Kodėl verta rinktis specialiai pritaikytą krovinių gabenimą oro transportu?
Užsisakydami orlaivį galite išvengti tarptautinių krovinių gabenimo oro transportu bendrovių taikomų apribojimų. AEROAFFAIRES suteikia galimybę siųsti krovinius nedelsiant, reikiamu laiku ir reikiama data.
Ar jums reikia suplanuoti konkretų krovinio gabenimą? Nesate tikri, kokią transporto rūšį naudoti pavojingiems kroviniams vežti? Jums reikia pasirinkti, ar vežti krovinį jūra, ar oru?
Svetainėje AEROAFFAIRES rasite ne tik taksi lėktuvą, bet ir platųkrovininių lėktuvų, paruoštų nuomai, asortimentą: Nantas, Madagaskaras, Vietnamas, Kamerūnas, Reunionas arMauricijus– jums prieinamas pasaulinis tinklas.
Krovininio transporto ekspertas patars jums ir ras geriausius sprendimus, kaip visas jūsų prekes nugabenti nuo durų iki durų, į paskirties vietą, su didžiausiu rūpestingumu ir už geriausią kainą.

Arti pasaulio, daugybė paskirties vietų

Krovinių vežimo oro linijos aptarnauja tik keletąoro uostų, o ši privati transporto rūšis suteikia galimybę naudotis oro uostais, esančiais kuo arčiau galutinės paskirties vietos. Prancūzijoje daugiau kaip 90 % krovinių, gabenamų oru, aptarnaujama Paryžiaus Šarlio de Goliotarptautiniame oro uoste, o regioniniai oro uostai įgyja stiprius logistikos centrų įgūdžius. Tai ypač pasakytina apie Liono Saint-Exupéry, Châteauroux-Centre ir Paryžiaus-Vatry oro uostus, kurie gali aptarnauti krovinius 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Sužinokite daugiau
Nesant tarpinio tranzito oru, privataus krovininio lėktuvo sutaupytas laikas yra neįkainojamas. Todėl rinktis specialiai pritaikytą krovinių gabenimą oro transportu yra geriau nei kitas transporto rūšis, pavyzdžiui, kelių, geležinkelių ar jūrų transportą.
Be to, nors pasaulinis krovinių gabenimas oro transportu sudaro tik 3 % visame pasaulyje gabenamų krovinių kiekio, tačiau 45 % jų vertės. Krovininiai orlaiviai leidžia greitai ir labai saugiai gabenti krovinius, o tai paaiškina, kodėl 2019 m. per oro ir oro uostų struktūras pervežta 61,2 mln. tonų didelės vertės krovinių.
Teikiamos paslaugos
Vadovaudamiesi oro vežėjo maniera ir dėl to, kad lydėti jus viso šio proceso metu yra mūsų prioritetas, stengiamės kiekvienai paslaugai pasiūlyti tam tikrą skaičių paslaugų. Tačiau šios paslaugos gali skirtis priklausomai nuo importuojamo ar eksportuojamo krovinio tipo, naudojamo orlaivio ir oro uostų.
Atraskite paslaugas
- Orlaivių aptarnavimas : orlaivio išdėstymas, paleidimas, antžeminiai generatoriai, orlaivio stūmimas atgal, laiptai ir orlaivio tualetų valymas;
- Krovinių (konteinerių, padėklų ir kt.)pakrovimas ir iškrovimas iš orlaivio;
- Fiksuotasišsiuntimo ir pristatymo laikas;
- Pasirenkamas papildomas transportodraudimas;
- Maitinimas.
Krovinių gabenimo oro transportu logistikos grandinė: kiti dalyviai
Kalbant apie padėklų sudėjimą ant padėklų, t. y. produktų organizavimą pagal darbo vietas, tiesiogiai susisieksime su pasirinktame oro uoste veikiančia krovos įmone.
Tada ekspeditorius arba oro transporto bendrovė turės pasirašyti oro transporto važtaraštį (AWB), kuris prieš pakraunant krovinį bus pateiktas siuntėjui. Tai savotiškas „bilietas”, tarptautinė oro transporto sutartis tarp vežėjo ir siuntėjo.
Galiausiai muitinės procedūras atlieka ekspeditorius.
Kiekvienam poreikiui pritaikytas sprendimas

Skubūs krovinių vežimo oro transportu sprendimai
AEROAFFAIRES dirba 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ir siūlo skubius kroviniųfrachtavimo sprendimus. Skirtingai nuo krovinių gabenimo jūra, kuriam reikalingas ilgesnis pristatymo laikas, krovinių gabenimas oru leidžia siuntėjams greitai apdoroti savo užklausas. Esame pasirengę nedelsiant reaguoti į visus jūsų pervežimo prašymus:
- Dokumentus, kuriuos reikia pristatyti asmeniškai ;
- Mašinų dalys užimtoms gamybos linijoms;
- Svarbiausi farmacijos produktai;
- Skubūs siuntiniai.

Sunkių ir didelių gabaritų krovinių gabenimas oro transportu
AEROAFFAIRES turi didelį krovininių orlaivių parką, įskaitant orlaivius su krovimo rampomis ir orlaivius su specialiomis pakrovimo rampomis. Šie dideli transporteriai gali gabenti labai sunkius ir didelių gabaritų krovinius, pavyzdžiui, vėjo turbinų sraigtus, orlaivių dalis ar gamybos mašinas.

Saugus pavojingų ir įslaptintų produktų gabenimas
Jei jums reikia gabenti nesaugius produktus, AEROAFFAIRES gali rasti sprendimus, pritaikytus jūsų eksporto reikalavimams.
Mūsų specialistų komandos turi išsamių žinių apie tarptautines taisykles. Rasime jums idealų orlaivį, patvirtintą pavojingiems kroviniams ir medžiagoms gabenti, ir padarysime viską, kad užtikrintume labai aukštą saugumo lygį gabenant jūsų produktus.

Privatiems klientams pritaikytas krovinių vežimas oro transportu: didelės vertės prekių vežimas
Ar jums reikia gabenti didelės vertės prekes?
AEROAFFAIRES siūlome specialius orlaivius, skirtus asmeniniams daiktams, pavyzdžiui, brangiesiems metalams, automobiliams, juvelyriniams dirbiniams, meno kūriniams, mados kolekcijoms, muzikos įrangai ir sportiniams automobiliams, gabenti.
Taip pat galime vežti slaptus dokumentus ar slaptas siuntas.
Mūsų komanda yra visiškai atsidavusi tam, kad užtikrintų aukščiausio lygio saugumą gabenant jūsų didelės vertės prekes.

Humanitarinės pagalbos gabenimas oro transportu
Norėtumėte išsinuomoti krovininį orlaivį humanitarinei pagalbai teikti? AEROAFFAIRES gali jums padėti sudėtingose situacijose, kai norite suteikti pagalbą. Kai kuriose pasaulio dalyse susiduriama su krizinėmis situacijomis (karai, konfliktai, stichinės nelaimės ir pan.). Labai dažnai tokiose ekstremaliose situacijose reikia frachtuoti žmonėms išgyventi būtinas prekes. Poreikis turi būti patenkintas kuo greičiau, atsižvelgiant į su tuo susijusią logistiką (oro uostai, į kuriuos kartais sunku patekti, ir t. t.), o tai mes galime padaryti.

Krovinių gabenimas oro transportu į atokiausias vietas
Ar vieta, į kurią reikia siųsti prekes, yra izoliuota arba sunkiai pasiekiama? AEROAFFAIRES ekspertai mielai padės jums rasti tinkamą orlaivį, atsižvelgiant į gabenamą krovinį. Kartais regionai yra prastai aptarnaujami arba itin sunkiai pasiekiami (nelygus reljefas, trumpi kilimo ir tūpimo takai ir pan.). Mes pasirūpinsime, kad gautumėte reikiamus dokumentus, kad jūsų kroviniai būtų išsiųsti į juos su geriausiu orlaiviu ir įgula.
Jūsų pageidavimas – mūsų sprendimas: individualizuotos krovinių vežimo oro transportu paslaugos
Kadangi mūsų šūkis – prisitaikyti, mes taip pat rūpinamės :
- Medicininiu transportu
- Medicinine evakuacija
- Perkraustymu;
- Darbai iš oro;
- Gyvūnų vežimas;
- Specializuotas transportas naftos, dujų ir kalnakasybos pramonei.

Krovinių gabenimas oru: kodėl verta rinktis AEROAFFAIRES?
AEROAFFAIRES turi technologinę sistemą, kuri akimirksniu nustato visų krovininių orlaivių buvimo vietą visame pasaulyje.
Mūsų komanda yra apmokyta oro logistikos procedūrų ir krovinių gabenimo paslaugų, žino tarptautines krovinių gabenimo maršrutų nustatymo ir siuntimo taisykles.
Mūsų ekspertai, pasiekiami 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, gali padėti jums su visais skubiais prašymais ir rasti sprendimus geriausiomis kainomis, kaip ir krovinių ekspeditorius.
Bet kuriuo metu atsiųskite mums užklausą naudodamiesi mūsų internetine pasiūlymo forma.
Taip pat galite susisiekti su mumis telefonu +33 (0)1 44 09 91 82 arba el. paštu info@aeroaffaires.com
Mūsų krovinių gabenimo oro transportu parkas
AEROAFFAIRES turi galimybę naudotis daugelio tipų tarptautinio krovinių vežimo orlaiviais. Štai tik keletas iš jų

Vulcanair Aviator TP 600 – tai turbopropelerinis lėktuvas, galintis kilti ir leistis labai trumpais kilimo ir tūpimo takais. Tai vienas iš dviejų orlaivių, kuriems leista leistis Kurševelio altiporte. Jo kabiną galima pritaikyti kroviniams vežti. 5,24 m ilgio, 1,24 m aukščio ir 1 m pločio orlaivis.

Pilatus PC 12 yra vieno variklio propelerinis lėktuvas su kabina, kurią galima pritaikyti kroviniams skraidinti. Jame yra didelės 1,35 m aukščio ir 1,32 m pločio krovininės durys – tai išskirtinė šio tipo orlaivio savybė. Kabina yra 1,46 m aukščio ir 5,15 m ilgio.

Krovininė „Beech” King Air 200 versija yra labai mažos talpos lėktuvas, kurio krovininės durys yra 1,38 m aukščio ir 1,32 m pločio, skirtos kroviniams krauti. Jo krovinių skyrius yra 1,24 m pločio, 1,38 m aukščio ir 2,80 m ilgio, jame telpa iki 1,2 t krovinio.

Krovininė „Beech King Air 1900” versija yra mažos talpos krovininis orlaivis. Jo krovininės durys yra 1,45 m aukščio ir 1,32 m pločio, todėl juo galima gabenti krovinius. Jo krovinių skyrius yra 1,80 m aukščio, 1,37 m pločio ir 7,70 m ilgio, į jį galima sutalpinti iki 2,1 tonos krovinių.

Dornier 328 yra regioninis turbopropelerinis lėktuvas, kurio kai kurie modeliai buvo perdaryti į krovinines versijas. Jo krovinių skyrius yra 10,35 m ilgio, 1,90 m aukščio ir 2,20 m pločio. Dėl didelio greičio ir puikių nusileidimo ant trumpų kilimo ir tūpimo takų „Dornier 328” idealiai tinka regioniniams krovininiams lėktuvams.

ATR 42 yra turbopropelerinis lėktuvas, skirtas trumpiems ir vidutinio nuotolio skrydžiams. Krovininės versijos lėktuvas turi 1,56 m aukščio ir 1,30 m pločio duris. Jo didelis krovinių skyrius yra beveik 14 m ilgio, 1,85 m aukščio ir 2,17 m pločio, todėl juo galima gabenti iki 5,58 t sveriančius krovinių padėklus.

Antonov An-72 yra sovietinės kilmės krovininis orlaivis. Jo 2,2 m aukščio ir 2,5 m pločio krovinių skyriuje telpa 7,5 t krovinio. Tai buvo vienas pirmųjų orlaivių gamintojo „Antonov” pagamintų modelių. Vėliau sekė kiti įspūdingesni modeliai, pavyzdžiui, „Antonov 124” ir „225”.

Antonov 124 yra antras pagal dydį orlaivis pasaulyje. Jis turi dvi dideles rampas, iš kurių viena yra priekyje dėl pakeliamos nosies. Jo labai didelė naudingosios apkrovos erdvė yra 36,48 m ilgio, 4,40 m aukščio ir 6,40 m pločio. Lėktuvas gali gabenti iki 12 tonų krovinių. Tai reiškia, kad AN-124 gali gabenti nedidelius keleivinius orlaivius, sraigtasparnius, transporto priemones, stambias pramonines detales ar net didelį kiekį prekių.

Nors lėktuvas „Antonov 225″ buvo apgadintas ir laukia remonto, svetainėje AEROAFFAIRES galėjome jį naudoti didelėms krovinių gabenimo oro transportu užduotims atlikti. AN 225 buvo didžiausias orlaivis pasaulyje. Jo bagažinėje buvo galima gabenti ne mažiau kaip 250 tonų krovinių. AN 225 galėjo gabenti net jumbo reaktyvinį lėktuvą su atsarginėmis dalimis. Šio oro milžino matmenys įspūdingi: sparnų plotis – 88 metrai, o ilgis – 84 metrai.

Boeing 767-300F yra krovininis lėktuvas, pradėtas eksploatuoti 1995 m. Tai „Boeing 767” lainerio versija, pritaikyta tik krovininiams skrydžiams. Jo skrydžio nuotolis – 6 000 km, juo galima gabenti 55 tonų sunkiasvorį krovinį. Tai gali būti, pavyzdžiui, 24 padėklai, kurių matmenys yra 2 x 3 m, ir 30 konteinerių. Jame taip pat įrengta oro kondicionavimo sistema, leidžianti gabenti gyvūnus ir greitai gendančius krovinius.

Boeing 757-200PF (PF reiškia „Package Freight”) – 1987 m. pradėtas naudoti krovininis orlaivis. Tai krovininė ” Boeing 757″ versija. Krovininiame lėktuve yra 2 krovinių skyriai, kurių kiekvieno talpa – 50 kubinių metrų. Jis gali gabenti 40 tonų krovinį vidutiniais atstumais (5900 km atstumas).

Didelis krovininis lėktuvas „Boeing 747-400 Large Cargo Freighter” (LCF), pravarde Boeing DREAMLIFTER, yra „Boeing 747-400” lainerio darinys. Jis pradėtas eksploatuoti 2006 m. Turėdamas didžiulį 1800 kubinių metrų krovinių skyrių, jis gali gabenti 150 tonų krovinių 7 800 km atstumu. Todėl jis idealiai tinka gabenti didelių gabaritų detales.

2010 m. pradėtas eksploatuoti „Airbus A330-200F”. Šis krovininis orlaivis gali gabenti 65 tonas krovinių 7 400 km atstumu. Jo talpą galima padidinti iki 70 tonų šiek tiek sumažinus skrydžio nuotolį. Jis idealiai tinka konteineriams ir paletėms bagažo skyriuje gabenti. Jis yra 30 % talpesnis už savo pirmtaką A300, jame įdiegtos naujesnės inovacijos, mažinančios išmetamo CO2 kiekį.

Airbus A300-600ST(„Super Transporter”) – tai krovininis orlaivis, dėl savo išvaizdos, panašios į jūrų žinduolį, pramintas beluga. Pirmuosius krovininius skrydžius jis atliko 1995 m. Jis gali gabenti 47 tonas krovinių vidutiniškai 5 000 km atstumu. Iš pradžių jis buvo skirtas kitų „Airbus” gaminamų orlaivių atsarginėms dalims gabenti.

Écureuil AS350 yra „Eurocopter” sukurtas vieno turbininio sraigtasparnis, skirtas pagalbinėms reikmėms. Jo kabina leidžia gabenti 3,30 m ilgio krovinį, sveriantį iki 1 tonos.

Dauphin AS365 yra dviejų turbinų komunalinis sraigtasparnis, kurį sukūrė „Airbus Helicopters”. Jo skrydžio nuotolis – 1000 km, juo galima gabenti iki 1,2 t krovinį.
Kiek kainuoja krovinių gabenimas oro transportu?
Krovinių gabenimo oru kaina, dar vadinama krovinio gabenimo tarifu, priklauso nuo daugelio veiksnių:
- Nuo krovinio svorio ir dydžio (grupinis krovinys ir pan.)
- Reikalingo orlaivio tipo
- Išvykimo ir paskirties oro uostų
- Gabenamų krovinių rūšies
Todėl krovinių gabenimo oro transportu sąnaudas galima apskaičiuoti tik kiekvienu konkrečiu atveju.
Keleivių vežimui renkatės AEROAFFAIRES?
Mūsų privačių ir verslo orlaivių nuomos paslaugas taip pat galite užsisakyti tel. +33 (0)1 44 09 91 82 arba el. paštu cargo@aeroaffaires.com.

Taip pat žr. mūsų straipsnį :
Krovinių gabenimas oro transportu į Afriką
Kas yra krovinių gabenimas oro transportu?
Krovinių vežimo oru apibrėžtis paprasta: tai krovinių gabenimas oru. Kai kurios oro transporto bendrovės siūlo šią paslaugą ir užsako specialius orlaivius, kuriais prekės gabenamos iš vieno oro uosto į kitą. Tai alternatyva kelių ir jūrų transportui. Pasaulinis krovinių vežimo oro transportu tinklas yra labai dinamiškas. Užsisakius orlaivį prekėms vežti, atsiranda galimybė gabenti produktus tarptautiniu mastu. Prekes galima siųsti į bet kurią pasaulio vietą: krovinių gabenimas oro transportu į Afriką, Aziją, Ameriką ir t. t
Krovinių vežimo oru grandinę sudaro daugybė dalyvių, dalyvaujančių prekių logistikoje ir gabenime į galutinę paskirties vietą. Norėdami organizuoti prekių vežimą, galite kreiptis į oro transporto bendrovę arba į oro transporto brokerius, dar vadinamus frachtuotojais.
Aviakompanijos šią užduotį gali pavesti atlikti krovinių ekspeditoriams. Šie aviacijos specialistai siūlo transporto sprendimus, pritaikytus prie kliento reikalavimų.
Krovinių ekspeditorius yra siuntėjo atstovas. Jis, patvirtintas Tarptautinės oro transporto asociacijos, yra asmuo, atsakingas už krovinių gabenimą oru ir organizuojantis logistiką bei krovinių gabenimą į paskirties vietą
Krovinių ekspeditorius organizuoja krovinių gabenimą ir yra įpareigotas vykdyti įsipareigojimus.
Kokie yra krovinių gabenimo oro transportu privalumai?
Krovinių gabenimas oro transportu yra transporto rūšis, ypač tinkama gabenti labai didelių gabaritų, brangias, trapias ar pavojingas prekes, kurias reikia atidžiai prižiūrėti. Žinoma, importuotojas turi pereiti muitinės procedūras ir kruopščiai aprašyti gabenamas prekes.
Krovinių gabenimas oro transportu yra brangesnis nei kitos transporto paslaugos, tačiau jo privalumas yra tas, kad jis yra greitesnis. Užsisakius lėktuvą galima greitai keliauti, puikiai pritaikytą visiems skubiems pristatymams. Prekės laikomos standartinėse paletėse arba saugiuose konteineriuose, todėl jas galima greitai pakrauti ir iškrauti.
Šis sprendimas idealiai tinka greitai gendantiems maisto produktams, kurių galiojimo laikas ribotas, vežti. Krovinių gabenimas taip pat tinka trapiems produktams, pavyzdžiui, medicininei technikai ar elektroninei įrangai. Lėktuvo nuoma taip pat gali būti vienintelis galimas sprendimas, kai reikia vežti pavojingus krovinius, kuriems taikomos griežtos taisyklės. Galiausiai, kai reikia gabenti vertingas prekes, pavyzdžiui, juvelyrinius dirbinius, meno kūrinius („Art Logistics”) arba brangius dokumentus, orlaivio frachtavimas neabejotinai yra patikimiausia ir saugiausia transporto priemonė.
Kaip apskaičiuoti krovinių gabenimo oro transportu kainą?
Krovinių gabenimo oro transportu išlaidos ir tarifai priklauso nuo kelių veiksnių.
Pirma, krovinių gabenimo oro transportu tarifai skiriasi priklausomai nuo gabenamo krovinio kiekio ir krovinio rūšies. Natūralu, kad kuo daugiau palečių ir konteinerių su kroviniais reikia nugabenti į sandėlius, tuo didesnės krovinių gabenimo oro transportu išlaidos.
Antra, krovinių vežimo kaina priklauso nuo pasirinkto orlaivio tipo. Tai gali būti krovininiai lėktuvai, lėktuvai, kuriais paprastai skraidinami keleiviai, arba kombinuotieji lėktuvai.
Galiausiai yra ir prekių sandėliavimo kaina, kuri priklauso nuo pasirinktų išvykimo ir paskirties oro uostų.
Kokio tipo orlaiviai skirti krovinių gabenimui oru?
Yra daug orlaivių, kuriuos galima išsinuomoti krovinių vežimui oru. Atsižvelgdami į savo poreikius, galite rinktis didesnės arba mažesnės talpos orlaivį.
Kartais krovinių gabenimui oru naudojami lainerių bagažo skyriai. Kai kurių skrydžių metu jie nepakankamai išnaudojami. Didelė jų talpa suteikia galimybę gabenti krovinius. Šis sprendimas taip pat gali būti naudojamas skubiam krovinių gabenimui. Pavyzdžiui, per Kovid-19 pandemiją kai kuriais komerciniais skrydžiais buvo gabenama medicinos įranga, kad būtų patenkinta skubi paklausa.
Kai kurios oro linijų bendrovės taip pat turi lėktuvų, skirtų krovinių gabenimui oru, parką. Pavyzdžiui, verslo lėktuvai turi kabiną ir krovinių skyrių, kurie gali būti optimizuoti kroviniams vežti. Galite rinktis užsakyti privatų reaktyvinį lėktuvą trumpiems, vidutiniams ir tolimiems skrydžiams. Tai gali būti turbosraigtiniai, vienmotoriai sraigtiniai lėktuvai arba sraigtasparniai, specialiai pritaikyti kroviniams vežti.