PILATUS PC-12: įvadas
Pilatus PC-12: universalus vieno variklio orlaivis, sertifikuotas skrydžiams pagal IFR su vienu pilotu
Pilatus PC-12 yra universalus vienmotoris orlaivis su integruotais sraigtais , kurį gamina Šveicarijos orlaivių gamintojas ” Pilatus Aircraft„. PC-12 garsėja savo patikimumu ir gebėjimu skraidyti trumpais kilimo ir tūpimo takais, todėl plačiai naudojamas visame pasaulyje. Jis idealiai tinka įvairioms misijoms – nuo keleivių ir krovinių vežimo iki greitosios medicinos pagalbos operacijų ir verslo skrydžių. Dėl efektyvios konstrukcijos ir išskirtinio universalumo Pilatus PC-12 yra populiarus pasirinkimas įvairiems veiklos poreikiams tenkinti. Sužinokite daugiau apie „Pilatus PC-12” privačių lėktuvų nuomą su AEROAFFAIRES.
Keletas tarifų pavyzdžių pagal ryšius. Pilatus PC-12
Apatiniai kainos pateikiamos orientaciniam tikslui. Norėdami įvertinti savo kelionės kainą, prašome susisiekti su mumis, kad parengtume pasiūlymą, kuris tiksliai atitiks jūsų poreikį.
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrekinių savybių Pilatus PC-12
Nuo 2017 m. „Pilatus PC-12” yra pirmasis Prancūzijoje ir tarptautiniu mastu viešajam transportui patvirtintas vieno variklio orlaivis, sertifikuotas skrydžiams pagal prietaisų skrydžių taisykles (IFR) vieno piloto režimu. Šis modelis garsėja savo saugumu dėl modernios kabinos, kurioje įrengta naujausia avionika, užtikrinanti optimalų skrydžio sistemų valdymą.
” Pilatus PC-12″ varomas turbininiu ” Pratt & Whitney PT6A-67B” varikliu, todėl jo kreiserinis greitis siekia 500 km/val. Dėl išskirtinių eksploatacinių savybių jis gali vykdyti įvairias misijas: privačius verslo skrydžius, krovinių gabenimą oro transportu ar skubios medicinos pagalbos skrydžius.
Lėktuve ” Pilatus PC-12″ įrengtos didelės (1,35 m x 1,32 m) krovininės durys, todėl juo lengva gabenti didelių gabaritų krovinius. Erdviame, hermetizuotame salone gali tilpti iki 6 keleivių (+ 2 keleiviai kaip opcija), todėl jis užtikrina optimalų komfortą trumpų ir vidutinio ilgio kelionių metu. Dėl modulinės konfigūracijos keleiviai gali mėgautis sėdėjimu veidu į veidą, kuris idealiai tinka verslo susitikimams ar poilsiui skrydžio metu.
Vienas iš išskirtinių „Pilatus PC-12” bruožų – galimybė skrydžio metu patekti į krovinių skyrių ir bagažą, o tai labai vertinama ilgų kelionių ir skubių misijų metu.
Skrydžio nuotolis siekia apie 2750 km, todėl „Pilatus PC-12” gali nevaržomai skristi per Europą, suteikdamas didelį lankstumą greitam susisiekimui. Be to, dėl savo aerodinaminių savybių jis gali leistis trumpuose 700 m ilgio kilimo ir tūpimo takuose ir net ant žolės laukų, todėl puikiai tinka pasiekti nuošalius aerodromus. Dvimotoris reaktyvinis lėktuvas ” Pilatus PC-24″ pasižymi dar geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis ir puikiai tinka aukščiausios klasės verslo skrydžiams bei misijoms, kurioms reikia didesnio greičio ir nuotolio.
Nors jo skrydžio nuotolis ribotas, ” Pilatus PC-12″ dėl savo universalumo, patikimumo ir galimybių skristi bekele išlieka idealiu pasirinkimu trumpiems skrydžiams ar regioniniais maršrutais.
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techniniai bruožai Pilatus PC-12
Įtaisas
- Konstruktorius PILATUS
- Modelis PILATUS PC-12
- Kategorija Turbopropeleriai
- Gamybos pradžia 2017
Išmatavimai
- Ilgis 14,4 m
- Aukštis 4,26 m
- Sparnų ilgis 16,27 m
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Sėdynės 4-8
- Bagažo skyriaus tūris 1,07 m³
- Tualetai
Kabina
- Kabinų aukštis 1,47 m
- Kabinos plotis 1,52 m
- Kabinos ilgis 5,16 m
Pasirodymai
- Motorizacija Pratt & Whitney Canada PT6
- Kruizinis greitis 500 km/h
- Maksimalus greitis 520 km/h
- Autonomija 2 900 km
- Pakilimo atstumas 800 m
- Nusileidimo atstumas 700 m
- Maksimalus skrydžio aukštis 9144 m
Kaina
- Nuomos kaina 2 500 €/valanda
- Pirkimo kaina 4 000 000 €
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo Pilatus PC-12
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
Pagrindiniai privalumai nuo Pilatus PC-12
- Prieinamumas: „Pilatus PC-12” gali leistis daugiau nei 2 500 Europos aerodromų, kitaip nei didesnis privatus lėktuvas ar didelis komercinis orlaivis.
- Visureigis: toli gražu neprilygsta didelių karinių orlaivių dydžiui, tačiau Pilatus PC-12 be vargo gali nusileisti ir trumpais Londono – Fairoakso, Gštado – Saaneno, Lozanos, Arkašono Cap Ferret, Ile d’Yeu ar Saint-Tropez la Môle kilimo ir tūpimo takais.
- Ekonomiškas: „Pilatus PC-12” yra ekonomiškas verslo orlaivis, atsižvelgiant į jo pradinę vietą. Iš tikrųjų Europoje yra apie penkiolika šios serijos orlaivių pavyzdžių, skirtų viešajam transportui. Tai aviacijos pasaulio, ypač verslo aviacijos, ramstis.
- Universalus: Pilatus PC-12 – tai orlaivis, pritaikytas kelių rūšių transportui: keleiviams, kroviniams, krovininiams skrydžiams ar net medicininiam transportui EVASAN skrydžiams.
- Rinkos lyderis: „Pilatus PC-12” parduota daugiau kaip 1 750 vienetų visame pasaulyje, todėl jis plačiai pripažįstamas kaip universalus orlaivis privačioje aviacijoje. Dėl novatoriškų saugos, komforto ir eksploatacinių savybių sprendimų „Pilatus” nuolat stiprina savo konkurencines pozicijas su kiekviena nauja orlaivio iteracija.
- Komfortas: „Pilatus PC-12” salone gali tilpti iki 12 keleivių, nors tipinės konfigūracijos lėktuve optimalų komfortą gali patirti 6-8 keleiviai. Naudojant dideles krovimo duris, galima pakrauti net didelių gabaritų daiktus. Bagažo skyrius, į kurį galima patekti iš salono net skrydžio metu, yra orlaivio gale ir suteikia praktiškos erdvės.
Le Pilatus PC-12 video formatu
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKlausimas? Susisiekite su mūsų komanda
Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius
Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.
Eiti toliau
Pilatus PC-12 šiek tiek istorijos
1994 m. Šveicarijos gamintojo » Pilatus Aircraft » rinkai pristatytas » Pilatus PC-12″ greitai tapo vienu populiariausių turbopropelerinių orlaivių pasaulyje. Sukurtas siekiant patenkinti didėjantį patogaus orlaivio, galinčio skraidyti sudėtingomis sąlygomis, poreikį, « Pilatus PC-12 » tapo pageidaujamu pasirinkimu tarp oro vežėjų ir keleivių, ieškančių našumo ir patikimumo.
PC-12 pradėtas kurti 1980-aisiais, kai Pilatus pradėjo nagrinėti universalaus, ekonomiško orlaivio, galinčio kilti ir leistis trumpuose kilimo ir tūpimo takuose, projektą. Po kelerius metus trukusių mokslinių tyrimų ir plėtros 1991 m. buvo atliktas pirmasis PC-12 prototipo skrydis, o 1994 m. gautas orlaivio tipo sertifikatas.
Nuo pat pasirodymo » Pilatus PC-12″ sulaukė išskirtinės komercinės sėkmės, buvo daug kartų tobulinamas, siekiant optimizuoti jo eksploatacines savybes, visų pirma pasirodžius » Pilatus PC-12 NGX » modeliui, kuris pasižymi moderniausia avionika, geresnėmis eksploatacinėmis sav ybėmis ir patogesniu salonu. Dėl savo universalumo ir gebėjimo dirbti sudėtingoje aplinkoje PC-12 taip pat plačiai naudojamas specialioms užduotims, pavyzdžiui, skubios medicinos pagalbos transportui, stebėjimui iš oro ir vyriausybinėms operacijoms.
Pilatus PC-12: keletas naujausių anekdotų ir svarbiausių įvykių
Pastaruoju metu apie „Pilatus PC-12” rašoma daugelyje naujienų, kurios liudija jo populiarumą ir naujoves verslo aviacijoje.
Technologinės naujovės: „PC-12 Pro” pristatymas
2025 m. kovo mėn. kompanija „Pilatus” pristatė „PC-12 Pro” – dar sudėtingesnę ir novatoriškesnę savo pavyzdinio turbopropelerinio lėktuvo versiją. Šiame modelyje įdiegta pažangi „Garmin G3000 PRIME” kabina su HD jutikliniais ekranais, intuityvia skrydžio sąsaja ir, svarbiausia, revoliucine automatinio nusileidimo sistema iškilus problemai – pirmą kartą turbosraigtiniame vienmotoriame lėktuve. Taip pat patobulintas interjeras, įkvėptas PC-24, ir pagerintas išorinis matomumas.
Naudojimo rekordai ir pasaulinė sėkmė
PC-12 ir toliau įtvirtina savo dominavimą: 2024 m. juo buvo atlikta 8,8 % verslo skrydžių Jungtinėse Valstijose, t. y. 316 328 pakilimai, todėl jis tapo daugiausiai naudojamu verslo orlaiviu šalyje. 2023 m. šis orlaivis viršijo 10 mln. skrydžio valandų – tai liudija apie jo nepaprastą patikimumą ir išskirtinį ilgaamžiškumą.
Naujausi svarbiausi įvykiai
- Kurševelis 2024 m.: PC-12 pateko į laikraščių antraštes po tūpimo incidento garsiajame kalnų kilimo ir tūpimo take, iliustruodamas operacijų ekstremalioje vietovėje iššūkius.
- Pramoninė sėkmė: 2024 m. pristatyti 153 „Pilatus” orlaiviai ir padidėjusios pajamos (+10,5 %, arba 1,63 mlrd. Šveicarijos frankų).
- 2025 m. rugpjūtį „Pilatus” turėjo laikinai sustabdyti orlaivių tiekimą į Jungtines Valstijas dėl 39 % muito mokesčio, kuris turėjo įtakos PC-12 ir PC-24 pardavimams.
Anekdotai ir įdomybės
- Vien produktyviausias PC-12 orlaivis sukaupė 35 000 skrydžio valandų, o 71 orlaivis viršijo 20 000 valandų – tai liudija apie jo tvirtumą ir universalumą.
- Naujausių versijų interjerus sukūrė „BMW Designworks”, užtikrindama komfortą ir aukščiausios klasės stilių, o tai dar labiau padidina jų patrauklumą reikliems klientams.
Taigi „Pilatus PC-12” išlieka neginčijamu privačios ir profesionalios aviacijos etalonu, nuolat atnaujinamu, kad atitiktų šiuolaikinės aviacijos naujovių, saugumo ir komforto reikalavimus.
Pilatus PC-12 pranašumai prieš konkurentus
Pilatus PC-12 lyginamas su Daher TBM 900/960
- Žymiai didesnis salonas ir aukštos lubos: daugiau komforto keliems keleiviams, erdvė judėti, atskiri tualetai: PC-12 lenkia TBM, kuris išlieka daug kompaktiškesnis.
- Didesnis naudingosios apkrovos ir krovinio tūris: PC-12 gali vežti daugiau bagažo, daugiau krovinių ir iki 9 keleivių tam tikrose versijose, o TBM – tik 5 arba 6 keleivius ir ribotą bagažinę.
- Universali veikla: PC-12 idealiai tinka įvairioms užduotims (verslo, medicinos, transporto, medicininės evakuacijos ir t. t.), nes jam suteikiama galimybė optimaliai pasiekti trumpą ir sudėtingą vietovę.
- Ekonomiškumas ilguoju laikotarpiu: nors TBM skridimo greitis didesnis, PC-12siūlo labai konkurencingas skrydžio sąnaudas/valandas tokio pajėgumo orlaiviui.
Kodėl Pilatus PC-12 yra toks ypatingas orlaivis?
„Pilatus PC-12” išsiskiria tuo, kad gali aptarnauti labai techniškus oro uostus, ypač kalnuotose ar salų vietovėse, nes pasižymi išskirtinėmis eksploatacinėmis savybėmis ant trumpų ar sudėtingų kilimo ir tūpimo takų. PC-12 turi STOL (trumpo pakilimo ir nusileidimo) galimybes, o tai reiškia, kad jis gali kilti ir leistis palyginti trumpais kilimo ir tūpimo takais. Tai vienas iš nedaugelio privačių orlaivių, galinčių leistis sudėtinguose oro uostuose, todėl jis pasižymi universalumu, kuris verslo aviacijoje retas. Jis pritaikytas skraidyti neasfaltuotais ar nelygiais kilimo ir tūpimo takais, žole ar žvyrkeliu, todėl juo galima pasiekti vietas, kurių dauguma privačių lėktuvų negali pasiekti. PC-12 sunaudoja 30-40 % mažiau degalų nei tokio pat dydžio dvimotoris turbopropelerinis lėktuvas, todėl gerokai sumažėja vienos skrydžio valandos sąnaudos. Dėl naudojamos pažangios avionikos (Garmin G3000 PRIME, sintetinio matymo, TAWS, apsaugos nuo apledėjimo) PC-12 yra vienas saugiausių turbopropelerinių lėktuvų pasaulyje.
PC-12 tūpimo apribojimai Kurševelyje
Dėl labai griežtų DGAC nustatytų taisyklių ir ypatingos vietovės specifikos lėktuvas „Pilatus PC-12” Kurševelio oro uoste negali leistis komerciniais tikslais (viešasis keleivių vežimas). Kurševelio pakilimo ir nusileidimo tako ilgis yra tik 537 m, jo nuolydis rekordinis – 18,66 %, o altiportas yra daugiau kaip 2 000 m aukštyje – šios sąlygos lemia labai griežtus techninius ir teisinius skrydžių saugos apribojimus. Viešajame transporte priimami tik keli lengvi dvimotoriai propeleriniai lėktuvai, kuriuos išlaiko specialiai įgaliotos bendrovės. Iki šiol PC-12, kuris yra vienmotoris orlaivis, neturi specialaus sertifikavimo viešajam keleivių vežimui, priešingai nei Alpine Airlines su pritaikytais orlaiviais ir kvalifikuotomis įgulomis.