NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Pasiūlymo prašymas
Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Krovinių gabenimas jūra ir krovinių gabenimas oru

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Prekėms iš taško A į tašką B gabenti yra kelios transporto rūšys. Vienos iš labiausiai paplitusių yra oro, jūrų, kelių ir geležinkelių transportas. Kiekviena jų turi savų ypatumų, nes jomis gabenamos ne tos pačios rūšies prekės. AEROAFFAIRES paaiškinami jūrų ir oro transporto privalumai ir apribojimai.

Kas yra krovinių gabenimas jūra?

Krovinių gabenimas jūra – tai krovinių gabenimas laivais. Tai yra svarbiausia transporto rūšis, naudojama tarptautiniam krovinių gabenimui.

TLF, Prancūzijos transporto ir logistikos įmonių sąjungos, duomenimis, 80 % viso pasaulio prekių kiekio gabenama jūra, o 72 % Prancūzijos importo atliekama šiuo būdu. Tarptautinė prekyba jūra išaugo nuo 550 mln. tonų 1950 m. iki 5,5 mlrd. tonų 2022 m., t. y. metinis augimas siekia 4,5 %.

Prekybos jūra augimą visų pirma galima paaiškinti muitų sumažėjimu ir konteinerizavimu, dėl kurio labai sutrumpėjo laivų pakrovimo ir iškrovimo laikas.

Krovinių gabenimo jūra privalumai

Jūrų prekyba yra globalizacijos proceso pagrindas dėl daugelio priežasčių:

  • Jūrų transportas mažina bendrąsias transporto sąnaudas,
  • Laivai gali gabenti didelius prekių kiekius dėl konteinerizacijos, kuri leidžia gabenti prekes standartinių matmenų konteineriuose. Tai iš tiesų padidina našumą.
  • Jie leidžia bendrovėms pasiekti masto ekonomiją, t. y. didinant apimtį mažėja produkto vieneto kaina.
  • Laivai pasirengę atlaikyti ekstremalias oro sąlygas.
  • Laivyba yra ekologiškiausia transporto rūšis. Ji išmeta penkis kartus mažiau CO2 nei kelių transportas ir 13 kartų mažiau nei oro transportas.

Krovinių gabenimo jūra ribos

Kaip ir visos transporto rūšys, krovinių gabenimas jūra turi tam tikrų apribojimų. Tai lėtas būdas, todėl kartais neįmanoma laikytis pristatymo terminų ir stebėti tikslios gabenamų prekių buvimo vietos. Įtakos turi ir kiti išoriniai veiksniai, pavyzdžiui, piratavimo grėsmė arba noras naudotis jūrų ir vandenynų ištekliais, dėl kurių kyla valstybių konfliktai.

Jūrų transportu paprastai naudojasi įmonės, gabenančios didelius prekių kiekius. Tai gana lėta transporto rūšis, tačiau ji idealiai tinka vežti birius krovinius, pavyzdžiui, anglis, mineralus, grūdus ir pan.

Kas yra krovinių gabenimas oro transportu?

Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) duomenimis, krovinių gabenimas oro transportu apima visas oro transportu gabenamas prekes, išskyrus bagažą. 2021 m. ši transporto rūšis labai stipriai augo. Tiesą sakant, 2021 m., palyginti su 2020 m., pasaulinis oro transportas išaugo beveik 19 proc. Po sveikatos krizės, ypač dėl to, kad skrydžiuose neliko keleivių, oro transporto bendrovės kompensavo tai organizuodamos skrydžius, specialiai skirtus kroviniams vežti. Nuo to laiko šios transporto rūšies paklausa ir toliau auga, todėl būtent tokiomis aplinkybėmis pasaulinis krovininių orlaivių parkas nuo dabar iki 2039 m. turėtų padidėti 60 %.

Roissy Charles de Gaulle oro uostas yra antras pagal užimtumą krovininis oro uostas Europoje.

nuotrauka: AEROAFFAIRES

Krovinių gabenimo oro transportu privalumai

Didžiausias krovinių gabenimo oru privalumas yra tas, kad tai greičiausias prekių gabenimo būdas. Yra daug privalumų:

  • Pavyzdžiui, juo galima skubiai gabenti prekes. Jam teikiama pirmenybė siuntų, kurias reikia pristatyti per trumpą laiką dideliais atstumais, gabenimui.
  • Be to, prekės gabenamos standartizuotuose konteineriuose, kurių forma atitinka orlaivio fiuzeliažo išlenkimą.
  • Privačios aviacijos atveju maršrutą pasirenka klientas, kuris turi didesnį oro uostų pasirinkimą.
  • Krovininiais skrydžiais vežami pavojingi kroviniai ir reglamentuoti produktai, kuriuos draudžiama vežti keleiviniais skrydžiais.
  • Tai leidžia bendrovėms dominuoti konkurencinėje kovoje ir teikti greitesnes paslaugas nei konkurentai.
  • Krovinių vežimas oro transportu yra tarptautinis ir pasižymi puikia geografine aprėptimi.

Krovinių vežimo oru ribos

Kaip ir krovinių gabenimas jūra, krovinių gabenimas oru turi apribojimų. Paprastai jis yra brangesnis, todėl pirmenybė teikiama kroviniams, kuriuos reikia pristatyti per trumpą laiką. Be to, jis taip pat priklauso nuo išorinių veiksnių, pavyzdžiui, oro sąlygų, streikų ar net techninių veiksnių, pavyzdžiui, variklio gedimų ar avarinio nusileidimo. Krovinių gabenimui oru taikoma daug apribojimų, o kai kurių produktų negalima gabenti oru.

Kroviniams gabenti oru naudojami krovininiai lėktuvai, skirti tik kroviniams gabenti, ir kombinuotieji lėktuvai, kurie bagažo skyriuje gali gabenti ir keleivius, ir krovinius. Krovinių gabenimas oro transportu labai praktiškas riboto galiojimo produktams, pavyzdžiui, greitai gendančioms prekėms ir trapiems produktams, pavyzdžiui, medicininei įrangai, taip pat mažesniems produktų kiekiams.

Krovinių gabenimo oro transportu tarifai nuolat auga dėl kelių veiksnių: pasaulinės pandemijos, uostų streikų, Sueco kanalo krizės, jūrų kelių perkrovos ir kt.

Verslo aviacijoje taip pat gausu užklausų dėl krovinių gabenimo oru, todėl galime užsakyti daug krovininių orlaivių, kad patenkintume visus jūsų krovinių gabenimo reikalavimus.

Štai tik keli krovininių orlaivių, kuriuosAEROAFFAIRES frachtuoja, pavyzdžiai: ” Antonov 124″, ” Super Guppy„, ” Airbus A330-200F” ir „Airbus Beluga”, taip pat mažesni orlaiviai, pavyzdžiui, ” Pilatus PC-24″.

AEROAFFAIRES siūlo platų privačios aviacijos paslaugų spektrą, įskaitant krovininius skrydžius. Esame pasiekiami 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ištisus metus. Į jūsų užklausą dėl kainos atsakysime kuo greičiau tiek internetu, tiek telefonu +33 (0)1 44 09 91 82.

  • Kuri transporto rūšis įmonėms yra pelningesnė: jūrų ar oro transportas?

    Krovinių gabenimas jūra tebėra ekonomiškiausia transporto rūšis, kai gabenami dideli krovinių kiekiai. Iš tiesų vienos tonos vežimo kaina yra daug mažesnė nei krovinių gabenimo oro transportu, todėl šią transporto rūšį renkasi pramonės įmonės ir sunkiųjų produktų (žaliavų, tekstilės gaminių, automobilių komponentų ir kt.) importuotojai ar eksportuotojai.
    Kita vertus, krovinių gabenimas oro transportu yra brangesnis, tačiau leidžia greitai išsiųsti didelės pridėtinės vertės arba greitai gendančius produktus. Todėl jis labiau tinka įmonėms, kurioms reikia greito pristatymo arba saugaus gabenimo dideliais atstumais.

  • Koks yra vidutinis krovinių gabenimo jūra ir oru pristatymo laikas?

    Pristatymo laikas labai priklauso nuo nuvažiuoto atstumo ir muitinės formalumų.
    Krovinių gabenimas jūra iš Europos į Aziją trunka nuo 20 iki 40 dienų, įskaitant pakrovimą, tranzitą per uostą ir iškrovimą.
    Vežant krovinius oro transportu, tą pačią kelionę galima įveikti vos per 24-72 valandas.
    Todėl oro transportui pirmenybė teikiama skubiam pristatymui, o jūrų transportas idealiai tinka iš anksto suplanuotam pristatymui.

  • Ar krovinių gabenimas oru yra saugesnis nei gabenimas jūra?

    Taip, krovinių gabenimas oro transportu užtikrina aukštesnį saugumo lygį, nes oro uostuose taikomi griežti kontrolės protokolai ir nuolat stebimas krovinys. Vagystės, praradimo ar sugadinimo rizika yra minimali.
    Kita vertus, nors krovinių gabenimas jūra paprastai yra patikimas, jis priklauso nuo oro sąlygų, uostų vėlavimo ir kartais piratavimo pavojaus tam tikrose pasaulio dalyse.

  • Koks krovinių vežimo oru poveikis aplinkai, palyginti su krovinių vežimu jūra?

    Krovinių gabenimas jūra yra kur kas ekologiškesnis: gabenant krovinius jūra išmetama maždaug 13 kartų mažiau CO₂ nei gabenant krovinius oru vienai tonai. Tačiau vis dar teršiama jūra (angliavandeniliais, plastiko atliekomis, sunkiuoju kuru).
    Kita vertus, krovinių vežimas oro transportu sunaudoja daugiau degalų ir labiau prisideda prie tarptautinio transporto išmetamo anglies dioksido kiekio. Daugelis oro transporto bendrovių, pavyzdžiui, AEROAFFAIRES, šiuo metu kompensuoja 100 proc. išmetamo CO₂ kiekio, visų pirma pasitelkdamos anglies dioksido kompensavimo programas ir modernius, taupiau degalus naudojančius laivynus.

  • Kokių rūšių kroviniams vežti oro transportu teikiama pirmenybė?

    Krovinių gabenimas oro transportu idealiai tinka prekėms, kurios yra jautrios laikui ar temperatūrai:
    Farmacijos ir medicinos produktai,
    didelės vertės elektroninė įranga,
    atsarginės mechaninės dalys,
    šviežios arba greitai gendančios prekės (gėlės, vaisiai, žuvys),
    skubiems dokumentams ir prabangos prekėms.
    Šioms prekėms taikomas greitas transportavimas, tikslus GPS sekimas ir lengvesnis aptarnavimas, užtikrinantis patikimą ir greitą pristatymą.

  • Ar krovinių gabenimas jūra vis dar yra geriausias sprendimas masinėms siuntoms?

    Taip, krovinių gabenimas jūra išlieka neprilygstamas didelių gabaritų arba birioms siuntoms, ypač tokiems produktams, kaip anglis, mineralai, cementas ar standartiniai konteineriai. Tai maksimaliai padidina masto ekonomiją, tačiau reikalauja griežto logistikos planavimo. Šį sprendimą pasirinkusios įmonės sutinka su ilgesniu tranzito laiku mainais į daug mažesnes vežimo išlaidas.

  • Kaip krovinių gabenimas oro transportu yra susijęs su tarptautine logistika?

    Krovinių gabenimas oro transportu yra pagrindinė šiuolaikinės tarptautinės logistikos grandinės grandis. Jis greitai sujungia nutolusias gamybos vietoves (Aziją, Ameriką, Europą) su paskirstymo centrais ir galutiniais vartotojais. Skaitmenizavus krovinių stebėjimą ir koordinuojant oro uostų centrų veiklą, įmonės dabar gali stebėti savo siuntas realiuoju laiku ir akimirksniu koreguoti paskirstymo strategijas.

  • Kokios yra paslėptos krovinių gabenimo jūra ir oru išlaidos?

    Be vežimo mokesčio, yra daug kitų išlaidų, kurios gali turėti įtakos logistikos biudžetui:
    Krovinių gabenimo jūra atveju: uosto tvarkymo mokesčiai, laivų draudimas, muitai, sandėliavimas sandėliuose arba konteineriuose.

    krovinių vežimo oru atveju: oro uosto mokesčiai, saugumo rinkliavos, speciali pakuotė arba degalų priemokos.
    Siekiant nustatyti ekonomiškai efektyviausią sprendimą kiekvienam reikalavimui, atliekama bendra logistikos sąnaudų analizė (TCO – Total Cost of Ownership).

  • Kurie oro uostai ir uostai yra svarbiausi tarptautiniam krovinių gabenimui?

    Roissy Charles de Gaulle oro uostas (CDG) yra antras pagal dydį krovinių vežimo oro uostas Europoje po Frankfurto. Jame daug krovininių skrydžių vykdo AEROAFFAIRES, „Air France Cargo”, DHL ir „FedEx”.
    Jūrų srityje Havro, Roterdamo, Hamburgo ir Antverpeno uostai yra pagrindiniai tarptautinės prekybos centrai, jungiantys Europą su pagrindiniais pasaulio laivybos maršrutais.

  • Ar galima oro ir jūrų krovinius derinti toje pačioje logistikos grandinėje?

    Taip, ši vadinamoji daugiarūšė strategija naudojama vis dažniau. Ji apima krovinių gabenimo oro transportu greičio ir krovinių gabenimo jūra pajėgumų derinimą, siekiant optimizuoti sąnaudas ir pristatymo laiką. Pavyzdžiui, įmonė gali dalį skubių produktų siųsti oro transportu, o kitus – jūrų transportu. Šis sprendimas užtikrina pusiausvyrą tarp našumo, lankstumo ir biudžeto.

  • Kodėl verta rinktis AEROAFFAIRES krovinių gabenimui oru?

    AEROAFFAIRES išsiskiria savo patirtimi nuomojant privačius krovininius orlaivius, tokius kaipAntonov 124, Pilatus PC-24 irAirbus A330-200F. Teikdamos specialiai pritaikytas paslaugas visą parą, įmonės gali naudotis asmeniniu aptarnavimu, greita reakcija ir saugiu, pagal individualų užsakymą parengtu transportu, nepriklausomai nuo krovinio kiekio ar paskirties vietos.
    Be to, AEROAFFAIRES yra įsipareigojusi užtikrinti tvarų krovinių gabenimą oru, 100 % kompensuodama anglies dvideginio išmetimą, taip sustiprindama savo, kaip atsakingo tarptautinio krovinių gabenimo dalyvio, poziciją.