„Chalair Aviation” yra Prancūzijos nacionalinė oro transporto bendrovė, įkurta 1986 m. Ši verslo aviacijos bendrovė turi 14 orlaivių ir yra viena iš pirmaujančių Prancūzijos nacionalinių oro linijų bendrovių, vykdančių tarpregioninius skrydžius. Bendrovė turi įvairių modelių lėktuvų, todėl gali vykdyti skrydžius įvairiose srityse. Papasakosime jums viską apie šią reguliariųjų skrydžių bendrovę.
„Chalair Aviation” istorija
Šiandien oro linijų bendrovė įsikūrusi :
- žemutinėje Normandijoje, Caen-Carpiquet oro uoste
- taip pat Limožo-Bellegardooro uoste (tarptautinis oro uostas)
- Bordo
- Kimperas-Bretanė.
Tačiau prisiminkime keletą svarbiausių datų.
- 1986 m. spalis: buvęs pilotas Philippe’as Lebaronas įsteigia naują civilinės aviacijos bendrovę „Chalair Aviation”. Savo karjerą jis pradėjo kaip generalinis direktorius, turėdamas kelių modelių orlaivių. Iki 1990 m. jis iš pradžių naudojo Cessna 3102, vėliau Beechcraft King Air ir galiausiai Fairchild-Swearingen Metroliner. Vykdydamas oro taksi verslą, jis palaipsniui sukūrė naujus oro maršrutus, pavyzdžiui, Kenas-Lijonas.
- 90-ieji: Įsteigęs reguliarius maršrutus iš Toussus-le-Noble į Avinjoną, bendrovės veikla išsiplėtė ir į ją buvo įtraukti maršrutai Cherbourg – Paris Orly ir Le Mans – Eindhoven.
- 1996 m. balandis: Philippe’o Lebarono mirtis
- 2003 m.: Philippe’ui Lebaronui mirus, o taip pat dėl 2001 m. rugsėjo 11 d. išpuolių padarinių, jo žmona pardavė įmonę Alainui Battisti. Po to bendrovei liko tik 2 orlaiviai.
- 2004 m.: aviakompanijai atiteko naujas „Beech 1900”. Maršrutas Dovilis-Londonas tapo realybe.
- 2007 m.: oro transporto bendrovė toliau auga ir dabar turi 9 orlaivius. Daugėja darbuotojų, pradedami vykdyti kiti tolimojo susisiekimo maršrutai.
- 2011 m.: „Chalair Aviation” plečia savo veiklos ribas ir pradeda vykdyti tarptautinius skrydžius, ypač į Afriką.
- 2020 : Bendrovė tampa „Air France” partnere.
- 2020 m. kovo 17 d. – 2020 m. birželio 1 d: Dėl sveikatos krizės bendrovė turi sustabdyti visus savo skrydžius, išskyrus skrydžius pagal viešųjų paslaugų įsipareigojimus.
„Chalair Aviation” veikla
Ši verslo aviacijos bendrovė aptarnauja daugelį miestų. Visus metus kasdien užsakoma daug skrydžių. Šie privatūs skrydžiai yra tiesioginiai ir be tarpinių sustojimų, o jų skaičius išauga vasaros laikotarpiu, kai siūloma daugiau skrydžių. Tarp miestų galima daugybė jungiamųjų skrydžių tiek į vieną pusę, tiek į abi puses.
Paskirties vietos, į kurias kasdien vykstama iš :
- Limožas
- Paryžius Orli (ir Paryžiaus oro uostų grupė)
- Lijonas
- Brestas
- Bordo
- Kimperas
- Monpeljė
- La Rochelle
- Nantas
Oro linijų bendrovės „Chalair Aviation” vasarą atidarytos paskirties vietos:
Tačiau, jei norite individualiai pritaikyto verslo skrydžio, pasirinkite skrydžio laiką ir pageidaujamas kryptis. Tai nėra pirmoji klasė ar net verslo klasė, jūs gaunate visą privatų lėktuvą sau ir savo komandai, reguliariems, trumpiems ar net tolimiems skrydžiams!
Be verslo aviacijos, bendrovė taip pat turi leidimą vykdyti medicininę evakuaciją ir gali užsakyti grupinius skrydžius. Ji taip pat gali gabenti krovinius oro transportu (krovinius).
Joms bendra tai, kad jos nuomoja ir privatizuoja orlaivius su kvalifikuotomis skrydžio įgulomis, turinčiomis viešojo transporto akreditaciją.
„Chalair Aviation” orlaivių parkas
Kaip ir visos oro transporto bendrovės, turite turėti įrangą keleiviams vežti.
Bendrovė,kaip oro transportorūšį , pasirinko 5 skirtingų modelių orlaivius, siekdama prisitaikyti prie rinkos ir patenkinti kuo daugiau poreikių.

„Beechcraft 1900D
Bendrovė turi 8 lėktuvus „Beechcraft 1900 D”. Šiame turbopropeleriniame lėktuve telpa 19 keleivių.
Jis idealiai tinka grupiniams skrydžiams tradiciniais maršrutais. Šiuo orlaiviu„Chalair Aviation” siūlo trumpojo nuotolioskrydžius.
Šis orlaivis taip pat naudojamas krovinių gabenimui oru ir medicininei evakuacijai.
Galiausiai, priešingai nei komercinių oro linijų lėktuvai, jis turi pranašumą, nes gali leistis trumpuose kilimo ir tūpimo takuose, todėl gali pasiekti daug daugiau oro uostų.
Beechcraft 1900C
Šis privatus lėktuvas prisijungia prie „Chalair Aviation” laivyno. Tai „Beech 1900D” pirmtakas.
Jie pasižymi maždaug tokiomis pačiomis savybėmis, išskyrus vieną išskirtinį bruožą – daug mažesnį kabinos aukštį. Beech 1900C aukštis yra 1,45 m, o 1900D – 1,86 m.
ATR 42-320 ir ATR 42-500
„Chalair Aviation” turi vieną ATR 42-320 ir tris ATR 42-500.
Tai dviviečiai turbopropeleriniai lėktuvai, galintys skraidinti 48 keleivius.
42-320 yra patobulinta 42-300 versija su galingesniais varikliais.
Lėktuvų asortimentas taip pat plėtėsi ir buvo pradėtas gaminti ATR 42-500. Jis išsiskyrė iš savo pirmtakų dėl ankstesnių modelių patobulinimų (nauji 6 menčių sraigtai, geresnės eksploatacinės savybės ir t. t.)
ATR 72-500
Tai naujausias oro linijų lėktuvas, kuriuo papildytas oro linijų parkas.
Tai vėlgi turbosraigtinis lėktuvas. Šiame orlaivyje gali tilpti iki 78 keleivių.
Šis verslo lėktuvo modelis tinka ne tik trumpiems skrydžiams, bet ir vidutinio nuotolio maršrutams. Tai yra ištempta ATR 42 versija.
Planuokite kelionę su „Chalair Aviation

Naudinga informacija apie bagažą
Prieš pirmąjį skrydį su „Chalair Aviation” reikia imtis tam tikrų priemonių dėl bagažo gabenimo.
Rankinis bagažas turi sverti ne daugiau kaip 10 kg, kadjį būtų galima priimti į lėktuvo saloną. Išmatavimai: pločio, ilgio ir aukščio suma turi būti mažesnė arba lygi 115 cm.
Tačiau „Beech 1900D” lėktuvu vykdomoms kelionėms taikomas specialus atvejis – rankinio bagažo svoris negali viršyti 6 kg. Priešingu atveju bagažas bus patalpintas į bagažo skyrių.
Registruotas bagažas yra nemokamas, jei jis yra registruotas ir sveria ne daugiau kaip 15 kg. Už kiekvieną papildomą kilogramą oro uoste prie bilieto kainos pridedamas 5 eurų mokestis.
Norėdami sužinoti apie papildomo bagažopolitiką, kreipkitės tiesiogiai į oro linijų bendrovę.
Kokių dokumentų reikia norint keliauti su „Chalair Aviation”?
Pigų skrydį galite užsisakyti internetu oro linijų bendrovės svetainėje.
Užsisakę bilietus, elektroniniu paštu gausite elektroninę įlaipinimo kortelę. Jį turėsite pateiktiįlipdami į lėktuvą.
Su savimi taip pat turėtumėte turėti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Atkreipkite dėmesį, kad vėliausiasįlaipinimo laikas – 30 minučių prieš skrydį.
Kad kelionė vyktų sklandžiai, į išvykimo oro uostą planuokite atvykti šiek tiek anksčiau.
Prisijunkite prie „Chalair Aviation” dažnų keleivių programos
Oro bendrovė yra „Air France Flying Blue” programos partnerė.
Kaip ir milijonai kitųkeleivių,kiekvieną kartą užsisakydami reguliarųjį ar paskutinės minutės skrydį galitepelnyti mylių ir privilegijų, taip pat pasinaudoti pigių skrydžių kainomis. Puikiai tinka kainoms palyginti.
Atraskite kitas Prancūzijos oro linijų bendroves:
- VallJet
- Twin Jet
- Amelia
- Astonjet
- Oyonnair
- IXair
- Pan European
- Transavia
- Get1Jet
- ASL Airlines France
- Wingly
- Airlec
- Eatis
- Alpine Airlines
- SD Aviation
- Evolem Aviation
AEROAFFAIRES užsako privatų skrydį su „Chalair Aviation
Ar norėtumėte skristi su „Chalair Aviation”? AEROAFFAIRES galime parinkti jums reikalingas oro linijas. Greitai užpildykite mūsų internetinę pasiūlymo formą arba susisiekite su mumis telefonu +33 (0)1 44 09 91 82 ir užsisakykite skrydį!
Ar skrisdamas su „Chalair Aviation” galiu viską pasiimti į savo bagažą?
Jei keliaujate su „Chalair Aviation” ir jums reikia pasiimti tam tikrų daiktų (ginklų, pavojingų daiktų, meno kūrinių ir pan.), susisiekite su oro transporto bendrove ir sužinokite, ar galite juos pasiimti.
Ar galiu su „Chalair Aviation” skristi naktį?
Iš anksto nustatytais maršrutais naktį skristi negalima. Privataus skrydžio atveju bus galima skristi naktį, jei išvykimo ir atvykimo oro uostai leidžia kilti ir leistis.
Kiek kainuoja privatus skrydis su „Chalair Aviation”?
Negalime pateikti tikslios sumos. Tai priklausys nuo
- pasirinkto orlaivio tipo
- misijos (greitosios pagalbos, krovinių gabenimo oru, keleivių vežimo ir pan.)
- atstumo