2021 m. rugsėjo viduryje svetainėje Airbus orlaivių gamintojas pristato savo ateities orlaivių – ” CityAirbus NextGen”– planus. Tai tvarus oro judumo sprendimas – tai futuristinės išvaizdos 100 proc. elektrinis dronas arba skraidantis taksi. Mes jums viską apie jį papasakosime!
Tvarus judumo mieste įrenginys
Automobiliai jau tapo visiškai elektriniai, o dabar atėjo eilė oro transportui. ŠisAirbus dronas bus 100 % elektrinis– jokių degalų! Bendrovės tikslas – prisitaikyti prie nuolat besikeičiančios rinkos. Atsižvelgiama į tvarumo sąvoką, taip pat į socialines ir aplinkosaugos problemas, į kurias taip pat vis dažniau atsižvelgiama ir kurioms keliami iššūkiai. Airbus dronų projektavimo ir užsakymo idėja yra ta, kad jie turėtų vykdyti realias tvaraus oro transporto misijas miestuose.
Techninės specifikacijos

Lėktuvas „CityAirbus NextGen” sukurtas taip, kad galėtų savarankiškai skristi 80 km atstumu, o jo vidutinis greitis būtų 120 km/val. Šio avangardinio drono dizainas pasižymi V formos uodega, fiksuotais sparnais ir 8 visiškai elektra varomais propeleriais. Lėktuve 4 keleiviai gali patogiai įsitaisyti ir mėgautis nulinės emisijos skrydžiu!
Nors ne paslaptis, kad sraigtasparniai ir dronai gali būti gana triukšmingi, „NextGen” technologija sukurta taip, kad triukšmas būtų kuo mažesnis. Tai dar svarbiau, jei orlaivis naudojamas miesto aplinkoje. Tūpimo metu triukšmo lygis sieks ne daugiau kaip 70 dB (o skrydžio metu – 5 dB mažiau), o tai prilygsta dulkių siurblio ar įjungto televizoriaus keliamam triukšmui. Visai priimtina oro transporto modeliui.
Be to, „NextGen” atitinka dar vieną papildomą punktą: jis atitinka aukščiausius sertifikavimo standartus (EASA SC-VTOL Enhanced Category).
Metų inovacijos „NextGen
Šio „NextGen” orlaivio dizainas iš esmės buvo paremtas ankstesniais gamintojo modeliais. Modeliuose „CityAirbus” ir „Vahanna” jau buvo įdiegta vertikalaus kilimo sistema, vadinama eVTOL (elektrinis vertikalus kilimas ir tūpimas). Be kita ko, tai leidžia dronui pakilti ir nusileisti visiškai vertikaliai. Apie 242 bandymai, atlikti su ankstesnėmis versijomis, padėjo patobulinti „NextGen” versiją, todėl daugeliu atžvilgių ji yra pažangiausia technologijų srityje.
„CityAirbus NextGen” sujungia tai, kas geriausia iš abiejų pasaulių, o naujoji architektūra užtikrina tinkamą pusiausvyrą tarp pakibimo ir skrydžio pirmyn. Prototipas atveria kelią sertifikavimui apie 2025 m.”, – sako „AirBus” sraigtasparnių generalinis direktorius Bruno Evenas.
Nors „NextGen” vis dar yra tyrimų ir projektavimo etape, pirmąjį skrydį planuojama išbandyti 2023 m.
Ar jis bus naudojamas 2024 m. olimpinėse žaidynėse?

Pasak generalinio direktoriaus Bruno Eveno, „CityAirbus NextGen” turėtų būti sertifikuotas 2025 m. Atrodo, kad tai visiškai pasiekiama bendrovei Airbus. Kitas klausimas – jo pristatymas plačiajai visuomenei per 2024 m. olimpines žaidynes. Jei orlaivis bus sertifikuotas 2025 m., jis jau gerokai anksčiau įrodys savo savybes ir apimtį. Jei jis atstovaus Airbus 2024 m. olimpinėse žaidynėse Paryžiuje, jis galimai skraidys kartu su kitais skraidančiais taksi (pvz., „Volocopter”) ir vykdys skrydžius tarp strateginių taškų, pavyzdžiui, Roissy Charles de Gaulle oro uosto ir olimpinio kaimelio Saint Denis.
Kol lauksite šio skraidančio taksi, mūsų aviacijos ekspertai visą parą yra pasirengę padėti jums pasirūpinti privačiu skrydžiu telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82. Nedvejodami pasinaudokite mūsų internetiniu pasiūlymu ir gaukite verslo skrydžio kainos sąmatą.