NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Krovininio orlaivio nuoma

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Ar jums reikia oro transportu gabenti automobilį, konfidencialius dokumentus, meno kūrinius, medicininę įrangą ar kitas prekes? AEROAFFAIRES užsakys krovininį lėktuvą ir suorganizuos specialiai jums pritaikytą krovinių gabenimą.

Aeronautikos pasaulyje ir aviacijos rinkoje yra įvairių tipų orlaivių, pavyzdžiui, krovininių lėktuvų arba transporto lėktuvų, t. y. orlaivių, specialiai pritaikytų kroviniams gabenti oru. Civilinėje aviacijoje krovininiai orlaiviai skiriasi nuo lainerių, kurie komerciniais skrydžiais skraidina keleivius. Tačiau kariniame sektoriuje kariuomenės naudojami krovininiai orlaiviai gali gabenti ir prekes, ir didelį skaičių keleivių, pavyzdžiui, kareivių ir desantininkų, arba vykdyti aprūpinimo misijas.

Padėsime jums atlikti užsakymo procesą, kad galėtumėte rasti tinkamą orlaivį savo kroviniams gabenti. Tačiau svarbu, kad susipažintumėte su konkrečiomis kiekvieno krovininio orlaivio savybėmis. Taip geriau suprasite, kaip vyksta krovinių gabenimas oro transportu šiais dideliais, plačiajai visuomenei retai matomais orlaiviais.

Kodėl verta nuomotis krovininį orlaivį ir pasinaudoti specialiai pritaikytu krovinių gabenimu oru?

Krovininio orlaivio nuoma leidžia išvengti visų oro transporto bendrovių taikomų apribojimų. Galime pristatyti jūsų prekes norimu laiku ir norima data. Kreipdamiesi į mūsų ekspertus taip pat galėsite pasinaudoti specialiai jums pritaikytu skrydžiu į bet kurią pasaulio vietą. Mes randame saugius ir individualius sprendimus, atitinkančius visus jūsų reikalavimus:

  • Skubus atsarginių daliųpristatymas
  • Pavojingų, sunkių ar negabaritinių krovinių gabenimas
  • Krovinių vežimas į izoliuotą vietovę
  • Medicininiai ar humanitariniai skrydžiai
  • Visiškai konfidencialiai pristatomas privatus paštas ar siuntiniai

avion beluga en vol
Nuotraukos kreditas : „Airbus

5 krovininių orlaivių kategorijos

Mūsų pasaulinio užsakomųjų skrydžių specialistų tinklo dėka galite naudotis įvairiais plataus korpuso orlaiviais, galinčiais gabenti jūsų krovinius, kad ir kokie būtų jūsų poreikiai.

Krovininius orlaivius galima suskirstyti į 5 kategorijas:

  • Feederiai: 10-30 tonų krovinių gabenimas vidutiniais atstumais. Šie orlaiviai dažniausiai naudojami logistikos objektams aprūpinti.

  • Regioniniai krovininiai orlaiviai: šie buvę keleiviniai orlaiviai, pertvarkyti į krovininius orlaiv ius, pasižymi vienviečiu dizainu ir gali gabenti nuo 25 iki 65 tonų krovinių vidutiniais atstumais.

  • Tolimųjų reisų krovininiai orlaiviai: šiais vidutinių ir ilgųjų reisų orlaiviais galima gabenti nuo 50 iki 70 tonų krovinių.

  • Plataus nuotolio krovininiai orlaiviai: šiai kategorijai priskiriami didžiausi krovininiai orlaiviai. Jais galima gabenti nuo 70 iki 110 tonų krovinių. Tačiau ne visi oro uostai gali priimti didelius krovininius lėktuvus, pavyzdžiui,Rusijos krovininį lėktuvą „Antonov AN-225”.

  • Specialiosios paskirties orlaiviai: šie krovininiai orlaiviai naudojami specialiai išskirtiniams kroviniams gabenti. Jie gali būti pritaikyti toksiškiems produktams, medicininei įrangai, kariniams ar kosminiams laivams gabenti. Šie specialieji orlaiviai taip pat gali lengvai nusileisti labai trumpais kilimo ir tūpimo takais ir ant bet kokio paviršiaus.

Dažniausiai naudojami krovininiai orlaiviai

„Boeing B 747-400”, skirtas tolimiesiems skrydžiams

Boeing 747
Boeing 747. Nuotrauka: Boeing

Šis orlaivis yra populiariausias ir geriausiai parduodamas iš 747 šeimos lėktuvų. Iš viso jų buvo pagaminti 694. Boeing. Iš pradžių naudoti kaip keleiviniai lėktuvai, vėliau daugelis 747-ųjų buvo pertvarkyti į užsakomuosius orlaivius. Šis buvęs komercinis lėktuvas, pramintas ” Dreamlifter”, idealiai tinka gabenti ir pristatyti didesnius nei 100 tonų krovinius dideliais atstumais. Tai didelis krovininis lėktuvas, kurio skrydžio nuotolis siekia 13 valandų, todėl puikiai tinka tolimiems skrydžiams. Krovimo durys orlaivio šonuose ir nosyje leidžia lengvai pakrauti krovinius ir prisitaikyti prie visų reikalavimų.

apibendrinimas:

  • Skrydžio greitis: 909 km/val
  • Skrydžio nuotolis: tolimojo susisiekimo
  • Krovos talpa: 120 000 kg
  • Bendras krovinių tūris: 735m3
  • Didžiausias atstumas: 7 169 km

Vidutinio nuotolio skrydžiams skirtas „AirbusA300-A600F

Location avion cargo Airbus Beluga photo de l'intérieur
Nuotrauka: Airbus

Panašiai kaip ir ” Dreamlifter” iš Boeing, šie du orlaiviai vis dėlto neatitinka visiškai tų pačių poreikių. Airbus A300-600F yra labai populiarus rinkoje. Jis atitinka vidutinio nuotolio krovinių vežimo ir maždaug 50 tonų sveriančių krovinių gabenimo poreikius.

Apibendrinimas:

  • Skrydžio greitis: 850 km/h
  • Skrydžio nuotolis: vidutinio nuotolio
  • Apkrova: 47 000 kg
  • Bendras krovinio tūris: 426m3
  • Didžiausias atstumas: 3 943 km

Metro 3 trumpais atstumais

location avion cargo metro 3
Nuotrauka: Aircraft Charter

Šis verslo orlaivis puikiai tinka trumpiems skrydžiams bet kokiomis aplinkybėmis. Net esant kritinėms oro sąlygoms, šis turbopropelerinis lėktuvas galės skristi toliau. Pagamintas 291 egzemplioriumi, šis orlaivis iš pradžių buvo plačiai naudojamas keleiviams vežti ir JAV kariuomenėje, o vėliau buvo pertvarkytas į krovininį lėktuvą.

Apibendrinimas:

  • Skrydžio greitis: 450 km/val
  • Skrydžio nuotolis: nedidelis nuotolis
  • Apkrova: 2 000 kg
  • Bendras krovinio tūris: 12m3
  • Didžiausias atstumas: 900 km

Antonov AN 225, didžiausias pasaulyje krovininis lėktuvas

Šis lėktuvas yra didžiausias orlaivis pasaulyje. Lengvai atpažįstamas dėl savo 6 turboreaktyvinių variklių, jis gali pakilti su iki 250 tonų krovinių bagažinėje, o trumpais ir vidutinio nuotolio skrydžiuose gali vežti iki 6 įgulos narių ir 70 keleivių. Jo konstrukcija pagaminta iš titano, plieno ir aliuminio pagrindu pagamintų kompozitinių medžiagų. Eksploatuojamas tik vienas šio orlaivio pavyzdys, priklausantis bendrovei „Anotnov”, ir apie jį daug kalbama aviacijos sektoriuje, ypač 2020 m. kovojant su COVID-19. Balandžio 19 d. jis nusileido Paryžiaus-Vatry oro uoste su 150 tonų įrangos, skirtos kovai su koronavirusu, įskaitant 8 mln. kaukių iš Kinijos. Jis taip pat atliko skrydį Kvebeko vyriausybei, kad 2020 m. gegužės mėn. pristatytų medicinos produktų.

Apibendrinimas:

  • Skrydžio greitis: 800 km/val
  • Skrydžio nuotolis: trumpojo ir (arba) vidutinio nuotolio
  • Krovinys: 250 000 kg
  • Bendras krovinio tūris: 1 100m3
  • Didžiausias atstumas: 4 500 km

„Lockheed L-188 Electra”, skirtas tūpimui nuošaliose vietovėse

Šis orlaivis savo reputaciją pelnė dėl gebėjimo nusileisti labai nuošaliose ir sunkiai prieinamose vietovėse. Turintis keturis turbopropelerinius variklius, jis priskiriamas feederių kategorijai. Daugiausia naudojamas vidutinio nuotolio skrydžiams į neasfaltuotus kilimo ir tūpimo takus, juo galima skraidinti iki 15 tonų krovinį.

Apibendrinimas:

  • Skrydžio greitis: 592 km/val
  • Skrydžio nuotolis: vidutinio nuotolio
  • Apkrova: 15 000 kg
  • Bendras krovinio tūris: 91m3
  • Didžiausias atstumas: 2037 km

Pilatus PC12, specializuojasi medicininiame transporte

location pilatus PC12
Nuotraukos kreditas : pilatus

Labai universalus, saugus ir patikimasorlaivis Pilatus PC12 garsėja gebėjimu kilti ir leistis labai trumpais kilimo ir tūpimo takais. Populiarus tarp verslininkų, jis taip pat gali būti lengvai pertvarkytas į krovininį lėktuvą. Labai universalus, jis puikiai tinka medicininiam transportui, krovinių gabenimui oru ar stebėjimo misijoms.

Apibendrinimas:

  • Skrydžio greitis: 500 km/val
  • Skrydžio nuotolis: vidutinio nuotolio
  • Apkrova: 4 500 kg
  • Didžiausias atstumas: 2900 km

Beechcraft 1900, puikus kainos ir kokybės santykis trumpiems atstumams

Beechcraft 1900 Swiss Air Force
Nuotrauka: Beechcraft

„Beech 1900” turi patikrintą patirtį. Rinkoje pristatytas 1991 m., jis iki šiol yra vienas populiariausių orlaivių rinkoje. Jo fiuzeliažas, padidintas keleiviams, taip pat gali gabenti didelius kiekius krovinių. Skirtingai nuo daugumos orlaivių, sudarančių oro transporto srautą, šis turbopropelerinis lėktuvas gali gabenti krovinius bet kokiu oru ir naudotis oro uostais su palyginti trumpais kilimo ir tūpimo takais.

Apibendrinimas:

  • Skrydžio greitis: 800 km/val
  • Skrydžio nuotolis: nedidelis atstumas
  • Apkrova: 7 600 kg
  • Didžiausias atstumas: 1 600 km

Antonov AN-12, ekonomiškas vidutinio nuotolio orlaivis

Šį sovietinį karinį transporto orlaivį pirmiausia plačiai naudojo kariuomenė, gabendama įrangą konfliktų zonose. Vėliau jis buvo demokratizuotas ir dabar plačiai naudojamas vidutinio nuotolio kroviniams vežti. Šios galinės durys leidžia greitai pakrauti visų rūšių krovinius.

Apibendrinimas:

  • Keliavimo greitis: 520 km/val
  • Didžiausias nuotolis: trumpais ir vidutiniais maršrutais
  • Krovumas: 18 000 kg
  • Bendras krovinio tūris: 90m3
  • Didžiausias atstumas: 2 100 km

MIL MI-26, didžiausias pasaulyje krovininis sraigtasparnis

Šis Rusijos sraigtasparnis specialiai sukurtas negabaritiniams kroviniams gabenti. Juo į atokias vietoves galima gabenti iki 20 tonų krovinių. Šis krovininis sraigtasparnis yra puiki alternatyva krovininiams lėktuvams gabenant didelius krovinius.

Apibendrinimas:

  • Keleivinis greitis: 255 km/val
  • Skrydžio nuotolis: vidutinio nuotolio
  • Krovinys: 20 000 kg
  • Bendras krovinio tūris: 110m3
  • Didžiausias atstumas: 455 km

Eurocopter AS-332 Super PUMA

Šis Prancūzijos ir Vokietijos vidutinio dydžio transporto sraigtasparnis vienu metu gali skraidinti keleivius ir krovinius. Dėl to jis ypač naudingas vykdant operacijas atviroje jūroje. Be to, „Super PUMA” plačiai naudojamas karinėms operacijoms ir gelbėjimo darbams jūroje.

Eurocopter en vol
Nuotrauka: Vikipedija

Apžvalga: „PUMA PUMA” – tai orlaivis, kuris buvo naudojamas kaip orlaivis, skirtas skrydžiams į užsienį:

  • Keleivinis greitis: 280 km/val
  • Nuotolis: vidutinio nuotolio
  • Apkrova: 4 500 kg
  • Krovinio tūris: 14m3
  • Didžiausias atstumas: 450 km.

Antonov AN-124

Location avion cargo Antonov An-124 chargement
Nuotrauka : Antonov

Antonov AN-124 yra antras pagal dydį pasaulyje masinės gamybos krovininis lėktuvas. Šis orlaivis turi daugybę logistikos funkcijų, pavyzdžiui, krovimo rampų. Krovinių skyrius yra 35 m ilgio, 6,7 m pločio ir 4,5 m aukščio. Dėl didelių gabaritų konstrukcijos į jį galima krauti karines transporto priemones, laivus ir net palydovus.

Apibendrinimas:

  • Kreiserinis greitis: 850 km/val
  • Skrydžio nuotolis: tolimųjų reisų
  • Krovinys: 150 tonų
  • Krovinio tūris: 800m3
  • Didžiausias nuotolis: 16 000 km

ATR-42 krovininis lėktuvas

location avion cargo ATR 42
Nuotrauka : ATR

ATR 42 iš pradžių yra oro laineris. Tačiau jį galima pertvarkyti į krovininį lėktuvą, galintį nuskristi iki 1 000 km atstumą. Sukurtas ATR grupės, jis garsėja patikimumu ir ekonomiškomis eksploatavimo išlaidomis.

Apibendrinimas:

  • Skrydžio greitis: 430 km/val
  • Skrydžio nuotolis: vidutinio nuotolio
  • Apkrova: 5380 kg
  • Krovinio tūris: 51m3
  • Didžiausias atstumas: 741 km.

Boeing 737-400F

location boeing 737
Nuotrauka: Boeing

Boeing 737 yra patobulinta pirmtako Boeing 300 versija, kurioje patobulintas variklis ir padidintas salono dydis. Šie patobulinimai leidžia padidinti lėktuve esančių pirklių skaičių.

Apibendrinimas :

  • Keleivinis greitis: km/h
  • Skrydžio nuotolis: vidutinio nuotolio
  • Apkrova: 20 400 kg
  • Krovinio tūris: 156m3
  • Didžiausias atstumas: 3850 km

Boeing 777

Didžiausias B777 nuotolio atstumas yra įspūdingas, net kai jis visiškai pakrautas. Dėl to jis labai patrauklus ekonominiu požiūriu.

apibendrinimas :

  • Kreiserinis greitis: 890 km/h
  • Skrydžio nuotolis: tolimojo susisiekimo
  • Apkrova: 103 tonos
  • Krovinio tūris: 653m3
  • Didžiausias atstumas: 9065 km

SAAB 340

Saab 340 location
Nuotrauka: Fairchild Aircraft

SAAB 340 – tai švediškas dviejų variklių propelerinis oro laineris. Jį galima pertvarkyti į krovininį orlaivį, naudojamą trumpiems atstumams. Kai kalbama apie vežėją, šį orlaivį paprasta pakrauti.

Apibendrinimas:

  • Skrydžio greitis: 450 km/val
  • Skrydžio nuotolis: vidutinio nuotolio
  • Krovinys: 3800 kg
  • Krovinio tūris: 36m3
  • Didžiausias atstumas: 875 km

Kodėl verta nuomotis krovininį orlaivį su AEROAFFAIRES?

Krovinių gabenimas oro transportu yra svarbi produktyvumo priemonė. Mūsų prioritetas – padėti jums išsirinkti krovininį orlaivį ir pasiūlyti geriausias paslaugas. Mes garantuojame jums :

  • Skrydžio atstovą: mūsų ekspertai lydės jus prieš krovininį skrydį, jo metu ir po jo.

  • Iškart ekonomiškumą: Mūsų technologinės priemonės leidžia realiuoju laiku palyginti 7 500 orlaivių iš 1 200 oro linijų bendrovių. Tai leidžia mums rasti idealų krovininį orlaivį už geriausią kainą.

  • Galimybė patekti į nepakankamai aptarnaujamus oro uostus: Turėsite galimybę patekti į atokias vietoves, į kurias paprastai nevyksta reguliarūs skrydžiai. Tai reiškia, kad jūsų prekės gali būti pristatytos kuo arčiau galutinės paskirties vietos.

  • Platus orlaivių asortimentas: Turime prieigą prie daugiau nei 7 500 orlaivių. Visi jie atitinka skirtingus poreikius. Dėl savo įvairaus orlaivių parko galime jums pasiūlyti idealų orlaivį.

  • CO2 emisijų kompensavimas, padedantis tausoti planetą: sukūrėme savo patentuotą programą „Sky CO2 Programme”, padedančią saugoti aplinką. Taigi, kai užsisakote skrydį, 100 proc. skrydžio metu išmetamo CO2 kiekio kompensuojama vykdant sertifikuotą miškų atkūrimo projektą.

Ar galiu keliauti krovininiu lėktuvu?

Krovininiai lėktuvai skiriasi nuo lainerių. Pastarieji skirti keleiviams vežti komerciniais skrydžiais. Lėktuvu taip pat gali būti skraidinami kroviniai, kurie nėra keleivių bagažas, skirti individualioms ar įmonės reikmėms arba net paštui. Kita vertus, krovininiai orlaiviai yra skirti tik prekėms gabenti ir keleivių į orlaivį nepriima. Šie orlaiviai turi didžiulius bagažo skyrius, kuriuose negalima įrengti sėdynių. Tačiau keleiviams vežti skirtas orlaivis gali būti pertvarkytas į krovininį orlaivį, jei to reikia. Galiausiai, civilinėje aviacijoje egzistuoja išimtis iš keleivinių ir krovininių orlaivių skirstymo į karinę aviaciją, kur orlaiviai gali būti naudojami ir kroviniams, ir kariams vežti.

Patikėkite AEROAFFAIRES užsakyti pasirinktą lainerį. Siūlome individualiems poreikiams pritaikytus skrydžius, skrydžių aprėptį visame pasaulyje ir klientų aptarnavimą, kuris jau patenkino tūkstančius keleivių.

Užpildykite mūsų internetinę pasiūlymo formą arba susisiekite su mumis telefonu +330144099182 arba el. paštu: charter@aeroaffaires.com.

Taip pat skaitykite mūsų straipsnius apie krovinių gabenimą oro transportu į Afriką arba krovinių gabenimą oro transportu į Vietnamą.

  • Krovininiai orlaiviai: kas tai?

    Krovininiai arba transporto orlaiviai – tai orlaiviai, specialiai įrengti kroviniams gabenti oru iš vieno taško į kitą. Civilinėje aviacijoje krovininiai orlaiviai skiriasi nuo keleivinių lėktuvų. Kariniame sektoriuje kariuomenės naudojami krovininiai orlaiviai gali gabenti prekes, taip pat karius ir desantininkus arba vykdyti aprūpinimo misijas.

    Jau 1911 m. orlaiviai buvo naudojami paštui gabenti. Tačiau nuo 1920 m. kai kurie gamintojai pradėjo gaminti specialius orlaivius, skirtus kroviniams gabenti.

    Tokio tipo orlaiviai, skirti skraidyti oro transportu, yra vertinga priemonė, kuria ekstremaliosios situacijos atveju galima gabenti įvairią įrangą ir priemones – žiniasklaidos priemones, humanitarinę ar maisto pagalbą. Krovininiai orlaiviai puikiai tinka skubiam užsakomajam krovinių gabenimui dideliais kiekiais ir pristatymo terminų laikymuisi. Šie orlaiviai, turintys itin galingus variklius ir labai didelius krovinių skyrius, idealiai tinka didelės apimties pervežimo operacijoms bet kurioje pasaulio vietoje per trumpiausią įmanomą laiką.

  • Koks yra didžiausias krovininis lėktuvas?

    Antonov AN 225 yra didžiausias pasaulyje krovininis lėktuvas.

    Šis lėktuvas yra didžiausias pasaulyje civilinis ir karinis krovininis orlaivis. Lengvai atpažįstamas 84 metrų ilgio ir 6 turboreaktyviniais varikliais, šis Ukrainoje sukurtas orlaivis trumpais ir vidutinio nuotolio skrydžiais bagažinėje gali gabenti iki 250 tonų krovinių. Eksploatuojamas tik vienas toks orlaivis, kuris pastaruoju metu vis dažniau patenka į aviacijos pramonės antraštes, ypač 2020 m. kovoje su COVID-19. Balandžio 19 d. jis nusileido Paryžiaus-Vatry oro uoste su 150 tonų įrangos, skirtos kovai su koronavirusu, įskaitant 8 mln. kaukių iš Kinijos. Jis taip pat skrido Kvebeko vyriausybei pristatyti medicinos produktų 2020 m. gegužės mėn.

    Šis orlaivis pasižymi labai didele keliamąja galia, kartu su ištraukiamomis pakrovimo rampomis ir integruota krovos įranga, todėl puikiai tinka jūsų didelių krovinių gabenimo poreikiams.

    Pateikiame šio krovininio orlaivio savybių santrauką:

    • Kreiserinis greitis: 800 km/h
    • Skrydžio nuotolis: trumpojo ir (arba) vidutinio nuotolio
    • Krovinys: 250 000 kg
    • Bendras krovinio tūris: 1 100 m3
    • Didžiausias atstumas: 4 500 km
  • Kokie yra skirtingi krovininių orlaivių tipai?

    Krovininiai orlaiviai skirstomi į 5 skirtingas kategorijas, atsižvelgiant į jų dydį ir krovinių talpą.

    Pirmajai kategorijai priskiriami feederiai, kurie vidutinio nuotolio atstumais gali gabenti nuo 10 iki 30 tonų krovinių. Šio tipo krovininiai orlaiviai daugiausia naudojami logistikos objektams aprūpinti.

    Toliau yra regioniniai krovininiai orlaiviai – buvę keleiviniai orlaiviai, pertvarkyti į krovininius. Tai vienviečiai orlaiviai, galintys gabenti nuo 25 iki 65 tonų krovinių vidutiniais atstumais.

    Tolimojo nuotolio krovininiai orlaiviai – tai vidutinio arba ilgo nuotolio orlaiviai, galintys gabenti nuo 50 iki 70 tonų krovinių.

    Dideli krovininiai orlaiviai – tai didžiausi krovininiai orlaiviai, galintys gabenti nuo 70 iki 110 tonų krovinių. Tačiau ne visi oro uostai gali priimti šio tipo krovininius orlaivius, pavyzdžiui, Rusijos krovininį orlaivį Antonov AN-225.

    Galiausiai specialieji orlaiviai – tai krovininiai lėktuvai, naudojami specialiai išskirtinėms prekėms gabenti. Jie gali būti pritaikyti toksiškiems produktams, medicininei įrangai, karinėms transporto priemonėms ar kosminiams laivams gabenti. Šie specialieji orlaiviai taip pat gali lengvai nusileisti labai trumpais kilimo ir tūpimo takais ir ant bet kokio paviršiaus.