NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Geriausia skrydžių mokykla Prancūzijoje

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Ar svajojate tapti oro linijų pilotu? O gal tiesiog domitės įvairiais šios srities keliais ir galimybėmis?

Mūsų privačios aviacijos ir oro transporto ekspertų komanda patars ir atliks geriausių Prancūzijos aviacijos mokyklų palyginamąją analizę.

Piloto profesija: griežtumas, aistra ir atsparumas

Pilotai, atsakingi už keleivių vežimą iš taško A į tašką B, yra vadinamoji keleivių salono įgula. Jų užduotys yra įvairialypės, jų kelias ilgas ir sudėtingas: jos vykdomos prieš skrydį, jo metu ir net po jo.

Prieš skrydį

Prieš kiekvieną skrydį būtina surengti instruktažą, kad būtų galima suprasti techninius orlaivio aspektus: radijo įrangą, ryšių įrangą, geolokaciją, navigacijos prietaisus ir kt. Turi būti patikrintas labai tikslus kontrolinis sąrašas, o jo užduotys paskirstomos tarp pilotų. Paprastai vienas pilotas yra atsakingas už ” patikrinimą prieš skrydį „, t. y. už orlaivio išorinę išvaizdą. Kitas pilotas eina tiesiai į orlaivio vidų, kad jį sukonfigūruotų ir parengtų skrydžio planą. Šis pasiruošimo etapas yra labai svarbus ir turi būti atliekamas kruopščiai, ypač apskaičiuojant reikiamą degalų kiekį ir tiriant oro sąlygas.

Skrydžio metu

Būdamas vienintelis asmuo orlaivyje, pilotas turi būti pakankamai įžvalgus, jautrus ir šaltakraujiškas, kad galėtų susidoroti su įvairiais nenumatytais atvejais. Todėl skrydžio įgulos nariai turi ne tik turėti stiprų atsakomybės jausmą ir analitinių gebėjimų, bet ir būti puikios sveikatos, pasižymėti gera fizine ir nervine ištverme. Kalbant apie tai, ar jie turi sveikatos pažymėjimą, ar ne, kyla daug klausimų. Reikės atlikti 1 klasės PNT patikrinimą aviacijos medicinos centre. Šio sveikatos patikrinimo metu bus tikrinami keli veiksniai:

  • regėjimas
  • klausa
  • ar nėra neurologinių problemų
  • širdies problemos ir kt.

Piloto kabinoje pilotas veikia keliais lygmenimis: jis kontroliuoja visus parametrus, stebi borto kompiuterius ir palaiko nuolatinį ryšį su skrydžių valdymo tarnyba. Vis labiau automatizuotas pilotavimas išlieka sudėtinga disciplina, reikalaujanti tam tikrų žinių ir gero navigacinių sistemų išmanymo. Pilotams, atsakingiems už skrydžio įgulą ir keleivius, reikia dar dviejų papildomų privalumų: nuovokos ir nepriekaištingo anglų kalbos mokėjimo.

Po skrydžio

Piloto misija baigiasi praėjus kelioms valandoms po nusileidimo. Jis turi atsiskaityti už skrydį, kitaip tariant, pranešti ir perduoti savo pastabas. Jos gali būti susijusios su orlaivio technine priežiūra: siekiama pagerinti skrydžių saugą ir numatyti būsimų skrydžių incidentus.

Piloto karjeros kelias

Piloto karjera suteikia daug galimybių ir galimybių kilti karjeros laiptais. Paprastai pradedama dirbti oro linijų pilotu trumpųjų ir vidutinių nuotolių skrydžiuose, vėliau – ilgųjų nuotolių skrydžiuose. Po maždaug dešimties metų darbo patirties tampama trumpojo ir vidutinio nuotolio skrydžių kapitonu, o galiausiai – tolimųjų skrydžių kapitonu. Tapti tam tikro tipo orlaivio kapitonu instruktoriumi yra piloto karjeros viršūnė.

Prieš pasiekiant šį etapą, žinoma, reikia išklausyti keletą mokymo kursų ir įgyti tam tikrą kvalifikaciją. Apžvelgsime, ką reiškia mokytis norint tapti oro linijų pilotu arba privačiu pilotu..

Aviacijos mokymas: kaip tapti pilotu?

Norint tapti pilotu, reikia ilgai mokytis ir tvirtai mokytis ant žemės. Nesvarbu, ar rinksitės vadinamąjį „karališkąjį” valstybinį grandes écoles kelią, ar paralelinius kursus (mokamą kvalifikaciją, kariuomenę), mokymasis skraidyti užtrunka ilgai. Studijos yra ypač atrankinės – kasmet į ENAC (Nacionalinę civilinės aviacijos mokyklą ) priimama apie trisdešimt kandidatų.

Yra keletas valstybinių kursų, skirtingų lygių:

  • Postbac
  • Bakalauro kvalifikacinis laipsnis (Bac+2) iš mokslinio kurso
  • PPL (privataus piloto licencija), CPL (komercinio piloto licencija) ir teorinė ATPL (oro linijų transporto piloto licencija)

Baigus šias studijas suteikiama daug įvairių diplomų, kurie yra laiko ir pinigų investicija. Todėl svarbu pasirinkti tinkamą kursą, atitinkantį jūsų tikslus ir sėkmės galimybes. Baigus šiuos kursus, pradedančiojo piloto mėnesinis bruto darbo užmokestis yra apie 2 000 eurų. Tačiau tai priklauso nuo oro linijų, orlaivio tipo, nuvažiuojamų atstumų ir pan.

Reprezentatyvus 6 Prancūzijos aviacijos mokyklų pavyzdys: palyginimas

Pateikiame 6 geriausių Prancūzijos aviacijos mokyklų palyginamąją ataskaitą, parengtą pagal šiuos kriterijus:

  • reitingas tarp geriausių Prancūzijos inžinerijos mokyklų
  • siūlomų aviacijos ir aeronautikos teorinių kursų (bakalauro ir (arba) magistro) asortimentas
  • dėstomos praktinio pilotų mokymo programos
  • turimos patalpos ir įranga
  • studijų metų kaina
  • studijų trukmė

ISAE-Supaéro

  • rangas: 4
  • programų skaičius: 14
  • bandomoji programa: antrosios pakopos aeronautikos inžinerijos diplomas
  • įranga: devynių orlaivių parkas, autonominių sistemų platforma mikrodronams ir robotams, skrydžio simuliatoriai ir neuroergonomikos platforma, vėjo tuneliai, aeroakustinis vėjo tunelis, turboventiliatorių bandymų stendas, programinės įrangos valdomas radijo kambarys, antžeminė palydovų sekimo ir operacijų stotis, palydovų valdymo ir kontrolės centras
  • studijų metų kaina (studentui iš Prancūzijos): 4800 EUR
  • studijų trukmė: 24 mėnesiai dienine forma

ESTACA

  • rangas: 8
  • programų skaičius: 8
  • bandomoji programa: aviacijos inžinierius (magistras) ir oro linijų pilotų rengimas
  • įranga: treniruokliai, tyrimų laboratorijos, aerodinaminiai vamzdžiai
  • studijų metų kaina (studentui iš Prancūzijos): 7 990 EUR
  • studijų trukmė: 12 mėnesių dienine studijų forma

Nanto centrinė mokykla (École Centrale de Nantes)

  • rangas: 15
  • programų skaičius: 2
  • bandomoji programa: nėra
  • įranga: vėjo tuneliai, dinaminių ir statinių bandymų centras, greitosios gamybos platforma
  • studijų metų kaina (studentui prancūzui): 2 500 EUR
  • studijų trukmė: 36 mėnesiai dieninių studijų

Politechnikos pažangiųjų mokslų institutas (IPSA)

  • lygis: 36
  • programų skaičius: 2
  • bandomoji programa: aviacijos ir kosmoso inžinierius (magistras)
  • įranga: aerodinaminiai vamzdžiai, mokslinių tyrimų laboratorijos, išmanieji kompiuteriai
  • studijų metų kaina (studentui prancūzui): 5 500 EUR
  • studijų trukmė: 36 mėnesiai dieninių studijų

Aukštoji nacionalinė mechanikos ir aerotechnikos mokykla (ISAE – ENSMA)

  • reitingas: 53
  • programų skaičius: 2
  • bandomoji programa: aeronautikos mechanika ir energetika (magistro laipsnis)
  • infrastruktūra: mokslinių tyrimų laboratorijos
  • studijų metų kaina (studentui prancūzui): 7 300 EUR
  • studijų trukmė: 24 mėnesiai dieninių studijų

ENAC

  • reitingas: 65
  • programų skaičius: 12
  • bandomoji programa: Oro linijų transporto piloto diplomas (tik absolventams arba parengiamojo ciklo studentams)
  • infrastruktūra: 121 orlaivis, specialūs skrydžio treniruokliai, pažangūs skrydžių valdymo treniruokliai, aerodinaminė, elektroninė, informacinių technologijų ir kalbinė infrastruktūra, keturios mokslinių tyrimų laboratorijos
  • studijų metų kaina (studentui prancūzui): 1 300 EUR
  • studijų trukmė: 36 mėnesiai dienine studijų forma

Kad ir kokį kursą pasirinktumėte, profesionalus pilotas visų pirma išlieka aistringas vyras ar moteris.

Mūsų aviacijos ekspertai visą parą ir 7 dienas per savaitę gali padėti jums pasirūpinti privačiu skrydžiu telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82. Nedvejodami pasinaudokite mūsų internetiniu pasiūlymu ir gaukite privataus skrydžio kainos sąmatą.