Verslo aviacijoje buvo daug pradininkų ir išskirtinių asmenybių. Kiekvienas jų prisidėjo prie verslo aviacijos sektoriaus plėtros ir istorijos kūrimo. Kas tie vyrai ir moterys, palikę pėdsaką Europos verslo aviacijos istorijoje? AEROAFFAIRES norėtų pagerbti šias asmenybes. Jie formavo verslo aviaciją, kad šiandien ji taptų dinamišku sektoriumi. AEROAFFAIRES pristato kai kuriuos vyrus ir moteris, kurie formavo verslo aviacijos istoriją Europoje.
Louis Blériot: verslo aviacijos istorijos Europoje pradininkas.
Louis Blériot buvo Prancūzijos aviacijos pradininkas. Jis buvo pirmasis žmogus, 1909 m. perskridęs Lamanšo sąsiaurį. Labiausiai žinomas dėl savo pasiekimų karinėje ir sportinėje aviacijoje, tačiau daug prisidėjo ir prie verslo aviacijos.
1914 m. Blériot įkūrė bendrovę „Blériot Aéronautique”. Ji gamino orlaivius įvairioms užduotims, įskaitant verslo aviaciją. Blériot orlaiviai išsiskyrė surinkimo kokybe ir našumu. Turtingi klientai juos naudojo verslo ir laisvalaikio kelionėms.
Žymus „Blériot” dalyvavimo verslo aviacijos srityje pavyzdys – „Blériot XI-2”. Juo galima pasigrožėti Oro ir kosmoso muziejuje netoli Le Buržė oro uosto. Tai dvivietis keleivinis lėktuvas, pagamintas 1920 m. Dėl savo patogumo ir eksploatacinių savybių jis tapo populiariu privačiu lėktuvu, skirtu verslo ir poilsinėms kelionėms.
Pats Blériot savo lėktuvą naudojo verslo kelionėms. Jis keliavo po Europą susitikti su klientais ir verslo partneriais. Jo asmeninė verslo aviacijos patirtis taip pat paskatino jį siūlyti patobulinimus. Jo asmeninė patirtis verslo aviacijoje taip pat paskatino jį siūlyti patobulinimus, kad lėktuvai būtų labiau pritaikyti verslo keliautojų poreikiams, ypač komforto ir ryšių įrangos požiūriu.
Louis Blériot, gamindamas lėktuvus ir turėdamas asmeninės patirties šioje srityje, įnešė didelį indėlį į verslo aviaciją. Jo indėlis į aviacijos pramonę pripažįstamas ir švenčiamas iki šiol.
André Citroën: ypatingas orlaivių gamintojas.
André Citroën buvo ne tik inžinierius, bet ir prancūzų automobilių gamintojas. Jis taip pat prisidėjo prie komercinės ir verslo aviacijos revoliucijos Prancūzijoje. Citroën tiekė privačius orlaivius turtingiems klientams. Jis prisidėjo prie verslo aviacijos populiarinimo Prancūzijoje.
1920 m. André Citroën įsteigė Société anonyme des avions André Citroën. Ji gamino aukštos kokybės turistinius ir verslo orlaivius. Jos orlaiviai buvo naudojami verslo kelionėms, krovinių gabenimui ir turizmui. Jie išpopuliarino verslo aviaciją Prancūzijoje ir Europoje.
Société anonyme des avions André Citroën gaminami orlaiviai garsėjo savo :
- patikimumu
- saugumu
- patogumu
- novatorišku dizainu.
Verslo lėktuvuose įrengti visi verslo kelionėms reikalingi patogumai. Tai – patogios sėdynės, erdvios kabinos ir moderni ryšių įranga.
Société anonyme des avions André Citroën ne tik gamino orlaivius, bet ir prisidėjo prie aviacijos plėtros Prancūzijoje. Bendrovė rengė pilotus, organizavo varžybas ir aviacijos renginius.
Deja, 1930 m. Société anonyme des avions André Citroën susidūrė su finansiniais sunkumais. 1933 m. įmonę nupirko Prancūzijos nacionalinė aviacijos bendrovė „Sud-Ouest”. Nepaisant to, bendrovės palikimas ir André Citroën indėlis į verslo aviaciją išlieka svarbus. Dėl savo konstrukcijos ir eksploatacinių savybių šie orlaiviai garsūs net ir šiandien.
Taigi „Citroën” atliko svarbų vaidmenį plėtojant komercinę ir verslo aviaciją Prancūzijoje.
Frank Whittle: pirmojo lėktuvo variklio išradėjas.
Frank Whittle buvo britų aviacijos inžinierius. 1930 m. jis išrado pirmąjį reaktyvinį variklį. Šis išradimas buvo labai svarbus verslo aviacijos vystymuisi. Jis leido vykdyti greitesnius, ilgesnius ir efektyvesnius skrydžius nei kada nors anksčiau.
Iki reaktyvinio variklio išradimo lėktuvuose buvo naudojami stūmokliniai varikliai. Jų greitis, galia ir skrydžio nuotolis buvo ribojami. Dėl didėjančio oro trūkumo orlaivių aukštis buvo ribotas. Šis reiškinys dar labiau ribojo jų greitį ir skrydžio nuotolį. Iki reaktyvinių variklių atsiradimo verslo kelionės buvo daug ilgesnės, lėtesnės ir brangesnės.
Su reaktyviniais varikliais orlaiviai gali skristi didesniame aukštyje. Taip išvengiama turbulencijos ir oro erdvės perkrovos. Dėl to gerokai padidėja jų skridimo greitis. Dėl reaktyvinių variklių išradimo verslo keliones galima atlikti daug greičiau ir efektyviau. Šis laiko taupymas leido privačioms oro linijų bendrovėms sparčiau vystytis. Dėl to jos pasiūlė greitesnių ir patogesnių kelionių galimybių. Taigi reaktyvinis variklis turėjo didelę įtaką verslo aviacijos plėtrai Europoje.
Marcelis Dassault – viena iš pagrindinių figūrų Europos verslo aviacijos istorijoje.
Marcelis Dassault, kurio tikrasis vardas buvo Marcel Bloch, buvo prancūzų inžinierius ir verslininkas. Jis gimė 1892 m. ir mirė 1986 m. Labiausiai žinomas dėl to, kad 1945 m. įkūrė „Dassault Aviation”. Šiuo metu tai yra vienas iš pirmaujančių Europos orlaivių gamintojų.
Įmonė pradėjo gaminti karinius orlaivius, ypač garsiuosius „Mirage”. Vėliau ji ėmėsi verslo aviacijos ir įsitvirtino kaip pirmaujanti rinkos dalyvė.
Dassault Šiandien „Aviation” gamina keletą verslo orlaivių modelių, įskaitant „Falcon 7X”, Falcon 8X ir „Falcon 900”. Šie privatūs reaktyviniai lėktuvai pirmiausia kuriami verslo poreikiams tenkinti. Jais gali skraidyti įmonių direktoriai arba politiniai veikėjai.
Šie orlaiviai suprojektuoti taip, kad keleiviams būtų užtikrintas optimalus komfortas. Jų kabinos erdvios, o lėktuvuose sumontuota aukščiausio lygio įranga. Dassault Aviation privatūs reaktyviniai lėktuvai garsėja savo aukštomis eksploatacinėmis savybėmis. Jų kreiserinis greitis yra didesnis nei komercinių orlaivių. Dassault lėktuvai gali kilti ir leistis trumpesniais kilimo ir tūpimo takais. Todėl jie gali naudotis daugiau oro uostų visame pasaulyje.
Verslo aviacija yra auganti rinka. Didėja privačių orlaivių, kurie tampa vis efektyvesni ir patogesni, paklausa. Dassault Aviacija yra viena iš pagrindinių šios rinkos dalyvių. Ji užima didelę verslo lėktuvų gamybos rinkos dalį Europoje. Visada siekianti daugiau naujovių, orlaivių gamintoja ką tik pristatė „Falcon 10X”. Šio verslo reaktyvinio lėktuvo nekantriai laukia privačios oro linijų bendrovės.
Ričardas Bransonas: drąsus žmogus, tarnaujantis aviacijos istorijai.
Ričardas Bransonas – britų verslininkas. Jis geriausiai žinomas dėl to, kad 1970 m. įkūrė grupę „Virgin”. Jis daug prisidėjo prie verslo aviacijos pramonės. Tai įvyko 1984 m. sukūrus oro linijų bendrovę „Virgin Atlantic Airways”. Tai oro transporto bendrovė. Ji išgarsėjo dėl aukštos kokybės paslaugų ir drąsaus prekės ženklo įvaizdžio. Bendrovė diegia naujoves ir tiesia kelią naujoms aukščiausios kokybės ir išskirtinėms paslaugoms privatiems ir verslo aviacijos klientams.
1991 m. Bransonas sukūrė „Virgin Atlantic Airways” klubą. Tai buvo pirmosios ir verslo klasės keleivių laukiamasis. Jame buvo teikiamos maitinimo paslaugos, dušai ir privatūs poilsio kambariai.
2004 m. Bransonas taip pat įkūrė „Virgin Galactic”. Ši bendrovė siūlo turistinius skrydžius į kosmosą. Ji sukėlė revoliuciją verslo aviacijoje, siūlydama unikalią kelionių ir atradimų patirtį iki tol nematytu lygiu.
Galiausiai 2014 m. Bransonas sukūrė oro liniją „Virgin Atlantic Airways Little Red”. Tai buvo „Virgin Atlantic Airways” patronuojamoji įmonė. Ji siūlė vietinius skrydžius Jungtinėje Karalystėje. Nors ši įmonė nebuvo tokia sėkminga, kaip tikėtasi, ir 2015 m. buvo uždaryta, ji parodė Bransono gebėjimą diegti naujoves ir rizikuoti aviacijos pramonėje.
Ričardas Bransonas paliko pėdsaką verslo aviacijos istorijoje. Jo gebėjimas diegti naujoves, dėmesys detalėms ir įsipareigojimas teikti aukštos kokybės paslaugas pasitarnavo išrankiems keliautojams. Jo indėlis į aviacijos pramonę ir toliau įkvėps būsimas verslininkų ir kelionių entuziastų kartas.
Jei norite skristi privačiu lėktuvu, galvokite apie „AEROAFFAIRES”, kuri jau daugiau nei 30 metų specializuojasi verslo aviacijos srityje.
Kaip matome iš šio straipsnio, visi šie asmenys yra tarp vyrų ir moterų, palikusių pėdsaką Europos verslo aviacijos istorijoje. Visi jie padėjo pramonei judėti į priekį. Jie paliko neišdildomą pėdsaką verslo aviacijos istorijoje, ypač Europoje.
Šiandien AEROAFFAIRES nori palikti savo pėdsaką Europos verslo aviacijos istorijoje, sutelkdamas dėmesį į :
- kompetencija
- individualiems sprendimams
- operatyvumą.
Bendrovės generalinė direktorė Isabelle Clerc kasdien stengiasi patenkinti klientų poreikius, kad ir kokie jie būtų. Jos tikslas – klientų pasitenkinimas.
Tarp mūsų klientų yra daug Prancūzijos ir tarptautinių verslo, politikos, sporto, medicinos ir meno pasaulio veikėjų. Europos vyriausybės ir ambasados, tarptautinės (Fortune 100) ir Prancūzijos (CAC 40) bendrovės, sporto komandos ir federacijos, šeimos biurai, advokatų kontoros ir investiciniai fondai, Europos MVĮ ir MVĮ, farmacijos laboratorijos ir ligoninės, IATA sertifikuotos kelionių agentūros, konsjeržų tarnybos didžiuosiuose viešbučiuose ir rūmuose.
AEROAFFAIRES komanda visą parą ir 7 dienas per savaitę reaguoja į visus jūsų prašymus.
Greitai gaukite pasiūlymą naudodamiesi mūsų internetine pasiūlymo forma arba susisiekite su mumis tiesiogiai telefonu +33 (0)1 44 09 91 82 arba el. paštu charter@aeroaffaires.com.