NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Įgula: kiek žmonių reikia privačiame lėktuve?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Sėkmingo privataus lėktuvo skrydžio raktas yra gera įgula. Įgulos nariai yra specialiai pritaikytų paslaugų kokybėsgarantai , kurie rūpestingai prižiūri lėktuve esančius keleivius. Įgula taip pat yra atsakinga už sklandų skrydžio vykdymą ir saugumą lėktuve. Tačiau kiek žmonių sudaro įgulą? Kokios taisyklės taikomos? AEROAFFAIRES išsamiau apžvelgia skirtingus įgulos narius privačiame lėktuve.

Įgulos vadas: pilotas ir antrasis pilotas

Neįmanoma įsivaizduoti skrydžio privačiu lėktuvu be įgulos vadovo! Už lėktuvo vairo būtinai turi būti pilotas, dažnai kartu su antruoju pilotu.

Privataus lėktuvo piloto vaidmuo ir užduotys.

Privataus reaktyvinio lėktuvo pilotovaidmuo – saugiai ir laikantis aviacijos taisyklių valdyti orlaivį. Jo užduotys apima :

  • Užtikrinti keleivių ir įgulos saugumą: piloto prioritetas – užtikrinti visų lėktuve esančių keleivių saugumą. Kad skrydis vyktų sklandžiai, jie turi laikytis saugos standartų ir nustatytų skrydžio procedūrų.
  • Skrydžio planavimas ir pasirengimas skrydžiui: Privačių lėktuvų pilotai privalo iš anksto suplanuoti skrydį. Jie turi išanalizuoti oro sąlygas, skrydžio sąlygas, skrydžio laiką ir skrydžiui reikalingus išteklius.
  • Skrydis orlaiviu: pilotas turi skristi orlaiviu visiškai saugiai. Tam jis turi laikytis nustatytų procedūrų. Pilotai turi bendrauti su skrydžių vadovais ir nuolat atnaujinti savo skrydžių kvalifikaciją.
  • Avarinių situacijų valdymas: Pilotai turi mokėti valdyti avarines situacijas. Įrangos gedimai, nenumatytos oro sąlygos ar skubios medicininės pagalbos atvejai – tai tik kelios iš užduočių, kurias jie turi gebėti atlikti.
  • Orlaivio techninė priežiūra: Pilotai turi gebėti valdyti orlaivio techninę priežiūrą. Jie privalo tikrinti sistemas, reguliariai apžiūrėti orlaivį ir pranešti apie problemas techninės priežiūros komandai.
  • Pilotas turi bendrautisu keleiviais, teikti jiems informaciją apie skrydį, oro sąlygas ir atvykimo laiką. Jis taip pat turi gebėti reaguoti į keleivių prašymus ir prireikus jiems padėti.

Kvalifikacija, reikalinga norint tapti pilotu:

Kvalifikacija, kurios reikia norint tapti privataus lėktuvo pilotu, priklauso nuo šalies taisyklių ir bendrovės reikalavimų. Apskritai, reikalaujama tokia kvalifikacija:

  • Norint skraidyti privačiu reaktyviniu lėktuvu, reikia turėti galiojančią piloto licenciją, išduotą šalies, kurioje bus vykdomas skrydis, civilinės aviacijos institucijos. Prancūzijoje tai yra DGAC.
  • Sveikatos pažymėjimas: reikia galiojančio sveikatos pažymėjimo. Ją išduodaDGAC patvirtintas aviacijos gydytojas. Ši pažyma suteikia teisę verstis piloto praktika.
  • Skraidymo patirtis: Oro linijų bendrovės ir privačių lėktuvų operatoriai paprastai kelia reikalavimus dėl skrydžių patirties. Jie gali skirtis priklausomai nuo orlaivio tipo ir konkrečių bendrovės poreikių.
  • Tipo mokymas: Privačių reaktyvinių lėktuvų pilotai privalo išklausytikiekvieno orlaivio tipo mokymus. Šis mokymas suteikia teisę skraidyti konkrečiu orlaiviu.
  • Kalbų mokėjimas: Pilotai turi mokėti veiksmingai bendrauti anglų kalba, kuri yra tarptautinės aviacijos kalba. Yra specialus anglų kalbos mokėjimo testas FCL.055.
  • Techninės žinios: Pilotai turi gerai išmanyti skrydžių teoriją, meteorologiją, oro navigaciją, aviacijos taisykles ir skrydžių operacijų valdymą. Visos šios žinios įgyjamos per ankstesnį piloto mokymą.

Ar antrasis pilotas yra būtinas privataus lėktuvo įgulai?

Antrojo piloto poreikis privačiame lėktuve priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui, orlaivio dydžio, aviacijos taisyklių, operatoriaus reikalavimų ir klientų pageidavimų.

Mažus orlaivius, privačius reaktyvinius lėktuvus gali pilotuoti vienas asmuo. Tokiu atveju pilotuoti padeda automatizuotos navigacijos ir pagalbos sistemos. Pavyzdžiai: ” Diamond DA62″, „Vulcanair P68” ir ” Aviator TP 600″. Tačiau net ir šiais atvejais naudotojas gali pasirinkti paskirti antrąjį pilotą, kuris padėtų pilotui ir užtikrintų papildomą saugos priemonę.

Kitais atvejais privatūs reaktyviniai lėktuvai gali būti suprojektuoti taip, kad jais galėtų skraidyti du pilotai, o operatorius gali reikalauti, kad orlaivyje visada būtų du pilotai. Tai taikoma, pavyzdžiui, „Citation Mustang” arba ” Legacy 600″. Šis reikalavimas gali būti susijęs su saugos sumetimais arba konkrečiomis aviacijos taisyklėmis.

Svarbu pažymėti, kad daugumoje mūsų nuomojamų orlaivių pagal viešojo keleivinio transporto sertifikavimotaisykles turi būti du pilotai .

Lėktuvo įgula.

Skrydžių palydovai – tai darbuotojai, tiesiogiai bendraujantys su keleiviais. Jie užtikrina, kad skrydis vyktų sklandžiai tiek komforto, tiek saugumo požiūriu.

Lėktuvo įgulos narių vaidmuo.

Privataus lėktuvo keleivių salono įgulos vaidmuo – teikti aukščiausio lygio paslaugas keleiviams. Štai keletas pagrindinių verslo lėktuvo keleivių salono įgulos narių pareigų:

  • Kabinos įgula atsakinga už lėktuvo salono paruošimą prieš skrydį. Jie turi užtikrinti, kad viskas būtų švaru, tvarkinga ir nepriekaištingai veiktų.
  • Keleivių sutikimas: keleivių salono įgula yra atsakinga už keleivių sutikimą orlaivyje. Viena iš jų užduočių – padėti keleiviams įsikurti ir atsakyti į visus jiems rūpimus klausimus.
  • Skrydžio palydovai yra atsakingi už tai, kad keleiviams būtų patiekiami valgiai ir gėrimai ir kad jie turėtų viską, ko jiems reikia skrydžio metu. Kad paslaugos būtų kokybiškos, skrydžio metu gali būti paskirti specialūs maitinimo darbuotojai.
  • Individualizuotų paslaugų užtikrinimas: lėktuvo įgulos nariai turi būti dėmesingi keleivių poreikiams ir teikti jiems individualizuotas paslaugas, atsižvelgdami į jų pageidavimus. Siekdama užtikrinti kokybišką aptarnavimą, AEROAFFAIRES komanda užmezga tiesioginį ryšį su kiekvienu užsakyto orlaivio įgulos nariu.
  • Švaros palaikymas: Skrydžio palydovai turi užtikrinti, kad salonas išliktų švarus ir tvarkingas viso skrydžio metu. Jie reguliariai valo paviršius ir ištuština šiukšlių dėžes.

Kitos keleivių salono įgulos pareigos.

  • Saugos užtikrinimas: keleivių salono įgula yra atsakinga už keleivių saugumą orlaivyje. Jie privalo atlikti saugos demonstravimą ir duoti nurodymus avarijos atveju. Galiausiai įgula užtikrina, kad keleiviai viso skrydžio metu laikytųsi saugos taisyklių.
  • Avarinių situacijų valdymas: Avarinės situacijos atveju skrydžio palydovai turi mokėti valdyti situaciją. Jie turi gebėti imtis reikiamų priemonių keleivių saugumui užtikrinti.

Kiek skrydžio palydovų reikia privačiame lėktuve?

Privačiu lėktuvu skrendančių palydovųskaičius priklauso nuo daugelio veiksnių, įskaitant orlaivio dydį ir jame esančių keleivių skaičių.

Paprastai lengvuose privačiuose lėktuvuose, kuriuose yra iki 7 keleivių, keleivių aptarnavimui ir saugumui užtikrinti reikia tik vienos stiuardesės. Tačiau tolimųjų reisų privačiuose lėktuvuose, kuriuose telpa iki 16 ir daugiau keleivių, gali būti tikslinga turėti dvi ar net tris stiuardeseses, kad būtų užtikrintas kokybiškas visų keleivių aptarnavimas.

Taip pat svarbu pažymėti, kad kai kurie privačių reaktyvinių lėktuvų operatoriai gali reikalauti tam tikro skrydžio palydovų skaičiaus, atsižvelgiant į jų vidaus politiką ir klientų pageidavimus.

Kiti privataus lėktuvo įgulos nariai.

Be piloto ir keleivių salono įgulos, privačiame lėktuve gali būti ir kitų darbuotojų. Įgulos sudėtis priklausys nuo konkrečių skrydžio poreikių ir klientų reikalavimų. Toliau pateikiami keli papildomo personalo, kuris gali būti privačiame lėktuve, pavyzdžiai:

  • Didesniems privatiems lėktuvams gali prireiktiskrydžio inžinieriaus. Jis rūpinasi orlaivio sistemomis, technine priežiūra ir remontu.
  • Virėjas: prabangiuose privačiuose lėktuvuose gali būti įrengta virtuvė. Virėjui gali tekti ruošti aukštos kokybės maistą keleiviams.
  • Kai kuriuose privačiuose lėktuvuose gali būti įrengta konsjeržo paslauga, padedanti keleiviams organizuoti kelionę. Ji gali būti naudojama viešbučių rezervacijoms, restoranų užsakymams, bilietams į spektaklius ir t. t.
  • Gydytojas:medicininio transporto skrydžio (EVASAN), skirto keleiviams, turintiems specialių medicininių poreikių, metu lėktuve gali būti reikalingas gydytojas. Jis teikia skubią medicininę pagalbą.
  • Vertėjas: jei keleiviai kalba kita kalba nei įgula, gali būti vertėjas. Jis padeda bendrauti laive.

Įsitikinkite, kad su AEROAFFAIRES gausite specialiai jums pritaikytą paslaugą.

Jei norite skristi privačiu lėktuvu geriausiomis sąlygomis, lydimi kvalifikuoto ir dėmesingo personalo, kreipkitės į AEROAFFAIRES. Jau daugiau kaip 30 metų dirbantys oro transporto užsakomųjų skrydžių ekspertai gali atsakyti į visus jūsų klausimus. Prisitaikysime prie jūsų poreikių ir kartu nuspręsime, kokia įgula jums geriausiai tinka.

Kreipdamiesi į AEROAFFAIRES galite būti tikri, kad gausite asmeninę pagalbą nuo tada, kai paprašysite pateikti pasiūlymą, iki pat lėktuvo nusileidimo.

Norėdami gauti asmeninį, neįpareigojantį pasiūlymą, kreipkitės į AEROAFFAIRES. Mūsų aviacijos ekspertai visą parą dirba su jumis telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82 arba el. paštu charter@aeroaffaires.com . Taip pat galite užpildyti mūsų internetinę pasiūlymo formą ir gauti atsakymą per dvi valandas.