NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

TOP 10 populiariausių privačių lėktuvų: kainos ir privalumai

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

„AEROAFFAIRES” gali išsinuomoti daugybę orlaivių, atitinkančių visų tipų poreikius.

Nuo didelio našumo turbopropelerinių lėktuvų, tokių kaip „Pilatus PC-12”, iki aukščiausios klasės verslo reaktyvinių lėktuvų, tokių kaip „Falcon 7X” ar „Gulfstream G550”, nepamirštant itin patogių VIP lėktuvų, tokių kaip BBJ, tikras skraidantis viešbutis su miegamuoju ir vonios kambariu – kiekvienas skrydis gali būti pritaikytas pagal jūsų lūkesčius.

Mes galime padėti jums rasti idealų privatų lėktuvą – nuo prabangos iki praktiškumo.

Atraskite išlaidas, susijusias su populiariausiais prabangiais ir aukštos klasės privačiais lėktuvais, kuriuos renkasi mūsų klientai, pasirinkę 10 populiariausių privačių lėktuvų.

10 populiariausių privačių reaktyvinių lėktuvų

1) „Cessna Citation Mustang

Kodėl verta nuomotis „Citation Jet Mustang”?

Tai privatus lėktuvas, sukėlęs revoliuciją verslo aviacijoje Europoje. Šis „Ciation Mustang” taksi lėktuvas siūlo geriausius įkainius vežant iki 4 žmonių į trumpesnes nei 2 val. 20 min. trukmės keliones.

Jame yra patogus salonas ir bagažo skyrius, kuriame galima vežti 4 standartinius lagaminus + mažus krepšius. Tačiau jame nėra orlaivyje esančio tualeto – tai vienintelis neigiamas jo aspektas.

Citation Jet Mustang nuomos kaina ? Bilietas į vieną pusę iš Paryžiaus į Ženevą nuo 3900 eurų su 4 keleiviais, t. y. 975 eurai vienam keleiviui.

Spauskite čia ir sužinokite daugiau apie šį „Cessna Citation Mustang „!

2) Embraer Phenom 100

Kodėl verta išsinuomoti „Embraer Phenom 100”?

Phenom 100 yra tiesioginis Cessna Mustang konkurentas. Šį keturių / penkių vietų lengvąjį reaktyvinį lėktuvą sukūrė BMW.

Jame yra erdvus salonas ir orlaivyje įrengtas tualetas, jau nekalbant apie didesnį bagažo skyrių nei „Citation Jet Mustang”.

Embraer Phenom 100 nuomos kaina ? Į vieną pusę iš Paryžiaus į Londoną nuo 4160 eurų 4 keleiviams.

Spustelėkite čia ir sužinokite daugiau apie šį „Embraer Phenom 100”!

3) Pilatus PC-12

Kodėl verta išsinuomoti Pilatus PC-12?

Pilatus PC-12 yra populiariausias turbopropelerinis orlaivis Jungtinėse Valstijose ir Europoje. Jie išlieka gana konkurencingi trumpiems skrydžiams.

Jo techninės charakteristikos leidžia nusileisti ant trumpų kilimo ir tūpimo takų. Jis labai populiarus kaip greitosios pagalbos lėktuvas ir skirtas medicininei evakuacijai.

Dėl puikių skrydžio charakteristikų, hermetiško salono, patogių sėdynių ir galimybės leistis trumpais kilimo ir tūpimo takais šis orlaivis labai rekomenduojamas, pavyzdžiui, skrydžiams Ženeva arba Paryžius – Ajačas, arba Ženeva – Paryžius (optimali 5-6 keleivių versija).

Atkreipkite dėmesį: orlaivis gali kilti po 22 val. vakaro, t. y. jam leidžiama kilti pasibaigus tarptautinių aerodromų uždarymo laikui.

Pilatus PC-12 nuomos kainos: skrydis iš Paryžiaus į Londoną į vieną pusę 6 keleiviams kainuoja nuo 4300 eurų.

Spustelėkite čia ir sužinokite daugiau apie šį „Pilatus PC-12”!

4) Aviator TP 600 Vulcanair

Kodėl verta išsinuomoti „Aviator TP 600”?

A-viator TP 600 yra turbosraigtinis lėktuvas, galintis kilti ir leistis labai trumpais kilimo ir tūpimo takais. Tai vienas iš nedaugelio orlaivių, galinčių viešuoju transportu nusileisti Kurševelio altiporte arba Gštado Saanene.

Jame yra 6 arba 8 sėdimų vietų konfigūracija, mini baras ir labai geras krovinių skyrius, todėl jis idealiai tinka krovininiams skrydžiams Pietų Europoje.

Tai ekonomiškiausias lėktuvas, jei norite greitai nuskristi iš Paryžiaus, Liono, Ženevos ar Nicos į Korsiką ar Sen Tropezo La Mole arba į labai ypatingas vietas.

Aviator TP 600 nuomos kaina ? Bilietas į vieną pusę iš Paryžiaus į Kurševelį nuo 6 000 eurų.

Spauskite čia ir sužinokite daugiau apie šį „Aviator TP 600 Vulcanair”!

5) Piaggio Avanti P 180

Kodėl verta išsinuomoti Piaggio Avanti?

„Oro Ferrari” pravardžiuojamas „Piaggio P 180 Avanti” yra greičiausias dvivietis turbopropelerinis lėktuvas pasaulyje, skraidantis beveik taip pat greitai kaip kai kurie privatūs reaktyviniai lėktuvai.

Italijoje sukurtas „Piaggio P 180 Avanti” yra oficialus „Scuderia Ferrari” orlaivis. Jo septynių vietų kabina yra labai aukšta, todėl keleiviai gali stovėti vertikaliai. Be to, jame labai tylu. Piaggio P 180 Avanti yra idealus lėktuvas kelionėms po Europą.

Naktį jis yra vienintelis orlaivis su kitais turbopropeleriniais lėktuvais, galintis kilti po 22 valandos, kai kai kurie oro uostai yra uždaryti. „Piaggio P 180 Avanti” turi hermetišką kabiną ir modernią avioniką.

Tai vienas mėgstamiausių mūsų klientų modelių, skirtų kelionėms po Europą ir kalnuose, pavyzdžiui, į Samedan St Moritz.

Piaggio Avanti nuomos kainos ? Kelionė į vieną pusę iš Nicos į Romą nuo 5 500 eurų.

Spustelėkite čia ir sužinokite daugiau apie ” Piaggio Avanti P 180″!

6) Cessna Citation II, CJ1, CJ2

Kodėl verta išsinuomoti „Cessna Citation”?

Cessna Citation asortimentas: CJ, CJ1CJ2, CJ3, CJ4, Citation II ir Citation Bravo yra labai populiarus tarp mūsų klientų.

Šių privačių lėktuvų kaina yra labai patraukli trumpiems ir vidutinio nuotolio skrydžiams, be to, jie turi gerą „Cessna” reputaciją.

Citation nuomos kainos ? Skrydis iš Paryžiaus į Londoną į vieną pusę nuo 4200 eurų (5 vietų „Citation Jet” lėktuvu).

Spustelėkite čia ir sužinokite daugiau apie „Cessna Citation II”, CJ1, CJ2!

7) Embraer Phenom 300

Kodėl verta išsinuomoti „Embraer Phenom 300”?

2017 m. „Embraer Phenom 300” (8 mln. eurų) jau penkerius metus yra geriausiai parduodamas privatus reaktyvinis lėktuvas pasaulyje. Nuo 2013 m. „Embraer” pardavė 400 tokių lėktuvų.

Kaip ir „Phenom 100”, kabiną suprojektavo „BMW & Designworks”, o jos langai didesni nei panašių orlaivių, todėl lėktuve yra daug šviesos.

Be to, salono gale įrengtas atskiras tualetas. Priklausomai nuo oro linijų bendrovės, jo konfigūracija leidžia skraidinti nuo 6 iki 7 keleivių.

Phenom 300 nuomos kaina ? Bilietas į vieną pusę iš Paryžiaus į Nicą – nuo 5 000 eurų.

Spustelėkite čia, jei norite sužinoti daugiau apie „Embraer Phenom 300

8) Cessna Citation XLS-XLS+

Kodėl verta išsinuomoti „Citation XLS”?

Tai vienas populiariausių privačių reaktyvinių lėktuvų. Citation XLS yra idealus privatus reaktyvinis lėktuvas 3-4 valandų trukmės kelionėms su 8 keleiviais.

Be to, jis pasižymi puikiu kainos ir kokybės santykiu už skrydžio valandą. Mūsų klientai labai vertina jo salono patogumą ir atskirą tualetą. Jo bagažo skyrius taip pat labai erdvus.

„Citation XLS+” pasižymi dideliu kreiseriniu greičiu ir yra sertifikuotas leistis trumpuose kilimo ir tūpimo takuose, kurie neprieinami didesniems orlaiviams, tokiems kaip „Falcon 2000” ar „Global 6000”.

XLS nuomos kaina ? Bilietas į vieną pusę iš Londono į Romą – nuo 5800 eurų.

Spustelėkite čia ir sužinokite daugiau apie ” Cessna Citation XLS-XLS+” !

9) Bombardier Learjet 45

Kodėl verta išsinuomoti „Bombardier Learjet 45”?

Learjet 45 siūlo didelį komfortą 8 keleiviams už geriausią kainą. Šis „Honeywell” varomas orlaivis skrieja 840 km/h greičiu ir leidžia 6-8 keleiviams ekonomiškai keliauti 6,80 m ilgio salone (1,50 m aukščio ir pločio).

„Learjet 45” yra idealus orlaivis 2-3 valandų skrydžiams konkurencingomis kainomis, pavyzdžiui, verslo ar privatiems skrydžiams Europos viduje į Korsiką.

Tai labai populiarus verslo orlaivis Vokietijoje ir Šveicarijoje.

Jis erdvesnis ir turi didesnį nuotolį nei „Citation CJ2” (papildomai 1 000 km, todėl 6 keleiviai gali skristi, pavyzdžiui, į Atėnus iš Paryžiaus ar Ženevos „Cointrin”), taip pat yra greitesnis nei „Citation CJ3”.

Bombardier Learjet 45 nuomos kaina ? Į vieną pusę iš Londono į Ibizą nuo 6 800 EUR.

Spustelėkite čia ir sužinokite daugiau apie šį „Bombardier Learjet 45”!

10) Bombardier Challenger 850

Kodėl verta nuomotis „Bombardier Challenger 850”?

Bombardier sukūrė patogų dvimotorį verslo maršrutinį lėktuvą, kuriame galima aptarnauti šeimininkę.

Challenger 850 yra elegantiškas tarpžemyninis verslo lėktuvas, varomas dviejų GECF34-3B1 variklių, kurie leidžia pasiekti 790 km/val. kreiserinį greitį.

Tai vienas ekologiškiausių orlaivių savo kategorijoje. Dėl mažų degalų sąnaudų jo nuoma kainuoja pigiau nei konkurentų.

Tai puikus privatus lėktuvas VIP užsakomiesiems skrydžiams, juo galima skraidinti iki 16 keleivių, nes jis itin patogus, ypač dėl 12 langų, pro kuriuos į saloną patenka daug šviesos.

Pagal vienos skrydžio valandos kainą jis konkurencingesnis už „Falcon 900” ir daug elegantiškesnis už savo konkurentą „Dornier 328”, nors keleivių skaičius toks pat.

Bombardier Challenger 850 nuomos kaina ? Bilietas į vieną pusę iš Paryžiaus į Madridą nuo 17 000 eurų.

Spauskite čia ir sužinokite daugiau apie „Bombardier Challenger 850”!

10+) Bombardier Global 6000

Kodėl verta nuomotis „Bombardier Global 6000”?

Bombardier Global 6000 yra idealus lėktuvas visoms jūsų verslo kelionėms: jame dera greitis, nuotolis ir komfortas.

Šis privatus lėktuvas pasižymi nepaprasta technologine pažanga, todėl yra pažangiausia ir labiausiai patobulinta „Global Express” serijos versija.

Tai vienas prabangiausių ir patogiausių privačių reaktyvinių lėktuvų. Jis tapo vienu populiariausių lėktuvų ilgoms verslo kelionėms.

Jo salonas visiškai modulinis, todėl jame galima atlikti visas įmanomas užduotis: dirbti, miegoti, valgyti…

Trumpai tariant, dėl „Ka-band” technologijos visada esate prisijungę prie interneto. Viso skrydžio metu „Bombardier Global 6000” lėktuve galite rengti vaizdo konferencijas kaip savo biure.

Pasirinkę „Bombardier Global 6000” taip pat galėsite naudotis dideliu bagažo skyriumi, į kurį galėsite patekti bet kuriuo skrydžio metu.

Bombardier Global 6000 nuomos kaina ? Skrydis iš Romos į Berlyną į vieną pusę nuo 15 000 EUR.

Spustelėkite čia, jei norite sužinoti daugiau apie „Bombardier Global 6000

  • Kokios papildomos paslaugos įtraukiamos nuomojant privatų lėktuvą?

    Kai kurie operatoriai siūlo ne tik patį skrydį, bet ir specialiai pritaikytas paslaugas, pavyzdžiui, pervežimą sraigtasparniu ar VIP automobiliu, gurmanišką maitinimą laive, konsjeržo pagalbą organizuojant užsakymus (viešbučiai, renginiai) ar net specialią medicininę kelionę (greitosios pagalbos lėktuvas).

  • Ar galiu išsinuomoti privatų lėktuvą tik skrydžiui į vieną pusę?

    Taip, dauguma privačių reaktyvinių lėktuvų nuomos operatorių siūlo galimybę užsisakyti skrydį į vieną pusę. Tačiau kai kurie operatoriai gali taikyti papildomus mokesčius, jei lėktuvas turi grįžti tuščias arba jei reikia keisti vietą.

  • Kaip veikia anglies dioksido kompensavimas?

    Anglies dioksido išmetimo kompensavimas paprastai įskaičiuotas į skrydžio kainą. Ji apima ekologinių projektų (miškų atkūrimo, atsinaujinančiosios energijos) finansavimą, kad būtų neutralizuotas skrydžio metu išmetamas CO₂ kiekis. Išsamią informaciją apie remiamus projektus gali pateikti operatorius.

  • Ar yra kokių nors bagažo apribojimų privačiuose lėktuvuose?

    Priklausomai nuo modelio, privačių reaktyvinių lėktuvų bagažinės talpa yra skirtinga. Skirtingai nuo komercinių skrydžių, apribojimai nėra tokie griežti, tačiau, kad išvengtumėte netikėtumų, užsisakant bilietus patartina nurodyti bagažo kiekį ir svorį.

  • Ar galiu pakeisti arba atšaukti skrydį po užsakymo?

    Skirtingų sutarčių sąlygos skiriasi. Kai kurie operatoriai leidžia lanksčiai keisti, o kiti taiko mokesčius už atšaukimą ar pakeitimą paskutinę minutę.

  • Ar laive galima vežti naminius gyvūnus?

    Dauguma privačių lėktuvų leidžia skraidinti gyvūnus, tačiau turite iš anksto pranešti, kad būtų galima pritaikyti saloną (vietos, vandens ir kt.). Kai kuriose šalyse galioja specialios sveikatos apsaugos taisyklės, reglamentuojančios naminių gyvūnų laikymą salone.

  • Kaip pasirinkti lengvąjį reaktyvinį lėktuvą arba tolimųjų reisų lėktuvą vidutinio nuotolio (3-4 valandų) kelionei?

    Viskas priklauso nuo keleivių skaičiaus ir reikiamo komforto lygio. Lengvasis reaktyvinis lėktuvas (pvz., „Phenom 300”) yra ekonomiškas 6-7 žmonėms, o tolimųjų reisų reaktyvinis lėktuvas (pvz., „Challenger 850”) suteikia daugiau erdvės ir prabangos, tačiau kainuoja brangiau.

  • Kokios yra galimybės techninio gedimo ar blogų oro sąlygų atveju?

    Rimtų orlaivių naudotojai turi protokolus, pagal kuriuos, iškilus techninei problemai, orlaivį galima greitai pakeisti. Dėl oro sąlygų privatūs lėktuvai dažnai gali aplenkti didelės rizikos zonas arba leistis kituose oro uostuose.

  • Ar galima užsisakyti skubų skrydį (likus mažiau nei 24 valandoms iki skrydžio)?

    Taip, kai kurie specializuoti paslaugų teikėjai siūlo išvykti labai greitai, tačiau bilietų kainos gali būti didesnės, priklausomai nuo lėktuvo ir įgulos galimybių.

  • Ar yra kokių nors privačių ir komercinių skrydžių reguliavimo skirtumų?

    Taip, privatūs lėktuvai laikosi kitokių taisyklių (pvz., nėra tokių griežtų keleivių saugumo patikrinimų, lankstūs tvarkaraščiai). Tačiau aviacijos saugos standartai (techninė priežiūra, pilotų kvalifikacija) yra vienodi.

  • Kaip vyksta įlaipinimas į privatų lėktuvą?

    Keleiviai paprastai patenka į specialius terminalus (FBO) oro uostuose, kuriuose supaprastinti formalumai (nėra eilių, greita registracija). Laikas yra lankstus, tačiau patartina atvykti likus 15-30 minučių iki pakilimo.

  • Ar privatūs lėktuvai gali leistis bet kuriame oro uoste?

    Ne, tai priklauso nuo orlaivio dydžio ir kilimo ir tūpimo tako. Kai kurie modeliai (pvz., „Aviator TP 600”) yra pritaikyti trumpiems aerodromams, o didesniems lėktuvams reikia pritaikytos infrastruktūros.

  • Ar galite rūkyti privačiame lėktuve?

    Tai priklauso nuo operatoriaus ir vietos įstatymų. Kai kuriuose orlaiviuose yra įrengtos peleninės, tačiau daugumoje jų draudžiama rūkyti saugumo sumetimais.

  • Kokios yra skrydžio pramogų galimybės?

    Daugumoje lėktuvų yra ekranai, „Wi-Fi” ir elektroninių prietaisų lizdai. Aukščiausios klasės lėktuvuose (pvz., „Global 6000”) kartais įrengiami moduliniai salonai ir aukščiausios klasės pramogų sistemos.

  • Kaip atrenkami privačių lėktuvų pilotai?

    Pilotai turi profesines licencijas (ATPL arba CPL) ir yra sukaupę tūkstančius skrydžio valandų. Prieš pereidami į privatųjį sektorių, daugelis jų turi karinės ar komercinės aviacijos patirties.

  • Ar yra kokių nors prenumeratų ar paketų dažnam nuomojimuisi?

    Taip, pagal tokias programas, kaip „Jet Cards”, galima iš anksto sumokėti už skrydžio laiką lengvatinėmis sąlygomis, o tai suteikia privalumų, susijusių su skrydžių prieinamumu ir paslaugomis.

  • Kokį poveikį aplinkai daro privatūs lėktuvai, palyginti su komerciniais skrydžiais?

    Privačiu lėktuvu vienam keleiviui tenka daugiau CO₂ nei komerciniu skrydžiu, tačiau šį poveikį siekiama sumažinti tokiomis iniciatyvomis kaip anglies dioksido kompensavimas, tvarus kuras (SAF) ar naujos technologijos (elektriniai orlaiviai).

  • Ar galiu aplankyti orlaivį prieš atlikdamas užsakymą?

    Kai kurie operatoriai pagal pageidavimą organizuoja apsilankymus salone, ypač aukščiausios klasės orlaivių arba ilgalaikės nuomos atveju.

  • Kokie mokėjimo būdai priimami?

    Pasak operatoriaus, kartais priimamos ne tik banko pervedimai, bet ir aukščiausios klasės kortelės („American Express Centurion”) arba kriptovaliutos.

  • Kaip sutvarkyti tarptautinių skrydžių muitinės formalumus?

    Aviakompanijos dažnai padeda parengti reikiamus dokumentus. Kai kuriais skrydžiais formalumai gali būti atliekami tiesiogiai lėktuve arba pagreitinta tvarka atvykus.