NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Krovinių gabenimas jūra ir krovinių gabenimas oru

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Prekėms iš taško A į tašką B gabenti yra kelios transporto rūšys. Vienos iš labiausiai paplitusių yra oro, jūrų, kelių ir geležinkelių transportas. Kiekviena jų turi savų ypatumų, nes jomis gabenamos ne tos pačios rūšies prekės. AEROAFFAIRES paaiškinami jūrų ir oro transporto privalumai ir apribojimai.

Kas yra krovinių gabenimas jūra?

Krovinių gabenimas jūra – tai krovinių gabenimas laivais. Tai yra svarbiausia transporto rūšis, naudojama tarptautiniam krovinių gabenimui.

TLF, Prancūzijos transporto ir logistikos įmonių sąjungos, duomenimis, 80 % viso pasaulio prekių kiekio gabenama jūra, o 72 % Prancūzijos importo atliekama šiuo būdu. Tarptautinė prekyba jūra išaugo nuo 550 mln. tonų 1950 m. iki 5,5 mlrd. tonų 2022 m., t. y. metinis augimas siekia 4,5 %.

Prekybos jūra augimą visų pirma galima paaiškinti muitų sumažėjimu ir konteinerizavimu, dėl kurio labai sutrumpėjo laivų pakrovimo ir iškrovimo laikas.

Krovinių gabenimo jūra privalumai

Jūrų prekyba yra globalizacijos proceso pagrindas dėl daugelio priežasčių:

  • Jūrų transportas mažina bendrąsias transporto sąnaudas,
  • Laivai gali gabenti didelius prekių kiekius dėl konteinerizacijos, kuri leidžia gabenti prekes standartinių matmenų konteineriuose. Tai iš tiesų padidina našumą.
  • Jie leidžia bendrovėms pasiekti masto ekonomiją, t. y. didinant apimtį mažėja produkto vieneto kaina.
  • Laivai pasirengę atlaikyti ekstremalias oro sąlygas.
  • Laivyba yra ekologiškiausia transporto rūšis. Ji išmeta penkis kartus mažiau CO2 nei kelių transportas ir 13 kartų mažiau nei oro transportas.

Krovinių gabenimo jūra ribos

Kaip ir visos transporto rūšys, krovinių gabenimas jūra turi tam tikrų apribojimų. Tai lėtas būdas, todėl kartais neįmanoma laikytis pristatymo terminų ir stebėti tikslios gabenamų prekių buvimo vietos. Įtakos turi ir kiti išoriniai veiksniai, pavyzdžiui, piratavimo grėsmė arba noras naudotis jūrų ir vandenynų ištekliais, dėl kurių kyla valstybių konfliktai.

Jūrų transportu paprastai naudojasi įmonės, gabenančios didelius prekių kiekius. Tai gana lėta transporto rūšis, tačiau ji idealiai tinka vežti birius krovinius, pavyzdžiui, anglis, mineralus, grūdus ir pan.

Kas yra krovinių gabenimas oro transportu?

Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) duomenimis, krovinių gabenimas oro transportu apima visas oro transportu gabenamas prekes, išskyrus bagažą. 2021 m. ši transporto rūšis labai stipriai augo. Tiesą sakant, 2021 m., palyginti su 2020 m., pasaulinis oro transportas išaugo beveik 19 proc. Po sveikatos krizės, ypač dėl to, kad skrydžiuose neliko keleivių, oro transporto bendrovės kompensavo tai organizuodamos skrydžius, specialiai skirtus kroviniams vežti. Nuo to laiko šios transporto rūšies paklausa ir toliau auga, todėl būtent tokiomis aplinkybėmis pasaulinis krovininių orlaivių parkas nuo dabar iki 2039 m. turėtų padidėti 60 %.

Roissy Charles de Gaulle oro uostas yra antras pagal užimtumą krovininis oro uostas Europoje.

Antonov Vol cargo AEROAFFAIRES
nuotrauka: AEROAFFAIRES

Krovinių gabenimo oro transportu privalumai

Didžiausias krovinių gabenimo oru privalumas yra tas, kad tai greičiausias prekių gabenimo būdas. Yra daug privalumų:

  • Pavyzdžiui, juo galima skubiai gabenti prekes. Jam teikiama pirmenybė siuntų, kurias reikia pristatyti per trumpą laiką dideliais atstumais, gabenimui.
  • Be to, prekės gabenamos standartizuotuose konteineriuose, kurių forma atitinka orlaivio fiuzeliažo išlenkimą.
  • Privačios aviacijos atveju maršrutą pasirenka klientas, kuris turi didesnį oro uostų pasirinkimą.
  • Krovininiais skrydžiais vežami pavojingi kroviniai ir reglamentuoti produktai, kuriuos draudžiama vežti keleiviniais skrydžiais.
  • Tai leidžia bendrovėms dominuoti konkurencinėje kovoje ir teikti greitesnes paslaugas nei konkurentai.
  • Krovinių vežimas oro transportu yra tarptautinis ir pasižymi puikia geografine aprėptimi.

Krovinių vežimo oru ribos

Kaip ir krovinių gabenimas jūra, krovinių gabenimas oru turi apribojimų. Paprastai jis yra brangesnis, todėl pirmenybė teikiama kroviniams, kuriuos reikia pristatyti per trumpą laiką. Be to, jis taip pat priklauso nuo išorinių veiksnių, pavyzdžiui, oro sąlygų, streikų ar net techninių veiksnių, pavyzdžiui, variklio gedimų ar avarinio nusileidimo. Krovinių gabenimui oru taikoma daug apribojimų, o kai kurių produktų negalima gabenti oru.

Kroviniams gabenti oru naudojami krovininiai lėktuvai, skirti tik kroviniams gabenti, ir kombinuotieji lėktuvai, kurie bagažo skyriuje gali gabenti ir keleivius, ir krovinius. Krovinių gabenimas oro transportu labai praktiškas riboto galiojimo produktams, pavyzdžiui, greitai gendančioms prekėms ir trapiems produktams, pavyzdžiui, medicininei įrangai, taip pat mažesniems produktų kiekiams.

Krovinių gabenimo oro transportu tarifai nuolat auga dėl kelių veiksnių: pasaulinės pandemijos, uostų streikų, Sueco kanalo krizės, jūrų kelių perkrovos ir kt.

Verslo aviacijoje taip pat gausu užklausų dėl krovinių gabenimo oru, todėl galime užsakyti daug krovininių orlaivių, kad patenkintume visus jūsų krovinių gabenimo reikalavimus.

Štai tik keli krovininių orlaivių, kuriuosAEROAFFAIRES frachtuoja, pavyzdžiai: ” Antonov 124″, ” Super Guppy„, ” Airbus A330-200F” ir „Airbus Beluga”, taip pat mažesni orlaiviai, pavyzdžiui, ” Pilatus PC-24″.

AEROAFFAIRES siūlo platų privačios aviacijos paslaugų spektrą, įskaitant krovininius skrydžius. Esame pasiekiami 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ištisus metus. Į jūsų užklausą dėl kainos atsakysime kuo greičiau tiek internetu, tiek telefonu +33 (0)1 44 09 91 82.