Verslo aviacijos rezultatai 2021 m. buvo labai geri, atsižvelgiant į sveikatos padėtį, kuri neabejotinai turėjo įtakos verslo aviacijai, tačiau daug mažesnį nei komercinės aviacijos. RemiantisEBAA (Europos verslo aviacijos asociacijos) duomenimis, nuo 2021 m. iki 2019 m. komercinės aviacijos skrydžių sumažėjo 29 %, o verslo aviacijos skrydžių padaugėjo 22 %! Nacionalinių oro linijų nepasiekiamumas Kovid metu buvo naudingas verslo aviacijai, kuri pritraukė ir išlaikė naujų klientų. Šie faktai nuteikia optimistiškai 2022 m. AEROAFFAIRES pateikia šių metų perspektyvas, savo pastebėjimus ir įvairius projektus.
AEROAFERIJA: žvilgsnis į 2021 m
Nors 2020 m. nukentėjo nuo koronaviruso epidemijos, verslo aviacija išėjo į priekį. 2021 m. svetainėje AEROAFFAIRES pastebima rekordinė paklausa, ypač vasaros laikotarpiu – tai įrodo verslo aviacijos pakilimą.
Praėjusiais metais, palyginti su 2020 m., užfiksavome 40 proc. daugiau skrydžių. Taip pat per metus užfiksavome ne mažiau kaip 600 skrydžių su beveik 4 500 keleivių. Iš jų 150 buvo medicininiai skrydžiai, medicininė evakuacija (EVASAN) ir medicininė repatriacija, ypač dėl Covid. Taip pat buvo apie penkiasdešimt grupinių skrydžių. Jie buvo naudojami verslo seminarams, taip pat, pavyzdžiui, sporto komandoms vežti. Galiausiai vykdėme ir krovininius skrydžius. Šiais metais, 2022 m. vasarį, išsinuomojome krovininį lėktuvą ir pervežėme 200 tonų medicinos prekių, importuotų iš Kinijos. Ši medicininė įranga skirta kovai su koronaviruso pandemija. Tai suteikia mums gerų perspektyvų šiems metams.
Galiausiai dėl savo augimo ir didėjančios verslo aviacijos paklausos išsiplėtė AEROAFFAIRES. Įsteigėme naujus biurus Jungtinėje Karalystėje, Ispanijoje ir Portugalijoje, taip pat Belgijoje ir Maroke.
2022 m. crescendo
2022 m. pradžia verslo aviacijai buvo gana rami, palyginti su 2021 m. vasara, kai paklausa buvo labai išaugusi. Tačiau tuo metu, kai sveikatos apribojimai bando švelnėti, o skiepai pasiteisino, užsakomųjų skrydžių užklausų sulaukiama vis daugiau, kartais ir gerokai anksčiau nei skrydžių datos. Nors Prancūzijoje vis dar galioja skiepų leidimas, atrodo, kad užkrėstumo „Omicron” variantu pikas jau tikrai praėjo. Tai leidžia mums pažvelgti į aviacijos ateitį ir į apribojimų, kurie metų pradžioje stabdė šį sektorių, panaikinimą.
Keleiviai seka jų pavyzdžiu. Iš tiesų, verslo ir poilsinių skrydžių paklausa per patį protrūkio piką buvo mažesnė (išskyrus medicininę repatriaciją). Tačiau skrydžių užsakymų skaičius vėl auga, o būsimieji verslo aviacijos naudotojai laisvalaikio tikslais iš anksto planuoja pavasario ar net vasaros atostogas.

Verslo aviacijos demokratizavimo link 2022 m
Šiomis dienomis daugelis MVĮ ir ETI plėtoja savo verslą pasitelkdamos verslo aviaciją. Verslo aviacija yra tikras įmonių augimo ir plėtros sąjungininkas. Verslo aviacija yra tikras įmonių augimo ir plėtros sąjungininkas ne tik dėl jos teikiamų efektyvumo ir lankstumo galimybių, bet ir dėl to, kad galima sutaupyti laiko ir pinigų.
Tačiau viena iš verslo aviacijos ydų yra tai, kad ji labai linkusi kentėti nuo išankstinių nuostatų. Privačios aviacijos plėtra per koronaviruso krizę ir po jos parodė, kad ji nėra skirta tik tam tikrai klasei ir tik prabangioms kelionėms.
Tiesą sakant, 2022 m. esame linkę matyti ir demokratizuoti vis daugiau vis dar mažai žinomų misijų, kurias atlieka verslo aviacija. Iš tiesų, grupiniai skrydžiai, medicininės evakuacijos ir krovinių pervežimai taip pat prieinami per privačią aviaciją. Tinklalapyje AEROAFFAIRES, kurio veikla yra įvairi ir įvairi, mes vykdome visų rūšių užsakomuosius skrydžius. Taip pat dėsime visas pastangas, kad verslo aviacijos sektorių pristatytume visapusiškai ir sumažintume išankstines nuostatas, kurios gadina jo įvaizdį.
Nauja klientūra 2022 m
Prieš sveikatos krizę daugelis keliautojų reguliariai naudojosi komercinės aviacijos paslaugomis verslo ar laisvalaikio tikslais. Tačiau atėjus precedento neturinčiai krizei, daugybei apribojimų ir staiga pasitraukus oro linijų bendrovėms, daugelis keleivių perėjo prie verslo aviacijos. Ši transporto rūšis pritraukė naujų klientų. O jiems, paragavus specialiai pritaikytos aviacijos privalumų, sunku grįžti prie komercinės aviacijos. Štai kodėl kai kurie klientai liko ištikimi šiai lanksčiai, efektyviai, konfidencialiai ir saugiai transporto rūšiai.
„Flying Jet” kortelė mūsų lojaliems klientams
Kas yra ” Flying Jet Card” kortelė, kurią neseniai pristatėme AEROAFFAIRES? Paprasčiausiai tai lojalumo kortelė, į kurią galite įskaityti tam tikrą skrydžių valandų skaičių už palankią kainą. Šią programą sukūrėme pagal savo lojaliausius klientus ir dėl jų. Principas paprastas: perkate norimą valandų skaičių, nuo 5 skrydžių valandų, kurios vėliau bus įskaitytos į jūsų Flying Jet Card sąskaitą. Gavę šias valandas, galėsite jomis naudotis neribotą laiką ir netgi dalytis jomis su savo šeima.
Kokie yra privalumai? Galite greičiau užsisakyti skrydį privačiu lėktuvu, išvengti kartais sudėtingos mokėjimo procedūros, jei tai skubus atvejis, ir numatyti savo privačios aviacijos biudžetą. Be to, kaip Flying Jet Card turėtojas turite pirmumo teisę naudotis mūsų privačių lėktuvų ir sraigtasparnių tinklu.
Flying Jet Card taip pat yra naudingas įmonėms. Po koronaviruso epidemijos privataus lėktuvo naudojimas verslo kelionėms pasirodė esąs privalumas įmonėms ir jų plėtrai. Naudodamiesi Flying Jet Card paslaugomis, jūs ir jūsų darbuotojai galės lengviau keliauti verslo reikalais.
Ar 2022 m. saugumas bus pasirinkimo kriterijus?
Kaip visi žinome, techniniu požiūriu lėktuvai yra saugiausia transporto rūšis iš visų. Nesvarbu, ar tai būtų laineris, ar mažas privatus lėktuvas. Kai orlaiviai naudojami viešajam keleivių vežimui (VVKT), jiems taikomos griežtos saugos taisyklės. Be to, tam, kad galėtų skraidinti keleivius, privatiems ar komerciniams skrydžiams skrydžius vykdantys operatoriai ir oro transporto bendrovės privalo turėti svarbų oro transporto pažymėjimą (AOC). Neturintieji AOC vykdo privačius skrydžius, kurie nėra parduodami, todėl už juos nereikia mokėti. Būkite atsargūs ir nepainiokite sąvokų „privatus lėktuvas” ir „privatus transportas”. Verslo aviacija vykdoma kaip viešasis keleivinis transportas. Yra skirtumas tarp viešojo ir privataus transporto. Ši transporto rūšis užtikrina visišką saugumą. Todėl saugokitės vis didėjančio skaičiaus neprofesionalių organizacijų, siūlančių skrydžius, kuriems netaikomos taisyklės. Neinformuotiems klientams privataus lėktuvo nuoma be OVP yra visiškai neteisėta. Norėdami jus nuraminti, svetainėje AEROAFFAIRES, visus mūsų užsakomuosius skrydžius renkamės su operatoriais, turinčiais galiojantį AOC.
Šiais metais norime pabrėžti dar vieną saugos aspektą – tai sveikatos aspektas. Kilus sveikatos krizei ir siekiant apriboti viruso plitimą, reikia priimti barjerus, todėl verslo aviacija įrodė savo veiksmingumą. Tiesą sakant, remiantis naujausiais tyrimais, pasirinkus verslo aviaciją, galima pasinaudoti 30 kartų mažesniu sąlyčio taškų skaičiumi nei komercinėje aviacijoje. Tai užtikrina jūsų sveikatą ir gerokai sumažina viruso perdavimo riziką.
Privačių lėktuvų naudojimas atostogoms
Žiemą ar vasarą ši transporto priemonė taip pat naudojama laisvalaikiui – tuo įsitikinome pateikdami skrydžių užklausas. Ypač daug skrydžių į slidinėjimo kurortus atlikome metų pradžioje. Gštadą Saaneną, Kurševelį, Šamberi ir Sankt Moricą-Samedaną. O pavasarį atėjo eilė šiltųjų vasaros krypčių kryptims. Iš tiesų privačių lėktuvų privalumas yra tas, kad jie pasiekia 10 kartų daugiau oro uostų nei komercinės oro linijos. Be to, 75 % privačių lėktuvų skrydžių nesinaudoja komercinių skrydžių maršrutais. Trumpai tariant, jums lengviau ir prieinamesnė kryptis, nesvarbu, ar tai turistinė, ar ne. Nes naudodamiesi verslo aviacija galite kuo greičiau nuskristi tiesiai į norimą vietą. Kai kurie klientai suprato, kad privačios aviacijos sutaupytas laikas naudingas ir keliaujant atostogauti. 2022 m. šie klientai ir toliau galės naudotis šiais privalumais.

Vis ekologiškesnės ir tvaresnės verslo aviacijos link
Įgyvendindama savo ĮSA politiką, bet visų pirma atsižvelgdama į savo veiklą, AEROAFFAIRES jau yra įsipareigojusi laikytis tvaraus požiūrio. Iki šiol šioje srityje jau aktyviai veikėme vykdydami programą ” SkyCO2″, pagal kurią kompensuojamas visų mūsų skrydžių metu išmetamo anglies dioksido kiekis. Tačiau šiais metais ketiname plėtoti šį tvarumo ir ekologiškumo aspektą bendradarbiaudami su naujais partneriais.
Nes mums svarbu paisyti aviacijos daromo poveikio aplinkai. Tai neatsiejama nuo to, kad orlaivių gamintojai kuria vis daugiau orlaivių, kurie vis mažiau teršia aplinką. Planuojama, kad iki 2050 m. Europoje aviacijos išmetamas CO2 kiekis bus lygus nuliui. 2022 m., bet ir ateinančiais metais ši tema išliks aktuali. Šiuo metu oro transporto bendrovės tampa vis ekologiškesnės, palaipsniui savo orlaivius pildydamos biodegalais (SAF). Ateityje šie biodegalai gali visiškai pakeisti aviacijoje naudojamą parafiną… Laikas parodys, bet tai žingsnis teisinga linkme aplinkosaugos atžvilgiu!
Bet kuriuo atveju, be ekologiškesnių orlaivių gamybos ar biodegalų naudojimo, kai kurie orlaivių gamintojai kuria dronus kaip oro taksi, skraidančius automobilius, elektrinius orlaivius ar net elektrinius sraigtasparnius. Šių projektų tikslas – iš esmės pakeisti ateities oro transportą ir apriboti aviacijos sektoriaus poveikį aplinkai.
Tinklalapyje AEROAFFAIRES, pasitelkdami savo patirtį, siūlome jums privačių lėktuvų skrydžius, kurie tinka būtent jums. Dėl visų užsakomųjų skrydžių užklausų susisiekite su mumis telefonu +33 (0)1 44 09 91 82 / US +1845-373-3456 arba užpildykite mūsų pasiūlymą internetu. Mes su jumis susisieksime kaip įmanoma greičiau.