2021 m. spalio pradžioje Gulfstream paskelbė, kad savo orlaivių parką papildė dviem naujais orlaiviais. Tai Gulfstream G400 ir G800. Šie orlaiviai, kuriuose derinamos itin modernios technologijos ir inovacijos, konkuruoja su kitais orlaiviais, tokiais kaip ” Falcon 10X” iš Dassault ir ” Global 7500″ iš Bombardier. Šie nauji orlaiviai žymi naujos kartos privačių reaktyvinių lėktuvų parko atsiradimą.
„Daugiau nei šešis dešimtmečius „Gulfstream” pirmauja verslo aviacijos pramonėje, nes yra įsipareigojusi nuolat tobulėti ir nuolat nustato naujus saugumo, našumo, naujovių ir komforto standartus, – sakė „Gulfstream” prezidentas Markas Burnsas.
G800: gamintojo verslo reaktyvinis lėktuvas su didžiausiu nuotoliu
G800, kurio nuotolis siekia 14 816 km, o kreiserinis greitis – 1 050 km/h (0,85 Macho), nukonkuruoja kitus ilgojo nuotolio privačius reaktyvinius lėktuvus. Įspūdingas savo nuotoliu ir greičiu, šis verslo reaktyvinis lėktuvas taip pat gali pasigirti įspūdingu salonu. Lėktuvas, kuriame telpa iki 19 keleivių, padalytas į 4 atskiras sekcijas (viena iš jų gali naudotis įgula). Taip siekiama sukurti viena nuo kitos besiskiriančias gyvenamąsias erdves ir užtikrinti tam tikrą komfortą skrydžio metu. Be to, šiame naujajame orlaivyje žadama 100 % gryno ir šviežio oro atnaujinimo sistema, taip pat garso izoliacija nuo išorinio triukšmo. Pastarąjį gali skleisti Rolls-Royce Pearl 700 didelės traukos varikliai, kurie taip pat garantuoja puikų degalų naudojimo efektyvumą.
„G800 iš naujo apibrėžia, ką reiškia skristi toliau ir greičiau. M.Burnsas

G400 iš esmės keičia privačius lėktuvus su didele kabina
Vienas iš savo kategorijos lyderių, G400 atitinka klientų keliamus dizaino ir eksploatacinių savybių reikalavimus. Šiame lėktuve telpa iki 12 keleivių, jis skrieja vidutiniu 1050 km/val. greičiu (0,85 Macho) ir įveikia 7778 km atstumą. G400 buvo sukurtas atsižvelgiant į aplinkosaugines charakteristikas. Turėdamas „Pratt & Whitney” variklius ir aerodinamiškesnius sparnus, privatus lėktuvas sunaudos mažiau degalų. Galiausiai, lėktuvo salonas buvo strategiškai parinktas, garso izoliacija ir įrengtas taip, kad kelionė būtų kuo ramesnė.

Dalijimasis naujovėmis
Į abu prietaisus įdiegtos ir kitos saugą užtikrinančios naujovės. Pirma, kalbant apie skrydžio valdymo sistemą, pilotų kabinose įrengta Gulfstream Symmetry. Tai apima naujus šoninius valdiklius ir precedento neturintį 10 jutiklinių ekranų naudojimą. Toliau, vis dar būdamas piloto kabinoje, pilotas turi pranašumą dėl patobulintos skrydžio matymo sistemos (EFVS) ir sintetinio matymo sistemos (SVS), taip pat dėl pagalbinės priemonės, įspėjančios pilotą apie galimą kilimo ir tūpimo tako nuokrypį (PLPS sistema).
Galiausiai, kalbant apie sveikatą, šiuose orlaiviuose užtikrinama vėdinimo sistema, kuri iš oro pašalina 99,9 % virusų, bakterijų ir kvapų.
G800 turėtų būti pristatytas visuomenei 2023 m., o G400 – 2025 m.
Tuo tarpu dėl visų savo privačių lėktuvų poreikių galite kreiptis įAEROAFFAIRES užpildydami mūsų internetinį pasiūlymą arba paskambinę telefonu +33 (0)1 44 09 91 82.