Bombardier Aéronautique yra Kanados aviacijos gamintojas, įsteigtas Bombardier grupės.
Bombardier kompanija šiandien yra žinoma kaip aviacinis gamintojas specializuojantis privačių lėktuvų gamyboje ir avionių gamyboje.MBet taip nebuvo visada.
Ši įmonė yra viena iš lyderių lėktuvų gamybos rinkoje kartu su Airbus, Boeing, arba dar Embraer.
Pasakysime daugiau apie šios aviacijos gamintojos istoriją, kuri gerai vystėsi bėgant istorijai skirtingose pramonės šakose, taip pat apie užduotis, kurias įmonė vykdo šiandien.
Bombardier šiandien:
Keletas skaičių:
Bombardier yra vienas iš pasaulinės aviacijos pramonės lyderių. Šis gamintojas turi 4 900 lėktuvų savo pasaulinėje flotilėje ir 1 200 technikų, kurie dirba visame pasaulyje, gamindami ir tinkamai prižiūrėdami Bombardier lėktuvus.
Šis amerikietiškas milžinas turi daugiau nei 12 šalių, su ne mažiau kaip 13 810 darbuotojų, dirbančių 2021 metais, kurie kasdien dirba, kad gamintų veiksmingus privačius lėktuvus.
Privatūs lėktuvų gamintojas, įsipareigojęs stiprioms vertybėms:
Aviacininkas Bombardier įgyvendino 5 stiprias vertybes, nuo tada, kai 2020 m. atėjo dabartinis generalinis direktorius, Eric Martel. Tai iš esmės yra įmonės kultūra, kuri formuojasi aplink:
darbuotojus ir klientus
veiklos rezultatus
puikų
komandinį darbą
autentiškumą
Bombardier rūpinasi aplinkosauginiais veiksmais
Kelyje į dekarbonizaciją!
Bombardier yra dalis GAMA (General Aviation Manufacturers Association) didelių aviacijos gamintojų komiteto, skirto aplinkai.
Jos tikslas yra aiškus: būti veikėju kovoje su klimato kaita ir sumažinti išmetimus, kuriuos sukelia aviacija apskritai.
Be to, per 5 metus ji perpus sumažino savo naftos produktų suvartojimą. Bombardier kompanija pereina prie vis didesnio tvaraus kuro vartojimo.
Bombardier skiria ypatingą dėmesį inovacijoms, kurdama vis mažiau energijos suvartojančius lėktuvus. Įmonė pergalvoja daugelį elementų, tokių kaip aerodinamika, taip pat naujų variklių kūrimą.
Be to, norėdama eiti iki galo su Bombardier inicijuotais projektais, ji remia daugelį iniciatyvų, tokių kaip miškų apsauga (pavyzdžiui, Meksikoje). Tikslas yra kovoti maksimaliai prieš šiltnamio efektą sukeliančių dujų taršą.
Bombardier istorija: nuo žemės transporto pradžių iki skrydžio
Bombardier kilmė
XX amžiaus pradžioje, 1907 m., tiksliai, gimė Valcourte (Kvebece) Joseph-Armand Bombardier. Šis genialus išradėjas ir verslininkas 15 metų amžiaus pastatė savo pirmąją sniego mašiną. Jo siekis yra aiškus: palengvinti žmonių mobilumą nesvarbu, kokios oro sąlygos (čia, snieguoti Kanados peizažai). Ir jo noras išsipildė.
1937 m. jo septynvietė sniego mašina (B7) pasirodo ir pasiekia didelių komercinių sėkmių.
1959 m.: pasiekęs sėkmę sniego mašinoje, jis šiais metais pristato žinomą sniego motociklą Ski-Doo.
Direkcijos pasikeitimas
1966 m.: Laurent Beaudoin tampa generaliniu direktoriumi įmonėje. Ši įmonė pradeda naują erą. Įmonė siekia diversifikuoti ir plėstis.
1969 m.: Bombardier įsijungia į akcijų biržą (akcijos kotiruojamos Monrealyje ir Toronte).
1970-aisiais: Bombardier (Transport) pradeda vystyti geležinkelių transportą ir važiavimo priemones, tiek privatizuotoms automobiliams, tiek viešojo transporto mašinoms, tokioms kaip metro traukiniai.
Bombardier iškilimas
Pradedant 1986 m., su Kanadai įsigydami Canadair, gamintojas Bombardier galiausiai atveria savo šaką aviacijos pramonėje ir verslo aviacijoje.
Jis tada užgrobia oro erdvę ir sukuria aviacinius programus oro transportui. Jis taip pat perka mažus aviacijos gamintojus, kurie turi sunkumų, siekdami juos atgaivinti ir padidinti pelną. Pirmiausia buvo bendrovė Short Brothers, vėliau Learjet, ir dar Havilland Canada.
Bombardier tęsia naujų įmonių darbų tęstinumą su verslo lėktuvais. Jis tada pradeda dirbti su plačių lėktuvų (Challenger) verslo lėktuvais ir kitais lėktuvų programomis, taip pat su Bombardier 415 amfibiniais lėktuvais (kovai su miško gaisrais) 1994 m.
Pagaliau, Bombardier grupė imasi Learjet (to paties pavadinimo, kaip ir senoji kompanija) ir verslo lėktuvų, vadinamų Global, nuo 1993 m.
Bombardier aviacijos: jos užduotys aviacijoje nuo 1989 iki dabar
Senųjų įmonių atlyginimo atgavimo programa
Pradedant 1989 m., CJR (Canadair Regional Jet) serija pradedama. Tai yra dviaukščiai lėktuvai, turintys nuo 50 iki 100 vietų, priklausomai nuo modelių. Šie aparatai specializuojasi regioniniuose skrydžiuose. Šiandien jie yra pirmosios paklausos lėktuvai šiam skrydžių tipui.
Be to, kai kurie iš šių CJR vėliau yra modifikuojami į krovinius lėktuvus, kad būtų užtikrintas prekių transportavimas.
Vėliau, dar viena žydinti Bombardier serija pasirodo: lėktuvų gama Learjet. Nuo 90-ųjų metų jie perkuria ir patobulina šiuos garsiuosius privačius lėktuvus, kad jie taptų nuostabiais dizaino kūriniais. Turint mažas veiklos išlaidas, šie verslo lėktuvai siūlo dar didesnius patobulinimus, tokius kaip:
kabinos modernizavimas
padidinti įrenginio našumą.
Įveikiami iššūkiai
Kanadiečių gamintojo komandoms laukia keletas iššūkių.
1992 m., po britų gamintojo Havilland (kuri priklauso Boeing grupei) įsigijimo, Bombardier pradeda dirbti su 50 vietų dviaukščiais turbo propelleriniais lėktuvais. Jis yra vienintelis, kuris dirba su šio tipo regioniniais lėktuvais.
Po kurio laiko, puikiai pasiekia naują pasiekimą: Bombardier sugeba smarkiai sumažinti triukšmo taršą dviaukščiui turbo propelleriniam lėktuvui.
Tai jam pelnys “Q Series” pavadinimą; Q reiškia “quiet” (tylus).
C-serijos istorija
C-serija yra komerciniai lėktuvai, kurių kūrimą pranešė 2008 metais. Šie lėktuvai vos per trumpą laiką tapo labiausiai pažangiais komercinėje aviacijoje.
Po kelerių metų tyrimų ir kūrybos pirmasis C-series įvykdė savo pirmąjį skrydį 2013 metais. Daugelis lėktuvų užsakymų laukiama iš aviakompanijų. Taip pat yra Vokietijos aviakompanija Lufthansa, kuri užsakys apie šešiasdešimt lėktuvų (su maždaug 2 milijardų dolerių vertinimu).
Bombardier, šiek tiek vėliau, 2017 m., įsijungia su Airbus, kad pagerintų C-Series pasiūlymą. Deja, Bombardier turės pasitraukti iš šio projekto dėl finansinių sunkumų.
Bombardier atsigavimas: skausminga istorija
Nors galėjote matyti Bombardier aviacinėje parodoje, įmonė taps mažiau matoma danguje.
Iki 2020 m. ir penkerius metus, kanadiečių įmonė pradėjo restruktūrizacijos planą. Tikrai, aviacijos gamintojo skolos kaupėsi, ir norint išlaikyti įmonę ir užtikrinti jos ateitį, reikia pasitraukti iš kai kurių projektų ir pamiršti didelių užsakymų vykdymą. Todėl, net ir sėkmingai pardavus C-Series modelius, Bombardier turėjo atsisakyti projekto tęstinumo.
Taip pat, Bombardier Transport padalijimas buvo parduotas Alstom 2020 metų vasarį. Tai leidžia įmonei smarkiai sumažinti savo skolą.
2020 m. įmonės generalinis direktorius pasikeičia ir Éric Martel tampa įmonės vadovu. Bombardier orientuojasi į veiklą, kaip ir kiti aviacijos gamintojai, tik į verslo lėktuvus.
Vienas lapas užverstas, kitas atverstas, ir jis jau parodė nuostabią inovacijų liniją kosmoso pasaulyje.
Bombardier strategijos ir veiklos šiandien
Bombardier siekia būti pasauliniu aviacijos pramonės lyderiu: pagal savo rezultatus, vertę, kurią ji teikia savo klientams ir akcininkams, ir savo operatyvinį meistriškumą. Trumpai tariant, mūsų tikslas yra išplėsti mūsų produktų ir talentingų darbuotojų išskirtinę veiklą visoje mūsų įmonėje.Éric Martel, generalinis direktorius ir Bombardier pirmininkas.
Keletas skaičių apie Bombardier privačius lėktuvus
Per mažiau nei dvejus metus Bombardier nusprendė skirti savo veiklą tik verslo aviacijai.
Jūs tikrai turėsite galimybę pamatyti savo lėktuvus virš Paryžiaus takų per Bourget parodą.
Iššūkis buvo sėkmingas, kaip galima matyti iš šių keletos skaičių.
142, tai yra lėktuvų skaičius, kurį Bombardier pateikė 2020 m.
452 milijonai dolerių, tai didžiausias lėktuvų užsakymas 2021 m., su dešimtimi lėktuvų, kuriuos reikia pristatyti.
3 verslo lėktuvų šeimos
Koncentruotis į esminius dalykus, tai yra tai, ko Bombardier siekia su savo aviacijos įranga. Ir tam yra priežastis – turint beveik 4 900 įrenginių, šis gamintojas yra neabejotinas privačių lėktuvų projektavimo lyderis, kurio reputacija yra nenuginčijama.
Jie veikia keliuose privačių lėktuvų kategorijose: Learjet, Challenger ir Global.
Global serija siūlo didžiausius verslo lėktuvus, kuriuos turi aviacijos grupė.
Global 7500 yra didžiausias šiuo metu, turintis vieną didžiausių skrydžių nuotolių. Su keliais skirtingais erdvės patalpų, jūs jausitės patogiai net ir ilguose skrydžiuose.
Challenger lėktuvų flotilė yra labiausiai parduodama Bombardier lėktuvų serija.
Tai inovacijų ir technologijų derinys, kuris yra naujausias modelis, Challenger 3500. Šis lėktuvas turėtų pakilti 2022 m., ir demonstruoja neįtikėtinas savybes.
Galiausiai, Learjet 75 Liberty pasiekia kelionių komfortą, atitinkantį griežčiausius sektoriaus saugos standartus aviacinėje. Tai daro jį nepakeičiamu rinkoje.
Skirtingi Bombardier interneto svetainės
Teikiant lėktuvus, reikia ir gamyklų, kurios pagamina juos greituose ritmuose.
Kanados įmonės būstinė yra Monrealyje. Didžiosios Bombardier lėktuvų gamyklos yra Kvebeke. Jų yra keturios, iš kurių pagrindinės yra:
Pavyzdžiui, gamykla, kuri vykdo galutinį surinkimą C-Series Mirabelle, Kvebeke.
Gamyklos Saint-Laurent (Kvebekas) gamina kai kuriuos komponentus verslo lėktuvams.
Kitos gamyklos papildo šeimą ir dirba su specifinėmis lėktuvo dalimis, pavyzdžiui, sparnais ar korpusu. Bet taip pat vykdo aviacinę priežiūrą arba klientų aptarnavimą. Šie svetainės plinta tarptautiniu mastu, per daugiau nei dešimt šalių.
Įmonėje AEROAFFAIRES mes džiaugiamės galėdami bendradarbiauti ir pasiūlyti jums Bombardier privačius lėktuvus. Norėdami sužinoti daugiau ir rezervuoti skrydį, užpildykite mūsų interneto užklausą arba susisiekite su mumis telefonu +33(0)1 44 09 91 82.