NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Kiek kainuoja privatus lėktuvas?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Įrodymai aiškūs: rytoj nebegalėsime keliauti taip, kaip keliaujame šiandien. Dėl ekologinių permainų keičiasi verslo aviacijos vartojimo įpročiai ir atsiranda naujų siekių. Atsiranda technologinių bandymų kurti ne tik efektyvesnius, bet ir tvaresnius bei daug mažiau aplinką teršiančius reaktyvinius lėktuvus. Esame liudininkais, kaip danguje mažėja anglies dvideginio kiekis, o tai yra kolektyvinis iššūkis oro transporto bendrovėms, kurios vis efektyviau naudoja degalus.

Privatūs lėktuvai: klimato sąjungininkai ar priešai?

Savaime suprantama, kad pastaraisiais metais ekologinis sąmoningumas tikrai išaugo. Labiau nei bet kada anksčiau abejojama dėl transporto rūšių, jos permąstomos ir optimizuojamos siekiant sumažinti garsųjį „anglies pėdsaką”. Verslo aviacija nėra išimtis, ir daugelis skeptiškai vertina šios srities ir ekologijos ryšį.

Tai nestebina, kai suskaičiuojama lėktuvo bilieto kaina, kurios ketvirtadalį sudaro išlaidos degalams. Jungtinių Tautų Klimato ekspertų grupės duomenimis, 5 proc. išmetamo CO2 kiekio tenka oro transportui, o verslo aviacija sudaro 8 proc. šio srauto. Todėl aviacijos sektoriaus dalyviai turi padvigubinti savo pastangas, siekdami diegti naujoves, mobilizuoti ir iš naujo sukurti ekologiškai atsakingą transporto rūšį.

Kiek praktiškai sunaudoja lėktuvas?

Sunku tiesiogiai atsakyti į šį klausimą, nes degalų sąnaudos būdingos kiekvienam orlaivio modeliui ir priklauso nuo daugelio veiksnių. Tačiau galima paminėti šiuos įtaką darančius parametrus: teikiamos paslaugos (keleivių ar krovinių tonų skaičius), įveikiamas atstumas ir orlaivio kreiserinis greitis.

Kaip pavyzdį paimkime tolimojo susisiekimo orlaivį, pavyzdžiui, Airbus A350, kuris įveikia 800 km atstumą ir kurio kilimo svoris yra 245 tonos. Šiam skrydžiui šis modelis sunaudoja 48 tonas degalų, o tai atitinka 60 000 litrų benzino.

Didelė pažanga

Vis didesnis energijos taupymas

Jau kelerius metus orlaivių gamintojai stengiasi mažinti oro eismo metu išmetamo C02 kiekį. Tokios bendrovės kaip AirBus ir Boeing pagrįstai investuoja į taupiau degalus naudojančius modelius, tokius kaip Airbus 220 ir Boeing 787. 2010 m. Airbus netgi pristatė „Neo” orlaivių seriją, kuri reiškia „new engine option” (naujas variklio variantas), skirtą šiai problemai spręsti. Tai reiškia, kad orlaivio dizainas buvo pakeistas, o jo sparnų eleronai tapo plonesni ir buvo pasirinktos lengvos medžiagos, pavyzdžiui, anglies kompozitas, titanas ir aliuminis.

Kai kurios oro linijų bendrovės pereina prie turbosraigtinių orlaivių, kurie sunaudoja mažiau degalų. Privatūs lėktuvai vidutiniškai sunaudoja tik 3,5 litro degalų 10 kilometrų ir vienam keleiviui. Tokiu būdu „ekologiška viršūnė” įsitvirtina verslo aviacijos rinkoje – prestižiniai, tačiau mažai taršūs orlaiviai.

Ekologiški degalai oro transportui

Dar vienas svarbus pokytis – naujos rūšies aviacinių degalų pateikimas į rinką. Į rinką patenka pirmosios sertifikuotų biodegalų, pagamintų iš miškininkystės ir žemės ūkio atliekų, augalinių aliejų ir runkelių, partijos. Ši galimybė jau pasiteisino automobilių sektoriuje, tačiau ji turi didelį potencialą ir orlaiviuose. Apskaičiuota, kad šie biodegalai gali iki 80 proc. sumažinti CO2 išmetimą, nes juos gali absorbuoti augalai. Įgyvendindama ” Lab’line” programą, oro transporto bendrovė „AirFrance” pradėjo kelis skrydžius Tulūza-Paryžius naudodama biodegalais varomus orlaivius. Kelios asociacijos, pavyzdžiui, Bendrosios aviacijos gamintojų asociacija (GAMA), taip pat suvienijo jėgas, kad sukurtų tvarius ir aplinką tausojančius degalus.

Keletas šios koalicijos dalyvių pavyzdžių: „Air BP”, „Aviator”, ” Bombardier”, ” Dassault Aviation”, ” Embraer”, „Gulfstream”, „Textron Aviation” ir „World Fuel Services”, „Avfuel”, „Diamond Aircraft”

Jei domitės šiais orlaivių gamintojais, skaitykite mūsų straipsnį apie privačių lėktuvų gamintojus.

Didelio našumo, nulinės taršos orlaivio iššūkis

2015 m. „Eviation” pristatė savo „Alice” – 9 vietų reaktyvinį lėktuvą su 2 įgulos nariais, žadantį 1 000 km skrydį be menkiausios teršalų emisijos. Elektra varomas orlaivis taip pat gali skristi 520 km/val. kreiseriniu greičiu, o jo įkrovimo laikas yra perpus trumpesnis nei naudojimo laikas. Šis orlaivis, varomas trimis 260 kW galios propeleriais, atrodo, yra vienas pirmųjų perspektyvių 100 proc. elektrinių orlaivių.

Taigi galime klausti, ar ši technologija galėtų būti naudojama ir didesniuose orlaiviuose. Atsakymas – taip: tai kitas didelis orlaivių gamintojų žingsnis..

Elektros kategorija: sprendimas netolimoje ateityje?

Norėdami sužinoti daugiau apie ekologiškai atsakingus ateities aviacijos sprendimus, skaitykite mūsų straipsnį apie elektrinius orlaivius ir privačius reaktyvinius lėktuvus.

Kadangiekologija yra ne apribojimas, o atsakomybė, AEROAFFAIRES taip pat yra įsipareigojusi laikytis pagarbesnio požiūrio į mūsų planetą. Pagal mūsų programą SkyCO2 100 % kiekvieno privataus skrydžio metu išmetamo CO2 kiekio kompensuojama remiant Peru pirminių miškų išsaugojimą. Su AEROAFFAIRES galite užsisakyti skrydį geriausiomis kainomis, visiškai saugiai ir darydami labai nedidelį poveikį aplinkai.

Norėdami užsakyti privatų lėktuvą, susisiekite su mumis visą parą veikiančiu telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82.