NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Aviacijos ir verslo aviacijos laiko tarpsniai

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Organizuodami skrydį galite išgirsti apie laiko tarpsnius, tačiau nežinote, kas tai yra. Šiame straipsnyje AEROAFFAIRES paaiškina, kas yra laiko tarpsnis ir kokia jo svarba.

Kas yra laiko tarpsnis?

Labai paprastai tariant, laiko tarpsnis – tai laiko tarpas, suteiktas oro transporto bendrovei nusileisti arba pakilti tam tikrame oro uoste. Jis labai svarbus, nes leidžia reguliuoti ir koordinuoti oro eismą. Taip optimizuojami oro eismo srautai.

Kaip organizuoti laiko tarpsnį?

Kai tik parengsite sutartį, kurioje nurodysite pageidaujamą laiką, mūsų, kaip oro transporto tarpininkų, užduotis bus pateikti užklausas atitinkamoms institucijoms ir oro transporto bendrovei, kad gautume jūsų reikalavimus geriausiai atitinkantį laiko tarpsnį. Daugeliu atvejų pageidaujamą tvarkaraštį įmanoma gauti, nebent oro uoste nėra laisvų vietų pageidaujamu tvarkaraščiu, o tai pasitaiko retai. Pastarasis atvejis labiau tikėtinas sezono įkarštyje. Oro uostuose, kurie yra labai populiarūs privačios aviacijos atžvilgiu, pavyzdžiui, Mykonos arba Figari vasarą, geriau numatyti paklausą ir rezervuoti bilietus kuo anksčiau. Skrydžio laiko tarpsnis yra labai svarbi priemonė, užtikrinanti sklandų skrydžio vykdymą, nes oro uostas gali patvirtinti, kad prisiims atsakomybę už skrydį. Skrydis negali būti vykdomas iš anksto negavus laiko tarpo.

Mūsų užduotis – patarti jums ir pasiūlyti oro uostą, kuriame būtų galima užtikrinti didžiausią lankstumą ir kuris būtų kuo arčiau jūsų kelionės tikslo.

Atkreipkite dėmesį, kad tam tikri veiksniai, pavyzdžiui, oro sąlygos ar net streikai, gali turėti įtakos laiko tarpo punktualumui.

Lizdų negalima pirkti ar parduoti. Tai visiškai neteisėta, nes Europos Sąjungoje lošimo automatai laikomi „bendrąja gėrybe”. Kiekvienoje šalyje laiko tarpsnius skirsto koordinatorius. Prancūzijoje COHOR (Association pour la coordination des horaires) vienija didžiąsias oro transporto bendroves ir oro uostus.

Žaidimų automatai – karo kraujas

Lyginant su oro transporto rinkos dalyvių skaičiumi, laiko tarpsniai yra reti. Skrydžių laiko tarpsnių skaičius priklauso nuo daugelio kriterijų, pavyzdžiui, oro uosto pajėgumo, aplinkosaugos apribojimų ir kilimo ir tūpimo takų skaičiaus. Todėl kai kuriuose oro uostuose lengva rasti laisvą laiko tarpsnį, o kituose prisotintuose oro uostuose jį gauti daug sunkiau. Skrydžių laiko tarpsniai yra labai svarbūs oro transporto bendrovės ekonominei būklei. Priklausomai nuo turimų laiko tarpsnių skrydžiai keleiviams yra daugiau ar mažiau patrauklūs. Aviakompanijos laiko tarpsnius išlaiko nuo vieno sezono iki kito, jei išnaudoja 80 % jų, todėl kartais jos priima neproduktyvius sprendimus, pavyzdžiui, skraidina lėktuvus tuščius, kad neprarastų laiko tarpsnių. Jei oro uoste vis dar yra laiko tarpsnių, kurių neišnaudoja esamos oro transporto bendrovės, jie perskirstomi ir skiriami kitoms oro uoste veikiančioms oro transporto bendrovėms arba naujoms oro transporto bendrovėms, norinčioms plėtoti savo veiklą šiame oro uoste.

Neoficialiais duomenimis, 2000-ųjų pradžioje Niujorko La Guardia oro uoste buvo surengta loterija, kad būtų galima paskirstyti laiko tarpsnius ir išvengti bet kokio favoritizmo.

Oro uostų su specialiais laiko tarpais pavyzdžiai

ĮKurševelio oro uostą galima nuskristi tam tikrais privačiais lėktuvais, kurie turi specialius laiko tarpsnius. Patekimo sąlygos yra labai griežtos. Jis nesertifikuotas naktiniams skrydžiams, o skrydžių judėjimas ribojamas tam tikru paros metu. Kilimo ir tūpimo takas yra labai trumpas ir jame gali leistis tik du viešajam transportui sertifikuoti orlaiviai: ” Vulcanair Aviator TP 600″ ir „Vulcanair P68 Turbo Commander„.

Altiport de Courchevel
Kredito nuotrauka: Twitter – Courchevel Officiel

Londono Sičio oro uostas Anglijoje skirtas tik verslo aviacijai. Jis įsikūręs dirbtinėje saloje Temzės upėje. Dėl triukšmo taršos skrydžiai leidžiami tik darbo dienomis nuo 6.30 iki 21.30, šeštadieniais – nuo 6.30 iki 12.30, o sekmadieniais – nuo 12.30 iki 16.30.

Saint-Tropez La Môle oro uoste taip pat yra terminalas, skirtas tik privačiai aviacijai. Jis yra ribotas, reikia atsižvelgti į keletą išorinių veiksnių, pavyzdžiui, debesų dydį, karštį ar vėjo sąlygas, nes jie gali apriboti galimybes veikti vietoje. Ypač patartina kilti ar leistis ryte arba dienos pabaigoje. Laikas, kurio reikėtų vengti, yra nuo 12 iki 17 valandos, nes būtent šiuo laiko tarpsniu greičiausiai bus taikomi apribojimai.

AEROAFFAIRES pateikiama visa informacija, kurios reikia, kad galėtumėte ramiai keliauti į paskirties vietą. Būdami oro linijų tarpininkai, darome viską, kad patenkintume visus jūsų poreikius. Mūsų aviacijos ekspertai yra jūsų paslaugoms 7 dienas per savaitę. Susisiekite su mumis dabar telefonu +33144099182, el. paštu: charter@aeroaffaires.com arba gaukite pasiūlymą internetu, kad iš karto gautumėte kelionės kainos sąmatą.