Phenom 100: Įvadas
„Embraer Phenom 100”: labai lengvas Brazilijos reaktyvinis lėktuvas meta iššūkį verslo aviacijos rinkai
Brazilijos orlaivių gamintojas„Embraer” sukūrė ” Phenom 100″ kaip nedidelį, labai lengvą reaktyvinį lėktuvą, skirtąprivačiai aviacijai. Tuo metu, kai Phenom 100 buvo paskelbtasEmbraer, bendrovės generalinis direktorius buvo Frederico Fleury Curado. Paulo Cesar Silva pakeitė Frederico Fleury Curado 2016 m. liepos mėn. pastarajam atsistatydinus. Tačiau 2016 m. liepos mėn. atsistatydino ir jį pakeitė Paulo Cesar Silva. Phenom 100 yra privatus lėktuvas, sukurtas siekiant patenkinti privačių ir verslo skrydžių paklausą. Verslo aviacijos rinkoje jis yra vienas iš labai lengvų orlaivių (angl. Very Light Jets). Tuo metu regioninių reaktyvinių lėktuvų rinkoje dominavo ” Citation Mustang” iš Cessna. Vos tik pasirodęs rinkoje, Phenom 100 konkuravo su šiuo verslininkų ir milijardierių pamėgtu verslo reaktyviniu lėktuvu. Sužinokite daugiau apie šį verslo reaktyvinį lėktuvą su AEROAFFAIRES.
Keletas tarifų pavyzdžių pagal ryšius. Phenom 100
Apatiniai kainos pateikiamos orientaciniam tikslui. Norėdami įvertinti savo kelionės kainą, prašome susisiekti su mumis, kad parengtume pasiūlymą, kuris tiksliai atitiks jūsų poreikį.
| De | Į | Trukmė | Lėktuvas | Numatomas tarifas | Sėdynės | Kaina už keleivį |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 🇫🇷 Paryžius | 🇫🇷 Saint-Tropez | 1:30 | Phenom 100 Lengvieji verslo lėktuvai | 10 000€ | 4 | 2 500€ |
| 🇨🇭 Ženeva Cointrin | 🇫🇷 Paryžius | 1:00 | Phenom 100 Lengvieji verslo lėktuvai | 6 500€ | 4 | 1 625€ |
| 🇫🇷 Paryžius | 🇪🇸 Barselona-El Prat | 1:45 | Phenom 100 Lengvieji verslo lėktuvai | 11 000€ | 6 | 1 830€ |
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasPrekinių savybių Phenom 100
„Phenom 100” idealiai tinka trumpoms kelionėms, pavyzdžiui, Niujorkas-Majamis, Paryžius-Londonas arba Paryžius-Ciurichas, be sustojimo ir greičiau nei šios kategorijos konkurentai.
Jį vertina ir keleiviai, ir pilotai, jis buvo nuolattobulinamas technologiškai ir išlieka privalomas tarp lengvųjų reaktyvinių lėktuvų.
Keletą modelių įsigijo Didžiosios Britanijos ir Pakistano kariuomenės.
Phenom 100 nereikėtų painioti su ” Phenom 300″: nors jie turi tą patį vardą ir komercinę sėkmę, šie du lėktuvai pagrįsti visiškai skirtingomis technologijomis.
Įvertinkite savo skrydį internetu ir gauti savo pasiūlymą el. paštu.
Techniniai bruožai Phenom 100
Įtaisas
- Konstruktorius EMBRAER
- Modelis PHENOM 100
- Kategorija Lengvieji verslo lėktuvai
- Gamybos pradžia 2008
Išmatavimai
- Ilgis 12,82 m
- Aukštis 4,35 m
- Sparnų ilgis 12,3 m
Praktinė informacija
- Pilotai 2
- Įgulos nariai Ne
- Sėdynės 4
- Bagažo skyriaus tūris 1,8 m³
- Tualetai
Kabina
- Kabinų aukštis 1,52 m
- Kabinos plotis 1,78 m
- Kabinos ilgis 3,35 m
Pasirodymai
- Motorizacija 2 Pratt & Whitney Canada PW617F-E
- Kruizinis greitis 722 km/h
- Maksimalus greitis 864 km/h
- Autonomija 2 180 km
- Pakilimo atstumas 972 m
- Nusileidimo atstumas 741 m
- Maksimalus skrydžio aukštis 12497 m
Kaina
- Nuomos kaina 2 300 €/valanda
- Pirkimo kaina 3 200 000 €
Atraskite mūsų internetinį palygintuvą
AEROAFFAIRES skaičiais
Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.
20 000
pasiekiamų prietaisų
45 000
užtikrintų skrydžių
120 000+
keleivių
4,9/5
klientų pasitenkinimas
100%
Anglies dioksido kompensacija
Veiklos sritis nuo Phenom 100
Perkelkite centrą žemėlapyje pagal savo pradinę vietą.
Pagrindiniai privalumai nuo Phenom 100
- Patogus ir prabangus: erdvus salonas, skendintis natūralioje šviesoje, patogios sėdynės ir odinis salonas, didelė bagažo talpa.
- Galingas: greičiausias savo kategorijoje (trumpais atstumais), galintis kilti ir leistis trumpuose pakilimo ir nusileidimo takuose.
- Ekonomiškas: konkurencingos eksploatavimo išlaidos.Taigerasverslo orlaivis,kurįlengva nuomoti. Ekonomiškas: reguliariai jį naudojame nacionaliniams skrydžiams, pavyzdžiui, Paryžius-Nica arba galbūt Londonas-Ženeva.
- Didelė bagažo talpa: „Phenom 100” pasižymi didele bagažo talpa, todėl keleiviai gali pasiimti viską, ko jiems reikia kelionėms. Erdvūs bagažo skyriai tiek salone, tiek krovinių skyriuje – čia daug vietos saugiai ir patogiai laikyti lagaminus, rankines ir kitus daiktus. Tokia didelė talpa užtikrina, kad keleiviai galėtų patogiai keliauti nesijaudindami dėl vietos savo daiktams.
- Galimybė kilti ir leistis trumpuose kilimo ir tūpimo takuose: „Phenom 100” gali kilti ir leistis trumpais kilimo ir tūpimo takais, todėl yra labai lankstus. Dėl šių savybių keleiviai gali pasiekti įvairesnius oro uostus ir paskirties vietas, o tai suteikia daugiau patogumo ir lankstumo keliaujant.
Le Phenom 100 video formatu
Jums reikia kainos įvertinimo?
Pasiūlymo prašymasKlausimas? Susisiekite su mūsų komanda
Izabelė Klerk
AEROAFFAIRES generalinis direktorius
Francois-Xavier Clerc
AEROAFFAIRES įkūrėjas
Mūsų oro ekspertai yra pasirengę jums padėti kiekviename jūsų rezervacijos etape.
Eiti toliau
Phenom 100 šiek tiek istorijos
Keletas svarbiausių datų:
- Pirmasis « Phenom 100 » skrydis įvyko Brazilijoje.
- 2008 m. gruodžio 25 d.: vietos valdžios institucijos patvirtina orlaivį. Pristatomas pirmasis « Phenom ».
- 2010 m.: komercinė sėkmė sparti. Jis užima pirmąją vietą pagal privačioms oro linijų bendrovėms parduodamų ir pristatomų verslo reaktyvinių lėktuvų skaičių. Gamyba tęsiama ir šiandien. Šios serijos orlaiviai naudojami privatiems ir verslo skrydžiams.
- 2013 ir 2017 m.: pradedamos gaminti naujos versijos. Jose patobulinta techninė įranga (sklandesnė stabdžių sistema), komfortas (puiki salono garso izoliacija).
Keletas svarbiausių skaičių:
- 350 « Phenom 100 » šiuo metu skraido visame pasaulyje
- 2,5-3,5 mln. dolerių: vidutinė naudoto « Phenom 100 » kaina verslo reaktyvinių lėktuvų rinkoje 2021 m.
- 5 mln. eurų: naujo « Phenom 100 » kaina.
Viduje Phenom 100
Kabina:
BMW sumaniai suprojektuotame ir suprojektuotamešio verslo lėktuvo salone gali tilpti iki keturių keleivių klubo tipo salone su atlenkiamomis ir ištraukiamomis odinėmis sėdynėmis. Sėdynių konstrukcija užtikrina maksimalų komfortą orlaivio skrydžio metu. Šios serijos orlaivio salone, kurio ilgis 3,35 m, o aukštis 1,50 m, patogiai telpa 4 keleiviai.
Elegantiškos detalės puošia rafinuotą orlaivio interjerą. Čia yra pakankamai vietos bagažui, paltams ir kompiuteriams. Golfo lazdos ar slidės lengvai ras savo vietą erdviame bagažo skyriuje.
Salone taip pat yra :
- visiškai uždaras tualetas privataus lėktuvo gale.
- nedidelis rankinio bagažo skyrius.
4 langai yra didesni nei panašių orlaivių langai, todėl keleiviams atsiveria panoraminis vaizdas.
Salone taip pat įrengta pramogų sistema. Ją sudaro :
- skystųjų kristalų ekranas
- individualios ausinės kiekvienai sėdynei
- individualiai pritaikyta oro kondicionavimo sistema, užtikrinanti optimalų komfortą lėktuve.
Apskritai Phenom 100 siūlo erdvią ir patogią saloną šio lengvojo verslo lėktuvo keleiviams.
Pilotų kabina:
Lėktuvo kabinoje įrengta elektroninė skrydžio valdymo sistema (EFIS) su dviem 12,1 colio įstrižainės daugiafunkciniais ekranais (MFD). Kabinoje sumontuota „Garmin” sukurta integruota „Prodigy Touch” avionika. Ją sudaro sistemos, skirtos :
- navigacija
- ryšio
- skrydžio valdymas
- orų
- stebėjimui.
Skrydžio valdymas yra hidraulinis, o avarinis – elektrinis. „Phenom 100” versijoje taip pat įdiegta sintetinio matymo sistema (SVS), kuri pagerina skrydžio situaciją esant blogam matomumui. Nors antrojo piloto sertifikatas neprivalomas, reaktyvinio lėktuvo kabina sukonfigūruota valdyti vienam pilotui.