Embraer: aviacijos gamintojas

Gulfstream flotte

Embraer yra orlaivių gamintojas Brazilijoje, kurio būstinė yra Sao José dos Campos (Sao Paulo valstijoje).
Brazilijos orlaivių gamintojo pavadinimas iš tikrųjų yra “Empresa Brasileira de Aeronáutica”, tai yra Brazilijos orlaivių kompanija. Ji gimė 1969 metais su pirmo orlaivio, Bandeirante, plėtra. Jos vadovas yra generalinis direktorius ir inžinierius Ozires Silva.
Grįžtame prie šio gamintojo, turinčio tam tikrą konkurencingumą, žinomo verslo aviacijoje ir orasvežio transporto srityje.

Embraer šiandien :
Keletas skaičių apie orlaivių gamintoją Embraer :
Štai keletas dabartinių skaičių, kurie apibūdina Brazilijos orlaivių kompaniją :

8 000 : tai yra visas orlaivių skaičius, kurį kompanija pristatė visame pasaulyje.
145 milijonai : tai yra kiekis keleivių, pervežtų kiekvienais metais su Embraer orlaiviais.
3-ioji : tai yra vieta, kurią orlaivių gamintojas užima tarp didžiausių komercinių orlaivių gamintojų.
18 000 : tai darbuotojų skaičius kompanijoje Embraer visame pasaulyje.
4,2 milijardo dolerių : tai Embraer pajamos 2021 metais.

Embraer įmonės pasaulinė plėtra
Jau daugiau nei 50 metų Brazilijos kompanija veikia aviacijos sektoriuje. Nesvarbu, ar tai karinė, kosmoso, komercinė, verslo aviacija ar net medicininių ar krovinių (krovinių) poreikiams.
Ši nacionalinė Brazilijos kompanija šiandien yra viena iš didžiausių komercinių orlaivių gamybos sektoriuje. Jos pagrindiniai konkurentai yra :

Dassault Falcon Prancūzijoje
Boeing Jungtinėse Valstijose
Bombardier verslo orlaiviai Kanadoje.

Galų gale, Remiantis savo plėtra, Embraer yra įsikūręs visame pasaulyje. Ji turi biurus, gamyklas ir platinimo centrus įvairiuose žemynuose, tokiuose kaip :

Amerikoje
Azijoje
Afrikoje
Europoje.

Taip pat, orlaivių gamintojas turi savo FBO, privatų terminalą, Sorocaba oro uoste, netoli Sao Paulo Brazilijoje.
Įsipareigojusi orlaivių gamintoja: Embraer įsipareigojimai
Embraer žengia su laiku ir pokyčiais. Įmonė labai įsitraukusi į karinės saugumo misijas (ypač Brazilijos oro pajėgoms).
Be to, ji taip pat dalyvauja medicininiuose uždaviniuose, kaip su koronaviruso epidemija, kuri padidino sveikatos evakuacijas. Embraer suteikė savo orlaivius, kad jie taptų tikrais medicinos įrangos transportuotojais, taip pat vakcinų ar organų pervežimui.
Galų gale, aplinkosaugos poveikis verčia gamintojus inovuoti dėl ekologiškesnių orlaivių, kurie išskiria mažiau CO2 į orą, siekiant sumažinti taršą. Embraer atsižvelgia į šias sąlygas kurdama naujus orlaivius. Taip yra su nauja orlaivių „Energia“ flotile, kurią Embraer paskelbė 2021 metų lapkritį. Tai 4 orlaivių projektas, kuris bus varomas naudojant atsinaujinančių energijų. Šie orlaiviai turėtų pasirodyti rinkoje kasmet nuo 2030 metų.
Be savo ekologiniais investicijomis, Embraer 2001 metais įsteigė fondą, kad investuotų į vietos pagalbos programas. Taip pat buvo įsteigtos dvi mokymosi mokyklos, kad jaunimas galėtų įgyti profesinių įgūdžių.
Embraer orlaivių gamintojo pradžia

1969 : Prieš pasiekdama įvairių tipų orlaivį, kompanija pradeda su vienu žmogumi. Ozires Silva, orlaivių inžinierius, įsteigia uzņēmum Embraer San José, kad pradėtų masinę gamybą su savo orlaiviu Bandeirante. Paskutinis padarė savo pirmą skrydį praėjusiais metais, jis užkariavo šalį ir suteikė gerą galimybę optimizuoti oro mobilumą valstybėje. Jo gamyba prasidėjo.

1970-1971 : Populiariai gaminant Bandeirante orlaivius (sublizgimo serija EMB 110), Embraer gamina ir vykdo pirmuosius Ipanema žemės ūkio orlaivio skrydžius bei kario orlaivio Xavante skrydžius. Šiandien Ipanema 203 yra vienintelis žemės ūkio orlaivis, kurį tiekiamas etanoliu.

1972 : Šiais metais įvyksta pirmas EMB 110 serijos skrydis (Bandeirante), skrydžiai komerciniais orlaiviais. Pirmieji pardavimai įvyksta tais metais ir pristatymai prasideda 1973 metais.

1975 : Embraer pradeda pirmuosius eksportus į užsienį, į Urugvajų, Bandeirante orlaiviams.

1979 : Žvelgdama į tarptautinę plėtrą, Embraer Aircraft Corporation (EAC) yra įsteigta Jungtinėse Valstijose. Embraer tada įsikuria Floridoje, tiksliau, Danijoje, ir vis daugiau įsitvirtina JAV rinkoje.

80-ųjų metai : Embraer gamina įvairius komercinius, taip pat karinius orlaivius. Be to, jų komercinis orlaivis EMB 120 Brasilia laikomas labiausiai naudojamu regioniniu orlaiviu pasaulyje. Išties, tais metais šį modelį naudojasi 26 oro kompanijos, visame 14 šalių, įskaitant Prancūzijos kompanijas.

1983 : Embraer Aviation International (EAI) yra įsteigta Paryžiuje. Brazilijos kompanijos įsikūrimas Europoje leidžia jį atverti naujoms perspektyvoms ir galimybėms artimiausiems metams. Įmonė tada randa klientų Europoje, taip pat Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose.

Regioninių reaktorių atvykimas ir Embraer plėtra

1995 : Tai EMB 145 atvykimas ir pirmas skrydis (dabar ERJ 145). Tai žymi revoliuciją regioninėje aviacijoje. Šis reaktorius talpina 50 žmonių ir turi mažas veiklos sąnaudas, leidžiančias sumažinti bilietų kainą. Tai žavėjo aviacijos pramonę.

1998 : Po savo pirmtako,  ERJ 135 atlieka savo pirmą skrydį.

1999 : Embraer pasirašo partnerystę su Liebherr Aerospace, Šveicarijos orlaivių kompanija ir pirmą regioninę oro linijų bendrovę Europoje, priklausančią SAirGroup kompanijai.

2000 : Brazilijos kompanija įsteigia biurus Kinijoje, Pekine ir Singapūre Azijos Ramiojo vandenyno regione.

2000-2001 : Embraer pristato naujus orlaivius pasirodžius ERJ 140, Legacy 600 bei ERJ 145XR ir Embraer 170.

2002-2004 : Atvyksta E-JETS šeima. Kiekvienas orlaivių gamintojas pirmą kartą skraido E170, tada E175, E190 ir E195, didžiausi orlaiviai, kuriuos kompanija pagamino tuo metu.

2004 : Embraer įsigyja OGMA, Portugalijos orlaivių kompaniją. Brazilijos kompanija vis labiau įsitvirtina Europos žemyne.

Embraer tvirtėja verslo aviacijoje ir atsiveria naujoms galimybėms

2007 ir 2008 : Atvyksta du galingi, efektyvūs ir patogūs verslo orlaiviai, Phenom 100 ir Phenom 300. Pastarasis 7 metus buvo labiausiai parduodamas lengvas privatus reaktorius visame pasaulyje.

2009-2013 : Atsiranda Legacy privačių reaktorių šeima. Palaipsniui pamato šviesą Legacy 650 2009 metais, Legacy 500 2012 metais ir Legacy 450 2013 metais.

2011 ir 2013 : Šiais metais Embraer atidaro dvi naujas vietas Floridoje (Jungtinės Valstijos). Pirmasis – Melbourne, antrasis – Jacksonville. Šios vietos yra skirtos Embraer orlaivių surinkimui.

2014 : Embraer atidaro naują vietą, skirtą verslo aviacijos reaktoriams. Jis yra Brazilijoje, Sorocaba oro uoste (Bertram Luiz Leupolz).

2016 : Embraer pristato naują orlaivių šeimą. Ši E-JETS E2 serija yra antroji E-JETS karta. Orlaivių gamintojas ypatingai pasididžiavo, kad sugebėjo pagaminti gerokai mažiau triukšmingus orlaivius. Tada pristatomi E190-E2 ir E195-E2 (2017 metais).

2017 : Inovacijų centras, EmbraerX, atidarytas Silicio slėnyje ir Bostone. Šie centrai siekia pagilinti tyrimus apie potencialius E-VTOL. Jie galėtų būti revoliucija miesto aviacijoje ateityje.

Šiandien Embraer realybė yra didesnė
nei kas nors iš pradžių svajojo.

Ozires Silva, Embraer įkūrėjas

Embraer orlaivių flotilės
Brazilijos orlaivių gamintojas turi keletą šeimų ir orlaivių tipų.
Jis turi flotą, skirtą komercinei aviacijai, taip pat ilgų nuotolių flotą, taip pat privačius reaktorius verslo aviacijai. Taigi jie veikia civilinėje aviacijoje.
Tačiau orlaivių gamintojas taip pat turi orlaivių flotą naudingą militarinėms ir saugumo tarnyboms.
Svarbu pažymėti, kad nors nemažai oro kompanijų naudoja Embraer orlaivius kaip įprastus vidutinio nuotolio, jie visiškai tinka verslo aviacijai, kai jais skraido kvalifikuotas įgula.
Šie įvairūs orlaiviai, veikiantys aviacijos sektoriuje, leidžia patenkinti įvairius reikalavimus, kurie įmanomi tik privačioje aviacijoje.
Imkite vietą iš karto, kad pristatytume skirtingus Embraer orlaivius.

Embraer E-JETS
Ši Embraer šeima apima 4 orlaivius. Tai yra:

Embraer 170
Embraer 175
Embraer 190
Embraer 195.

Šie regioniniai laineriai turi 70 iki 150 vietų, priklausomai nuo modelių.
Verslo aviacijos rinkoje šie orlaiviai idealiai tinka – pavyzdžiui, grupiniams skrydžiams. Patogumas padidėja ir užtikrinamas malonus ryšys visiems keleiviams.
Norint užtikrinti efektyvumą, neseniai 80 oro kompanijų naudojasi E-JETS.
Galų gale, šie laineriai gali būti naudojami kaip vidutiniai ir net ilgi skrydžiai (maksimalus E190 nuotolis yra 4 445 km, pavyzdžiui). Be to, Embraer E-JETS flotilė sunaudoja apie 10 % mažiau kuro nei analogiški orlaiviai tarptautiniuose skrydžiuose.
Galiausiai, Brazilijos orlaivių gamintojas sukūrė naują orlaivių liniją, kuri yra tarsi E-JTS tobulinimas – tai E-JETS E2 flotilė. Šie privačių reaktorių orlaiviai yra tiems, kurie siekia tylos, kuro efektyvumo ir naujų dizaino koncepcijų. Šioje pažengusioje serijoje galite rasti:

E175-E2
E190-E2
E195-E2.

Embraer ERJ (Embraer regioninis reaktorius)
Ši regioninių orlaivių šeima susideda iš:

ERJ 135
ERJ 140
ERJ 145
ERJ 145 XR.

Šie orlaiviai yra mažesni nei E-JETS šeimos orlaiviai. Išties, jie gali talpinti iki 50 keleivių, priklausomai nuo modelio.
Taip pat naudojami komercinėje aviacijoje, jie gali būti naudingai naudojami grupiniams skrydžiams verslo aviacijoje (kaip ir E-JETS).
Šie orlaiviai yra derinys tarp efektyvumo, prisitaikymo ir komforto kabinoje. Visi šie privalumai suviliojo daug pagrindinių oro kompanijų, ir tai visame pasaulyje 26 šalyse.
Galiausiai, Embraer 145 XR (skirtas papildomam nuotoliui) yra modelis su ilgiausiu šios orlaivių flotilės veikimu, turintis 3 700 km nuotolį.

Embraer verslo orlaivių flotilė
Galiausiai, kad papildytų savo flotilę, Embraer šiuo metu gamina privačių reaktorių šeimą, skirtą verslo aviacijai. Štai keturi pagrindiniai įrenginiai :

Phenom 100 : priklausantis labai lengvų verslo reaktorių kategorijai, Phenom 300 yra idealus, greitas ir konkurencingas dėl trumpų skrydžių. Jame gali sėdėti 4 keleiviai ir mėgautis kabinoje esančiu komfortu bei dizainu.

Nuo jos pasirodymo rinkoje buvo keletas pokyčių ir naujų versijų, kurias verta paminėti, pavyzdžiui, Phenom 100 EV.
Pavyzdinis bilietų kainos pavyzdys : ParyžiusSaint-Tropez : nuo 12 000 €.

Phenom 300 : šis verslo reaktoriaus modelis yra Phenom 100 modifikacija, tačiau skiriasi techniniais ir estetiniais aspektais. Šiame įrenginyje 6 keleiviai gali keliauti maksimaliai 3 600 km atstumu. Idealiai tinka trumpiems ir vidutiniams skrydžiams.

Pavyzdinis tarifas už susisiekimą : nuo Ženevos iki Paryžiaus : nuo 11 000 €.

Praetor 500 : Šis modelis tam tikra prasme pakeitė Legacy 450. Jis rinkoje pasirodė 2020 metais. Šis privatus reaktorius, turintis išskirtinį dizainą, gali talpinti 9 keleivius maksimaliai 3 700 km atstumu.

Praetor 600 : Įkvėptas Legacy 500, šis modelis pristatytas rinkai 2020 metais. Tai vidutinio dydžio privatus reaktorius. Jis leidžia 12 keleivių keliauti 4 500 km atstumu. Viduje yra visa patogumų ir dizaino gama, kad keleiviai jaustųsi patogiai viso skrydžio metu, net su dideliu bagažu.

Pavyzdinis tarifas už susisiekimą : nuo Paryžiaus iki Ibizos : nuo 8 000 €.

Visi kiti Embraer privatūs reaktoriai
Kiti Embraer verslo reaktoriai yra :

Embraer Legacy 450
Embraer Legacy 500
Embraer Legacy 600
Embraer Legacy 650
Embraer Lineage 1000.

AEROAFFAIRES galite pasirinkti privatų reaktorių, kuris jums tinka. Susisiekite su mumis telefonu +33 (0)1 44 09 91 82 arba užpildykite interneto pasiūlymą, mūsų komanda visiškai pasirengusi pasiūlyti jums atitinkamus skrydžius.

  • Kokie yra Embraer privačių lėktuvų modeliai?

    Embraer turi keletą privačių lėktuvų tipų:

    • ilgo nuotolio (E-190)
    • vidutinio nuotolio ir regioniniai: (ERJ 135, ERJ 145)
    • privatūs lėktuvai (Phenom 100, Phenom 300)
  • Kokiu lėktuvu atlikti grupinius skrydžius?

    Grupiniams skrydžiams, tai yra, nuomojant privatų lėktuvą daugeliui tų pačių keleivių, galima kreiptis į Embraer regioninius lėktuvus, tokius kaip ERJ135 arba Embraer 190. Jie gali vežti iki 150 žmonių.

  • Koks yra populiariausias Embraer privačiasis lėktuvas?

    Populiariausias privačios lėktuvų gamintojo Embraer modelis yra Phenom 300.