NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Oro linijos ir galimi verslo aviacijos ryšiai

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Naudodamiesiverslo aviacija žinote, kad kai kurios paskirties vietos nėra prieinamos privačiu lėktuvu tradiciniais komerciniais skrydžiais. Taigi, kokie oro maršrutai ir jungtys įmanomi naudojantis verslo aviacija?

Lignes aériennes et les liaisons possibles en aviation d'affaires
source: pixabay

3 Prancūzijos aviacijos centrai

Prancūzija turi labai platų oro susisiekimo tinklą. Tai iš dalies lemia daugybė oro uostų. Yra trys pagrindiniai oro uostai. Pirmasis yra Roissy Charles De Gaulle oro uostas. Paryžiaus Šarlio de Golio oro uostas, paprastai vadinamas „Roissy-Charles-de-Gaulle”, yra Prancūzijos oro uostas, esantis Île-de-France regione, už dvidešimt trijų kilometrų į šiaurės rytus nuo Paryžiaus.

Jis daugiausia naudojamas tarptautiniams skrydžiams, bet gali būti naudojamas ir vietiniams skrydžiams. Jis buvo atidarytas 1974 m. po 1962 m. prasidėjusios teisinės kovos.

Antras pagal svarbą Prancūzijos oro susisiekimui oro uostas yra Orli.

Orli oro uostas yra į pietus nuo Paryžiaus ir daugiausia naudojamas komercinei, o ne verslo aviacijai. Jame įrengtas privačių lėktuvų aptarnavimas, tačiau jis pasirenkamas tik tuo atveju, jei yra ryšys su oro linijų lėktuvu.

Galiausiai paskutinis Paryžiaus oro uostas, kuriame filtruojami Prancūzijos oro pervežimai, yra Le Buržė oro uostas. Paryžiaus Le Buržė oro uostas skirtas tik verslo aviacijai. Atidarytas 1914 m. ir atidarytas 1919 m., šis oro uostas buvo pagrindinis sostinės civilinis oro uostas prieš atsirandant Orli oro uostui. Vėliau jis tapo išskirtinai verslo aviacijai skirtu oro uostu.

Į šiaurę nuo Paryžiaus įsikūrusiame oro uoste veikia ne mažiau kaip 75 aviacijos paslaugas teikiančios bendrovės. Šiandien šis oro uostas yra pirmaujantis Europos verslo oro uostas. Jis yra verslo aviacijos pasaulio etalonas.

Du oro uosto tipai

Oro transporto srityje yra dviejų tipų oro uostai. Pirmasis tipas – tai vadinamasis tradicinis oro uostas, kuriame leidžiama leistis komerciniams orlaiviams. Paprastai jie būna palyginti dideli, juose gali leistis visų tipų orlaiviai. Prancūzijoje yra 120 tokio tipo oro uostų.

Kita vertus, yra aerodromų ir mažų oro uostų. Jie yra daug naudingesni, nei galite pagalvoti. Jie užtikrina susisiekimą tarp kai kurių labai nutolusių miestų. Jie taupo laiką ir padeda išvengti transporto, kai laiko intervalai nėra lankstūs. Jie turi kilimo ir tūpimo takus, kuriais dažniausiai gali skristi privatūs lėktuvai.

Pavyzdžiui, Kurševelio oro uostu labai dažnai naudojasi privati aviacija. Šio oro uosto kilimo ir tūpimo taku gali leistis tik nedideli privatūs lėktuvai, nes jis yra kalnuose ir todėl sunkiai pasiekiamas didesniems orlaiviams.

Todėl šias atokias vietoves sunku pasiekti keliautojams iš viso pasaulio, o maži oro uostai užtikrina nuolatinį oro transporto srautą į šias vietoves.

Nauja klientų bazė

Visų pirma pasikeitė vežamų keleivių profilis. Daugelį metų „Air France” filialai siūlė maršrutus aukštomis kainomis, kurie buvoprieinami tik verslo keleiviams .Kainą dažnai lemdavo labai didelėssėdimų vietų sąnaudos , kurias dar labiau didinomažų orlaivių naudojimas. Situacija pasikeitė prieš kelerius metus atsiraduspigių skrydžių užsienio oro linijų bendrovėms, tokioms kaip easyJet, Volotea ir Ryanair. Didesni orlaiviai, kurių eksploatavimo sąnaudos mažesnės ir kuriuose yra daugiau vietų (100-150 vietų, oRyanair – 188 vietos),sumažinokelionių lėktuvu tarp vietos miestų kainą. Svarbiausia, josįgijo naujų klientų, kurie anksčiau niekada neskraidė lėktuvais.

Jie nėra turistai, tačiauvis daugiauturistų lanko draugus ir šeimos narius. Dabar šios oro transporto bendrovės užima didelę rinkos dalį ir konkuruoja su kitomis transporto priemonėmis, pavyzdžiui, automobiliu ar traukiniu. Šiandien keliauti į Londoną lėktuvu dažnai yra pigiau nei „Eurostar”. Tačiau vartotojų sąmonėje ši realybė dar nėra savaime suprantama, nes kelionės lėktuvu visada buvo laikomos prabangia transporto priemone.

Oro linijų bendrovės

Šiandieniniame oro linijų bendrovių sąrašegeriausius pasiūlymus siūlopigių skrydžių bendrovės, kurių bilietai yra pigesni. Šiose oro linijose nėra verslo klasės. Dažniausiai klientai turi teisę į vienąrankinį ir vieną rankinį bagažą, tačiau nemokamo registruoto bagažonėra. Paprastai tai nėra tiesioginiai skrydžiai. Norint pasiūlyti pigius skrydžius, geriau daryti tarpinius nusileidimus tolimojo susisiekimo skrydžiuose. Be to, įvairios reguliariosios oro linijų bendrovės siūlo dažno keleivio programą, leidžiančią keliauti pigiau. Taip pat yra nauja skrydžių palyginimo priemonė, kuri padės jums rasti geriausią oro linijų bendrovęįvairių siūlomų reguliariųjų skrydžių bendrovių, taip pat siekiant sumažinti kainas.

Prancūzija – centralizuota šalis

Prancūzija yra šalis, kurią valdo jos sostinė. Šalis labai centralizuota, ypač transporto srityje. Norėdami nuvykti iš taško A į tašką B, paprastai turite važiuoti per Paryžių.

Populiariausias maršrutas Prancūzijoje yra Paryžius-Nica, nes tolimųjų reisų kelionės dažnai sudaro didžiausią esamo oro eismo dalį.

Dėl aviacijos ir dėl to, kad ji dabar yra prieinamesnė. Dabar žmonės gali keliauti į bet kurį Prancūzijos regioną be būtinybės vykti per Paryžių. Tačiau oro uostai yra didžiuosiuose miestuose, o ne mažuose miesteliuose. Privati aviacija yra atsakinga už mažų, vidutinių ir didelių miestų sujungimą.

Apibendrindami galime suabejoti sistema. Dėl to, kad viskas sutelkta Paryžiuje, Prancūzijos oro transporto sistema yra daug sudėtingesnė. Vidaus maršrutai tikrai turėtų būti plačiau atverti, kad tinklas būtų mažiau prisotintas. Taip pat siekiama sumažinti klientų išlaidas. Tikimasi, kad per kelerius ateinančius metus oro transportu keliaujančiųjų padvigubės, todėl turime numatyti šią problemą.

AEROAFFAIRES ir jos ekspertų komanda yra jūsų paslaugoms visą parą, todėl užsisakykite kitą skrydį jau dabar. Mūsų komanda yra jūsų paslaugoms telefonu: +33 1 44 09 91 82 arba el. paštu: charter@aeroaffaires.com. Taip pat galite užsisakyti pasiūlymą internetu ir gauti privataus skrydžio kainos sąmatą.