NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Skandinavijos elektrinis regioninis reaktyvinis lėktuvas, pasirengęs pakilti 2026 m

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Inovacijos elektrinėje aviacijoje, ypač verslo aviacijoje, įgauna vis didesnį pagreitį. Mažesni privatūs reaktyviniai lėktuvai turėtų būti pirmieji, kurie taps 100 proc. elektriniai. Šiuo metu nemažai rinkos dalyvių, tiek aviacijos milžinų, tiek vizionierių, kuria elektrinius ateities lėktuvus ir privačius reaktyvinius lėktuvus. Tarp jų – Slovėnijos bendrovė „Pipistrel” ir jos dvivietis „Alpha Electro”, Izraelio startuolis „Alice” ir jo prototipas, kurį planuojama pagaminti 2022 m., taip pat „Airbus”, RATP ir „Groupe ADP” bendradarbiavimas kuriant keturvietį skraidantį taksi „City Airbus”.
2021 m. kovo 11 d. aviatorius „Tecnam” ir automobilių gamintojas „Rolls Royce” paskelbė apie bendradarbiavimą su didžiausiu Skandinavijos oro vežėju „Widerøe”. Jų tikslas – iki 2026 m. sukurti elektrinį regioninį reaktyvinį lėktuvą.

Pirmaujantis elektrinio regioninio orlaivio, skirto verslo aviacijai, projektas

2019 m. „Rolls Royce” ir „Widerøe” pradėjo vykdyti tvarios aviacijos mokslinių tyrimų programą. Šios mokslinių tyrimų programos tikslas buvo įvertinti ir sukurti elektrinių orlaivių koncepcijas. Galiausiai šiuo bendradarbiavimu siekiama, kad iki 2030 m. Norvegijos oro linijų bendrovė turėtų pirmąjį elektrifikuotą orlaivį reguliariuose vidaus skrydžiuose.
Kartu „Widerøe” pasinaudojo „Rolls-Royce” partneryste su „Tecnam”, kad šis projektas būtų įgyvendintas. Rolls-Royce prisidės savo patirtimi galios ir varomųjų sistemų srityje. Tecnam” projektuos, gamins ir sertifikuos orlaivį. Galiausiai Skandinavijos oro bendrovė užtikrins, kad būtų įdiegti visi oro linijų įgūdžiai ir reikalavimai, kad viskas pradėtų veikti 2026 m.

„P-Volt” elektrinio orlaivio konstrukcija pagrįsta „Tecnam P2012 Traveller” konstrukcija. Todėl tai bus dviejų variklių elektrinis orlaivis. Jis pirmiausia bus naudojamas Norvegijos priemiestinių orlaivių rinkoje, regioninio transporto orlaivių kategorijoje, kurioje yra ne daugiau kaip 19 sėdimų vietų. Tačiau lėktuve turėtų tilpti ne daugiau kaip 9 keleiviai, o jo skrydžio nuotolis bus ribotas – mažiau nei 300 km.

Iki pandemijos „Widerøe” per dieną vykdė apie 400 skrydžių į 44 oro uostus. Be to, 74 proc. šios oro linijų bendrovės skrydžių yra trumpesni nei 275 km. O trumpiausi skrydžiai trunka nuo septynių iki penkiolikos minučių.
Dėl savo topografijos Norvegija daugiausia naudoja aviaciją trumpiems ir vidutinio nuotolio skrydžiams. Įgyvendindama šį elektrinių orlaivių projektą, šalis siekia iki 2040 m. 80 proc. sumažinti visų vidaus skrydžių metu išmetamų teršalų kiekį.

Kodėl šis projektas svarbus privačiai aviacijai?

Aplinkosauga yra labai svarbus klausimas, ypač aviacijos sektoriuje. Aviacijos pramonė išmeta 3-4 proc. šiltnamio efektą sukeliančių dujų. Transporto sektoriuje šis skaičius viršija 14 %.

Tačiau, nors automobilių pramonė dėl technologinės pažangos sugebėjo palaipsniui sumažinti savo poveikį aplinkai, aviacijos pramonei šis uždavinys yra sudėtingesnis. Nepaisant nuolatinio baterijų ir elektros variklių technologijų tobulinimo, vis dar nėra elektrinių orlaivių, galinčių skraidyti ilgus atstumus su daugybe keleivių. Pagrindinė elektrinės aviacijos kliūtis yra baterija, kuri yra pernelyg sunki ir masyvi. Pavyzdžiui, norint įmontuoti bateriją į komercinį orlaivį, pavyzdžiui, A320, kuris skraidina apie 150 keleivių, reikėtų 150 tonų baterijos. Tai gerokai daugiau nei 70 tonų, kiek sveria lėktuvas, kylantis su pilnais parafino bakais.

Štai kodėl elektrinė aviacija yra didelis iššūkis verslo aviacijai. Privatūs reaktyviniai lėktuvai yra mažesni ir skraidina mažiau keleivių. Šia prasme jie greičiausiai bus pirmieji elektriniai orlaiviai, naudojami komerciniams skrydžiams.

AEROAFFAIRES tikisi, kad labai greitai galės pasiūlyti jums kito elektrinio orlaivio nuomą. Tuo tarpu mūsų ” SkyCo2″ iniciatyva leidžia jums kompensuoti 100 % jūsų skrydžių metu išmetamo CO2 kiekio remiant miškų atkūrimo projektą.

Mūsų aviacijos ekspertai visą parą yra pasirengę jūsų privačiam skrydžiui telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82. Nedvejodami naudokitės mūsų internetiniu pasiūlymu ir gaukite privataus skrydžio kainos sąmatą.