FALCON 900: įvadas
„Falcon 900”: išskirtinis reaktyvinis lėktuvas tolimiesiems skrydžiams
„Dassault Aviation”, viena svarbiausių verslo aviacijos rinkos dalyvių, visada išsiskyrė išskirtine savo orlaivių kokybe,preciziška inžinerija ir technologine pažanga. Kurdama privačius reaktyvinius lėktuvus, tokius kaip ” Falcon 900″, Prancūzijos orlaivių gamintoja įsirašė į aviacijos istoriją, siūlydama orlaivius, kuriuose dera saugumas, našumas ir komfortas. Pristatydama orlaivį Falcon 900, „Dassault Aviation” privačios aviacijos rinkai pasiūlė išskirtinį privatų lėktuvą. Tai idealus sprendimas transatlantiniams skrydžiams, dėl savo skrydžio aukščio užtikrinantis išskirtinį saugumą ir skrydžio plano lankstumą.
Falcon 900, vienas populiariausių modelių privačių reaktyvinių lėktuvų rinkoje, įkūnija šį tobulumo siekį. Šis privatus reaktyvinis lėktuvas sukurtas taip, kad užtikrintų įspūdingą skrydžio autonomiją. Dėl unikalios trijų variklių konfigūracijos Falcon 900 užtikrina didesnį saugumą ir didesnį maršruto lankstumą, leidžiantį optimaliai valdyti tolimojo susisiekimo maršrutus. Dėl didelio skrydžio aukščio ir išskirtinių eksploatacinių savybių šis lėktuvas yra idealus sprendimas verslo ir tolimoms kelionėms.
Dėl Dassault Aviation orlaivių naujovių ir kokybės keleiviai gali mėgautis neprilygstamu komfortu ir saugumu.
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrekinių savybių Falcon 900
„Dassault Aviation Falcon 900 C” gali pasigirti įspūdingu daugiau kaip 8 000 km nuotoliu, puikiai tinkančiu transatlantiniams skrydžiams ir tolimiesiems maršrutams. Šis privatus reaktyvinis lėktuvas, pasižymintis unikalia trijų variklių konfigūracija, suderina našumą ir komfortą, todėl užtikrina ne tik didelį saugumą, bet ir didesnį lankstumą planuojant maršrutus.
Jo salone, kuriame klasikinės konfigūracijos lėktuve gali tilpti nuo 8 iki 12 keleivių, taip pat siūloma siauresnė versija, kurioje gali tilpti iki 18 keleivių. Trijų erdvių išdėstymas užtikrina rafinuotą atmosferą ir didelį privatumą keleiviams. Sėdynės yra visiškai reguliuojamos, jos gali atsilenkti, pasisukti ir judėti ant bėgių. Kad būtų dar patogiau, kai kurias sėdynes galima paversti standartinėmis miegamosiomis vietomis naktinėms kelionėms.
Lėktuve „Falcon 900 C” įrengtas atskiras tualetas, visiškai įrengta virtuvėlė ir didelis bagažo skyrius, į kurį galima patekti tiesiai iš salono, kad skrydžio metu būtų lengva pasiekti asmeninius daiktus. Dėl šių savybių šis orlaivis yra idealus pasirinkimas tiems, kurie ieško prabangos ir našumo.
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techniniai bruožai Falcon 900

Įtaisas
- Konstruktorius DASSAULT AVIATION
- Modelis FALCON 900
- Kategorija Ilgųjų nuotolių privatūs lėktuvai
- Gamybos pradžia 1987
Išmatavimai
- Ilgis 20,21 m
- Aukštis 7,55 m
- Sparnų ilgis 21,38 m
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Sėdynės 12-16
- Bagažo skyriaus tūris 3,5 m³
- Tualetai oui
Kabina
- Kabinų aukštis 1,88 m
- Kabinos plotis 2,34 m
- Kabinos ilgis 10,11 m
Pasirodymai
- Motorizacija 3 Honeywell
- Kruizinis greitis 850 km/h
- Maksimalus greitis 890 km/h
- Autonomija 8 800 km
- Pakilimo atstumas 1615 m
- Nusileidimo atstumas 1067 m
- Maksimalus skrydžio aukštis 15500 m
Kaina
- Nuomos kaina 5 700 €/valanda
- Pirkimo kaina 32 000 000 €
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo Falcon 900
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
Pagrindiniai privalumai nuo Falcon 900
- Išskirtinės eksploatacinės savybės: „Dassault Falcon 900″ yra aukščiausios klasės verslo reaktyvinis lėktuvas, ypač tinkamas tolimiems skrydžiams. Jo skrydžio nuotolis svyruoja nuo 7500 iki 8800 km, todėl jis idealiai tinka transatlantiniams skrydžiams. Dėl įspūdingo nuotolio jis gali skristi be sustojimo į tolimas vietoves. Jo aukščio riba, siekianti apie 15 500 m, suteikia didelį lankstumą renkantis maršrutą, nes galima kirsti įvairias laiko juostas ir išvengti turbulencijos zonų.
- Erdvus, prabangus salonas: „Falcon 900”, kuriame telpa nuo 12 iki 14 keleivių, yra erdvus ir patogus salonas , idealiai tinkantis tolimoms kelionėms. Keleiviai gali naudotis optimizuoto išplanavimo, suteikiančio daugiau komforto ir privatumo, modulinės konfigūracijos sėdynėmis. Salono matmenys suprojektuoti taip, kad būtų sukurta maloni aplinka, kurioje būtų galima atsipalaiduoti ir tuo pat metu produktyviai dirbti arba mėgautis pramogų įranga.
- Aukščiausios klasės įranga:
-
- Didelis bagažo skyrius, į kurį galima patekti iš salono: daug vietos daiktams laikyti, kad skrydžio metu galėtumėte lengvai pasiekti savo daiktus ir maksimaliai padidinti salono erdvę.
- Integruoti tualetai: Šiuolaikinė sanitarinė sistema, puikiai integruota į saloną, kad skrydžio metu būtų visiškai patogu.
- Integruotas mini baras: „Falcon 900” taip pat turi gerai aprūpintą mini barą, kuriame keleiviai gali mėgautis gaiviaisiais gėrimais viso skrydžio metu, o tai suteikia papildomos prabangos.
„Falcon 900” suderina našumą, komfortą ir kokybiškas paslaugas, kad pasiūlytų neprilygstamą skrydžio patirtį ir patenkintų reikliausių verslo keliautojų lūkesčius.

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKeletas tarifų pavyzdžių pagal ryšius. Falcon 900
Apatiniai kainos pateikiamos orientaciniam tikslui. Norėdami įvertinti savo kelionės kainą, prašome susisiekti su mumis, kad parengtume pasiūlymą, kuris tiksliai atitiks jūsų poreikį.
Klausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.
Eiti toliau
Falcon 900 šiek tiek istorijos
Sukurtas iš Falcon 50, Falcon 900 dėl erdvesnio salono suteikia daugiau komforto keliaujant.
Pagrindiniai skaičiai:
8 200 km nuotolis
3 varikliai
šiam orlaiviui valdyti reikia2 pilotų.
Keletas svarbiausių datų:
1983 m.: Paryžiaus aviacijos parodoje Dassault projektavimo biuras paskelbia apie Falcon 900 arba 900 A projektą.
1984 m.: 1-asis bandomasis reaktyvinio lėktuvo skrydis iš Bordo-Merinjako.
1986 m.: orlaiviui išduodamas tinkamumo skraidyti pažymėjimas.
1991 m.: sukuriama nauja orlaivio versija – Falcon 900 B.
1994 m.: pristatomas Falcon EX, sukurtas Falcon 900B pagrindu.
1995 m.: pirmasis Falcon EX skrydis.
Bėgant metams buvo sukurtos ir kitos šių modelių versijos: 900 C, 900 MPA, 900 EX EASy, 900 DX EASy ir Falcon 900LX.