NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Kuriuose oro uostuose galima skristi privačiais lėktuvais?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Paprastai verslo reaktyvinis lėktuvas gali leistis plačiuose kilimo ir tūpimo takuose ir judriuose oro uostuose.

Tačiau retai kada galima pamatyti ” Phenom 300″ ar „Falcon 7X” privatų lėktuvą, besileidžiantį dideliame tarptautiniame oro uoste, pavyzdžiui, Londono Hitrou ar Paryžiaus Šarlio de Golio oro uoste. Ir ne veltui: dauguma verslo reaktyvinių lėktuvų naudojasi verslo aviacijai skirtais oro uostais. Pavyzdžiui, Paryžiaus Le Buržė yra vienas didžiausių Europoje. Prancūzija yra viena iš šalių, turinčių daugiausiai mažų oro uostų, todėl privačiais lėktuvais keliaujantys keleiviai gali nuskristi kuo arčiau galutinio kelionės tikslo. Prancūzijoje yra daugiau kaip 400 oro uostų ir aerodromų, 80 iš jų turi muitinės infrastruktūrą. Tačiau ne visi privatūs orlaiviai gali skristi į visas paskirties vietas. Ypač tokiuose oro uostuose kaip Kurševelis. Arba tuose, kuriuose yra sudėtingi privažiavimai, pavyzdžiui, Sen Tropeze, net jei tai yra to paties tipo orlaiviai.

Pagal kokius parametrus galima patekti į oro uostą arba ne? Kodėl vienas privatus lėktuvas gali leistis Kurševelyje, o kitas – ne, ypač jei tai to paties tipo orlaivis? Kokių pranašumų turi mažesni arba verslo aviacijai skirti oro uostai ir pagal kokius kriterijus jie atrenkami? Ir kokie yra tarptautinių oro uostų, skirtų verslo aviacijai, trūkumai?

Sąrašas ilgas, o štai keletas dalykų, kuriuos reikėtų turėti omenyje:

  • kilimo ir tūpimo tako ilgį ir jo dangą (betonas, žolė ar kt.)
  • kilimo ir tūpimo tako tvirtumą
  • orlaivių gelbėjimo ir priešgaisrinių tarnybų (ARFF) lygį
  • darbo laiką ir galimą jo pratęsimą
  • muitinės (PAF pasienio policijos) buvimas
  • Parafino stoties buvimas
  • Ar yra ledo šalinimo įranga arba sunkvežimiai

Taip pat reikia atskirti viešojo keleivinio transporto skrydžius (komercinius skrydžius) ir privataus transporto skrydžius su privačių savininkų reaktyviniais lėktuvais, kuriems nekeliami tokie patys tūpimo ir kilimo reikalavimai. Pavyzdžiui, savininko lėktuvas „Falcon 7X” galės leistis ant La Mole St Tropez kilimo ir tūpimo tako, o vykdant viešojo keleivinio transporto skrydžius leidžiama leistis tik turbosraigtiniam lėktuvui PC12.

Galiausiai, pavyzdžiui, Londono Sityje, Bolzane ar Gštade, privačių orlaivių kvalifikaciją ir eksploatacines savybes turi patvirtinti gamintojas, ir, žinoma, pilotai turi turėti naujausią kvalifikaciją, reikalingą šiems specifiniams priartėjimams.

Šiame straipsnyje mūsų aviacijos ekspertai paaiškina, kaip pasirinkti tinkamą oro uostą savo verslo lėktuvo kelionei.

Kokie yra verslo aviacijai skirto oro uosto privalumai?

Privatiems lėktuvams skirtų oro uostų privalumai

Verslo oro uostai yra sukurti taip, kad atitiktų verslo lėktuvų naudotojų poreikius. Į juos vykstama visų pirma dėl lankstumo, ramybės ir komforto. Tokie oro uostai kaip Paryžiaus Le Buržė, Londono Lutono, Vienos-Švechato, Romos Čampino ar Milano Linatės suteikia išskirtinę prieigą privatiems skrydžiams:

aéroport du Bourget
Nuotrauka: Aeroaffaires
  • Lengvas susisiekimas, dažnai netoli miesto centro

Prancūzijoje yra daugiau kaip 400 oro uostų, todėl juos lengva pasiekti iš bet kurio Prancūzijos miesto. Be to, šie oro uostai yra daug mažesni, todėl jie yra daug arčiau miestų ir miestelių nei didieji oro uostai. Iš privataus oro uosto galite pakilti per 15 minučių nuo atvykimo.

Palyginimui: Roissy Charles de Gaulle oro uosto plotas yra 33 km2. Paryžiaus verslo oro uostas Le Buržė užima tik 5,5 km2.

Daug mažesnis jų plotas taip pat reiškia, kad atvykus į oro uostą įlaipinimas į lėktuvą vyksta daug greičiau.

  • Privatūs terminalai laukiantiems keleiviams su FBO (Fiksuotos bazės operatoriais)

FBO yra privatūs terminalai, skirti verslo aviacijai. Šie terminalai dažniausiai būna specialiuose oro uostuose. Atvykę į oro uostą, kuriame reguliariai aptarnaujami privatūs lėktuvai, keliaujate tiesiai į FBO. Kai tik atvyksite, jumis ir jūsų bagažu pasirūpins aptarnaujantis personalas.

Būtent šiuose terminaluose prieš skrydį atliekami muitinės patikrinimai. Šiuose terminaluose keleiviai priimami diskretiškai ir išskirtinai. Tai leidžia greitai atlikti patikrinimus, kurių metu nepraleidžiama nė minutės.

Jei atvykstate anksčiau, privačiuose terminaluose yra VIP salės, kuriose teikiamos įvairios paslaugos. Taip pat galima naudotis posėdžių salėmis.

Norite sužinoti daugiau? Rekomenduojame šį straipsnį apie oro uostus.

Salon privé du terminal FBO Dassault Falcon Service
Nuotrauka: Dassault Aviation
  • Kilimas ir tūpimas su laiko tarpais, skirtais tik verslo lėktuvams

Kalbant apie kilimą ir tūpimą, aerodromai yra puikiai pritaikyti privatiems lėktuvams aptarnauti. Tai reiškia, kad šiuos skrydžio etapus galima atlikti geriausiomis sąlygomis ir kuo greičiau.

Mažų aerodromų ir oro uostų apribojimai

Kita vertus, taip pat svarbu žinoti, kad ne visuose mažuose aerodromuose gali tilpti visi privatūs lėktuvai. Yra daug atrankos kriterijų, pagal kuriuos galima pasirinkti tinkamą oro uostą savo kelionei.

  • Techninės charakteristikos ir viešojo keleivinio transporto apribojimai

Kai kuriems aerodromams taikomi specialūs techniniai reikalavimai, pagal kuriuos nustatoma, kokie pilotai ir orlaiviai gali jais naudotis.

Tai, pavyzdžiui, kilimo ir tūpimo tako ilgis ir oro sąlygos. Iš tikrųjų į juos gali patekti tik tam tikri orlaiviai, pavyzdžiui, turbosraigtiniai. Sen Tropezooro uosto kilimo ir tūpimo takas yra trumpas – 1 100 metrų. Tai reiškia, kad tik tokie orlaiviai, kaip „Pilatus PC12”, gali jame leistis naudodamiesi viešuoju transportu. Norėdami sužinoti daugiau, žr. viešojo keleivinio transporto ir nuosavybės teise priklausančio skrydžio transportoskirtumus.

Problemų gali kelti ir kilimo ir tūpimo tako danga. Kai kurie kilimo ir tūpimo takai yra tik su žole. Nesijaudinkite, yra orlaivių, kurie gali prisitaikyti prie tokių kilimo ir tūpimo takų. Tokiais kilimo ir tūpimo takais gali leistis ” Pilatus PC24″ arba P68 iš Vulcanair.

Galiausiai yra keletas altiportų (aukštuminių aerodromų), pavyzdžiui, Kurševelio, į kuriuos, kaip žinia, sunku patekti. Nedaug orlaivių gali ten nusileisti, nes kilimo ir tūpimo takas yra status ir trumpas (500 m). Šiuose oro uostuose gali leistis labai nedaug orlaivių. Pavyzdžiui, AVIATOR TP 600 gali nusileisti Kurševelio oro uoste.

Be to, dėl oro sąlygų gali reikėti, kad pilotas turėtų vizualinių skrydžių taisyklių (VFR) kvalifikaciją. Iš tiesų, kai orai kaprizingi, skristi ir ypač leistis pagal prietaisus (IFR) neįmanoma. Kai naudojatės draudimo brokerio paslaugomis, jis patikrins šiuos pilotams ir orlaiviams taikomus kriterijus.

Aviation TP 600 jet privé sur la neige à courchevel
Nuotrauka: Alpine Airlines
  • Administraciniai ir muitinės apribojimai

Prancūzijoje ne visi aerodromai turi reikiamus leidimus išvykti iš Šengeno erdvės. Tik aerodromuose, kuriuose yra sienos kirtimo punktai (PPF), leidžiama vykdyti skrydžius, skirtus išvykti iš Šengeno erdvės. Iš viso Prancūzijoje yra 72 aerodromai su PPF. Kai užsisakysite skrydį ir nurodysite mums savo kelionės tikslą, nuspręsime, ar leisti jums pakilti iš oro uosto, turinčio sienos kirtimo punktą, ar ne. Skrydžiams 26 Šengeno erdvės šalyse keleivius gali priimti visi Prancūzijos oro uostai.

Tuomet, kaip sertifikuotam viešojo transporto skrydžiui, priklausomai nuo keleivių skaičiaus ir orlaivio, keliami tam tikri saugumo reikalavimai. Visų pirma oro uoste turi būti tam tikras žmonių skaičius. Šis fizinis ir žmonių buvimas priklauso nuo orlaivio klasifikacijos lygio. Orlaivio lygis priklauso nuo jo dydžio ir fiuzeliažo. Jei leidžiasi 5 lygio orlaivis, vietoje turi būti 5 lygio apsaugos sistema. Jei numatomo lygio apsaugos sistemos nėra, privatus orlaivis tame oro uoste negali leistis.

Galiausiai, kai kurie oro uostai veikia tik dieną ir juose neleidžiama priimti keleivių naktį. Mūsų aviacijos ekspertai ir vėl pasiūlys tik tuos oro uostus, kurie jums tinka.

Ar privatus lėktuvas gali skristi į tarptautinį oro uostą?

Atsakymas – taip, privatus lėktuvas turi teisę leistis tarptautiniame oro uoste. Tačiau retai kada pamatysite, kad „Citation Mustang” nusileistų Londono Hitrou oro uoste. Taigi štai kaip vyksta privataus lėktuvo skrydžio iš komercinio oro uosto procesas. Pamatysite skirtumus tarp tarptautinio oro uosto ir oro uosto, skirto privačiai aviacijai. Taip pat suprasite, kodėl privačiu lėktuvu geriau kilti iš aerodromo.

Citation mustang jets privés posés à l'aéroport
Nuotrauka: Cessna Citation

Greitos prieigos trūkumas

Tarptautiniai oro uostai yra labai judrios vietos. Norint ten nuvykti automobiliu, geriausia atvykti anksčiau. Dėl keliautojų skaičiaus keliuose dažnai būna daug žmonių, todėl gali tekti vėluoti. Laiko, kurio privataus lėktuvo keleiviai negali sau leisti prarasti. Be to, dėl oro uosto dydžio laikas gaištamas veltui. Norėdami patekti į reikiamą terminalą, pirmiausia turite rasti kelią per minią žmonių. Galiausiai didelis šiais oro uostais besinaudojančių keleivių skaičius nėra sveikatos saugumo garantija. Kita vertus, mažesniuose oro uostuose sustiprinami rekomenduojami sveikatos protokolai.

Sudėtingos administracinės procedūros

Keliaujant lėktuvu būtina praeiti administracinius patikrinimus, kuriuos atlieka vietos muitinė. Įprastame oro uoste šie patikrinimai gali būti ilgi ir net varginantys. Prieš patenkant į terminalus, tarp jūsų ir kontrolės punktų gali susidaryti ilgos eilės. Tačiau jei keliaujate per mažą oro uostą, šie patikrinimai atliekami greičiau, todėl galite būti tikri, kad į lėktuvą pateksite kuo greičiau. Atvykus, verslo skrydžiams skirtame oro uoste pasienio kontrolė taip pat yra greitesnė ir ne tokia griežta.

Pirmenybė kilti teikiama komercinių oro linijų skrydžiams

Jei kada nors skridote komercinių oro linijų lėktuvu, žinote, kad nuo įlaipinimo iki pakilimo gali tekti ilgai laukti. Privačiam lėktuvui niekada nebus teikiama pirmenybė prieš komercinį orlaivį. Tokiame oro uoste kaip Roissy Charles de Gaulle Paryžiuje, kuriame per dieną aptarnaujama 1 300 orlaivių, neskaitant sveikatos krizių, pakilimo gali tekti laukti ilgai. Atsižvelgiant į tai, kad dauguma privačių lėktuvų skrydžių trunka nuo vienos iki trijų valandų, kiekviena minutė yra brangi. Ypač jei prie to pridėsime kainos veiksnį: privatus lėktuvas nuomojamas už valandą.

Pavyzdžiui, verslo oro uoste, pavyzdžiui, Le Buržė Paryžiuje, per dieną įvyksta 150 skrydžių. Tai dešimt kartų mažiau nei tarptautinis oro uostas. Toks mažesnis skrydžių skaičius reiškia, kad pakilti iš oro uosto galima labai greitai.

Privačiam lėktuvui nusileidimo procesas dideliame tarptautiniame oro uoste nėra palankus

  • Tūpimas

Kai privatus lėktuvas turi leistis ant tarptautinio oro uosto asfalto, jis turi prisitaikyti prie lainerio nusileidimo būdo. Taip daroma tam, kad nebūtų pažeisti atvykimą organizuojančio valdymo bokšto tūpimo planai.

Paprastai, nors abiejų tipų orlaiviai yra vienodai greiti, privatus reaktyvinis lėktuvas leidžiasi lėčiau nei laineris. Taigi, kad prisitaikytų prie tarptautinio oro uosto organizacijos, privatūs reaktyviniai lėktuvai turi leistis greičiau nei jiems skirtame oro uoste.

Toks nedidelio orlaivio greičio padidėjimas reiškia, kad, pirma, pilotas yra labiau patyręs. Antra, didesnis privačių lėktuvų tūpimo greitis sukelia nepatogumų, dėl kurių sumažėja patogumas, kurio reikia tokiems lėktuvams.

  • Atvykimas į kilimo ir tūpimo taką

Užvažiavus ant kilimo ir tūpimo tako, tūpimo procedūra nesibaigia. Ant žemės privatus lėktuvas turi kuo greičiau atlaisvinti kilimo ir tūpimo taką. Rizikuodamas praleisti kito orlaivio tūpimo vietą. Taigi privatus reaktyvinis lėktuvas ant žemės turi vėl pagreitėti, kad patektų į savo vietą. Dar kartą padidėjus antžeminiam greičiui, nepageidaujamai sumažėja komfortas. Be to, tarptautiniai oro uostai yra didžiuliai, todėl norint patekti į savo vietą, tenka surasti kelią. Yra žinoma, kad privačių lėktuvų pilotai, kurie nėra pripratę prie šių oro uostų, pasiklysta tarp visų lėktuvų.

Dėl šio kilimo ir tūpimo takų labirinte praleisto laiko verslo lėktuvų keleiviai gali vėluoti.

Galiausiai privatiems lėktuvams skirtame oro uoste, kurio struktūra yra mažesnė, pagal orlaivių mastą. Verslo reaktyviniai lėktuvai negaišta laiko ant kilimo ir tūpimo takų.

  • Orlaivių stovėjimo ir techninės priežiūros paslaugos

Pasibaigus tūpimo etapui, orlaivis turi būti pastatytas. Daugumoje didžiųjų oro uostų nėra privačių lėktuvų stovėjimui tinkamų vietų. Todėl privatus lėktuvas atsiduria angare toli nuo terminalų, toli nuo tos vietos, kur bus kiti keleiviai.

Be to, norint užtikrinti, kad orlaivis būtų puikiai prižiūrimas, reikia atvežti tam tikras priemones. Šis papildomai sugaištas laikas – tai galbūt vienu skrydžiu mažiau, kurį galėjo užtikrinti verslo lėktuvas.

Galiausiai, tarptautiniame oro uoste privačių lėktuvų stovėjimo išlaidos yra didesnės nei lainerių. Šias papildomas išlaidas padengia orlaivio nuomininkas. Todėl AEROAFFAIRES visada rekomenduojame skristi iš mažesnio oro uosto. Sutaupysite laiko, bus patogiau ir galėsite pasinaudoti konkurencingesne bilieto kaina.

Verslo ar tarptautinis oro uostas privačiam lėktuvui, ką pasirinkti?

Jei turite specialių reikalavimų arba norite keliauti privačiu lėktuvu iš tarptautinio oro uosto, akivaizdu, kad tai įmanoma. Tačiau mažame oro uoste sąlygos nėra tokios pačios.

Kita vertus, net ir tarptautiniame oro uoste galima pasitelkti operacijų agentą. Jis ar ji pasirūpins viskuo už jus, kol įlipsite į savo privatų lėktuvą.

Ar norėtumėte sužinoti daugiau?

Nedvejodami apsilankykite mūsų internetiniame pasiūlyme, kad gautumėte privataus skrydžio per 2 valandas kainos sąmatą, arba susisiekite su mumis telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82.