius, kurių bendra trukmė – 51 skrydžio valanda. Tai leido padaryti pirmąsias išvadas apie „Celera 500L” efektyvumą. Čia rasite visą reikalingą informaciją apie šį orlaivį, kuris turėtų tapti oro transporto ateitimi.

Celera 500L
Nuotrauka: Otto Aviation

Lėktuvo „Celera 500L” specifikacijos

Šis privatus „Otto Aviation” lėktuvas turi daug patrauklių savybių. Visų pirma, orlaivyje patogiai telpa 6 žmonės. Erdvus salonas nenusileidžia panašaus dydžio verslo lėktuvams. Antra, „Celera 500L” turi didelį skrydžio nuotolį – be sustojimo įveikia iki 8334 km, o didžiausias greitis 15 km aukštyje siekia 740 km/val. Tai reiškia, kad jis gali atlikti tolimus reisus ir sujungti daugybę miestų ir krypčių. Ir visa tai jis atlieka greitai ir lengvai.

Lėktuvo skrydžio bandymų etapai davė labai gerų rezultatų? Ypač kalbant apie bendrą orlaivio aerodinamiką ir jo judėjimą ore. Amerikos aeronautikos bendrovės prezidentas teigiamai vertina savo oro mobilumo įrenginio ateitį.

Pirmojo bandomųjų skrydžių etapo duomenys rodo, kad einame teisingu keliu, siekdami orlaiviui keliamų tikslų. Negalėtume labiau džiaugtis žengę šį žingsnį link savo misijos – 2025 m. turėti serijinį orlaivį. Nekantriai laukiame kito kūrimo etapo, kurio metu orlaivis pasieks didesnį aukštį ir greitį.

Sako „Otto Aviation” generalinis direktorius Williamas Otto.

Intérieur Celera 500L
Nuotrauka: „Otto Aviation”

Pigus ir daug privalumų turintis „Celera 500L

„Celera 500L” nėra reaktyvinis orlaivis, jį varo pačiame orlaivio gale esantis sraigtas, kuris suka stūmoklinį variklį. Šio tipo varikliai yra ekonomiškesni už reaktyvinius. Dar daugiau, bandymų metu šis orlaivis parodė, kad sunaudoja beveik 80 % mažiau degalų nei tos pačios kategorijos verslo reaktyviniai lėktuvai! Tai įspūdingas skaičius, ypač atsižvelgiant į tai, kad aviacijos poveikis aplinkai tampa vis svarbesnis. Planuojant dronus, elektrinius orlaivius ir vis dažniau naudojant biodegalus, aviacijos pramonė vis labiau stengiasi mažinti savo poveikį aplinkai. Šį aspektą pabrėžia ir „Celera 500L”.

Be to, taupant degalų sąnaudas gerokai sumažėja valandinė kelionės „Celera 500L” kaina. Iš tiesų, valandos trukmės kelionei tektų išleisti tik 290 eurų, palyginti su daugiau nei 1 860 eurų, skirtų kelionei panašaus dydžio privačiu lėktuvu.

Be to, dauguma privačių reaktyvinių lėktuvų nepasiekia tokių pat parametrų, kaip „Celera 500L”, t. y. nuotolio ir autonomijos požiūriu. Galiausiai, jei ir yra vienas didelis „Celera 500L” pranašumas, tai, be labai mažos kainos, yra salono erdvė. Iš tiesų, kabinos aukštis yra 1,88 m. Tai lenkia tokius verslo lėktuvus kaip ” King Air 350″ ir ” Citation CJ3+”, kurie yra panašūs į „Celera 500L”. Keleivių patogumas yra esminis orlaivių gamintojo kriterijus.

„Celera 500L” ir kitų orlaivių salono dydis – nuotrauka: „Otto Aviation”

„Celera 500L” kūrimas ir perspektyvos

Tikras greičio, mažų sąnaudų, mažo anglies dioksido poveikio ir efektyvumo derinys – „Celera 500L” turi viską, ko reikia, kad taptų oro transporto lyderiu. Galbūt naujuoju taksi lėktuvu! Bent jau to nori „Otto Aviation”. Jei ji įžengs į rinką, konkuruos ir su verslo, ir su komercine aviacija.

Nors skrydžio bandymų etapas kol kas buvo įtikinamas, kitas Amerikos orlaivių gamintojo žingsnis – gauti FAA (Federalinės aviacijos administracijos) sertifikatą. Tai institucija, atsakinga už civilinės aviacijos reglamentavimą ir kontrolę (Jungtinėse Amerikos Valstijose). Po to Amerikos gamintojas tikisi, kad pirmasis orlaivis bus pateiktas rinkai iki 2025 m.

Galiausiai „Otto Aviation” nesustoja ir planuoja kitus orlaivius, visų pirma „Celera 1000L”, kuris būtų 20 % didesnis už 500L. Todėl juo būtų galima vežti daugiau keleivių.

O galimybių netrūksta, nes, be noro gaminti taksi lėktuvą, aviacijos bendrovė galvoja apie įvairias savo orlaivių panaudojimo galimybes. Pavyzdžiui, jis galėtų būti naudojamas krovinių gabenimui oru, perdarant jį į krovininį lėktuvą, arba karinėms tarnyboms.

Kol laukiame „Celera 500L” pasirodymo, mūsų aviacijos ekspertai visą parą yra pasirengę jūsų privačiam skrydžiui telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82. Nedvejodami susisiekite su mumis arba užpildykite mūsų pasiūlymą internetu ir užsisakykite privatų skrydį lėktuvu.