Šią žiemą skriskite į gražiausius slidinėjimo kurortus su AEROAFFAIRES
Neoperatyvinis mokomasis straipsnis, skirtas klientams, vadovų padėjėjams ir kelionių vadovams. Toliau pateikta informacija pagrįsta viešai skelbiama informacija (oro uostų puslapiai, koordinatoriai, oro uostų operatoriai). Už veiklos planavimą atsako tik AOC operatorius ir vietos vadovas.
Žiemą Europoje daugiausia keliaujama į Alpes, Dolomitus ir Pirėnus. Per Kalėdas, Naujuosius metus, vasario mėnesio šventes ir ilguosius savaitgalius kai kuriuose oro uostuose, esančiuose „arčiausiai slidinėjimo trasų”, paklausa išauga. Šis sezoninis pikas daro didelį spaudimą orlaivių stovėjimo vietų pajėgumui, sparčiai užpildant laiko tarpsnius, kartais esant nestabilioms oro sąlygoms ir darbo valandoms, kurios dažnai būna labiau ribotos nei vasarą.
Keliaudami privačiu lėktuvu galite kontroliuoti savo tvarkaraštį ir persėdimus, jei veiksmingai numatote žiemos sezono ypatumus: pasirenkate tinkamą oro uostą, rezervuojate svarbiausius laiko tarpsnius, pasirūpinate, kad būtų galima pašalinti ledo sluoksnį, ir koordinuojate pervežimus sraigtasparniu ar keliais.
” AEROAFFAIRES” kiekvienam klientui sudarome sklandų ir saugų maršrutą: pagrindinį oro uostą ir atsarginį sprendimą, puikiai suderintus pervežimus ir alternatyvų veiksmų planą blogų oro sąlygų atveju. Tikslas: užtikrinti, kad į kurortą atvyktumėte geriausiomis sąlygomis net ir vidury Alpių žiemos.
Kalnų oro uostai dažnai ribojami matomumo ir kartais veikia tik nuo saulėtekio iki saulėlydžio.
Skrydžių laiko tarpsniai arba PPR (išankstiniai leidimai) priklauso nuo laikotarpio ir vietovės.
Dėl apledėjimo šalinimo operacijų gali vėluoti skrydžiai ir atsirasti papildomų išlaidų: geriausia planuoti iš anksto.
1) Supraskite žiemos oro uostus savo skrydžiui privačiu lėktuvu su AEROAFFAIRES
Oro uostų, skirtų privačių lėktuvų skrydžiams į slidinėjimo kurortus, kategorijos
Kalnų oro uostai: įsikūrę kuo arčiau slidinėjimo kurortų, jie siūlo tiesioginį susisiekimą, tačiau turi ribotus išteklius (automobilių stovėjimo aikštelė, tvarkaraščiai, oro sąlygos). Jų naudojimas ribojamas nuo saulėtekio iki saulėlydžio, priklausomai nuo matomumo sąlygų.
Pavyzdžiai: Sionas (priima privačius lėktuvus, bet priklauso nuo matomumo ir oro sąlygų), Samedanas, Bolcanas, Šamberi, Ansi ir Anemasas.
Regioniniai oro uostai, kuriuose oro sąlygos tinkamos visiems orams: jie yra šiek tiek toliau, tačiau turi patikimesnę infrastruktūrą: muitinės paslaugas, aukštos kokybės apledėjimo šalinimo sistemą, erdvias automobilių stovėjimo aikšteles ir visą navigacijos įrangą.
Pavyzdžiai: Ženeva, Ciurichas.
Dideli alternatyvūs oro uostai: tarptautiniai oro uostai su pailgintomis darbo valandomis, idealiai tinkantys kaip atsarginis sprendimas blogų oro sąlygų ar kalnuoto reljefo prisotinimo atveju.
Pavyzdžiai: Milano Malpensa, Barselona.
Verslo aviacijai būdingi žiemos apribojimai
- Automobilių stovėjimo aikštelių pajėgumai: dažnai sumažėja savaitgaliais; gali prireikti pakeisti vietą.
- Darbo laikas: kai kurie aukštikalnių oro uostai dirba tik nuo saulėtekio iki saulėlydžio, nes matomumas yra būtina visų operacijų sąlyga.
- Skrydžių laiko tarpsniai ir išankstiniai leidimai (PPR): labai svarbūs, kad būtų galima absorbuoti didžiausius skrydžių srautus žiemos švenčių metu.
- Orai: matomumo parametrai, slėnių vėjai ir minusinė temperatūra gali atidėti operacijas ir reikalauti, kad prieš išskrendant būtų nuvalytas ledo sluoksnis.
- Muitinė: kai kuriuose aerodromuose ne visada galima atlikti imigracijos ar pasienio kontrolę, todėl būtina iš anksto suderinti veiksmus.
2) Orlaivių tipai ir sertifikavimas (viešasis keleivinis transportas)
Orlaivio pasirinkimas priklauso ne tik nuo reikiamo atstumo ir pajėgumo, bet ir nuo veiklos aplinkos: viešasis keleivinis transportas (VKT ) ar privatus naudojimas. AEROAFFAIRES renkasi tik AOC sertifikuotus operatorius, kad būtų užtikrinta atitiktis teisės aktams, griežta techninė priežiūra ir keleivių apsauga.
- Turbosraigtiniai orlaiviai, kuriems išduotas AOC (oro transporto pažymėjimas): tam tikri turbosraigtiniai orlaiviai, pavyzdžiui, TP600 arba ” Vulcanair P68″, gali patekti į specialaus aukščio aerodromus, pavyzdžiui, Kurševelio (LFLJ), jei atitinka kilimo ir tūpimo tako kvalifikaciją ir matomumo sąlygas (tik dieną pagal VFR).
- „Pilatus PC-12”: didelio našumo, universalus turbosraigtinis lėktuvas, idealiai tinkantis trumpiems arba ribotos prieigos aerodromams, pavyzdžiui, Siono (LSGS), Bolcano (LIPB) arba Chambéry (LFLB). Jis plačiai naudojamas žiemą, nes geba derinti autonomiškumą, komfortą ir veiklos lankstumą.
- Lengvieji ir vidutinio sunkumo reaktyviniai lėktuvai: pasiekiami regioniniuose oro uostuose, kuriuose galima skristi bet kokiu oru, pavyzdžiui, Ženevoje, Ciuriche, Šamberi ar Berne, tačiau jiems taikomas matomumas ir pritaikytos IFR procedūros.
- Tolimųjų skrydžių lėktuvai: pirmenybę teikia alternatyviems oro uostams (Milano Malpensa, Barselona, Ciurichas), kuriuose yra ilgi kilimo ir tūpimo takai, ilgesni tvarkaraščiai ir teikiamos visapusiškos paslaugos (muitinės, apledėjimo šalinimo, techninės priežiūros).
Pastaba: viešajam transportui naudojamiems orlaiviams taikomos griežtos oro sąlygų apribojimo taisyklės, ypač :
- skrydžiai dieną tik kalnuotose vietovėse;
- minimalios matomumo sąlygos kylant ir tupiant;
- privalomas apledėjimas prieš išvykimą pagal gamintojo protokolą;
- specialios pilotų kvalifikacijos altiportuose (pvz., Courchevel, Megève).
3) Kaip pasirinkti oro uostą su AEROAFFAIRES: 7 kriterijų metodas
- Artimas ar neribotas oro uostas?
Sutaupytos trisdešimt minučių kelyje gali kainuoti lankstumą, jei pasirinktas oro uostas yra labai ribojamas (laiko tarpsniai, oro sąlygos). - Faktinis laikas
Skirkite teorinius tvarkaraščius ir laiko tarpsnius, kuriais iš tikrųjų galima pasinaudoti, atsižvelgiant į dienos šviesą ar vietos apribojimus. - Muitinė
Patikrinkite, ar yra galimybė atlikti kontrolę (Šengeno erdvė, Jungtinė Karalystė, Šveicarija) ir įspėjimo laikotarpius. - Laiko tarpsniai ir leidimai
Planuokite iš anksto, kad gautumėte naudingą laiko tarpą: atvykite prieš įsikurdami namelyje, išvykite pasibaigus viešnagei. - Atšildymas
Turėkite omenyje laukimo laiką ir galimas išlaidas; iš pradžių numatykite rezervą. AEROAFFAIRES taip pat gali pasiūlyti specialų draudimą, kuris, jei įmanoma, padengtų atšildymo išlaidas. - Automobilių stovėjimo aikštelė
Pasirinkite, ar orlaivį statyti vietoje, ar perstatyti; tai turės įtakos grįžimo išlaidoms ir punktualumui. - Pervežimai , susiję su jūsų privačiu skrydžiu
Palyginkite maršrutus sraigtasparniu (greitesnis, bet priklausantis nuo oro sąlygų) ir keliu (patikimesnis). AEROAFFAIRES visada rekomenduoja du variantus, kad būtų užtikrintas jūsų kelionės tęstinumas.
AEROAFFAIRES požiūris: kiekvienas oro uostas įvertinamas pagal šiuos kriterijus, kad būtų galima pasiūlyti pagrindinį maršrutą ir alternatyvų maršrutą su realiais tvarkaraščiais ir suderintais pervežimais į jūsų slidinėjimo kurortą privačiu lėktuvu.
4) Pasirengimas skrydžiui į slidinėjimo kurortus privačiu lėktuvu: tvarkaraštis su AEROAFFAIRES (likus 4-6 savaitėms iki skrydžio)
- Nuo T-6 iki T-4 savaičių: datų patvirtinimas, išankstinis oro uostų pasirinkimas, prašymai dėl laiko tarpsnių ir stovėjimo vietų, išankstinis pervežimų (sraigtasparniu arba keliais) užsakymas, pirmieji orlaivių pasiūlymai.
- T-3 savaitės: orlaivių ir laiko tarpsnių patvirtinimas, antžeminių paslaugų patvirtinimas, salono pageidavimų nustatymas (maistas, sėdimos vietos, vaikų ar naminių gyvūnų poreikiai), kelionės dokumentų patikrinimas.
- T-2 savaitės: pervežimų patvirtinimas, tvarkaraščių koregavimas pagal atostogų tvarkaraštį, plano B nustatymas (atsarginis pervežimas antžeminiu transportu arba keliais).
- T-1 savaitė: patikrinama orų prognozė, įvertinama apledėjimo rizika, koreguojamos laiko atsargos.
- D-1 / skrydžio diena: NOTAM patikrinimas, galutinis laiko tarpsnių ir persėdimų patvirtinimas, informacija keleiviams, atvykimo į verslo aviacijos terminalą laikas.
5) Dažniausiai užduodami klausimai apie privačius vandens motociklų kurortus
Kuris oro uostas patogiausias mano kurortui?
Tas, kuriame dera artumas ir patikimumas. Šiek tiek toliau esantis regioninis oro uostas, skirtas visiems orams, gali išgelbėti jūsų tvarkaraštį, jei oras pablogėtų.
Ar galiu Kurševelyje nusileisti lėktuvu?
Kurševelio altiportas skirtas tik lengviesiems lėktuvams, specialiai patvirtintiems tokiam reljefui. Viešajam keleiviniam transportui čia gali skraidyti tik tam tikri turbosraigtiniai orlaiviai, pavyzdžiui, P68 arba TP600, jei yra pakankamas matomumas ir suteikta speciali piloto kvalifikacija.
Kita vertus, lėktuvai, prieš atskrisdami į Kurševelį sraigtasparniu arba keliais, leidžiasi netoliese esančiuose oro uostuose – Chambéry, Grenoble, Annecy arba Lione.
Ar Samedanas (Sankt Moricas) priima visus reaktyvinius lėktuvus?
Priėmimas priklauso nuo lėktuvo tipo ir oro sąlygų. Alternatyvos: Ciurichas arba Milanas, tada pervežimas į Sankt Moricą.
Ar ledo šalinimas yra sistemingas?
Ne, tačiau šaltuoju metų laiku tai įprasta. Ši operacija prideda laiko ant žemės ir sukelia papildomų išlaidų. AEROAFFAIRES gali pasiūlyti ledo šalinimo draudimą, kuris padengtų visas arba dalį šių nenumatytų išlaidų, kad žiemos kelionė būtų be rūpesčių ir netikėtumų.
Kada užsisakyti?
Kuo anksčiau: laiko tarpsniai ir automobilių stovėjimo aikštelė – tai svarbiausia piko šeštadieniais.
6) AEROAFFAIRES gidai: pervežimai iš oro uosto ir slidinėjimo kurorto privačiu lėktuvu
Nurodytas laikas priklauso nuo eismo ir oro sąlygų. Skrydžiai sraigtasparniais galimi tik dieną.
Prancūzija – Les 3 Vallées: Courchevel, Méribel, Val Thorens
- Rekomenduojami oro uostai: Chambéry, Grenoble, Annecy, Lyon.
- Ypatinga ypatybė: Kurševelio oro uostas skirtas lengvajai aviacijai.
- Pervežimai: sraigtasparniu per 20-35 min. arba keliu nuo 1 val. 30 min. iki 2 val. 30 min.
- Piko laikotarpiai: Kalėdos, Naujieji metai, vasario šventės.
Prancūzija – Espace Killy: Val d’Isère, Tignes
- Oro uostai: Chambéry, Grenoble, Annecy, Lyon.
- Pervežimai: sraigtasparniu, priklausomai nuo oro sąlygų; 2-3 val. kelio automobiliu.
- Alternatyva: Lijonas vėlai atvykstantiems.
Prancūzija – pabėgimas nuo Monblano: Megėvė, Sen Žervė, Šamoni
- Oro uostai: Ženeva, Annecy, Chambéry.
- Pervežimai: sraigtasparniu arba keliu 1-2 val.
- Patarimas: šeštadienio popietę (slėnyje vyksta eismas) skirkite šiek tiek laiko.
Šveicarija – Verbjė ir 4 slėniai
- Oro uostai: Sionas, Ženeva.
- Pervežimai: greitasis sraigtasparnis į Verbjė arba 1-2 val. keliu.
- Atkreipkite dėmesį: sezono metu automobilių stovėjimo vietų skaičius Sione ribotas.
Šveicarija – Zermatas
- Oro uostai: Sionas, Ženeva.
- Ypatinga ypatybė: pėsčiųjų kurortas; paskutinė atkarpa per Täsch (traukiniu arba elektriniu taksi).
- Pervežimai: sraigtasparniu, jei leidžia oro sąlygos, arba keliais ir geležinkeliais.
Šveicarija – Sankt Moricas / Engadinas
- Oro uostai: Engadino Samedanas arba Ciurichas.
- Pervežimai: sraigtasparniu per 10-20 min, galimas vaizdingas maršrutas.
Šveicarija – Gštadas
- Oro uostai: Bernas, Sionas, Ženeva.
- Pervežimai: sraigtasparniu arba keliu.
Austrija – Kitcbiuelis ir Tirolis
- Oro uostai: Insbrukas, Zalcburgas, Miunchenas.
- Pervežimai: sraigtasparniu arba keliu 1-2 val.
- Patarimas: Miunchenas išlieka saugiausias variantas esant blogoms oro sąlygoms.
Austrija – Arlbergas: Sankt Antonas, Lechas, Ciūrsas
- Oro uostai: Insbrukas, Ciurichas, Frydrichshafenas.
- Pervežimai: keliais arba sraigtasparniu, priklausomai nuo sąlygų.
Italija – Cortina d’Ampezzo (Dolomitai)
- Oro uostai: Bolzanas, Venecija, Trevizas.
- Pervežimai: sraigtasparniu (dieną) arba panoraminiu keliu.
Italija – Val Gardena / Alta Badia
- Oro uostai: Bolcanas, Insbrukas, Venecija.
- Pervežimai: keliais arba sraigtasparniu, priklausomai nuo oro sąlygų.
Italija – Madonna di Campiglio
- Oro uostai: Verona, Milano Linatė, Bolzanas.
- Pervežimai: 2-3 val. keliu, dieną galima skristi sraigtasparniu.
Ispanija / Andora – Baqueira Beret
- Oro uostai: Barselona, Tulūza.
- Pervežimai: sraigtasparniu 45-60 min. arba keliu 2-3 val.
- Alternatyvos: Perpinjanas, Žirona.
Prancūzija – Alpe d’Huez, Les Deux Alpes, Serre-Chevalier
- Oro uostai: Grenoblis, Chambéry, Lionas.
- Pervežimas: 1 val. 30 min. – 2 val. 30 min. arba sraigtasparniu, priklausomai nuo oro sąlygų.
Šveicarija – Crans-Montana / Saas-Fee
- Oro uostai: Sionas, Ženeva.
- Pervežimai: keliu arba sraigtasparniu; šeštadieniais skirkite daugiau laiko.
7) Pervežimai į slidinėjimo kurortus privačiu lėktuvu: sraigtasparniu, keliu ar geležinkeliu?
Sraigtasparnis
- + Greitesnis paskutinis etapas, įspūdingi vaizdai, „šlaitų” patirtis.
– Priklauso nuo dienos šviesos ir oro sąlygų; ribojamas didelių gabaritų bagažas; reikia numatyti galimybes.
Kelias (4×4 automobiliai, mikroautobusai)
- +Galima važiuoti daugeliu sąlygų, bagažo ir slidžių talpa, paslauga „nuo durų iki durų”.
– Eismas slėnyje šeštadieniais; pasiimkite sniego padangas / grandines (tvarko paslaugos teikėjas).
Geležinkelis (Zermatas per Tašą)
- +Prognozuojamas, praktiškas pėsčiųjų stotyse.
– Reikalinga susisiekimo logistika.
AEROAFFAIRES rekomendacija: užsisakykite ir pervežimą sraigtasparniu, ir pervežimą keliais kaip planą B, tada nuspręskite dieną prieš, priklausomai nuo oro sąlygų.



8) Kelionės į slidinėjimo kurortus privačiu lėktuvu biudžetas: kintamieji, kuriuos reikia numatyti
Su skrydžiu susiję veiksniai
- Lėktuvo tipas: nuo turbopropelerinio (2-4 keleiviai) iki tolimųjų reisų (10-14 ir daugiau keleivių).
- Skrydžio trukmė ir perskridimas: perskridimas gali pasiūlyti geresnius tvarkaraščius, tačiau už tai mokama brangiau.
- Oro uosto pasirinkimas: tūpimo mokesčiai, stovėjimo aikštelės mokesčiai, antžeminės paslaugos.
- Ledo šalinimas: priklauso nuo oro sąlygų, orlaivio tipo ir naudojamo skysčio kiekio.
Antžeminiai veiksniai
- Pervežimas: sraigtasparniu (atsižvelgiant į galimybes) arba keliais (pritaikytos aukščiausios klasės transporto priemonės).
- Ne piko metu: siekiant optimizuoti išlaidas, sutrumpinkite laukimo laiką.
AEROAFFAIRES patarimai, kaip kontroliuoti savo biudžetą
- Numatykite laiko tarpsnius, kad išvengtumėte primestų tvarkaraščių.
- Jei jūsų tvarkaraštis įtemptas,rinkitės oro uostą, kuriame galima skristi bet kokiu oru.
- Sugrupuokite keleivius kartu, kad optimizuotumėte pajėgumus.
- Numatykite papildomą atsargą išvykstant, jei yra didelė apledėjimo tikimybė.
9) Lėktuve su AEROAFFAIRES: bagažo, vaikų ir naminių gyvūnų tvarkymas skrendant privačiu lėktuvu į slidinėjimo kurortus
- Slidės ir snieglentės: iš anksto nurodykite jų matmenis, kad galėtumėte pasirinkti orlaivį su tinkamu bagažo skyriumi, nesvarbu, ar tai būtų sraigtasparnis, ar privatus reaktyvinis lėktuvas.
- Kalnų įranga: pasirūpinkite šalmų, batų ir vežimėlių dangčiais; subalansuokite svorį.
- Vaikai: pritaikytos sėdynės, specialus maistas, patogūs tvarkaraščiai.
- Gyvūnai: priimami į daugelį orlaivių, jei pateikiami galiojantys dokumentai (skiepai, mikroschema, veterinarijos sertifikatai).
- Maitinimas skrydžio metu: karšti gėrimai, „apres-ski” meniu, vėlai atvykstantiems pritaikytas maitinimas.
- Ryšys: keliuose orlaiviuose veikia belaidis internetas; nurodykite savo reikalavimus, kad galėtumėte pasirinkti tinkamą orlaivį.
10) Europos žiemos oro uostų palyginamoji lentelė, skirta slidinėjimo kurortams privačiu lėktuvu su AEROAFFAIRES
Oro uostas | Artimiausias atstumas iki kurortų | Skrydžių laiko tarpsniai/PPR | Žiemos tvarkaraštis (bendras) | Ledo šalinimas | Muitinė | FBO / aptarnavimas | Netoliese esančios alternatyvos | Pervežimai |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Chambéry | 3 slėniai, Val d’Isère/Tignes | Priklausomai nuo laikotarpio | Ilgesnė diena, savaitgalio variantai | Taip | Priklausomai nuo skrydžio | Taip | Lionas, Grenoblis | Sraigtasparnis 20-35 min. / Kelias 1 val. 30 min. 2 val. 30 min |
Grenoblis | 3 slėniai, Oisanas | Priklausomai nuo sezono | Diena | Taip | Priklausomai nuo skrydžio | Taip | Lionas, Chambéry | Sraigtasparnis 20-35 min. / Kelias 1 val. 45-2 val. 30 min |
Annecy | Aravis, patekimas į Šiaurės Alpes | Kartais | Dažniausiai dieną | Galimas | Priklausomai nuo skrydžio | Taip | Ženeva, Chambéry | Sraigtasparnis 15-25 min. / Kelias 1 val. 30 min. 2 val. 30 min |
Lijonas | Platus priėjimas prie Alpių | Mažiau apribojimų | Išplėsta | Taip | Taip | Taip | Grenoblis, Chambéry | Sraigtasparnis 30-45 min. / Kelias 2-3 val |
Ženeva | Šamoni, Megėvė, Verbjė | Priklausomai nuo sezono | Išplėstinis | Taip | Taip | Taip | Annecy, Sion | Sraigtasparnis 15-30 min. / Kelias 1-2 val |
Sionas | Verbier, Crans-Montana, Zermatt | Priklausomai nuo sezono | Diena | Galimas | Priklausomai nuo skrydžio | Taip | Ženeva, Bernas | Sraigtasparnis 10-25 min. / Kelias 1-2 val |
Engadinas (Samedanas) | Sankt Moricas | Priklausomai nuo sąlygų | Diena | Galimas | Priklausomai nuo skrydžio | Taip | Ciurichas, Milanas | Sraigtasparnis 10-20 min. / Kelias 1-2 val |
Ciurichas | Rytinės Alpės (tvirtas planas B) | Ne GA | Išplėstinis | Taip | Taip | Taip | Bazelis, Friedrichshafenas | Sraigtasparnis 20-40 min. / Kelias 2-3 val |
Insbrukas | Tirolis, Kitzbühel | Priklausomai nuo laikotarpio | Ilgesnė diena | Taip | Taip (priklausomai nuo to) | Taip | Miunchenas, Zalcburgas | Sraigtasparnis 10-25 min. / Kelias 1-2 val |
Miunchenas | Bavarijos Alpės, Tirolis | Ne GA | Labai platus | Taip | Taip | Taip | Insbrukas, Zalcburgas | Sraigtasparnis 20-40 min. / Kelias 1-2 val |
Bolzanas | Dolomitai, Kortina | Priklausomai nuo sezono | Diena | Galimas | Priklausomai nuo skrydžio | Taip | Venecija, Trevizas | Sraigtasparnis 15-30 min. / Kelias 1-3 val |
Venecija | Dolomitai (planas B) | Mažiau apribojimų | Išplėstinis | Taip | Taip | Taip | Trevizas, Verona | Sraigtasparnis 30-45 min. / Kelias 2-3 val |
Barselona | Andora (planas B) | Ne GA | Išplėstinis | Taip | Taip | Taip | Tulūzoje | Sraigtasparnis 45-60 min. / Kelias 2-3 val |
Tulūza | Andora, Pirėnai | Ne GA | Išplėstinis | Taip | Taip | Taip | Barselona | Sraigtasparnis 45-60 min. / Kelias 2-3 val |

Ar jums reikia preliminarios kainos?