Ieškote patogaus, praktiško ir nebrangaus privataus keliavimo sprendimo?
AEROAFFAIRES nuomojaoro taksi, nedidelius privačius lėktuvus, kurie sumažina jūsų privataus skrydžio kainą. Siekiama neprilygstamo efektyvumo ir greičio. AEROAFFAIRES paaiškina šį užsakomojo oro transporto būdą ir suteikia visą reikiamą informaciją. Kas yra oro taksi? Kaip užsisakyti oro taksi? Arba kodėl kelionėms reikėtų samdyti lėktuvo taksi?

Lėktuvo taksi: kas tai?

Lėktuvų taksi bendrovės buvo įsteigtos XX a. septintojo dešimtmečio pradžioje siekiant užpildyti spragą tarp „įprastos komercinės aviacijos, VIP užsakomųjų skrydžių ir turistinių orlaivių, kuriuos siūlo skraidymo klubai”. Šios verslo aviacijos bendrovės norėjo demokratizuoti verslo aviaciją, siūlydamos privačių orlaivių nuomą pagal pigų modelį. Be to, dėl sveikatos krizės ir daugelio regioninių maršrutų nutraukimo regiono gyventojams tapo praktiškai neįmanoma keliauti be persėdimų.
Kaip šios problemos sprendimas atsiranda privati aviacija ir orlaivių taksi. Ji suteikia galimybę sukurti užsakomuosius oro maršrutus tarp bet kurios vietovės, kurioje yra oro uostas. Aviacijos taksi tampa pelningi dėl didelio skrydžių valandų skaičiaus per mėnesį – 400-600 valandų.
Nedidelio dydžio reaktyviniai taksi yra ekonomiškiausia alternatyva, leidžianti greitai ir pigiai įveikti nedidelius atstumus.

Greiti ir ekonomiški reaktyviniai taksi taupo laiką, o tai yra didelis privalumas keliaujantiems verslo reikalais. Taksi reaktyviniai lėktuvai – tai lengvi privatūs 4 vietų reaktyviniai lėktuvai(angl. Very Light Jets) arba sraigtiniai lėktuvai(angl. turboprop), galintys kilti ir leistis trumpais kilimo ir tūpimo takais. Šio tipo verslo aviacija siūlo susisiekimą su daugiau kaip 3 000 Europos oro uostų, palyginti su 300 oro linijų lėktuvų. Taigi galite atvykti kuo arčiau galutinio kelionės tikslo be sustojimo su norimu keleivių skaičiumi. Peržiūrėkite skrydžiui skirtą puslapį: kaip keliauti privačiu lėktuvu?
Kodėl verta nuomotis taksi lėktuvą su AEROAFFAIRES?
Kelionė į abi puses tą pačią dieną
Greita kelionė į abi puses tą pačią dieną į miestą, kurio neaptarnauja komercinė aviacija ar reguliarūs skrydžiai.
Kelionė į abi puses
Per vieną dieną aplankykite kelias dukterines įmones keturiuose Europos kampeliuose, kad galėtumėte plėtoti savo MVĮ arba ETI.
Trumpas kilimo ir tūpimo tako apribojimas
Kelionė į aerodromą su trumpu kilimo ir tūpimo taku, pavyzdžiui, į Sen Tropezą, Kurševelį arba Gštadą.
Tiesioginis ir skubus skrydis
Lėktuvas-taksi puikiai tinka skubiam tiesioginiam skrydžiui be sustojimo (vizitas į gamyklą, krizių valdymas ir pan.).
Personalo pervežimas
Lėktuvai-taksi naudojami personalo pervežimui atskiruose pramoniniuose projektuose.
Sporto komandų pervežimai
Sporto komandų darbuotojai naudojasi lėktuvų-taksi paslauga, kad galėtų pervežti savo komandas per sporto varžybas: rungtynes, varžybas ir pan.
Kiek kainuoja lėktuvo taksi?

Galima išsinuomotidviejų tipų taksi reaktyvinius lėktuvus: turbopropelerinius lėktuvus, tokius kaip „Pilatus PC-12” (su sraigtiniu varikliu), kurie idealiai tinka trumpiems atstumams įveikti, ir greitesnius privačius reaktyvinius lėktuvus, tokius kaip Cessna ” Citation Jet Mustang” arba ” Phenom 100″, skirtus skrydžiams vidutiniais atstumais.
Taksi lėktuvo nuomos kainų pavyzdžiai
Privačių reaktyvinių lėktuvų ir reaktyvinių taksi lėktuvųnuomos kainos svyruoja nuo 1900 iki 2400 eurų už valandą, neįskaitant mokesčių, keturiems-šešiems keleiviams. Privatiems skrydžiams Prancūzijoje taikomas 10 % PVM, tačiau skrydžiams į užsienį jis netaikomas.
Užsakomojo skrydžio kaina visada nustatoma atsižvelgiant į tai, kad skrydis trunka mažiausiai dvi valandas (pirmyn ir atgal). Į oro linijų kainą įskaičiuotos pradinės išlaidos ir oro uosto aptarnavimo mokesčiai. Jei esate nuošalioje vietovėje arba toli nuo orlaivio bazės, už tuščią skrydį nuo jo bazės iki išvykimo vietos reikės mokėti.
Lėktuvo su taksi kaina yra tokia pati, nesvarbu, ar keliaujate vieni, ar su grupe, be to, galite pasirinkti pakilimo laiką. Jei jūsų vizitas vėluoja arba jei kelyje susidaro spūstys, išvykimo laiką galite nukelti be papildomų išlaidų, nors skrydis atgal turi vykti tą pačią dieną. Atvykus į oro uostą, įlaipinimo formalumai nesudėtingi: tereikia atvykti likus dešimčiai minučių iki pakilimo laiko.
Lėktuvo taksi kainos Prancūzija


Lėktuvų taksi kainos Marokas

Prancūzija 4 keleiviams
- SNCF 2-osios klasės bilietų kainos 4 asmenims
- SNCF 1 klasės bilietai 4 asmenims
- Air France reguliariosios linijos bilietai 4 asmenims
- AEROAFFAIRES privačios aviacijos bilietų kainos 4-6 asmenims taksi lėktuve.
Oro uostas Paris Le Bourget > Toulouse
Kaina (eurais be PVM) | Kelionės trukmė | |
---|---|---|
Traukinys 2 klasė 4 keleiviai | 280 – 525 | 6-7 val |
Traukinys 1 klasė 4 keleiviai | 360 – 810 | 6-7 valandos |
Komercinis lėktuvas 4 keleiviai | 1 800 | 3 val |
4 keleivių verslo lėktuvas | 4 800 | 2 valandos |
Paryžius > Sent Etjenas
Kaina (eurais be PVM) | Kelionės trukmė | |
---|---|---|
Traukinys 2 klasė 4 keleiviai | 280 – 680 | 6 val |
Traukinys 1 klasė 4 keleiviai | 470 – 920 | 6 valandos |
Komercinis lėktuvas 4 keleiviai | – | Nėra tiesioginio susisiekimo |
Verslo lėktuvas 4 keleiviai | 4 400 | 3 valandos |
Ekskursijos > Perpinjanas
Kaina (eurais be PVM) | Kelionės trukmė | |
---|---|---|
Traukinys 2 klasė 4 keleiviai | – | Tiesioginio susisiekimo nėra |
Traukinys 1 klasė 4 keleiviai | – | Nėra tiesioginio susisiekimo |
4 keleivių komercinis orlaivis | – | Nėra tiesioginio susisiekimo |
Verslo lėktuvas 4 keleiviai | 6 900 | 3 valandos |
Paryžius > Brėmenas (Vokietija)
Kaina (eurais be PVM) | Kelionės trukmė | |
---|---|---|
Traukinys 2 klasė 4 keleiviai | – | Tiesioginio susisiekimo nėra |
Traukinys 1 klasė 4 keleiviai | – | Nėra tiesioginio susisiekimo |
Komercinis lėktuvas 4 keleiviai | 2 500 | 3 valandos |
4 keleivių verslo lėktuvas | 5 500 | 3 valandos |
Rinkdamiesi AEROAFFAIRES galite būti tikri, kad rasite jūsų poreikius atitinkantį orlaivį ir sutaupysite laiko bei pinigų. Mūsų užsakomųjų skrydžių paslauga teikiama 7/7-24 val. per parą, susisiekite su mumis telefonu + 33 (0)1 44 09 91 82. Daugiau informacijos rasite mūsų straipsnyje apie veiksmus, kurių reikia laikytis nuomojantis privatų lėktuvą.
Gaukite greitą oro taksi pasiūlymą su AEROAFFAIRES
„Taksi lėktuvų” modelių pavyzdžiai

„Cessna Citation Mustang” oro taksi
Šis reaktyvinis taksi lėktuvas yra vienas populiariausių verslo aviacijos orlaivių ir pasižymi puikiu kainos ir kokybės santykiu. Šis privatus reaktyvinis lėktuvas idealiai tinka trumpiems atstumams, jame telpa 4 žmonės.

Šis labai lengvas BMW sukurtas privatus lėktuvas su dizainerių sukurtu interjeru yra labai efektyvus ir populiarus trumpiems atstumams. Šio taksi lėktuvo salone telpa 4 žmonės.

Šis oro taksi lėktuvas yra lengvas privatus reaktyvinis lėktuvas. Patogiame jo salone telpa iki 6 keleivių, keliaujančių vidutiniškai 2-3 valandas.

Piaggio Avanti P 180 oro taksi
Šis oro taksi lėktuvas, pramintas „oro Ferrari”, patogiame ir tyliame salone skraidina iki 7 keleivių. Šis verslo lėktuvas vidutiniškai sunaudoja 15 % mažiau degalų nei analogiškas privatus lėktuvas.

Hondajet HA 420 reaktyvinis taksi
Šis oro taksi lėktuvas yra vienas taupiausių privačių reaktyvinių lėktuvų, ypač dėl aerodinaminės konstrukcijos. Jame telpa 5 keleiviai ir jis labai populiarus trumpoms kelionėms.
Populiariausios oro taksi kryptys
Lėktuvų taksi – tvaresnis sprendimas aplinkai
Tuo metu, kai ekologijos klausimai yra tokie svarbūs, verslo aviacijos sektorius stengiasi mažinti savo poveikį aplinkai.
Šiuo metu to siekiama vis dažniau naudojant biodegalus, vadinamus SAF, taip pat įgyvendinant būsimus projektus. Tarp jų – elektrinių orlaivių ir vandeniliu varomų orlaivių, kurių CO2 emisija yra neutrali, kūrimas.

Nepaisant to, šiuo metu naudojami taksi lėktuvai yra ekonomiškesnis sprendimas nei kitų tipų orlaiviai (didesnio dydžio ir talpos laineriai ar verslo lėktuvai). Iš tiesų, pirmiau minėtų taksi lėktuvų (Citation Mustang, Phenom 100, Phenom 300 ir t. t.) bendras bruožas yra tas, kad visų jų eksploatavimo sąnaudos yra nedidelės.
Be to, jie taupiau naudoja degalus, todėl išmeta mažiau CO2. Todėl jie taip pat pasižymi puikiu kainos ir kokybės santykiu. Todėl šių tipų orlaivių taksi yra labai populiarūs ir efektyvūs skrendant trumpais atstumais, taip pat mažina anglies dvideginio išmetimą vykdant tokio tipo trumpalaikius skrydžius.
Galiausiai, pilotai, norintys propaguoti tvaresnę civilinę aviaciją, taip pat gali optimizuoti savo skrydžių planus ir valdyti valdymą ore, kad sumažintų anglies dioksido pėdsaką.
Ką sako mūsų klientai
„Reguliariai užsakome taksi lėktuvus savo produktų pristatymams ir tam, kad mūsų vadovai galėtų iš Renneso aplankyti gamyklas Italijoje ir Ispanijoje.”
Caroline H.
Vykdomoji asistentė
„Verslo lėktuvas – tai sprendimas, suteikiantis lankstumo ir kainuojantis tiek pat, kiek verslo klasė, jei keliaujame su 4 keleiviais. Pavyzdžiui, sutaupome viešbučio ir taksi išlaidų, nes iki vakaro grįžtame namo
Paul de C.
Nekilnojamojo turto bendrovės direktorius
Kokie privalumai naudojantis oro taksi?
Naudojimasis oro taksi turi daug privalumų, įskaitant :
- Komfortas ir greitis: kadangi taksi lėktuvai yra mažesni, keleiviai gali mėgautis intymesne ir patogesne patirtimi. Keleiviai taip pat išvengia komercinių skrydžių suvaržymų ir sutaupo nemažai laiko.
- Lankstus skrydžio laikas: taksi lėktuvai suteikia galimybę pasirinkti skrydžio laiką pagal savo tvarkaraštį, nesilaikant griežtų komercinių oro linijų tvarkaraščių.
- Taksi lėktuvai galileistis nedideliuose aerodromuose, todėl keleiviai gali pasiekti atokias arba tradicinių oro linijų bendrovių prastai aptarnaujamas vietas.
Kokio tipo kelionėms geriausiai tinka taksi lėktuvas?
Taksi lėktuvai idealiai tinka paskutinės minutės verslo kelionėms, kelionėms į sunkiai pasiekiamas vietas, savaitgalio išvykoms ir asmeninėms kelionėms, kai labai svarbu lanksčiai keisti tvarkaraštį ir maršrutą.
Kaip užsisakyti skrydį taksi lėktuvu?
Norėdami užsisakyti skrydį oro taksi, galite tiesiogiai susisiekti su oro linijų tarpininku, kuris pasiūlys geriausiai jūsų poreikius atitinkantį variantą. AEROAFFAIRES siūlo visapusiškas paslaugas ir asmeninę pagalbą įgyvendinant jūsų skrydžio planus.