NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Turbosraigtiniai orlaiviai: kaip jie veikia?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Kaip veikia turbosraigtinis lėktuvas?

Ar norėtumėte išsinuomoti turbosraigtinį lėktuvą? AEROAFFAIRES jums atskleis šių specifinių orlaivių privalumus ir trūkumus.

Verslo aviacijoje naudojami dviejų tipų privačių orlaivių varikliai: reaktyviniai privatūs reaktyviniai lėktuvai ir turbosraigtiniai verslo lėktuvai. Skirtumas tarp šių 2 orlaivių tipų ne visada akivaizdus, tačiau jis yra esminis. Vis dėlto jie nėra tos pačios kategorijos kaip, pavyzdžiui, dideli komerciniai orlaiviai. Norėdami pasirinkti, turite apibrėžti savo poreikius ir norus.

Turbosraigtiniai orlaiviai yra mažai žinomi orlaiviai, todėl pateiksime jums visą informaciją, kurios reikia norint išsinuomoti turbosraigtinį orlaivį.

Kas yra turbopropelerinis orlaivis?

1939 m. Jungtinėse Amerikos Valstijose keli inžinieriai sugalvojo novatorišką idėją. Jie sraigtams sukti panaudojo naują mechanizmą – dujų turbiną.1-asis turbopropelerinis variklis buvo 1945 m. sukurtas ” Rolls-Royce Trent”.

Šiandien turbosraigtinį orlaivį lengva atpažinti iš jo sraigtų. Nesvarbu, ar jie būtų ant sparnų, ar ant nosies, mentės yra lemiamas elementas, padedantis orlaiviui pakilti.

Aviacijoje esminis skirtumas tarp privataus reaktyvinio lėktuvo ir turbopropelerinio orlaivio yra variklio veikimo principas.

Oro pratekėjimas per variklį yra pagrindinis variklio užvedimo veiksnys. Oras eina per kompresorių (aukšto slėgio kompresorių) ir tada per degimo kamerą. Kalbant apie degalų sąnaudas, degalai įpurškiami ir sudeginami, todėl padidėja šiluma. Tai varo turbiną ir sraigtą. Kuo greičiau patenka oras, tuo didesniu greičiu sukasi turbina, varydama orlaivį. Dujų išmetimas ir išmetimas bei likutinė energija, kurios neatgauna turbinos mentės, suteikia papildomą trauką.

Kaip veikia turbosraigtinis variklis

Schéma montrant le fonctionnement d'un moteur turbopropulseur
Nuotrauka : Aeroaffaires

Kaip veikia privačiuose lėktuvuose naudojamas turboreaktyvinis variklis

shéma montrant le fonctionnement d'un moteur réacteur
Nuotrauka : Aeroaffaires

Šios 2 diagramos iliustruoja veikimo skirtumus.

Kokie yra turbosraigtinio lėktuvo nuomos privalumai ir trūkumai?

Šiandien šis orlaivis kenčia nuo stereotipų. Keleiviai juos laiko lėtais, senamadiškais ir prastesniais už privačius reaktyvinius lėktuvus (nors, pavyzdžiui, kai kurie kariniai orlaiviai taip pat yra turbosraigtiniai). Tačiau propeleriniai orlaiviai pasižymi tokiomis eksploatacinėmis savybėmis, kurioms neprilygsta joks privatus reaktyvinis lėktuvas.

Turbosraigtinių orlaivių nuomos privalumai

  • Universalumas: Turbosraigtiniai lėktuvai lenkia privačius reaktyvinius lėktuvus, kai jie nusileidžia ir pakyla. Sraigtiniais varikliais varomi orlaiviai gali leistis trumpuose kilimo ir tūpimo takuose (trumpesniuose nei 900 metrų) ir ant bet kokio tipo paviršiaus (žemės, žolės ar net smėlio). Dėl to jie gali patekti į beveik visus oro uostus ( AEROAFFAIRES siūlo 8 000 pasaulio oro uostų). Pavyzdžiui, jei norite nuskristi į Kurševelį, galite leistis tik turboventiliatoriniu lėktuvu, nes privatūs lėktuvai neturi reikiamų leidimų leistis.

  • Mažesnės sąnaudos: oro transportui turbosraigtiniai lėktuvai sunaudoja mažiau parafino nei turboreaktyviniai privatūs reaktyviniai lėktuvai. Be to, turbosraigtinių orlaivių eksploatavimo išlaidos dažnai būna dešimtadaliu mažesnės už turboreaktyvinių orlaivių eksploatavimo išlaidas.

  • Trumpi skrydžiai: turbopropeleriniai lėktuvai trumpais atstumais pasižymi panašiomis eksploatacinėmis savybėmis kaip labai lengvi privatūs reaktyviniai lėktuvai. Turbosraigtiniai lėktuvai skrenda šiek tiek mažesniu greičiu nei labai lengvi reaktyviniai lėktuvai. Skrendant kreiseriniu greičiu, sraigtiniais varikliais varomų orlaivių vidutinis greitis yra 500 km/h, o labai lengvų privačių reaktyvinių lėktuvų – 650 km/h. Tačiau turbosraigtiniai lėktuvai gali skristi nedideliame aukštyje, todėl sutaupoma kilimo ir tūpimo laiko ir galima įveikti trumpesnį maršrutą. Todėl skrydžio trukmė panaši: skrydis iš Paryžiaus Le Buržė į Ženevą turbosraigtiniu lėktuvu truks tiek pat laiko, kiek ir skrydis lengvuoju privačiu lėktuvu, tačiau už mažesnę kainą.

  • Medicininė evakuacija: Turbosraigtiniai orlaiviai dažniausiai naudojami medicininei evakuacijai. Pilatus PC-12 pasižymi neprilygstamu našumu, būtinu medicininiams skrydžiams. Šis orlaivis gali naudotis 2 500 Europos aerodromų, o privatūs reaktyviniai lėktuvai – tik 1 500 kilimo ir tūpimo takų. Be to, „Pilatus PC-12” yra ekonomiškas, turi didelį krovinių skyrių, o jo saloną galima lengvai modifikuoti, kad būtų galima reaguoti į skubios medicininės pagalbos atvejus. Todėl lėktuvas gali leistis ir kilti kuo arčiau jūsų medicinos įstaigos ir pasiūlyti visiškai saugų skrydį dėl specialios medicininės įrangos gabenimo.

  • Ekonomiška kaina: Turbosraigtiniai lėktuvai yra daug ekonomiškesni už privačius reaktyvinius lėktuvus. Ypač lengvų privačių lėktuvų kategorijoje būtiną „Phenom 100” galima išsinuomoti už 2300 eurų per valandą. Geriausiai parduodamą turbosraigtinį lėktuvą „Pilatus PC-12” galima išsinuomoti už 1 400 eurų per valandą. Trumpalaikiams skrydžiams turbosraigtinių orlaivių nuoma bus daug ekonomiškesnė.

  • Krovinių vežimas oro transportu: turbopropeleriniai orlaiviai yra ideali priemonė krovinių vežimo oro transportu paklausai patenkinti. Šie ekonomiški orlaiviai, kurių interjerą lengva pritaikyti ir kurie gali leistis tam tikrose vietose, yra labai populiarūs krovinių gabenimui oru.

Turbosraigtinių orlaivių nuomos apribojimai

  • Skrydžio greitis: turbopropeleriniai orlaiviai su turbopropeleriniais varikliais įrengiami tik orlaiviuose, kurių greitis neviršija 700 km/val. Į oro sraigtus atsitrenkusio oro greitis sukelia transonines smūgines bangas. Pavyzdžiui, važiuojant 800 km/val. greičiu, paveikiama trečdalis menčių ilgio. Dėl to orlaivio efektyvumas sumažėja 50 %, todėl skrydis tampa neįmanomas.

  • Tam tikrų orlaivių patogumas: Turbosraigtiniai orlaiviai yra modernizuojami. Rinkoje pasirodę nauji orlaiviai, pavyzdžiui, ” Pilatus PC-12 NGX „, dabar pasižymi beveik tokiu pat komfortu kaip ir privatus lėktuvas. Tačiau dauguma sraigtinių orlaivių turi garso izoliacijos problemų ir juose trūksta aukštųjų technologijų įrangos.

Cabine du nouveau jet privé Pilatus PC12 NGX
Nuotrauka: Pilatus

Kokie yra populiariausi turbopropeleriniai lėktuvai nuomai?

Toliau išvardytus orlaivius galima išsinuomoti su AEROAFFAIRES. Kai orlaivį nuomojatės iš tarpininko ar oro transporto bendrovės, būtina laikytis griežtų viešojo keleivių vežimo taisyklių. Aviakompanijos turi oro vežėjo pažymėjimą (AOC). Šis patvirtinimas garantuoja, kad keleiviai gaus nepriekaištingos būklės orlaivį ir kvalifikuotus pilotus. AOC garantuoja aukšto lygio orlaivių techninę priežiūrą ir griežtą pilotų kvalifikacijos kontrolę.

Turbosraigtiniams orlaiviams taikoma pagrindinė taisyklė: „du varikliai – du pilotai”. Tai reiškia, kad visi orlaiviai, kuriuos gali išsinuomoti oro transporto bendrovės ir brokeriai, turi būti dviejų variklių (išskyrus Pilatus PC-12 ir TBM 850), kad įvykus gedimui būtų galima naudotis antruoju varikliu. Labai svarbu suprasti OVP svarbą, kad būtų galima atskirti brokerių siūlomus orlaivius nuo oro transporto bendrovių siūlomų keleivinių orlaivių.

Pilatus PC-12, moderniausias turbopropelerinis orlaivis

Tikras verslo aviacijos šveicariškas peilis – ” Pilatus PC-12″ atitinka visus turtingų klientų reikalavimus. Šis orlaivis yra technologinis perlas, taip pat dizaino ir komforto pasiekimas. BMW Design Work perkurtas odinis interjeras, belaidis internetas, naujausios kartos oro kondicionavimo sistema, sumažinta triukšmo tarša, padidintas skrydžio greitis ir rekordinis pakilimo atstumas (vos 750 metrų) – „Pilatus PC-12 NGX” yra turbosraigtinis lėktuvas, kurį būtina turėti rinkoje.

Kainos pavyzdys:

Paryžius – Sen Tropezas nuo 8 500 EUR 7 keleiviams

Nouveau jet privé Pilatus PC12 NGX au parking
Nuotraukos kreditas : Pilatus

Piaggio Avanti, greičiausias turbopropelerinis lėktuvas

Oro „Ferrari” pravardžiuojamas ” Piaggio Avanti P 180″ prilygsta privačiam lėktuvui: patogus, erdvus ir greitas. Jo kreiserinis 700 km/val. greitis yra turbopropelerinio lėktuvo rekordas. Be to, dideli langai, 175 cm lubų aukštis, tyla lėktuve ir interjero dizainas jį lenkia geriausius lengvuosius privačius reaktyvinius lėktuvus.

Kainos pavyzdys;

Ženeva – Nica nuo 5500 eurų 7 keleiviams

piaggio avanti sur la piste de décollage
Nuotrauka: „Piaggio Aero

Populiariausias propelerinis lėktuvas „King Air C90 GT

King Air” yra vienas populiariausių nuomojamų orlaivių. Jo prabangus interjeras puikiai sutvarkytas. Jo salonas yra 50 % didesnis nei lengvųjų privačių lėktuvų. Lėktuvo nuotolis siekia 1 700 km, o vidutinis greitis – 400 km/h, todėl jis idealiai tinka trumpiems skrydžiams.

Kainos pavyzdys

Londonas – Amsterdamas nuo 6 500 eurų 7 keleiviams

King Air C90 GT
Nuotraukos kreditas : „Beechcraft

„Beechcraft 1900 D”, skirtas grupiniams skrydžiams, kuriuose dalyvauja mažiau nei 20 žmonių

19 keleivių talpinantis „Beechcraft 1900 D” yra idealus orlaivis vidaus skrydžiams. Tai vienas iš nedaugelio rinkoje esančių orlaivių, galinčių skraidinti daugiau nei 15 keleivių ir leistis trumpais kilimo ir tūpimo takais. Be to, orlaivio saloną galima modifikuoti taip, kad jame būtų galima įrengti iki 6 neštuvų medicininei evakuacijai. Šiuo turbosraigtiniu lėktuvu taip pat galima gabenti krovinius oro transportu.

Kainos pavyzdys

Paryžius – Kardifas nuo 11 500 eurų 18 keleivių

beech 1900 sur la piste d'atterrissage
Nuotraukos kreditas : „Beechcraft

„Fokker 50”, skirtas skrydžiams su daugiau nei 20 žmonių

Lėktuvas „Fokker 50”, kuriuo galima skraidinti iki 50 keleivių, puikiai tinka grupėms ir sporto komandoms vežti. Šis orlaivis siūlo optimalias skrydžio sąlygas, nes jame yra dideli langai, o salono aukštis – 1,97 m. Be to, lėktuvo saloną galima pertvarkyti į VIP konfigūraciją, kad keleiviai galėtų mėgautis išskirtiniais skrydžio įspūdžiais.

Kainos pavyzdys

Briuselis – Nica nuo 35 500 EUR 49 keleiviams

Fokker 50 jet privé
Nuotraukos kreditas : Fokker

„Vulcanair Aviator TP 600”, skirtas skrydžiams į kalnus

Naujausiomis skrydžių technologijomis aprūpintas „Vulcanair TP 600” yra vienas efektyviausių savo kategorijos orlaivių. Šios „Rolls-Royce” turbinos leidžia lėktuvui leistis (ypač naudojant traukos keitimo sistemą) ir kilti labai trumpais kilimo ir tūpimo takais. Kartu su „Vulcanair P68” šis orlaivis yra vienintelis turbopropelerinis lėktuvas, turintis reikiamus leidimus leistis Kurševelyje viešajam transportui.

Lėktuvo nuoma Vulcanair Aviator TP 600 tarp Paryžiaus ir Kurševelio nuo 7 500 EUR

vulcanair aviator sur la piste de courchevel
Nuotrauka: Alpine Airlines

Išvada

Turbosraigtiniai lėktuvai yra puikūs orlaiviai trumpiems atstumams (Paryžius-Ženeva arba Nica-Milanas). Visų pirma, turite atidžiai apibrėžti savo reikalavimus. Jei kaina ir kilimo bei tūpimo lankstumas yra svarbiau už greitį ir komfortą, turbosraigtiniai orlaiviai jus puikiai patenkins. Ir nepamirškite, kad kai kurie propeleriniai orlaiviai siūlo tokio pat lygio komfortą kaip ir privatus lėktuvas.

Pirmąjį skrydį turbopropeleriniais lėktuvais atlikite su AEROAFFAIRES, mūsų aviacijos ekspertai atsako į visus jūsų klausimus visą parą veikiančiu telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82