Sraigtasparniu galima pasiekti Castellet trasą be spūsčių.
„Formulė 1” grįžo į Prancūziją. Prancūzijos „Grand Prix” lenktynės vyks 2019 m. birželio 21-23 d. Le Kasteljė trasoje „Circuit Paul Ricard”. Užsisakykite pervežimą sraigtasparniu ir mėgaukitės nepakartojama legendinių automobilių lenktynių patirtimi.
Mūsų sraigtasparniai leis jums atvykti kuo arčiau „Circuit Paul Ricard” trasos vos per 10 minučių. Išvenkite visų legendinių spūsčių vingiuotame kelyje grįždami iš šio išskirtinio renginio Prancūzijoje.
Pasirinkite išvykimo miestą:
Pasirinkite: Lijonas, Avinjonas, Marselis, Marignanas, Aix en Pce, Tulonas, Bandolis, La Ciotat, Sen Tropezas, Kanai, Nica, Monakas, Ženeva..
Sraigtasparnis skraidina iš Paul Ricard trasos Le Castellet mieste:
Siūlome nemokamą transporto priemonės pervežimo paslaugą nuo tribūnos iki sraigtasparnio aikštelės, kurioje stovi sraigtasparnis.
Nemokama automobilių stovėjimo aikštelė įrengta aplink pakilimo sraigtasparnių aikšteles.
Grįžimas sraigtasparnių pervežimu bus derinamas pagal keleivių atvykimą sraigtasparnių kaimelio registratūroje.
Sraigtasparnių pervežimo į Le Castellet kainų pavyzdžiai :
Tulonas – Le Kasteljė 10 min. skrydis nuo 1 200 EUR 3 asmenims
Aix en Pce – Le Castellet 15 min. skrydis nuo 1350 EUR 3 asmenims
Marselis – Le Castellet 15 min. skrydis nuo 1 800 EUR 3 asmenims
Saint-Tropez – Le Castellet 20 min. skrydžio kaina 3 asmenims – 1 650 EUR
Kanai – Le Castellet 30 min. skrydis nuo 2 600 EUR 3 asmenims
Avinjonas – Le Castellet 30 min. skrydžio kaina 3 asmenims – 2 600 EUR
Nica – Le Castellet 40 min. skrydžio kaina 3 asmenims – 2 900 EUR
Monakas – Le Castellet 45 min. skrydžio kaina 5 asmenims nuo 4 500 EUR
Lionas – Le Castellet 1 val. 25 min. skrydžio kaina nuo 4 900 EUR 3 asmenims
Keletas pokyčių Paul Ricard trasoje: Castellet Pacifa nuotrauka
F1 pasaulio čempionato lenktynininkai pasirodys 5,7 km ilgio trasoje, sukurtoje siekiant pagerinti žiūrovų patirtį: S de la Verrerie ir Camp posūkis bus pailginti, o šikana padalys Mistral tiesiąją į dvi dalis, kad išvažiuojant iš DRS zonos būtų galima stabdyti nuo 344 iki 114 km/h greičiu. Įspūdžiai garantuoti! Tuo tarpu legendinis Signes posūkis bus įveikiamas didesniu nei 340 km/val. greičiu… Žiemą taip pat bus atnaujinta trasos danga, kuri taps puikia puošmena „Formulės 1” bolidams.
Prancūzijos Didžiojo prizo istorija:
Grand Prix Automobile de France” (iki 1967 m. vykusių penkiasdešimt trečiųjų lenktynių oficialiai vadinosi „ACF Grand Prix”) – tai 1906 m. sukurtos žiedinės automobilių lenktynės. Nuo 1950 m. iki 2008 m. jos buvo įtrauktos į „Formulės 1” pasaulio čempionato kalendorių septyniose skirtingose trasose, išskyrus 1955 m., kai varžybos buvo atšauktos po 24 valandų Le Mano lenktynių tragedijos. Nuo 1991 iki 2008 m. renginys vyko Nevers Magny-Cours trasoje, po to dešimčiai metų buvo išbrauktas iš kalendoriaus.
2018 m. sezone Grand Prix sugrįžta 2018 m. birželio 24 d. į Paul-Ricard1 trasą, kurioje 1971-1990 m. renginys vyko keturiolika kartų. Prancūzijos etapas, kuris yra seniausias „Grand Prix” (pirmasis vyko Le Mano trasoje 1906 m.), vėl taps vienu seniausių čempionato „Grand Prix” kartu su Didžiosios Britanijos, Monako, Italijos ir Belgijos etapais, kurie taip pat buvo surengti pirmajame „Formulės-1” sezone 1950 m.