„
Embraer yra oro laivų gamintojas iš Brazilijos, kurių centras yra Sao Jose dos Campos (Sao Paulo valstijoje).
Brazilų lėktuvų gamintojo pavadinimas yra „Empresa Brasileira de Aeronáutica“, tai yra Brazilijos oro laivų kompanijos sutrumpinimas. Ši kompanija gimė 1969 m. su pirmo lėktuvo Bandeirante sukūrimu. Jos vadovas buvo generalinis direktorius ir inžinierius Ozires Silva.
Mes vėl sugrįžtame prie šio lėktuvų gamintojo, turinčio tam tikrą konkurencingumą, gerai žinomo verslo aviacijos ir oro transporto srityje.
Embraer šiandien:
Kai kurie Brazilijos oro laivų gamintojo Embraer skaičiai:
Štai keletas dabartinių skaičių, apibūdinančių Brazilijos oro laivų kompaniją:
- 8 000: tai bendras pristatytų lėktuvų skaičius visame pasaulyje.
- 145 milijonai: tai kasmet pervežamų keleivių skaičius Embraer lėktuvais.
- 3 vieta: tai vieta, kurią užima lėktuvų gamintojas komercinių lėktuvų gamintojų reitinge.
- 18 000: tai Embraer darbuotojų skaičius visame pasaulyje.
- 4,2 milijardo dolerių: tai Embraer pajamos 2021 m.
Embraer įtaka pasaulyje
Dabar jau daugiau nei 50 metų Brazilijos bendrovė veikia aviacijos sektoriuje. Nesvarbu, ar tai būtų kariniai aviacijos, kosmoso, komerciniai, verslo arba medicininiai ar krovinių (krovinys) poreikiai.
Ši nacionalinė kompanija iš Brazilijos šiandien yra viena didžiausių komercinių lėktuvų gamintojų. Jos pagrindiniai konkurentai yra:
- Dassault Falcon Prancūzijoje
- Boeing JAV
- Bombardier verslo lėktuvai Kanadoje.
Galiausiai, Embraer, remdamasi savo augimu, veikia visame pasaulyje. Ji turi biurus, gamyklas ir platinimo centrus įvairiuose žemynuose, tokiuose kaip:
- Amerikoje
- Azijoje
- Afrikoje
- Europoje.
Todėl šis oro laivų gamintojas turi savo FBO, privačiu terminalu, Sorokaboje, netoli Sao Paulo, Brazilijoje.
Įsipareigojusi lėktuvų gamintoja: Embraer įsipareigojimai
Embraer adaptuojasi prie laikmečio ir pokyčių. Kompanija labai aktyviai dalyvauja karinių aviacijos saugumo užduotyse (ypač Brazilijos oro pajėgoms).
Tačiau ji taip pat dalyvauja medicininėse misijose, kaip per koronaviruso epidemiją, kuri paskatino sveikatos evakuacijas.Embraer suteikė savo lėktuvus, kad jie taptų tikrais medicinos įrangos vežėjais, taip pat vakcinų pervežimui ir organų transportavimui.
Galiausiai, aplinkos poveikis skatina gamintojus kurti ekologiškesnius lėktuvus, išmetančius mažiau CO2, kad sumažintų taršą. Embraer atsižvelgia į šias sąlygas kurdama naujus lėktuvus. Tai pasakytina apie naują „Energia“ lėktuvų flotilę, kurią Embraer paskelbė 2021 metų lapkričio mėnesį. Tai 4 lėktuvų projektas, kuris bus varomas atsinaujinančios energijos šaltiniais. Šie lėktuvai turėtų patekti į rinką pamažu nuo 2030 metų.
Be to, Embraer 2001 m. įsteigė fondą, kad galėtų investuoti į vietines pagalbos programas. Taip buvo įsteigtos dvi mokymo mokyklos, kad jaunimas galėtų įgyti įgūdžių ir profesinių žinių.
Embraer oro laivų gamybos pradžia
- 1969: Prieš pradėdama gaminti kelis tipų lėktuvus, kompanija pradeda su vienu žmogumi. Ozires Silva, aviacinis inžinierius, įsteigia Embraer San José mieste, kad galėtų masiškai gaminti savo lėktuvą Bandeirante. Šis lėktuvas padarė pirmąjį skrydį praėjusiais metais, jis užkariavo šalį ir suteikė puikią galimybę optimizuoti oro mobilumą valstybėje. Jo gamyba pradėjo vykti.
- 1970-1971: Tuo pačiu metu, kai buvo gaminami Bandeirante lėktuvai (EMB 110 serija), Embraer gamino ir atliko pirmuosius žemės ūkio lėktuvo Ipanema bei karinio lėktuvo Xavante skrydžius. Šiandien Ipanema 203 yra vienintelis žemės ūkio lėktuvų modelis, kurio degalai yra etanolis.
- 1972: Šiais metais pasirašytas pirmas EMB 110 serijos (Bandeirante) komercinių skrydžių lėktuvų startas. Pirmieji pardavimai įvyko šiais metais, o pristatymai prasidėjo 1973 m.
- 1975: Embraer pradeda savo pirmas eksportacijos į užsienį, į Urugvajų, Bandeirante lėktuvams.
- 1979: Tarptautinei plėtrai Embraer Aircraft Corporation (EAC) yra įsteigta JAV. Embraer tuomet įsikuria Floridoje, Danijos mieste, ir vis labiau dominuoja amerikietiškoje rinkoje.
- 1980 m.: Embraer gamina įvairius komercinius, bet ir karinius lėktuvus. Be to, jų komercinis lėktuvas EMB 120 Brasilia yra žinomas kaip labiausiai naudojamas regioninis lėktuvas pasaulyje. Tuo metu, šiais metais, ne mažiau kaip 26 avialinijos naudoja šį modelį, tarp jų ir Prancūzijos avialinijos.
- 1983: Embraer Aviation International (EAI) įsteigta Paryžiuje. Šios Brazilijos kompanijos įsikūrimas Europoje atveria naujas perspektyvas ir galimybes ateityje. Bendrovė tuomet randa klientų Europoje, taip pat Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose.
Regioninių lėktuvų atėjimas ir Embraer plėtra
- 1995: Tai EMB 145 atėjimas ir pirmasis skrydis (kuris šiandien yra ERJ 145). Tai paskelbia revoliuciją regioninių oro vežimų srityje. Šis lėktuvas telpa 50 žmonių ir turi mažas veiklos sąnaudas, leidžiančias sumažinti bilietų kainą. Tai sužavėjo aviacijos pramonę.
- 1998: Sekantis lėktuvas, ERJ 135 buvo pirmas skrydis.
- 1999: Embraer sudaro partnerystę su Liebherr Aerospace, Šveicarijos aviacijos kompanija, ir pirmąja Europos regionine avialinija, kuri priklauso SAirGroup kompanijų grupei.
- 2000: Brazilijos bendrovė įsteigia biurus Kinijoje, Pekine ir Singapūre Azijos-Ramiojo vandenyno regione.
- 2000-2001: Embraer pristato naujus lėktuvus, kai pasirodo ERJ 140, Legacy 600, taip pat ERJ 145XR ir Embraer 170.
- 2002-2004: Atvyksta E-JETS šeima. Po to lėktuvų gamintojas atlieka pirmus skrydžius E170, po to E175, E190, o taip pat E195, didžiausias šiuo metu pagamintas lėktuvas šios kompanijos.
- 2004: Embraer įsigyja OGMA, Portugalijos aviacijos bendrovę. Brazilijos įmonė vis labiau išpopuliarėja Europos žemyne.
Embraer įsitvirtina verslo aviacijos rinkoje ir atveria naujas perspektyvas
- 2007 ir 2008 : Atvyksta du efektyvūs ir patogūs verslo lėktuvai, Phenom 100 ir Phenom 300. Pastarasis tapo 7 metus labiausiai parduodamu lengvu privačiu lėktuvu pasaulyje.
- 2009-2013: Privatūs lėktuvai Legacy šeimoje prasideda. Pirmasis lėktuvas, Legacy 650, 2009 m., po to Legacy 500 2012 m., ir Legacy 450 2013 m.
- 2011 ir 2013: Šiais metais Embraer atidaro dvi naujas vietas Floridoje (JAV). Pirmasis – Melburne, antras – Jacksonville. Šios vietos yra skirtos Embraer lėktuvų surinkimui.
- 2014: Embraer atidaro naują vietą, skirtą verslo aviacijai. Ši vieta yra Brazilijoje, Sorokaboje, oro uoste (Bertram Luiz Leupolz).
- 2016: Embraer pristato naują lėktuvų šeimą. Ši E-JETS E2 linija yra antroji E-JETS karta. Lėktuvų gamintojas akcentuoja labai tylų lėktuvų gamybą. Tada buvo pristatyti E190-E2 ir E195-E2 (2017 m.).
- 2017: Inovacijų centras EmbraerX atveriamas Silikono slėnyje ir Bostone. Šių centrų tikslas – išplėsti potencialių E-VTOL tyrimus. Jie gali tapti revoliucija miesto aviacijoje ateityje.
Šiandien Embraer realybė yra didesnė
nei kas nors iš pradžių svajojo.
Ozires Silva, Embraer įkūrėjas
Embraer lėktuvų flotilės
Brazilijos lėktuvų gamintojas turi kelias lėktuvų šeimas ir tipus.
Jis turi flotilę, skirtą komercinei aviacijai, ilgų skrydžių flotilę, taip pat privačius lėktuvus verslo aviacijai. Jie veikia civilinėje aviacijoje.
Be to, lėktuvų gamintojas taip pat turi oro flotilę, skirtą tarnyboms kariuomenės payvijai ir saugumui.
Reikėtų pažymėti, kad jei nemažai aviakompanijų naudoja Embraer lėktuvus kaip tradicinius vidutinio atstumo transporto priemones, jie taip pat puikiai tinka verslo aviacijai su kvalifikuota įgula.
Šie įvairūs lėktuvai, veikiantys oro transporte, leidžia atsakyti į skirtingus poreikius, kurie galimi tik privatiems skrydžiams.
Skubus įlaipinimas pristatant įvairius Embraer lėktuvus.
Embraer E-JETS
4 lėktuvai sudaro šią Embraer kompanijos šeimą. Tai:
- Embraer 170
- Embraer 175
- Embraer 190
- Embraer 195.
Šie regioniniai keleivių lėktuvai turi 70-150 vietų, priklausomai nuo modelio.
Verslo aviacijos rinkoje šie lėktuvai yra puikiai pritaikyti grupiniams skrydžiams. Jų komfortas užtikrina malonius ryšius visiems keleiviams.
Efektyvumo užtikrinimui, ne mažiau kaip 80 aviakompanijų naudoja E-JETS.
Galiausiai, šie regioniniai lėktuvai gali būti naudojami keliems trumpiems ir net ilgoms skrydžiams (maksimalus E190 nuotolis yra 4 445 km). Be to, Embraer E-JETS flotilė suvartoja apie 10 % mažiau kuro nei kiti panašūs tarptautiniai lėktuvai.
Galiausiai, Brazilijos lėktuvų gamintojas sukūrė naujesnį lėktuvų modelių asortimentą, kuris iš esmės yra E-JTS evoliucija, tai yra E-JETS E2 flotilė. Šie privačių lėktuvų modeliai yra tylesni, taupesni degalams ir su pertvarkytu dizainu. Šioje naujoje šeimoje rasite lėktuvų:
- E175-E2
- E190-E2
- E195-E2.
Nuotraukos kreditas: Embraer
Embraer ERJ (Embraer regioninis lėktuvas)
Ši regioninių lėktuvų šeima sudaryta iš:
Šie yra mažesni nei E-JETS šeimos lėktuvai. Iš tiesų, jie gabena iki 50 keleivių, priklausomai nuo modelio.
Taip pat naudojami komercinėje aviacijoje, jie taip pat gali būti naudojami grupiniams skrydžiams verslo aviacijoje (kaip E-JETS).
Šie lėktuvai yra derinys tarp našumo, pritaikomumo ir komforto kabinoje. Visi šie privalumai traukia daugelio didelių aviakompanijų dėmesį, visame pasaulyje, 26 šalyse.
Galiausiai, Embraer 145 XR (didelio nuotolio) yra modelis ilgiausiu atstumu šioje oro transporto flotilėje, turintis 3 700 km nuotolį.
Embraer 145 – Nuotraukos kreditas: Embraer
Embraer verslo lėktuvų flotilė
Galiausiai, siekdama papildyti savo flotilę, Embraer šiuo metu gamina privatų lėktuvų modelių šeimą, skirtą verslo aviacijai. Štai 4 pagrindiniai lėktuvai:
- Phenom 100: Priklausantis labai lengvų verslo lėktuvų kategorijai, Phenom 300 yra idealus, greitas ir konkurencingas trumpiems atstumams. Jame 4 keleiviai gali patogiai įsitaisyti ir išnaudoti kabinos komfortą ir dizainą.
Nuo savo pasirodymo rinkoje šis modelis turėjo keletą patobulinimų ir naujų versijų, pavyzdžiui, Phenom 100 EV.
Pavyzdys lėktuvų bilietų kainoms už ryšį: Paris – Saint-Tropez: nuo 12 000 €.
- Phenom 300: Šis verslo lėktuvo modelis yra Phenom 100 variantas, tačiau techniniu ir estetinės prasme jis skiriasi. Šiame lėktuve 6 keleiviai gali skristi iki 3 600 km atstumu. Puikus trumpiems ir vidutinio atstumo skrydžiams.
Pavyzdys tarifams už ryšį: nuo Ženeva iki Paryžius: nuo 11 000 €.
Phenom 300 – Nuotraukos kreditas: Embraer
- Praetor 500: Šis modelis praktiškai pakeitė Legacy 450. Jis pateko į rinką 2020 m. Šis privačias lėktuvas, turintis prabangų dizainą, gali gabenti 9 keleivius keliaujant 3 700 km atstumu.
- Praetor 600: Įkvėptas Legacy 500, šis lėktuvas buvo pristatytas 2020 m. Jis yra vidutinio dydžio privatus lėktuvas. Jame gali keliauti 12 keleivių 4 500 km atstumu. Jame visi patogumai ir dizainas pasirūpinti, kad keleiviai jaustųsi patogiai viso skrydžio metu, net su dideliu bagažu.
Pavyzdys tarifams už ryšį: nuo Paryžius iki Ibiza: nuo 8 000 €.
Kiti Embraer privatūs lėktuvai
Kiti Embraer verslo lėktuvai yra:
AEROAFFAIRES galime pasirinkti lėktuvą, kuris jums tinkamas. Susisiekite su mumis +33 (0)1 44 09 91 82, arba užpildykite mūsų internetinį pasiūlymą, mūsų komanda yra visiškai pasiruošusi pasiekti jums bendrauti, kad pasiūlyti lėktuvų bilietų siūlymus, kurie atitinka jūsų poreikius.
„