NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Oro sąlygų poveikis privataus lėktuvo skrydžiui

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Orai yra vienas svarbiausių veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti skrendant privačiu lėktuvu. Atliekant daugumą transporto operacijų, oro sąlygos labai mažai priklauso nuo oro sąlygų. Kitaip yra privataus lėktuvo ar turbopropelerinio lėktuvo skrydžio atveju.

Orai gali turėti įtakos skrydžio trukmei ir jo eigai. Jis taip pat gali turėti įtakos verslo lėktuvo pakilimo ir nusileidimo vietai. Visi oro vežėjai, su kuriais bendradarbiaujame, prieš kiekvieną skrydį kruopščiai analizuoja orus. Tai svarbus kriterijus sudarant skrydžio planą. Privatus lėktuvas skrydžio metu taip pat gali keisti savo trajektoriją pagal orus.

Padedami mūsų aviacijos ekspertų, paaiškinsime, kaip orai gali paveikti jūsų privataus reaktyvinio lėktuvo skrydį.

Skirtumai tarp IFR ir VFR skrydžių

Kad visiškai suprastume orų poveikį privataus reaktyvinio lėktuvo skrydžiui, pirmiausia reikia atskirti skrydžius pagal IFR ir pagal VFR.

Skrydžiai pagal IFR (skrydžiai pagal prietaisus) – tai skrydžiai, kai galima skristi tik pagal prietaisus. Taigi, nepaisant sumažėjusio matomumo, šie skrydžiai gali leistis ir kilti naktį. Kad būtų galima vykdyti skrydžius pagal VFR, atvykimo oro uostas turi turėti leidimą juos priimti. Todėl oro uostas turi turėti reikiamą įrangą. Dėl šio įrangos reikalavimo sumažėja oro uostų, į kuriuos galima skristi pagal IFR, skaičius.

Kita vertus, skrydžiai pagal VFR (vizualiųjų skrydžių taisyklės) – tai skrydžiai, kuriuos galima vykdyti vizualiai. Šią skrydžių sistemą galima valdyti tik piloto regėjimu. Vizualiniai skrydžiai gali pasiekti daugiau oro uostų nei VFR skrydžiai.

Cockpit Moderne Pilatus PC24

Trumpai tariant, skrydžio matomumas gali būti lengviau paveiktas VFR skrydžių metu nei IFR skrydžių metu.

Skirtingos oro sąlygos

Lietus ir perkūnija

Privatūs reaktyviniai lėktuvai yra pritaikyti skraidyti lietingu oru. Tačiau lietus vis tiek gali turėti įtakos skrydžio sąlygoms. Lygiai taip pat, kaip ir automobilyje, lietus gali turėti įtakos pilotų matomumui. Tačiau privačiuose reaktyviniuose lėktuvuose yra priekinio stiklo valymo sistemos. Verslo lėktuvai turi priekinio stiklo valytuvus arba aukšto slėgio sistemas, kuriomis vanduo pašalinamas naudojant suslėgtą orą.

Remdamiesi Gulfstream pavyzdžiu, orlaivių gamintojai lėktuvus gamina iš vandeniui nelaidžių medžiagų. Ši technologija pagerina matomumą esant drėgnam orui.

Netikėtai gausiai lyjant gali tekti keisti skrydžių pagal IFR kryptį. Taip jie gali išvengti ekstremalių kritulių ir nusileisti geresnėmis sąlygomis.

Kilus perkūnijai ar krušai, pageidautina keisti maršrutą, kad būtų išvengta trikdžių.

Kokią įtaką skrydžiui daro vėjas?

Vėjas neabejotinai yra dažniausias meteorologinis veiksnys, turintis įtakos privataus reaktyvinio lėktuvo skrydžiui dėl įvairių priežasčių.

  • Vėjas gali turėti įtakos orlaivio greičiui. Esant vėjuotam orui, privataus lėktuvo greitis gali sumažėti. Kita vertus, vėjas taip pat gali stumti verslo reaktyvinį lėktuvą, todėl padidėja jo greitis ir sumažėja degalų sąnaudos.
  • Vėjas taip pat sukelia turbulenciją. Ji nepavojinga, tačiau gali kelti nerimą keleiviams ir turėti įtakos komfortui lėktuve.
  • Kylant ir leidžiantis orlaiviai turi būti nukreipti prieš vėją. Stiprus šoninis vėjas gali trukdyti manevrams. Todėl oro uostuose kilimo ir tūpimo takai yra nukreipti skirtingomis kryptimis.

Žemiausia temperatūra ir sniegas

Žemesnė nei nulinė temperatūra sukelia apledėjimą. Ledas gali sugadinti orlaivio prietaisus, ypač fiuzeliaže esančius zondus. Apledėjimo šalinimo procedūros atliekamos paskutinę minutę prieš pakilimą įgulos nuožiūra. Todėl šios paslaugos neįtrauktos į skrydžio kainą. Privačiu skrydžiu ledo šalinimo išlaidos gali būti didelės. Jei tikėtina, kad jūsų skrydžio metu reikės šalinti ledo sluoksnį, mūsų aviacijos ekspertai jus informuos ir pasiūlys draudimo apsaugą.

Sniegas veikia ne orlaivius, o kilimo ir tūpimo takus. Gausus snygis gali atidėti jūsų skrydį. Verslo aviacijai skirti oro uostai turi trumpesnius kilimo ir tūpimo takus. Todėl juos nuo sniego galima greičiau nuvalyti. Todėl vėlavimai nėra tokie dideli kaip tarptautinių oro uostų lainerių skrydžių atveju.

Šaltuoju metų laiku trikdžiai dažniausiai pasitaiko tokiuose oro uostuose kaip Kurševelis ir Gštadas.

Migla

Migla yra vienas iš veiksnių, labiausiai veikiančių matomumą skrydžio metu. Nepaisant rūko, didžioji dauguma privačių lėktuvų gali nusileisti nepaisant rūko. Tačiau skrydžių vadovai privalo riboti orlaivių skaičių ant kilimo ir tūpimo takų esant rūkui. Šis apribojimas taikomas siekiant išvengti nelaimingų atsitikimų ant kilimo ir tūpimo takų.

Dėl sumažėjusio orlaivių skaičiaus ant kilimo ir tūpimo takų gali vėluoti lėktuvai.

Pavyzdžiui, Paryžiaus le Buržė, Kanų ir Dovilio oro uostai gali būti paveikti rūko.

Karštis

Ekstremalus karštis iki 60 °C neturi įtakos prietaisui. Tačiau ji gali turėti įtakos orlaivio veikimui. Kadangi karštas oras yra mažiau tankus, tai turi įtakos orlaivio aerodinamikai. Dėl aukštos temperatūros taip pat gali sumažėti variklio našumas.

Esant tam tikroms sąlygoms, karštis gali turėti įtakos orlaivio kilimui. Ypač Saint-Tropez la Môle.

Mūsų aviacijos ekspertai visą parą, 7 dienas per savaitę yra pasirengę jūsų privačiam skrydžiui telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82. Nedvejodami naudokitės mūsų internetiniu pasiūlymu ir gaukite privataus skrydžio kainos sąmatą.