NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Pasiūlymo prašymas
Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Tapti pilotu Prancūzijoje: 6 geriausios aviacijos mokyklos

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Ar norite tapti oro linijų pilotu, ar jums įdomu, kaip įgyti šią įdomią profesiją?

Nesvarbu, ar esate būsimasis studentas, ieškantis patarimų, ar tiesiog besidomintis aviacijos pasauliu, šis šaltinis skirtas jums.

Mūsų privačios aviacijos ir oro transporto specialistų komanda supažindins jus su įvairiais galimais karjeros keliais.

Čia rasite aiškią, lyginamąją geriausių Prancūzijos aviacijos mokyklų analizę, taip pat praktinių patarimų, padėsiančių susigaudyti šiame daug pastangų reikalaujančiame, tačiau kruopščiai besiruošiantiems prieinamame nuotykyje.

Piloto darbas: griežtumas, aistra ir atsparumas

Pilotai yra atsakingi už keleivių vežimą iš taško A į tašką B ir yra vadinamoji keleivių salono įgula. Jų užduotys yra kompleksinės ir ilgos bei sudėtingos: jos atliekamos prieš skrydį, jo metu ir net po jo.

1. Prieš skrydį

Prieš kiekvieną skrydį rengiamas instruktažas, kurio metu paaiškinami techniniai orlaivio aspektai: radijas, ryšiai, geolokacija, navigacijos prietaisai ir t. t. Būtina patikrinti labai tikslų kontrolinį sąrašą, o užduotys paskirstomos tarp pilotų. Paprastai vienas pilotas yra atsakingas už „patikrinimą prieš skrydį”, t. y. už orlaivio išorinę išvaizdą. Kitas pilotas eina tiesiai į orlaivio vidų, kad jį sukonfigūruotų ir parengtų skrydžio planą. Šis pasiruošimo etapas yra labai svarbus ir turi būti atliekamas kruopščiai, ypač apskaičiuojant reikiamą degalų kiekį ir tiriant oro sąlygas.

2. Skrydžio metu

Būdamas vienintelis asmuo orlaivyje, pilotas turi būti pakankamai įžvalgus, jautrus ir šaltakraujiškas, kad galėtų susidoroti su įvairiais nenumatytais atvejais. Todėl skrydžio įgulos nariai turi ne tik turėti stiprų atsakomybės jausmą ir analitinių gebėjimų, bet ir būti puikios sveikatos, pasižymėti gera fizine ir nervine ištverme. Kalbant apie tai, ar jie turi sveikatos pažymėjimą, ar ne, kyla daug klausimų. Reikės atlikti 1 klasės PNT patikrinimą aviacijos medicinos centre. Šio sveikatos patikrinimo metu bus tikrinami keli veiksniai:

  • regėjimas;
  • klausa
  • ar nėra neurologinių problemų
  • širdies problemos ir kt

Piloto kabinoje pilotas veikia keliais lygmenimis: jis kontroliuoja visus parametrus, stebi borto kompiuterius ir palaiko nuolatinį ryšį su skrydžių valdymo tarnyba. Vis labiau automatizuotas, pilotavimas išlieka sudėtinga disciplina, reikalaujanti tam tikrų žinių ir gero navigacinių sistemų išmanymo. Pilotams, atsakingiems už skrydžio įgulos narius ir keleivius, reikia dar dviejų papildomų privalumų: nuovokos ir nepriekaištingo anglų kalbos mokėjimo.

3. Po skrydžio

Piloto misija baigiasi praėjus kelioms valandoms po nusileidimo. Jie turi atsiskaityti už skrydį, t. y. pranešti ir perduoti savo pastebėjimus.

Jie gali būti susiję su orlaivio technine priežiūra: tikslas – pagerinti skrydžių saugą ir užkirsti kelią bet kokiems incidentams būsimų skrydžių metu.

Piloto karjeros kelias

Piloto karjera suteikia daug galimybių ir galimybių kilti karjeros laiptais.

Paprastai pradedama dirbti oro linijų pilotu trumpųjų ir vidutinių nuotolių skrydžiuose, vėliau – ilgųjų nuotolių skrydžiuose.

Po maždaug dešimties metų darbo patirties tampama trumpojo ir vidutinio nuotolio skrydžių kapitonu, o galiausiai – tolimųjų skrydžių kapitonu.

Tapti tam tikro tipo orlaivio kapitonu instruktoriumi yra piloto karjeros viršūnė.

Prieš pasiekiant šį etapą, žinoma, reikia išklausyti keletą mokymo kursų ir įgyti tam tikrą kvalifikaciją.

Toliau apžvelgsime, ką reikia žinoti, norint tapti oro linijų pilotu arba privačiu pilotu..

Aviacijos mokymas: kaip tapti pilotu?

Norint tapti pilotu, reikia ilgai mokytis ir tvirtai mokytis ant žemės.

Nesvarbu, ar pasirinksite „karališkąjį” valstybinį grandes écoles kelią, ar paralelinius kursus (mokamą kvalifikaciją, kariuomenę), mokymasis skraidyti užtrunka ilgai.

Studijos yra ypač atrankinės – kasmet į ENAC (Nacionalinę civilinės aviacijos mokyklą) priimama apie trisdešimt kandidatų.

Yra keletas valstybinių kursų, skirtingų lygių:

  • Postbac
  • Bakalauro kvalifikacinis laipsnis (Bac+2) iš mokslinio kurso
  • PPL (privataus piloto licencija), CPL (komercinio piloto licencija) ir teorinė ATPL (oro linijų transporto piloto licencija)

Baigus šias studijas suteikiama daug įvairių diplomų, kurie yra laiko ir pinigų investicija. Todėl svarbu pasirinkti tinkamą kursą, atitinkantį jūsų tikslus ir sėkmės galimybes.

Baigus šiuos kursus, pradedančiojo piloto mėnesinis bruto darbo užmokestis yra apie 2 000 eurų. Tačiau tai priklauso nuo oro linijų, orlaivio tipo, nuvažiuojamų atstumų ir pan.

Reprezentatyvus 6 Prancūzijos aviacijos mokyklų pavyzdys: palyginimas

Pateikiame 6 geriausių Prancūzijos aviacijos mokyklų palyginamąją ataskaitą, parengtą pagal šiuos kriterijus:

  • vieta geriausių Prancūzijos inžinerijos mokyklų reitingų lentelėje;
  • siūlomų aviacijos ir aeronautikos teorinių kursų (bakalauro ir (arba) magistro) asortimentas ;
  • dėstomos praktinio pilotų mokymo programos
  • turimos patalpos ir įranga;
  • studijų metų kaina;
  • kursų trukmė.

1. ISAE-Supaéro

  • rangas: 4
  • programų skaičius: 14
  • bandomoji programa: antrosios pakopos aeronautikos inžinerijos diplomas
  • įranga: devynių orlaivių parkas, autonominių sistemų platforma mikrodronams ir robotams, skrydžio simuliatoriai ir neuroergonomikos platforma, vėjo tuneliai, aeroakustinis vėjo tunelis, turboventiliatorių bandymų stendas, programinės įrangos valdomas radijo kambarys, antžeminė palydovų sekimo ir operacijų stotis, palydovų valdymo ir kontrolės centras
  • studijų metų kaina (studentui iš Prancūzijos): 4800 EUR
  • studijų trukmė: 24 mėnesiai dienine forma

2. ESTACA

  • rangas: 8
  • programų skaičius: 8
  • bandomoji programa: aviacijos inžinierius (magistras) ir oro linijų pilotų rengimas
  • įranga: treniruokliai, tyrimų laboratorijos, aerodinaminiai vamzdžiai
  • studijų metų kaina (studentui iš Prancūzijos): 7 990 EUR
  • studijų trukmė: 12 mėnesių dienine studijų forma

3. Nanto centrinė mokykla (École Centrale de Nantes)

  • rangas: 15
  • programų skaičius: 2
  • bandomoji programa: nėra
  • įranga: vėjo tuneliai, dinaminių ir statinių bandymų centras, greitosios gamybos platforma
  • studijų metų kaina (studentui prancūzui): 2 500 EUR
  • studijų trukmė: 36 mėnesiai dieninių studijų

4. Politechnikos pažangiųjų mokslų institutas (IPSA)

  • lygis: 36
  • programų skaičius: 2
  • bandomoji programa: aviacijos ir kosmoso inžinierius (magistras)
  • įranga: aerodinaminiai vamzdžiai, mokslinių tyrimų laboratorijos, išmanieji kompiuteriai
  • studijų metų kaina (studentui prancūzui): 5 500 EUR
  • studijų trukmė: 36 mėnesiai dieninių studijų

5. Aukštoji nacionalinė mechanikos ir aerotechnikos mokykla (ISAE – ENSMA)

  • reitingas: 53
  • programų skaičius: 2
  • bandomoji programa: aeronautikos mechanika ir energetika (magistro laipsnis)
  • infrastruktūra: mokslinių tyrimų laboratorijos
  • studijų metų kaina (studentui prancūzui): 7 300 EUR
  • studijų trukmė: 24 mėnesiai dieninių studijų

6. ENAC

  • reitingas: 65
  • programų skaičius: 12
  • bandomoji programa: Oro linijų transporto piloto diplomas (tik absolventams arba parengiamojo ciklo studentams)
  • infrastruktūra: 121 orlaivis, specialūs skrydžio treniruokliai, pažangūs skrydžių valdymo treniruokliai, aerodinaminė, elektroninė, informacinių technologijų ir kalbinė infrastruktūra, keturios mokslinių tyrimų laboratorijos
  • studijų metų kaina (studentui prancūzui): 1 300 EUR
  • studijų trukmė: 36 mėnesiai dienine studijų forma

Nepriklausomai nuo to, kokį kursą pasirinksite, profesionalus pilotas visų pirma yra aistringas vyras ar moteris.

Mūsų aviacijos ekspertai visą parą ir 7 dienas per savaitę gali padėti jums pasirūpinti privačiu skrydžiu telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82. Nedvejodami pasinaudokite mūsų internetiniu pasiūlymu ir gaukite privataus skrydžio kainos sąmatą.

  • Kokios yra alternatyvos išvardytoms mokykloms norint tapti pilotu Prancūzijoje?

    Be didžiųjų inžinerijos mokyklų ir ENAC, yra privačių mokymo kursų (pvz., ATO – patvirtintos mokymo organizacijos) ir karinių kursų (Armée de l’Air et de l’Espace). Kai kurios oro linijų bendrovės taip pat siūlo kadetų programas, pagal kurias mokymas iš dalies arba visiškai finansuojamas mainais į profesinį įsipareigojimą.

  • Ar galiu tapti oro linijų pilotu nestudijuodamas inžinerijos mokykloje?

    Taip, komercinio piloto licenciją (CPL) arba oro linijų transporto piloto licenciją (ATPL) galima gauti patvirtintose mokymo organizacijose (ATO) neturint inžinerinio išsilavinimo.

    Tačiau oro linijų bendrovės gali teikti pirmenybę kandidatams, baigusiems kursus, kurie pripažinti dėl savo akademinio griežtumo.

  • Kokią įtaką piloto karjerai turi 1 klasės sveikatos pažymėjimas?

    Norint dirbti oro linijų pilotu, privaloma turėti 1 klasės sveikatos pažymėjimą. Jei šis pažymėjimas prarandamas (dėl medicininių priežasčių), pilotas gali būti perklasifikuotas arba jo karjera gali būti nutraukta. Kai kurie pilotai pradeda dirbti mokymo, valdymo ar skrydžių valdymo srityje.

  • Kaip galime finansuoti bandomuosius tyrimus, kurie dažnai yra labai brangūs?

    Be dotacijų (ypač ENAC), gali padėti specializuotos bankų paskolos, rėmėjai (aviacijos klubai, įmonės) arba tokios schemos kaip CPF (Compte Personnel de Formation). Aviacijos kadetų programos taip pat padengia dalį išlaidų.

  • Ar ginkluotųjų pajėgų pilotai gali prisijungti prie civilinės aviacijos?

    Taip, po perkvalifikavimo. Jie turi įgyti civilinę kvalifikaciją (pvz., ATPL) ir kartais išklausyti specialius modulius (civilinio oro eismo valdymas, konkrečios oro linijų procedūros). Dažnai vertinama jų patirtis.

  • Ar yra amžiaus riba, nuo kurios galima tapti oro linijų pilotu?

    Griežtos amžiaus ribos, nuo kada galima pradėti mokytis, nėra, tačiau įmonės dažnai nustato maksimalų įdarbinimo amžių (paprastai 35-40 metų), kad užtikrintų pakankamai ilgą karjerą.

  • Kokį vaidmenį mokymuose atlieka skrydžio treniruoklis?

    Simuliatoriai leidžia nerizikuojant treniruotis sudėtingose situacijose (blogos oro sąlygos, gedimai). Jie yra būtini norint patvirtinti kvalifikaciją tam tikro tipo orlaiviu (pvz., A320 arba B787).

  • Ar užsienio pilotai gali dirbti Prancūzijoje?

    Taip, jei jų licencijos pripažįstamos (per Europos aviacijos saugos agentūrą (EASA)) ir jei jie gerai moka prancūzų kalbą (ne žemesnis kaip 4 ICAO oro susisiekimo lygis).

  • Kaip vystosi technologijos pilotų mokymuose?

    Vis dažniau naudojama virtualioji realybė (VR), dirbtinis intelektas veiklos analizei ir internetiniai kursai, tačiau licencijai gauti vis dar reikia realių skrydžio valandų.

  • Ar galima specializuotis skraidyti privačiais arba verslo lėktuvais?

    Taip, per papildomą mokymą (pvz., verslo lėktuvų kvalifikaciją) ir sukauptą patirtį. Klientų aptarnavimo įgūdžiai (VIP asmenims) yra privalumas.

  • Kokio lygio anglų kalbos žinių reikia norint praktikuotis?

    ICAO 4 (operatyvinis) lygis yra privalomas, tačiau oro transporto bendrovės dažnai reikalauja 5 arba 6 (dabartinis) lygio, kai vykdomi tolimieji skrydžiai. Tokie testai kaip ELPAC yra standartizuoti.

  • Kaip įveikti reaktyvinį atsilikimą ir nuovargį, kai dirbate tolimojo susisiekimo maršrutuose?

    Pilotai laikosi griežtų protokolų (miego režimas, mityba) ir turi reguliuojamus tvarkaraščius (minimalus poilsio laikas tarp skrydžių).

  • Kokias priemones galiu taikyti, jei nesėkmingai atrenku mokyklą?

    Prieš teikdami paraišką iš naujo, bandykite laimę po papildomo pasiruošimo, kreipkitės į privačias ATO arba pasirinkite privataus piloto licenciją (PPL).