NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Kodėl privačiame lėktuve yra du pilotai?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Ar lėktuve yra pilotas? Arba du! Tiesa, privačiuose lėktuvuose, taip pat ir komercinėje aviacijoje, dažnai matome kelis pilotus viename lėktuve. Tad kodėl tokia praktika? Dėl kokios priežasties lėktuve dirba keli pilotai? Ar yra kokių nors išimčių? AEROAFFAIRES atsako į jūsų klausimus.

Naujausia informacija apie teisės aktus

Pirmiausia svarbu atskirti viešąjį ir asmeninį transportą. Verslo aviacijoje visi orlaiviai naudojami kaip viešasis keleivinis transportas (tai, kad jie skraido privačiais lėktuvais, nereiškia, kad jie naudojami kaip privatus transportas, šiuos du pavadinimus reikia atskirti). Viešojo transporto paslaugas teikiančios oro transporto bendrovės taip pat privalo turėti oro vežėjo pažymėjimą (AOC).

Vykdant privatųjį transportą, skrydžio paslauga negali būti parduodama, todėl jai teikti nereikia jokio išankstinio leidimo. Todėl saugumas nėra garantuojamas, o šios aviacijos rūšies reikalavimai yra mažiau kontroliuojami nei verslo ar komercinės aviacijos, kuri yra griežtai reglamentuojama.

Poveikis pilotų skaičiui

Kitaip nei dauguma komercinių ir net privačių orlaivių, kai kurie verslo reaktyviniai lėktuvai yra sertifikuoti kaip vienpiločiai. Tai reiškia, kad orlaivį gali valdyti tik vienas asmuo. Verslo reaktyviniai lėktuvai, pavyzdžiui, „Pilatus PC-24”, ” Hondajet HA-420″ ir ” Cessna Citation M2″, yra sertifikuoti kaip vieno piloto orlaiviai.

Tačiau privačių reaktyvinių lėktuvų maršrutus vykdančioms bendrovėms taikomi viešojo keleivinio transporto teisės aktai, todėl orlaivyje, kad ir kokio tipo būtų reaktyvinis lėktuvas, turi būti du pilotai! Kita vertus, kadangi privataus transporto sektoriuje teisės aktų apribojimų yra labai nedaug, sertifikuotus vienpiločius orlaivius gali valdyti tik vienas pilotas.

Ką gi veikia šie du pilotai?

Nuotrauka: Unsplash

Paprastai verslo lėktuvo skrydžio metu 2 pilotai atlieka vienas kitą papildančius vaidmenis. Vienas iš jų yra kapitonas, pagrindinis pilotas, o kitas – jo antrasis pilotas, galintis bet kuriuo metu perimti iš jo atsakomybę, taip pat skrydžio metu vykdyti kitas pagalbines užduotis.

Pagrindinis pilotas valdo orlaivį ir jį kontroliuoja. Jis atsako už savo orlaivį, taip pat už keleivių ir įgulos saugumą.

Pilotas turi vykdyti užduotis prieš skrydį, jo metu ir po jo. Antrasis pilotas turi pavaduoti pilotą. Šios užduotys yra labai įvairios. Nuo skrydžio plano iki oro sąlygų stebėjimo ir techninės orlaivio priežiūros – viskas kruopščiai tikrinama. Paprastai, jei norite tapti pagrindiniu privataus lėktuvo pilotu, pirmiausia turite įgyti antrojo piloto patirties.

Čia puikiai tinka patarlė „dvi galvos geriau nei viena”. Kol pilotas manevruoja lėktuvu, antrasis pilotas bendrauja ir stebi oro eismą. Taip siekiama sumažinti tiek pagrindinio piloto, tiek antrojo piloto darbo krūvį ir nuovargį.

Galiausiai, saugos požiūriu, tai taip pat yra priežastis, kodėl antrasis asmuo pilotų kabinoje išlieka būtinas. Jis gali ir privalo visada perimti orlaivio valdymą ir užbaigti skrydį, jei kapitonas to padaryti negali.

Kaip matote, privačios (ir komercinės) aviacijos teisės aktuose reikalaujama, kad viename orlaivyje būtų bent 2 pilotai. Jei norite išbandyti skrydį verslo lėktuvu su AEROAFFAIRES, eikite į mūsų internetinį pasiūlymą arba skambinkite mums telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82.