PILATUS PC-12 privatus reaktyvinis nuoma

Atraskite jį Pilatus PC-12


  • Turbopropeleriai
  • Iki 4-8 keleiviai
  • Kabinos vidus į 1,47m aukščio
  • Iki 2 900 km skrydžio autonomija
  • Kruizinis greitis de 500 km/h

PILATUS PC-12: įvadas

Pilatus PC-12: universalus vieno variklio orlaivis, sertifikuotas skrydžiams pagal IFR su vienu pilotu

Pilatus PC-12 yra universalus vienmotoris orlaivis su integruotais sraigtais , kurį gamina Šveicarijos orlaivių gamintojas ” Pilatus Aircraft„. PC-12 garsėja savo patikimumu ir gebėjimu skraidyti trumpais kilimo ir tūpimo takais, todėl plačiai naudojamas visame pasaulyje. Jis idealiai tinka įvairioms misijoms – nuo keleivių ir krovinių vežimo iki greitosios medicinos pagalbos operacijų ir verslo skrydžių. Dėl efektyvios konstrukcijos ir išskirtinio universalumo Pilatus PC-12 yra populiarus pasirinkimas įvairiems veiklos poreikiams tenkinti. Sužinokite daugiau apie „Pilatus PC-12” privačių lėktuvų nuomą su AEROAFFAIRES.

Keletas tarifų pavyzdžių pagal ryšius. Pilatus PC-12

Apatiniai kainos pateikiamos orientaciniam tikslui. Norėdami įvertinti savo kelionės kainą, prašome susisiekti su mumis, kad parengtume pasiūlymą, kuris tiksliai atitiks jūsų poreikį.

Jums reikia kainos įvertinimo?

Pasiūlymo prašymas

Prekinių savybių Pilatus PC-12

Nuo 2017 m. „Pilatus PC-12” yra pirmasis Prancūzijoje ir tarptautiniu mastu viešajam transportui patvirtintas vieno variklio orlaivis, sertifikuotas skrydžiams pagal prietaisų skrydžių taisykles (IFR) vieno piloto režimu. Šis modelis garsėja savo saugumu dėl modernios kabinos, kurioje įrengta naujausia avionika, užtikrinanti optimalų skrydžio sistemų valdymą.

Pilatus PC-12″ varomas turbininiu ” Pratt & Whitney PT6A-67B” varikliu, todėl jo kreiserinis greitis siekia 500 km/val. Dėl išskirtinių eksploatacinių savybių jis gali vykdyti įvairias misijas: privačius verslo skrydžius, krovinių gabenimą oro transportu ar skubios medicinos pagalbos skrydžius.

Lėktuve ” Pilatus PC-12″ įrengtos didelės (1,35 m x 1,32 m) krovininės durys, todėl juo lengva gabenti didelių gabaritų krovinius. Erdviame, hermetizuotame salone gali tilpti iki 6 keleivių (+ 2 keleiviai kaip opcija), todėl jis užtikrina optimalų komfortą trumpų ir vidutinio ilgio kelionių metu. Dėl modulinės konfigūracijos keleiviai gali mėgautis sėdėjimu veidu į veidą, kuris idealiai tinka verslo susitikimams ar poilsiui skrydžio metu.

Vienas iš išskirtinių „Pilatus PC-12” bruožų – galimybė skrydžio metu patekti į krovinių skyrių ir bagažą, o tai labai vertinama ilgų kelionių ir skubių misijų metu.

Skrydžio nuotolis siekia apie 2750 km, todėl „Pilatus PC-12” gali nevaržomai skristi per Europą, suteikdamas didelį lankstumą greitam susisiekimui. Be to, dėl savo aerodinaminių savybių jis gali leistis trumpuose 700 m ilgio kilimo ir tūpimo takuose ir net ant žolės laukų, todėl puikiai tinka pasiekti nuošalius aerodromus. Dvimotoris reaktyvinis lėktuvas ” Pilatus PC-24″ pasižymi dar geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis ir puikiai tinka aukščiausios klasės verslo skrydžiams bei misijoms, kurioms reikia didesnio greičio ir nuotolio.

Nors jo skrydžio nuotolis ribotas, ” Pilatus PC-12″ dėl savo universalumo, patikimumo ir galimybių skristi bekele išlieka idealiu pasirinkimu trumpiems skrydžiams ar regioniniais maršrutais.

Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.

Techniniai bruožai Pilatus PC-12

Įtaisas

  • Konstruktorius PILATUS
  • Modelis PILATUS PC-12
  • Kategorija Turbopropeleriai
  • Gamybos pradžia 2017

Išmatavimai

  • Ilgis 14,4 m
  • Aukštis 4,26 m
  • Sparnų ilgis 16,27 m

Praktinė informacija

  • Pilotai 2
  • Įgulos nariai Ne
  • Sėdynės 4-8
  • Bagažo skyriaus tūris 1,07 m³
  • Tualetai

Kabina

  • Kabinų aukštis 1,47 m
  • Kabinos plotis 1,52 m
  • Kabinos ilgis 5,16 m

Pasirodymai

  • Motorizacija Pratt & Whitney Canada PT6
  • Kruizinis greitis 500 km/h
  • Maksimalus greitis 520 km/h
  • Autonomija 2 900 km
  • Pakilimo atstumas 800 m
  • Nusileidimo atstumas 700 m
  • Maksimalus skrydžio aukštis 9144 m

Kaina

  • Nuomos kaina 2 500 €/valanda
  • Pirkimo kaina 4 000 000 €

Atraskite mūsų internetinį palygintuvą

AEROAFFAIRES skaičiais

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Veiklos sritis nuo Pilatus PC-12

Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.

Pagrindiniai privalumai nuo Pilatus PC-12

  • Prieinamumas: „Pilatus PC-12” gali leistis daugiau nei 2 500 Europos aerodromų, kitaip nei didesnis privatus lėktuvas ar didelis komercinis orlaivis.
  • Visureigis: toli gražu neprilygsta didelių karinių orlaivių dydžiui, tačiau Pilatus PC-12 be vargo gali nusileisti ir trumpais Londono – Fairoakso, Gštado – Saaneno, Lozanos, Arkašono Cap Ferret, Ile d’Yeu ar Saint-Tropez la Môle kilimo ir tūpimo takais.
  • Ekonomiškas: „Pilatus PC-12” yra ekonomiškas verslo orlaivis, atsižvelgiant į jo pradinę vietą. Iš tikrųjų Europoje yra apie penkiolika šios serijos orlaivių pavyzdžių, skirtų viešajam transportui. Tai aviacijos pasaulio, ypač verslo aviacijos, ramstis.
  • Universalus: Pilatus PC-12 – tai orlaivis, pritaikytas kelių rūšių transportui: keleiviams, kroviniams, krovininiams skrydžiams ar net medicininiam transportui EVASAN skrydžiams.
  • Rinkos lyderis: „Pilatus PC-12” parduota daugiau kaip 1 750 vienetų visame pasaulyje, todėl jis plačiai pripažįstamas kaip universalus orlaivis privačioje aviacijoje. Dėl novatoriškų saugos, komforto ir eksploatacinių savybių sprendimų „Pilatus” nuolat stiprina savo konkurencines pozicijas su kiekviena nauja orlaivio iteracija.
  • Komfortas: „Pilatus PC-12” salone gali tilpti iki 12 keleivių, nors tipinės konfigūracijos lėktuve optimalų komfortą gali patirti 6-8 keleiviai. Naudojant dideles krovimo duris, galima pakrauti net didelių gabaritų daiktus. Bagažo skyrius, į kurį galima patekti iš salono net skrydžio metu, yra orlaivio gale ir suteikia praktiškos erdvės.

Le Pilatus PC-12 video formatu

Jums reikia kainos įvertinimo?

Pasiūlymo prašymas

Klausimas? Susisiekite su mūsų komanda

Izabelė Klerk

AEROAFFAIRES generalinis direktorius

Francois-Xavier Clerc

AEROAFFAIRES įkūrėjas

Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.

Eiti toliau

Pilatus PC-12 šiek tiek istorijos

1994 m. Šveicarijos gamintojo  » Pilatus Aircraft » rinkai pristatytas  » Pilatus PC-12″ greitai tapo vienu populiariausių turbopropelerinių orlaivių pasaulyje. Sukurtas siekiant patenkinti didėjantį patogaus orlaivio, galinčio skraidyti sudėtingomis sąlygomis, poreikį, « Pilatus PC-12 » tapo pageidaujamu pasirinkimu tarp oro vežėjų ir keleivių, ieškančių našumo ir patikimumo.

PC-12 pradėtas kurti 1980-aisiais, kai Pilatus pradėjo nagrinėti universalaus, ekonomiško orlaivio, galinčio kilti ir leistis trumpuose kilimo ir tūpimo takuose, projektą. Po kelerius metus trukusių mokslinių tyrimų ir plėtros 1991 m. buvo atliktas pirmasis PC-12 prototipo skrydis, o 1994 m. gautas orlaivio tipo sertifikatas.

Nuo pat pasirodymo  » Pilatus PC-12″ sulaukė išskirtinės komercinės sėkmės, buvo daug kartų tobulinamas, siekiant optimizuoti jo eksploatacines savybes, visų pirma pasirodžius  » Pilatus PC-12 NGX » modeliui, kuris pasižymi moderniausia avionika, geresnėmis eksploatacinėmis sav ybėmis ir patogesniu salonu. Dėl savo universalumo ir gebėjimo dirbti sudėtingoje aplinkoje PC-12 taip pat plačiai naudojamas specialioms užduotims, pavyzdžiui, skubios medicinos pagalbos transportui, stebėjimui iš oro ir vyriausybinėms operacijoms.

Pilatus PC-12: keletas naujausių anekdotų ir svarbiausių įvykių

Pastaruoju metu apie „Pilatus PC-12” rašoma daugelyje naujienų, kurios liudija jo populiarumą ir naujoves verslo aviacijoje.

Technologinės naujovės: „PC-12 Pro” pristatymas

2025 m. kovo mėn. kompanija „Pilatus” pristatė „PC-12 Pro” – dar sudėtingesnę ir novatoriškesnę savo pavyzdinio turbopropelerinio lėktuvo versiją. Šiame modelyje įdiegta pažangi „Garmin G3000 PRIME” kabina su HD jutikliniais ekranais, intuityvia skrydžio sąsaja ir, svarbiausia, revoliucine automatinio nusileidimo sistema iškilus problemai – pirmą kartą turbosraigtiniame vienmotoriame lėktuve. Taip pat patobulintas interjeras, įkvėptas PC-24, ir pagerintas išorinis matomumas.

Naudojimo rekordai ir pasaulinė sėkmė

PC-12 ir toliau įtvirtina savo dominavimą: 2024 m. juo buvo atlikta 8,8 % verslo skrydžių Jungtinėse Valstijose, t. y. 316 328 pakilimai, todėl jis tapo daugiausiai naudojamu verslo orlaiviu šalyje. 2023 m. šis orlaivis viršijo 10 mln. skrydžio valandų – tai liudija apie jo nepaprastą patikimumą ir išskirtinį ilgaamžiškumą.

Naujausi svarbiausi įvykiai

  • Kurševelis 2024 m.: PC-12 pateko į laikraščių antraštes po tūpimo incidento garsiajame kalnų kilimo ir tūpimo take, iliustruodamas operacijų ekstremalioje vietovėje iššūkius.
  • Pramoninė sėkmė: 2024 m. pristatyti 153 „Pilatus” orlaiviai ir padidėjusios pajamos (+10,5 %, arba 1,63 mlrd. Šveicarijos frankų).
  • 2025 m. rugpjūtį „Pilatus” turėjo laikinai sustabdyti orlaivių tiekimą į Jungtines Valstijas dėl 39 % muito mokesčio, kuris turėjo įtakos PC-12 ir PC-24 pardavimams.

Anekdotai ir įdomybės

  • Vien produktyviausias PC-12 orlaivis sukaupė 35 000 skrydžio valandų, o 71 orlaivis viršijo 20 000 valandų – tai liudija apie jo tvirtumą ir universalumą.
  • Naujausių versijų interjerus sukūrė „BMW Designworks”, užtikrindama komfortą ir aukščiausios klasės stilių, o tai dar labiau padidina jų patrauklumą reikliems klientams.

Taigi „Pilatus PC-12” išlieka neginčijamu privačios ir profesionalios aviacijos etalonu, nuolat atnaujinamu, kad atitiktų šiuolaikinės aviacijos naujovių, saugumo ir komforto reikalavimus.

Pilatus PC-12 pranašumai prieš konkurentus

Pilatus PC-12 lyginamas su Daher TBM 900/960

  • Žymiai didesnis salonas ir aukštos lubos: daugiau komforto keliems keleiviams, erdvė judėti, atskiri tualetai: PC-12 lenkia TBM, kuris išlieka daug kompaktiškesnis.
  • Didesnis naudingosios apkrovos ir krovinio tūris: PC-12 gali vežti daugiau bagažo, daugiau krovinių ir iki 9 keleivių tam tikrose versijose, o TBM – tik 5 arba 6 keleivius ir ribotą bagažinę.
  • Universali veikla: PC-12 idealiai tinka įvairioms užduotims (verslo, medicinos, transporto, medicininės evakuacijos ir t. t.), nes jam suteikiama galimybė optimaliai pasiekti trumpą ir sudėtingą vietovę.
  • Ekonomiškumas ilguoju laikotarpiu: nors TBM skridimo greitis didesnis, PC-12siūlo labai konkurencingas skrydžio sąnaudas/valandas tokio pajėgumo orlaiviui.

Kodėl Pilatus PC-12 yra toks ypatingas orlaivis?

„Pilatus PC-12” išsiskiria tuo, kad gali aptarnauti labai techniškus oro uostus, ypač kalnuotose ar salų vietovėse, nes pasižymi išskirtinėmis eksploatacinėmis savybėmis ant trumpų ar sudėtingų kilimo ir tūpimo takų. PC-12 turi STOL (trumpo pakilimo ir nusileidimo) galimybes, o tai reiškia, kad jis gali kilti ir leistis palyginti trumpais kilimo ir tūpimo takais. Tai vienas iš nedaugelio privačių orlaivių, galinčių leistis sudėtinguose oro uostuose, todėl jis pasižymi universalumu, kuris verslo aviacijoje retas. Jis pritaikytas skraidyti neasfaltuotais ar nelygiais kilimo ir tūpimo takais, žole ar žvyrkeliu, todėl juo galima pasiekti vietas, kurių dauguma privačių lėktuvų negali pasiekti. PC-12 sunaudoja 30-40 % mažiau degalų nei tokio pat dydžio dvimotoris turbopropelerinis lėktuvas, todėl gerokai sumažėja vienos skrydžio valandos sąnaudos. Dėl naudojamos pažangios avionikos (Garmin G3000 PRIME, sintetinio matymo, TAWS, apsaugos nuo apledėjimo) PC-12 yra vienas saugiausių turbopropelerinių lėktuvų pasaulyje.

PC-12 tūpimo apribojimai Kurševelyje

Dėl labai griežtų DGAC nustatytų taisyklių ir ypatingos vietovės specifikos lėktuvas „Pilatus PC-12” Kurševelio oro uoste negali leistis komerciniais tikslais (viešasis keleivių vežimas). Kurševelio pakilimo ir nusileidimo tako ilgis yra tik 537 m, jo nuolydis rekordinis – 18,66 %, o altiportas yra daugiau kaip 2 000 m aukštyje – šios sąlygos lemia labai griežtus techninius ir teisinius skrydžių saugos apribojimus. Viešajame transporte priimami tik keli lengvi dvimotoriai propeleriniai lėktuvai, kuriuos išlaiko specialiai įgaliotos bendrovės. Iki šiol PC-12, kuris yra vienmotoris orlaivis, neturi specialaus sertifikavimo viešajam keleivių vežimui, priešingai nei Alpine Airlines su pritaikytais orlaiviais ir kvalifikuotomis įgulomis.

  • Koks yra didžiausias Pilatus PC-12 greitis?

    « Pilatus PC-12 » yra universalus reaktyvinis lėktuvas, kurio skrydžio nuotolis siekia 2900 km, o maksimalus greitis – 520 km/val. Šiame modelyje dera našumas ir efektyvumas, todėl juo galima vykdyti tolimus skrydžius išlaikant optimalų komfortą. Dėl didelio greičio ir nuotolio PC-12 yra idealus pasirinkimas greitoms ir ekonomiškoms kelionėms įvairiais maršrutais.

  • Kodėl verta nuomotis Pilatus PC-12?

    « Pilatus PC-12 » turi daug privalumų oro transporto lizingo srityje . Dėl krovininių durų ir modulinės kabinos jį galima pritaikyti įvairioms reikmėms:

    • Verslo ar poilsio skrydžiams
    • Krovininiams skrydžiams
    • Medicininiai skrydžiai

    Idealiai tinka :

    • Nedidelės grupės (6-9 žmonės)
    • Pasiekti aerodromus su trumpais žolės kilimo ir tūpimo takais
    • Ekonomiškos kelionės, kai bilietų kainos yra prieinamos (pvz., Paryžius-Londonas 6 asmenims – 4 800 eurų).
  • Kiek kainuoja Pilatus PC-12?

    Naujas « Pilatus PC-12 » kainuoja apie 4 mln. eurų. Tuo tarpu naudotą Pilatus PC-12 galima įsigyti vos už 1,3 mln. eurų– tai prieinamesnis variantas, išlaikantis Pilatus prekės ženklui būdingą našumą ir patikimumą.

  • Ar Pilatus PC-12 yra tualetas?

    « Pilatus PC-12 » įrengtas uždaras tualetas, esantis tarp kabinos ir kabinos. Šis įrenginys suteikia papildomo patogumo ilgų skrydžių keleiviams, užtikrindamas privatumą ir komfortą lėktuve.

  • Kiek vairuotojų yra svetainėje Pilatus PC-12?

    « Pilatus PC-12 » yra sertifikuotas kaip vienpilotis, todėl dėl modernios kabinos ir pažangių technologijų orlaivį skrydžio metu gali valdyti vienas pilotas. Šis sertifikatas suteikiamas, kai darbo krūvis yra tinkamas vienam pilotui. Be to, kiekviename « Pilatus » yra antrojo piloto vieta, todėl prireikus galima skraidyti su keliais pilotais.

  • Kodėl Pilatus PC-12 negali nusileisti Kurševelyje viešuoju keleiviniu transportu?

    „Pilatus PC-12” tūpimo apribojimus Kurševelio oro uoste daugiausia lemia ekstremalios sąlygos, nes oro uostas yra daugiau kaip 2 000 metrų aukštyje, o jo kilimo ir tūpimo takas yra labai trumpas – 537 metrai, jo nuolydis siekia beveik 18,66 %. Dėl šių savybių pilotai turi turėti specialią kvalifikaciją, vadinamą „kalnų rato kvalifikacija”, kad galėtų patekti į šią aikštelę. Orlaivis turi laikytis labai tikslios artėjimo tūpti procedūros, įskaitant vertikalųjį praskridimą virš oro uosto, kad įvertintų kilimo ir tūpimo taką ir sąlygas, o stabilizuotas atskaitos greitis galutiniame etape turi būti apie 85 mazgai. Be to, pagal Prancūzijos taisykles, norint nutupdyti didesnį nei 2,5 tonos sveriantį orlaivį, reikia gauti išankstinį DGAC leidimą, o komercinį keleivių vežimą Kurševelyje gali vykdyti tik keli specialiai sertifikuoti operatoriai (pvz., „Alpine Airlines”), todėl PC-12 naudojimas viešajam transportui yra ribotas. Galiausiai, patirtis ir mokymas šioje konkrečioje vietoje yra labai svarbūs, nes keli incidentai liudija, kad artėjimas tūpti ir tūpimas šiuo techniniu kilimo ir tūpimo taku yra sudėtingas ir pavojingas.

  • Kiek patogus "PC-12" salonas?

    Nors „PC-12” idealiai tinka regioniniams ir trumpojo nuotolio skrydžiams, jo erdvus modulinis salonas suteikia pastebimą komfortą net ir ilgesniuose skrydžiuose. Ergonomiškos sėdynės, galimybė rengti susitikimus „veidas į veidą” ir galimybė skrydžio metu patekti į bagažo skyrių – visa tai prisideda prie malonių pojūčių.

  • Kokios yra Pilatus PC-12 degalų sąnaudos?

    Degalų sąnaudos priklauso nuo apkrovos, atmosferos sąlygų ir aukščio virš jūros lygio. Vidutiniškai PC-12 sunaudoja 150-200 litrų degalų per valandą. Kiekvieno skrydžio metu atidžiai stebimos degalų sąnaudos, kad būtų optimizuotas veiklos efektyvumas.

  • Ar svetainėje Pilatus PC-12 yra įmontuoti ryšio sprendimai?

    Priklausomai nuo nuomotojo pasirinktos konfigūracijos, PC-12 gali būti įrengtos modernios ryšio sistemos, pavyzdžiui, „Wi-Fi” ir pramogų sprendimai. Tai leidžia keleiviams palaikyti ryšį ir produktyviai dirbti visos kelionės metu.

  • Kokios papildomos išlaidos gali būti taikomos nuomojant?

    Be valandinio įkainio, gali būti taikomi papildomi mokesčiai, pvz:

    • tūpimo ir aerodromo mokesčiai
    • degalų išlaidos, priklausomai nuo rinkos ir skrydžio trukmės
    • bet kokie antžeminės pagalbos ar individualių paslaugų mokesčiai.

    Siekiant užtikrinti visišką išlaidų skaidrumą, jums bus išsiųsta išsami sąmata.

  • Koks yra "PC-12" eksploatavimo laikas ir kaip vykdoma jo techninės priežiūros programa?

    „Pilatus PC-12” taikoma griežta techninės priežiūros programa, atitinkanti tarptautinius aviacijos standartus. Dėl reguliaraus kapitalinio remonto ir kruopščios kiekvienos sudedamosios dalies priežiūros orlaivio eksploatavimo trukmė yra ilgesnė, todėl užtikrinamas ilgalaikis saugumas ir patikimumas.

  • Kokios oro sąlygos būtinos, kad būtų galima atlikti skrydį PC-12?

    Sertifikuotas pagal skrydžių pagal prietaisus taisykles (IFR), „PC-12” skirtas skraidyti įvairiomis oro sąlygomis. Tačiau, kaip ir bet kurio orlaivio atveju, ekstremaliomis sąlygomis skrydžiams taikomi saugos apribojimai. Mūsų ekspertai sistemingai vertina oro sąlygas, kad užtikrintų saugų skrydį.

  • Ar "PC-12" tinka kroviniams ir jautrioms prekėms vežti?

    Absoliučiai! Be to, kad PC-12 naudojamas ne tik kaip keleivinis orlaivis, bet ir plačiai pripažįstamas dėl galimybės gabenti krovinius, įskaitant jautrias prekes ir medicininę įrangą.

    Tam tikrų rūšių kroviniams, ypač pavojingoms medžiagoms, vežti gali prireikti specialių leidimų ir pasiruošimo pagal galiojančias taisykles.

  • Kaip vyksta užsakymo procesas ir kiek iš anksto reikia užsisakyti?

    Užsakymus galite atlikti internetu naudodamiesi mūsų užklausos forma arba tiesiogiai susisiekę su mūsų aviacijos ekspertais. Rekomenduojame užsisakyti bilietus prieš kelias dienas, ypač sezono metu, kad būtų užtikrintas laisvas lėktuvas. Atsižvelgiant į jūsų projektą ir mūsų užimtumą, galima apsvarstyti užsakymo paskutinę minutę galimybes.

Panašūs prietaisai į Pilatus PC-12