Legacy 600: Įvadas
„Embraer Legacy 600”: galimybė nusileisti stačiuose aerodromuose ir vykti išskirtinėmis kryptimis
Brazilijos orlaivių milžinės „Embraer” sukurtas ” Legacy 600″ yra vidutinio dydžio „superjet” kategorijos verslo lėktuvas. Jis buvo pradėtas gaminti 2002 m., iš esmės sukurtas pagal ERJ-135 – lainerį, labai vertinamą dėl savo patikimumo. Jame galima vežti iki 13 keleivių, jis turi trijų zonų išdėstymą, užtikrinantį optimalų komfortą. Jo erdvus salonas, didesnis nei daugelio konkurentų, pavyzdžiui, „Falcon 900” ar ” Challenger 600″, yra didelis privalumas reikliems keliautojams. 7 223 km (3 900 nm) nuotolio lėktuvas puikiai tinka vidutinio nuotolio maršrutams, ypač Europoje.
Embraer Legacy 600 pasižymi patobulintomis techninėmis savybėmis, pavyzdžiui, 2 metrų ilgio sparnais, pridėtais siekiant sumažinti pasipriešinimą ir pagerinti keliamąją jėgą. Be to, jo bagažo skyrius, kuris yra didžiausias šioje kategorijoje, pasiekiamas skrydžio metu, todėl jis dar praktiškesnis keliaujantiems keleiviams. Šis reaktyvinis lėktuvas taip pat sertifikuotas stačiam artėjimui tūpti, todėl gali leistis sudėtingose vietovėse, kur kiti reaktyviniai lėktuvai negalėtų nusileisti. Palyginimui, šį lėktuvą galima išsinuomoti 10 % pigiau nei Falcon 900, todėl jis išlieka labai konkurencingas vidutinio dydžio reaktyvinių lėktuvų segmente, siūlydamas puikų kainos ir kokybės santykį verslo ir privatiems keliautojams.
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrekinių savybių Legacy 600
Legacy 600 siūlo įspūdingą 7223 km ( 3900 nm ) nuotolio atst umą, todėl idealiai tinka vidutinio nuotolio maršrutams be persėdimų. Dėl tokio pajėgumo orlaivis gali lengvai jungti tarptautines kryptis, pavyzdžiui, maršrutus tarp Europos ir Artimųjų Rytų arba transatlantinius skrydžius. Dėl didelio nuotolio Legacy 600 puikiai tinka ilgoms verslo kelionėms ir užtikrina optimalų komfortą visos kelionės metu.
Komfortas yra privataus lėktuvo erdvaus salono pagrindas Legacy 600. Iki 13 keleivių talpinantis Legacy 600 salonas suprojektuotas iš trijų zonų, užtikrinančių komfortą ir erdvę kiekvienam keleiviui. Šiame privačiame lėktuve yra tokia konfigūracija: salono priekyje – 4 vietų klubas su 4 dvivietėmis sėdynėmis, esančiomis viena priešais kitą, taip pat 2 sėdynės, esančios viena priešais kitą, ir 3 vietų suolelis salono gale.
Šio verslo lėktuvo bagažo skyrius (6,83 m3) laikomas didžiausiu savo kategorijoje. Jis taip pat yra salono viduje, todėl juo galima naudotis viso skrydžio metu.
Legacy 600 privatus lėktuvas yra sertifikuotas stačiam artėjimui tūpti, todėl gali leistis daugeliui kitų orlaivių neprieinamuose kilimo ir tūpimo takuose, pavyzdžiui, Londono Sityje.
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techniniai bruožai Legacy 600

Įtaisas
- Konstruktorius EMBRAER
- Modelis LEGACY 600
- Kategorija Ilgųjų nuotolių privatūs lėktuvai
- Gamybos pradžia 2002
Išmatavimai
- Ilgis 26 m
- Aukštis 6,76 m
- Sparnų ilgis 21 m
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Sėdynės 12-14
- Bagažo skyriaus tūris 6,7 m³
- Tualetai
Kabina
- Kabinų aukštis 1,83 m
- Kabinos plotis 2,11 m
- Kabinos ilgis 12,9 m
Pasirodymai
- Motorizacija 2 Rolls Royce AE 3007A1E
- Kruizinis greitis 840 km/h
- Maksimalus greitis 850 km/h
- Autonomija 4 800 km
- Pakilimo atstumas 1711 m
- Nusileidimo atstumas 701 m
- Maksimalus skrydžio aukštis 12500 m
Kaina
- Nuomos kaina 5 212 €/valanda
- Pirkimo kaina 25 000 000 €
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo Legacy 600
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
Pagrindiniai privalumai nuo Legacy 600
Legacy 600 suteikia daug privalumų vežėjams ir keleiviams, įskaitant:
- Didelis skrydžio nuotolis: Legacy 600 skrydžio nuotolis – 7 223 km (3 900 nm), todėl lėktuvas gali įveikti didelius atstumus be sustojimo papildyti degalų. Dėl to šis orlaivis idealiai tinka tarptautinėms tolimoms kelionėms.
- Didelis, patogus salonas: Legacy 600 salonas yra erdvus ir patogus . Skrydžio metu keleiviai turi daug vietos atsipalaiduoti ar dirbti. Jie gali mėgautis visa skrydžio pramogų sistema ir individualiu sėdynių valdymu.
- Puikios eksploatacinės savybės: „Legacy 600” turi du „Rolls-Royce AE3007A1E” variklius, kurie užtikrina puikias eksploatacines savybes, įskaitant didelį kreiserinį greitį, puikų kilimą ir manevringumą.
- Ekonomiška eksploatacija: „Legacy 600” suprojektuotas taip, kad jo eksploatacijos sąnaudos būtų efektyvios dėl degalus taupančių variklių ir optimizuotos aerodinaminės fiuzeliažo konstrukcijos. Techninės priežiūros ir aptarnavimo sąnaudos taip pat yra palyginti nedidelės šios kategorijos orlaiviams.
- Pažangios technologijos: „Legacy 600” kabinoje sumontuota moderniausia avionika, padedanti pilotams saugiai ir efektyviai skraidyti.
Apskritai Legacy 600 yra populiarus operatorių ir keleivių pasirinkimas dėl didelio nuotolio, didelio patogaus salono, puikių eksploatacinių savybių, ekonomiškumo ir pažangių technologijų.
Le Legacy 600 video formatu

Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKeletas tarifų pavyzdžių pagal ryšius. Legacy 600
Apatiniai kainos pateikiamos orientaciniam tikslui. Norėdami įvertinti savo kelionės kainą, prašome susisiekti su mumis, kad parengtume pasiūlymą, kuris tiksliai atitiks jūsų poreikį.
Klausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.
Eiti toliau
Legacy 600 šiek tiek istorijos
Keletas svarbiausių datų:
- 2000 m.: „Embraer” paskelbia apie „Legacy 600”, sukurto ERJ-135 modelio pagrindu, kūrimą.
- 2002 m.: pirmasis „Legacy 600” prototipas atlieka pirmąjį skrydį.
- 2003 m.: Brazilijos (ANAC) ir JAV (FAA) aviacijos reguliavimo institucijos išduoda orlaivio sertifikatus.
- 2004 m.: „Embraer” klientams pristato pirmuosius „Legacy 600”.
- 2006 m. „Embraer” paskelbia apie patobulintą orlaivio versiją „Legacy 650”, kurioje padidintas skrydžio nuotolis ir pagerintos eksploatacinės savybės.
- 2011 m.: orlaivio gamintojas paskelbia naują orlaivio versiją „Legacy 600S”, kurioje patobulinta aerodinamika ir atnaujinta avionika.
- 2019 m. „Embraer” paskelbia apie „Legacy 600” gamybos pabaigą, pagaminusi daugiau kaip 260 orlaivio egzempliorių.
Keletas svarbiausių skaičių:
- 26,7 mln. JAV dolerių: „Legacy 600” kataloginė kaina 2011 m
- 2: reaktyvinių variklių „Rolls-Royce AE3007A1E” skaičius
- Apie 3 000 JAV dolerių už skrydžio valandą: tiesioginės eksploatavimo išlaidos (DOC)
- 19 minučių : Laikas, per kurį pakylama į 12 497 metrų (41 000 pėdų) aukštį
- daugiau nei 260: pagamintų „Legacy 600” lėktuvų skaičius
Viduje Legacy 600
Kabina :
Legacy 600 salonas yra viena iš stipriųjų orlaivio pusių. Jis erdvus ir patogus .
Jame yra pakankamai vietos atsipalaiduoti arba dirbti skrydžio metu. Priklausomai nuo kiekvieno operatoriaus poreikių ir konfigūracijos, salono konfigūracijoje gali tilpti nuo 8 iki 14 keleivių.
Salono aukštis – 1,83 m (6 pėdos), o plotis – 2,74 m (9 pėdos). Keleiviai gali lengvai judėti orlaivio viduje. Odinės sėdynės yra visiškai reguliuojamos. Jos suteikia didelį lankstumą konfigūruojant saloną.
Svetainėje Legacy 600 taip pat yra visiškai įrengta virtuvė. Joje skrydžio metu galima ruošti karštus arba šaltus patiekalus.
Keleiviai taip pat gali mėgautis visa skrydžio pramogų sistema, įskaitant:
- didelės raiškos vaizdo ekraną
- erdvinio garso sistema
- individualia valdymo sistema kiekvienai sėdynei.
Galiausiai bagažo skyriaus talpa – 6,5 kubinio metro (230 kubinių pėdų). Tai reiškia, kad čia yra daug vietos visų keleivių bagažui.
Kabina:
Legacy 600 kabinoje įrengta naujausia avionikos sistema, padedanti pilotams saugiai ir efektyviai skraidyti.
Joje įrengtidu 8,9 coliodaugiafunkciniai ekranai (MFD), kuriuose pateikiama išsami informacija apie skrydį ir sistemą.
Pilotai taip pat gali naudotis galvos ekranu (HUD), kuris padeda išlaikyti erdvinę orientaciją skrydžio metu.
Skrydžio valdymo sistemą (FMS) tiekia ” Universal Avionics”, ją sudaro:
- palydovinės navigacijos sistema (GPS)
- ryšių sistema.
FMS skirta orlaivio naudojimo efektyvumui didinti. Ji sutrumpina skrydžio laiką ir optimizuoja degalų sąnaudas.
Legacy 600 kabinoje taip pat įrengtas meteorologinis radaras, leidžiantis pilotams nustatyti turbulenciją, kritulius ir pavojingas oro sąlygas.
Lėktuve taip pat įrengta eismo perspėjimo ir įspėjimo sistema (TCAS) ir antžeminio artumo įspėjimo sistema (GPWS), padedanti pilotams išvengti susidūrimų.
Galiausiai „Rolls-Royce AE3007A1E” varikliuose įrengta elektroninė stebėjimo sistema, leidžianti pilotams realiuoju laiku stebėti variklio veikimą ir optimizuoti degalų sąnaudas.
Apskritai Legacy 600 kabina – tai moderni, ergonomiška darbo aplinka, sukurta siekiant padėti pilotams saugiai ir efektyviai skraidyti.