NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

30 didžiausių Europos oro uostų

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Europoje yra vieni dinamiškiausių pasaulyje oro transporto centrų, tikri tarptautinės ir regioninės prekybos mazgai. Šie oro uostai išsiskiria ne tik keleivių srautais, bet ir strateginiu vaidmeniu pasaulinio susisiekimo srityje.

Šiame vadove AEROAFFAIRES pateikiamas atnaujintas 30 didžiausių Europos oro uostų 2025 m. reitingas. Jame rasite :

  • Jų plotą ir veiklos pajėgumus
  • 2024-2025 m. aptarnautų keleivių skaičių
  • Jų susisiekimo ir infrastruktūros ypatumus
  • Verslo aviacijai skirtas alternatyvas, sklandesnius ir privačių lėktuvų keliautojų poreikiams pritaikytus oro uostus

Verta pažymėti, kad didžiausi oro uostai ne visada yra tie, kuriuose keleivių skaičius yra didžiausias. Šioje apžvalgoje taip pat išskiriame 10 didžiausių Prancūzijos oro uostų ir didžiausią pasaulyje oro uostą pagal plotą, kad galėtumėte išsamiai susipažinti su pagrindiniais oro transporto centrais.

Su „AEROAFFAIRES” šiuos dažnai perpildytus oro uostus galite paversti specialiai jums pritaikytais vartais, nes turime privilegijuotą prieigą prie privačiai aviacijai skirtų oro uostų.

1 – Londono Hitrou oro uostas (EGLL) – Jungtinė Karalystė (didžiausias Europoje)

  • Plotas: maždaug 12,3 km² (1230 ha).
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 83,9 mln. keleivių – visų laikų oro uosto rekordas ir didžiausias Europoje.

2024 m. Londono Hitrou oro uostas su 83,8 mln. keleivių išliks pirmaujančiu oro uostu Europoje pagal tarptautinį eismą ir vienu judriausių oro uostų pasaulyje. Pirmąjį 2025 m. pusmetį jis jau aptarnavo 39,9 mln. keleivių, t. y. 0,2 proc. daugiau nei 2024 m., ir tai patvirtina jo, kaip pagrindinių vartų į Europą, pozicijas.

Hitrou oro uoste sutelkta dauguma tolimojo susisiekimo maršrutų į žemyną ir iš jo, ypač į Šiaurės Ameriką, Aziją ir Artimuosius Rytus. Tačiau dėl jo dydžio ir rekordinio eismo srauto reguliariai susidaro terminalo perpildymas, vėluojama dėl saugumo ir ilgėja riedėjimo laikas.

Verslo aviacijos alternatyva:

AEROAFFAIRES rekomenduoja privačiai aviacijai skirtus oro uostus, kurie yra sklandesni ir tinkamesni:

Užsisakykite privatų skrydį į Londoną su AEROAFFAIRES ir mėgaukitės greitu, diskrečiu ir nevaržomu patekimu, pasirinkdami geriausiai jūsų poreikius atitinkantį oro uostą.

2.Stambulooro uostas (LTFM) – Turkija

  • Plotas: maždaug 76,5 kvadratinio kilometro (7650 hektarų), todėl tai vienas didžiausių oro uostų pasaulyje ir didžiausias oro uostas Europoje pagal plotą.
  • Keleivių skaičius 2024 m.: beveik 90 mln. keleivių, sparčiai augantis ir ilgainiui numatomas pajėgumas iki 200 mln. keleivių per metus.

2018 m. atidarytas Stambulo oro uostas greitai tapo vienu didžiausių ir judriausių pasaulyje. Iki 2024 m. jame bus aptarnauta daugiau kaip 80 mln. keleivių, todėl jis yra susisiekimo tarp Europos, Azijos ir Artimųjų Rytų centras.

Nors milžiniškas dydis užtikrina susisiekimą visame pasaulyje, tai taip pat reiškia didelius atstumus, kuriuos reikia įveikti terminaluose, ir reguliarų prisotinimą.

Alternatyvi verslo aviacija :

Su AEROAFFAIRES galite sklandžiai ir konfidencialiai pasiekti Stambulą.

3- Roissy-Charles-de-Gaulle oro uostas (LFPG) – Paryžius – Prancūzija

  • Plotas: maždaug 3257 ha (32,57 km²), todėl tai didžiausias oro uostas Prancūzijoje ir antras pagal dydį Europoje po Londono Hitrou.
  • Keleivių skaičius 2024 m.: apie 70,3 mln. keleivių, t. y. gerokai daugiau (+4,3 %, palyginti su 2023 m.), todėl pagal keleivių srautą šis oro uostas bus trečias pagal dydį Europoje po Londono ir Stambulo oro uostų.

Paryžiaus Šarlio de Golio oro uostas, kurio plotas – 32,38 km², išlieka didžiausiu Europos oro uostu pagal plotą ir pagrindiniu Prancūzijos tarptautiniu oro uostu. 2024 m. jis aptarnavo 67,4 mln. keleivių, todėl yra 2ᵉ judriausias oro uostas Europoje po Londono Hitrou. Pirmąjį 2025 m. pusmetį keleivių srautas jau pasiekė 33,2 mln. keleivių, t. y. +3,1 % daugiau nei 2024 m. I pusmetį.

CDG oro uostas garsėja išskirtiniu susisiekimu: juo pasiekiamos beveik visos didžiausios pasaulio sostinės, ypač Azijos ir Šiaurės Amerikos. Dėl daugybės terminalų ir modernios infrastruktūros jis yra svarbus transporto mazgas, tačiau tai taip pat dažnai perpildytas oro uostas, kuriame patikros ir persėdimai gali gerokai pailginti kelionės laiką.

Verslo aviacijos alternatyva:

  • Verslo aviacijai AEROAFFAIRES rekomenduoja šį oro uostą, esantį netoli sostinės.
  • Europoje pirmaujantis oro uostas privatiems skrydžiams siūlo :
    • Greitas ir diskretiškas patekimas į verslo terminalus
    • pagreitintus muitinės formalumus,
    • Visišką laiko intervalų lankstumą.

Užsisakykite privatų skrydį su AEROAFFAIRES per Le Buržė ir mėgaukitės sklandžiu išskridimu į visas tarptautines paskirties vietas be didelio komercinio centro suvaržymų.

4 –Amsterdamo-Schipholo oro uostas(EHAM) – Nyderlandai

  • Plotas: maždaug 2787 ha (27,87 km²).
  • Keleivių skaičius 2024 m.: apie 72 mln. keleivių, todėl šis oro uostas yra trečias pagal užimtumą Europoje po Londono Hitrou ir Paryžiaus Šarlio de Golio oro uostų.

Amsterdamo Šipholo oro uostas išlieka vienu iš pirmaujančių Europos oro uostų – 2024 m. jame bus aptarnauta beveik 67 mln. keleivių. Dėl 27,87 km² ploto ir modernios infrastruktūros jis yra pagrindinis susisiekimo tarp Europos, Amerikos ir Azijos mazgas. Šipholas garsėja veiklos efektyvumu, pavyzdine organizacija ir pažangiausiomis technologijomis, leidžiančiomis aptarnauti didelį srautą.

Tačiau dėl tokio eismo intensyvumo nuolat susidaro spūsčių ir vėlavimų, ypač piko metu. Reikliems verslo keliautojams tai gali būti didelis suvaržymas.

Alternatyva verslo aviacijai :

Su AEROAFFAIRES galite išvengti šių nepatogumų pasirinkdami oro uostus, labiau pritaikytus privačiai aviacijai, pavyzdžiui, netoliese esantį Amsterdamo Lelistado oro uostą (EHLE) arba Roterdamo Hagos oro uostą (EHRD). Šiose alternatyvose galite būti visiškai diskretiški, įlaipinimo laikas trunka vos kelias minutes, o skrydis į Europos ir tarpžemyninius miestus – tiesioginis.

Užsisakykite privatų skrydį su AEROAFFAIRES jau šiandien ir naudokitės asmenine pagalba keliaudami po Nyderlandus ir už jų ribų.

5. Madrido Barajaso Adolfo Suarezo oro uostas(LEMD)Ispanija

  • Plotas: maždaug 30,5 km² (3 050 hektarų).
  • Keleivių skaičius 2024 m.: apie 61 mln. keleivių, taigi pagal keleivių srautą tai bus penktas judriausias oro uostas Europoje.

Adolfo Suarezo Madrido Barachaso oro uostas yra didžiausias Ispanijoje ir pagrindiniai oro vartai į sostinę. Iki 2024 m. jame bus aptarnauta daugiau kaip 66 mln. keleivių, ir jis yra strateginis centras, jungiantis Europą, Lotynų Ameriką ir Artimuosius Rytus. Dėl savo didžiulio 30,5 km² ploto ir modernios infrastruktūros šis oro uostas yra pavyzdinis tarptautinių ir vietinių skrydžių centras.

Tačiau toks eismo intensyvumas gali lemti dažnus vėlavimus ir riboti verslo keliautojų lankstumą.

Alternatyva verslo aviacijai :

Norint greitai ir konfidencialiai pasiekti Madridą, pageidautina rinktis Madrido-Torrejono oro uostą (LETO). Jis specializuojasi verslo aviacijos srityje ir siūlo supaprastintą įlaipinimą bei visišką diskretiškumą.

6 – Frankfurto prie Maino oro uostas (EDDF) – Vokietija

  • Plotas: maždaug 2160 hektarų (21,6 km²).
  • Keleivių skaičius 2024 m.: apie 61 mln. keleivių, todėl Frankfurtas bus ketvirtas pagal užimtumą oro uostas Europoje po Londono, Paryžiaus ir Amsterdamo.

Frankfurto oro uostas yra pagrindinis Vokietijos oro transporto mazgas ir vienas didžiausių Europoje. Su 61,5 mln. keleivių 2024 m. jis išlieka svarbiausiu oro uostu, jungiančiu Europą su Azija, Afrika ir Amerika. Jo strateginį vaidmenį sustiprina platus Europos vidaus ir tarpžemyninių jungčių tinklas, todėl jis yra labai svarbus tarptautinių oro transporto bendrovių centras.

Moderni infrastruktūra ir didelio našumo logistikos sistema užtikrina veiksmingą keleivių ir krovinių srautų valdymą. Tačiau dėl intensyvaus eismo ir terminalų perpildymo verslo keliautojams, norintiems greičio ir lankstumo, kartais tenka patirti suvaržymų.

Alternatyva verslo aviacijai:

Frankfurto-Egelsbacho oro uostas (QEF), esantis vos už 17 km, yra vienas judriausių privačių lėktuvų skrydžių centrų Europoje. Jame galima diskretiškai įlaipinti keleivius ir tiesiogiai pasiekti Frankfurto regioną.

Užsisakykite privatų skrydį su AEROAFFAIRES ir naudokitės individualiai pritaikyta pagalba kelionėms į Vokietiją.

7- Barselonos-El Prato oro uostas(LEBL) – Ispanija

  • Plotas: maždaug 1 300 hektarų (13 km²).
  • Keleivių skaičius 2024 m.: beveik 55 mln. keleivių, 2025 m. liepos mėn. pasiektas vasaros rekordas – daugiau kaip 5,5 mln. keleivių, o eismo intensyvumas toliau auga.

antras pagal dydį Ispanijos oro uostas po Madrido-Barajaso, Barselonos-El Prato oro uostas 2024 m. sulauks 55 mln. keleivių. Tai pagrindiniai vartai į Kataloniją ir strateginis Viduržemio jūros regiono mazgas, ypač į Europą ir Lotynų Ameriką.

Tačiau dėl sparčiai didėjančio eismo srauto infrastruktūra nuolat prisotinama, o tai nėra pritaikyta verslo keliautojų lankstumo poreikiams.

Alternatyvi verslo aviacija :

Greitiems ir konfidencialiems skrydžiams privačiu lėktuvu pirmenybė teikiama Žironos-Kosta Bravos (GRO) arba Reuso (REU) oro uostams, esantiems mažiau nei už 100 km.

Susisiekite su AEROAFFAIRES ir organizuokite privačias keliones Katalonijoje.

8. Romos Fiumicino Leonardo da Vinci oro uostas(LIRF)Italija

  • Plotas: 14,5 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 49,2 mln

Romos Fiumicino oro uostas, kuriame 2024 m. bus beveik 50 mln. keleivių, yra pagrindinis Italijos oro uostas ir vieni iš pagrindinių vartų į Viduržemio jūrą. Keturi modernūs terminalai jungia Italiją su didžiausiais Europos ir pasaulio miestais.

Tačiau dėl savo dydžio ir eismo intensyvumo jis yra labai judrus oro uostas, kurį gali būti sunku valdyti persėdantiems keleiviams ir verslo keliautojams.

Alternatyva verslo aviacijai :

Už 15 km nuo miesto centro esantisRoma-Čampinas (CIA) yra skirtas privatiems lėktuvams ir užtikrina tiesioginį, diskretišką susisiekimą su Italijos sostine.

Užsisakykite privatų skrydį su AEROAFFAIRES ir pasiekite Romą be jokių apribojimų.

9- Maskvos-Šeremetjevo oro uostas – Rusija

  • Plotas: 13 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 43,7 mln

Šeremetjevo oro uostas yra pirmaujantis Rusijos oro uostas pagal keleivių srautą – 2024 m. jame bus 43,7 mln. keleivių. Į šiaurės vakarus nuo Maskvos esantis oro uostas aptarnauja platų maršrutų į Europą, Aziją ir Ameriką tinklą.

Tačiau dėl dabartinio geopolitinio konteksto skrydžių apribojimai riboja kai kurias tarptautines jungtis ir gali apsunkinti verslo aviacijos veiklą.

Verslo aviacijos alternatyvos:

Maskvos-Vnukovo (VKO) oro uostas, istoriškai naudotas privačiai ir vyriausybinei aviacijai, išlieka pageidaujamu oro uostu verslo skrydžiams.

Su AEROAFFAIRES galite pasinaudoti specialiai jūsų misijoms Rusijoje pritaikyta pagalba.

10- Londono Gatviko oro uostas – Jungtinė Karalystė

  • Plotas: 6,7 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 41,0 mln

Antrasis Londono oro uostas po Hitrou, Gatviko oro uostas tebėra vienas iš pagrindinių Jungtinės Karalystės oro uostų. Daugiau nei 41 mln. keleivių 2024 m. rodo Didžiosios Britanijos sostinės, kaip pasaulinio oro transporto centro, svarbą.

Nors Gatviko oro uostas užima mažesnį plotą nei jo kolegos, jis išsiskiria efektyvia organizacija ir modernia infrastruktūra, galinčia priimti didelį srautą keleivių. Už maždaug keturiasdešimties kilometrų nuo Londono centro esantis Gatvikas yra patogi alternatyva tarptautiniams keliautojams, ypač keliaujantiems transatlantiniais ir Europos maršrutais.

Verslo keliautojams didelis eismo intensyvumas ir vyraujantys komerciniai skrydžiai gali trukdyti patogumo ir greičio požiūriu.

Alternatyva verslo aviacijai :

Londono Biggin Hill (BQH) arba Farnborough (FAB) – du oro uostai, kurie specializuojasi verslo aviacijos srityje, užtikrina sklandžią patirtį, greitą įlaipinimą ir tiesioginį patekimą į privačius terminalus.

Su AEROAFFAIRES pasinaudokite galimybe išskristi iš oro uosto, skirto privatiems lėktuvams, ir optimizuokite savo kelionę į Londoną ir užsienį.

11. Miuncheno Franz-Josef-Strauß oro uostas – Vokietija

  • Plotas: 15,6 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 37,0 mln

Antras pagal dydį po Frankfurto oro uosto Vokietijoje Miuncheno-Franco-Josefo-Strauso oro uostas yra pagrindinis Vidurio Europos centras. Beveik 37 mln. keleivių 2024 m., tai vienas efektyviausių oro uostų žemyne.

Efektyvumu ir modernia įranga garsėjantis Miunchenas, be maršrutų Europos viduje, siūlo puikų susisiekimą su Azija, Šiaurės Amerika ir Artimaisiais Rytais. Dėl sklandaus valdymo ir teikiamų paslaugų kokybės Miunchenas nuolat patenka tarp geriausių Europos oro uostų pagal keleivių pasitenkinimą.

Tačiau dėl didelio keleivių srauto gali pailgėti patikros laikas, o dėl to oro uostas mažiau pritaikytas verslo keliautojų poreikiams.

Alternatyva verslo aviacijai :

Netoli Miuncheno esantys Oberpfaffenhofeno (OBF) ir Augsburgo (AGB) oro uostai yra ypač populiarūs privačių lėktuvų skrydžiams – iš jų galima greitai, diskretiškai ir lanksčiai pasiekti Bavarijos regioną.

Su AEROAFFAIRES galite pasiekti Miuncheną pagal savo pageidavimus, turėdami tiesioginę prieigą prie privačių terminalų ir optimalų kelionės laiką.

12. lisabonos Humberto Delgado oro uostas – Portugalija

  • Plotas: 5 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 35,1 mln

Humberto Delgado oro uostas, geriau žinomas kaip Lisabonos oro uostas (LIS), yra pagrindinis Portugalijos oro uostas ir vienas judriausių Pietų Europoje. 2024 m. jame bus aptarnauta 35,1 mln. keleivių, o tai rodo Portugalijos sostinės turistinį ir ekonominį dinamiškumą.

Vos už 7 km nuo miesto centro esantis oro uostas siūlo platų susisiekimą su Europa, Afrika ir Lotynų Amerika. Tačiau nuolatinis jo prisotinimas ir infrastruktūros trūkumai kartais riboja eismo srautus – šią problemą siekiama išspręsti naujais oro uosto projektais.

Verslo keliautojams šios didelės spūstys gali lemti vėlavimus ir sumažinti jų lūkesčius dėl lankstumo.

Alternatyva verslo aviacijai :

Verslo aviacijos klientai palankiai vertina už 20 km nuo Lisabonos esantįKaskaiso oro uostą (LPCS). Greičiau, konfidencialiau ir su specialiomis paslaugomis, jis siūlo optimalų susisiekimą su sostine.

Su AEROAFFAIRES galite pasiekti Lisaboną pagal savo tvarkaraštį, nes turite tiesioginę prieigą prie privačių terminalų.

13- Dublino tarptautinis oro uostas – Airija

  • Plotas: 11 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 32,6 mln

Dublinas yra pagrindinis Airijos oro transporto mazgas, atliekantis strateginį vaidmenį transatlantinių ryšių tarp Europos ir Šiaurės Amerikos srityje. Su 32,6 mln. keleivių 2024 m. jis yra vienas dinamiškiausių oro uostų Vakarų Europoje.

Dėl to, kad jis yra netoli sostinės (10 km), į jį patogu patekti, tačiau dėl sparčiai augančio eismo gali susidaryti spūstys ir ilgiau vėluoti.

Alternatyva verslo aviacijai :

Vestono oro uostas (EIWT), esantis už 20 km nuo centro, puikiai tinka privatiems lėktuvams, nes jame yra diskretiška aplinka ir greiti terminalai.

Su AEROAFFAIRES galite mėgautis sklandžiu įlaipinimu ir tiesioginiu susisiekimu su Dublinu, atitinkančiu jūsų verslo poreikius.

14 Palmos de Maljorkos oro uostas – Ispanija

  • Plotas: 6,3 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 31,1 mln

Palma de Maljorkos oro uostas yra pagrindiniai vartai į Balearų salas. 2024 m. jis aptarnaus daugiau kaip 31 mln. keleivių, todėl yra vienas judriausių oro uostų Ispanijoje, ypač sezono metu.

Jame aptarnaujami didžiuliai turistų srautai, dėl kurių patirtis gali būti prastai pritaikyta verslo aviacijos reikalavimams, ypač vasaros laikotarpiu.

Alternatyva verslo aviacijai :

Už 8 km nuo Palmos esantisSon Boneto oro uostas (LESB) yra skirtas privatiems lėktuvams ir bendrosios paskirties aviacijai ir užtikrina greitą, sklandų ir diskretišką patekimą į salą.

Su AEROAFFAIRES galite pasiekti Maljorką be apribojimų sezono metu, naudodamiesi specialiai jums pritaikytomis paslaugomis.

15- Paryžiaus Orli oro uostas – Prancūzija

  • Plotas: 15,3 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 32,3 mln

Antrasis pagal užimtumą Paryžiaus oro uostas Orli yra svarbus vidaus ir Europos skrydžių centras. 2024 m. jame bus 32,3 mln. keleivių, todėl jis labai svarbus vidaus ir regioniniams susisiekimo maršrutams.

Tačiau jo terminalų perpildymas ir didelis dėmesys komerciniam eismui gali riboti verslo keliautojų norimą lankstumą.

Verslo aviacijos alternatyva:

Paryžiaus Le Buržė (LBG), esantis už 12 km nuo centro, yra pirmaujantis Europoje oro uostas, skirtas privatiems lėktuvams ir siūlantis visiškai verslo aviacijai pritaikytas paslaugas.

Su AEROAFFAIRES galite skristi į Orli arba iš jo, laikydamiesi didžiausio komforto ir konfidencialumo.

16. Atėnų Elefterijo-Venizelos tarptautinis oro uostas (ATH) – Graikija

  • Plotas: 16,6 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 31,9 mln

Atėnų oro uostas yra pagrindinis Graikijos oro transporto mazgas, kuriame 2024 m. bus aptarnauta beveik 32 mln. keleivių. Jis aptarnauja platų Europos, Azijos ir Artimųjų Rytų krypčių tinklą ir atlieka svarbų vaidmenį turizmo ir verslo srityse.

Alternatyvi verslo aviacija :

Megaros oro uostas (LGMG), esantis už 40 km nuo Atėnų, dažnai naudojamas privačios aviacijos.

Naudodamiesi AEROAFFAIRES paslaugomis, pasinaudokite sklandžiu atvykimu į Graikiją dėl tiesioginės prieigos prie privačių terminalų, kad greitai pasiektumėte Atėnus arba salas.

17- Vienos-Švechato oro uostas – Austrija

  • Plotas: 25 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 31,7 mln

Vienos-Schwechato oro uostas, kuriame 2024 m. bus 31,7 mln. keleivių, yra didžiausias Austrijos oro uostas. Jis užima strategiškai svarbią vietą Vidurio Europos širdyje, palengvindamas susisiekimą su Rytų Europa ir didžiausiomis pasaulio sostinėmis.

Alternatyvi verslo aviacija :

Už 30 km nuo sostinės esantis Vienos-Bad Vöslau (LOAV) yra patogus ir diskretiškas privačių lėktuvų skrydžiams.

Su AEROAFFAIRES galite ramiai skristi į Vieną dėl asmeninių paslaugų ir sprendimų, pritaikytų diplomatinėms ir verslo misijoms.

18- Ciuricho oro uostas – Šveicarija

  • Plotas: 800 hektarų
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 31,2 mln

Ciuricho oro uostas yra pirmaujantis Šveicarijos oro uostas, garsėjantis savo efektyvumu ir paslaugų kokybe. 2024 m. jis aptarnaus 31,2 mln. keleivių ir yra pagrindinis Europos ir tarpžemyninių jungčių centras.

Alternatyvi verslo aviacija:

Ciuriche jau yra aukščiausios klasės vadovų terminalas, tačiau daugelis klientų taip pat renkasi Sankt Galeno Altenrheino oro uostą (ACH), kuriame vos už valandos kelio nuo didmiesčio užtikrinamas diskretiškumas ir greitis.

Su AEROAFFAIRES galite mėgautis individualiai pritaikytu atvykimu į Šveicariją ir asmeniniais pervežimais į Alpes ar verslo centrus.

19- Mančesterio oro uostas – Jungtinė Karalystė

  • Plotas: 560 hektarų
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 30,9 mln

Mančesterio oro uostas yra didžiausias šiaurės Anglijos oro uostas, kuriame 2024 m. bus aptarnauta beveik 31 mln. keleivių. Jis aptarnauja daugybę Europos, Amerikos ir Azijos miestų ir atlieka svarbų vaidmenį regiono ekonomikos vystymuisi.

Alternatyvi verslo aviacija :

Mažesni Liverpulio Johno Lennono (LPL) arba Mančesterio miesto oro uostas (Bartonas, EGCB) suteikia idealų lankstumą privatiems skrydžiams.

Su AEROAFFAIRES galite pasiekti šiaurės Angliją optimaliomis sąlygomis, be komercinių terminalų spūsčių.

20- Kopenhagos oro uostas – Danija

  • Plotas: 11 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 29,9 mln

Didžiausias Skandinavijoje Kopenhagos-Kastrupo oro uostas 2024 m. aptarnaus beveik 30 mln. keleivių. Dėl savo centrinio vaidmens jis yra pagrindiniai vartai į Šiaurės Europą ir tarpžemynines kryptis.

Alternatyvi verslo aviacija :

Už 30 km nuo Kopenhagos esantis Rosklide (RKE) yra privilegijuota bazė privatiems lėktuvams, užtikrinanti greitį ir diskretiškumą.

Naudodamiesi AEROAFFAIRES paslaugomis, pritaikytomis verslo kelionėms ir turinčiomis tiesioginę prieigą prie regiono privačių lėktuvų terminalų.

21. Londono-Stanstedo oro uostas (STN ) – Jungtinė Karalystė

  • Plotas: 9 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: 29,8 mln

Stanstedas yra vienas iš pagrindinių Londono oro uostų, kurio specializacija – europiniai ir pigūs skrydžiai. 2024 m. jis sulauks beveik 30 mln. keleivių, todėl yra strategiškai svarbus įvažiavimo taškas keliautojams.

Alternatyvi verslo aviacija:

Stanstedas jau turi privačios aviacijos terminalą, tačiau verslo keliautojai taip pat renkasi Londono Lutono (LTN) arba Biggin Hillo (BQH) oro uostus.

Naudodamiesi AEROAFFAIRES, išvengsite komercinių skrydžių Londone suvaržymų ir pakilsite iš privatiems lėktuvams skirto oro uosto.

22. Stokholmo-Arlandos oro uostas (ARN) – Švedija

  • Plotas: 2 600 hektarų
  • Keleivių skaičius 2024 m.: ~27 mln

Stokholmo-Arlandos oro uostas yra pagrindinis Švedijos oro uostas, kuriame 2024 m. bus apie 27 mln. keleivių. Jis aptarnauja Europą, taip pat Ameriką ir Aziją, vaidindamas svarbų vaidmenį Šiaurės šalių prekyboje.

Alternatyvi verslo aviacija :

Stokholmas-Bromma (BMA), esantis vos už 8 km nuo centro, yra idealus oro uostas privačiai aviacijai ir garantuoja greitą ir konfidencialų įlaipinimą.

Su AEROAFFAIRES galite sklandžiai pasiekti Švedijos sostinę dėl visiškai pritaikytų sprendimų.

23 Briuselio-Zaventemo oro uostas (BRU) – Belgija

  • Plotas: 1245 ha
  • Keleivių skaičius 2024 m.: ~26 mln

Už keliolikos kilometrų nuo miesto centro esantis Briuselio-Zaventemo oro uostas yra pagrindinis Belgijos oro uostas, kuriame 2024 m. bus aptarnauta apie 26 mln. keleivių. Tai centrinis Europos Sąjungos oro uostas, aptarnaujantis Europos, Afrikos ir tarpžemynines kryptis.

Alternatyva verslo aviacijai :

Briuselio pietų Šarlerua (CRL), naudojamas dėl savo lankstumo, arba Antverpenas-Deurnas (ANR), esantis už 45 km nuo Briuselio, yra priimtiniausi privačių lėktuvų skrydžiams.

Su AEROAFFAIRES sutaupykite laiko Briuselyje, nes iš privačių terminalų, pritaikytų diplomatinėms ir verslo misijoms, išskrendama nedelsiant.

24- Milano Malpensos oro uostas – Italija

  • Plotas: 935 ha
  • Keleivių skaičius 2024 m.: ~27 mln

Antras pagal dydį Italijos oro uostas po Romos-Fiumicino, Milano Malpensos oro uostas 2024 m. sulaukė beveik 27 mln. keleivių. Tai pagrindinis Lombardijos regiono, Italijos ekonomikos ir pramonės galiūno, centras, taip pat pagrindiniai vartai į madą ir finansus.

Alternatyvioji verslo aviacija:

Milanas-Linate (LIN), esantis arčiau miesto centro, yra ypač populiarus tarp privačių lėktuvų keliautojų dėl greito susisiekimo. Bergamo-Orio al Serio (BGY) taip pat naudojamas verslo aviacijai.

Su AEROAFFAIRES galite naudotis tiesiogine prieiga prie Milano privačių lėktuvų terminalų ir specialiai jums pritaikytu kelionių į Lombardiją ir užsienį organizavimu.

25. Diuseldorfo oro uostas (DUS) – Vokietija

  • Plotas: 6 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: ~27 mln

Trečias pagal dydį Vokietijos oro uostas Diuseldorfe atlieka svarbų vaidmenį Šiaurės Reino-Vestfalijos, strateginio pramonės ir ekonomikos regiono, atžvilgiu. 2024 m. jame bus aptarnauta beveik 27 mln. keleivių, todėl jis užtikrina glaudų susisiekimą su Europa ir Artimaisiais Rytais.

Alternatyvi verslo aviacija :

Eseno ir Miulheimo oro uostas (ESS), esantis už 25 km, yra pagrindinė bazė privatiems lėktuvų skrydžiams, užtikrinanti lankstumą ir tiesioginį artumą ekonominiam Rūro centrui.

Su AEROAFFAIRES optimizuosite savo kelionę į Diuseldorfą, turėdami tiesioginę prieigą prie privačių terminalų.

26. Berlyno-Brandenburgo oro uostas (BER) – Vokietija

  • Plotas: 14,7 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: ~25 mln

2020 m. atidarytas Berlyno-Brandenburgo oro uostas pakeitė Tegelio ir Šėnefeldo oro uostus ir tapo pagrindiniu Vokietijos sostinės oro transporto mazgu. 2024 m. jame bus apie 25 mln. keleivių, todėl jis ir toliau išlieka sparčiai augančiu oro uostu.

Alternatyvi verslo aviacija:

Berlyno Šėnefeldo oro uoste (EDDB ) vis dar veikia verslo aviacijai skirtos patalpos. Siekiant didesnio konfidencialumo, į rytus nuo Berlyno esančiame Strausbergo oro uoste (EDAY) taip pat naudojami privatūs lėktuvai.

Su AEROAFFAIRES pasiekite Berlyną pagal savo profesinius apribojimus, optimizuodami išvykimą iš privačių terminalų.

27.Oslo-Gardermoeno oro uostas (OSL) – Norvegija

  • Plotas: 13,2 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: ~24 mln

Pagrindiniame Norvegijos oro uoste Oslo-Gardermoeno oro uoste sutelkta didžioji dalis šalies eismo – 2024 m. jame bus aptarnauta apie 24 mln. keleivių. Jis yra svarbus Skandinavijos ir transatlantinių ryšių mazgas.

Alternatyvi verslo aviacija :

Oslo Fornebu (FBU), anksčiau buvęs pagrindinis sostinės oro uostas, šiuo metu yra privačios aviacijos centras, esantis netoli miesto centro.

Su AEROAFFAIRES sutaupykite laiko Osle, naudodamiesi individualiai pritaikytais sprendimais savo kelionėms privačiu lėktuvu.

28.Helsinkio-Vantaa oro uostas (HEL) – Suomija

  • Plotas: 19 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: ~21 mln

Helsinkio-Vantaa oro uostas, kuriame 2024 m. bus apie 21 mln. keleivių, yra pagrindinis Suomijos oro uostas ir strateginis centras, jungiantis Europą ir Aziją. Dėl savo veiklos efektyvumo ir tolimojo susisiekimo jis yra modernus, didelio našumo transporto mazgas.

Alternatyvi verslo aviacija :

Helsinkis-Malmis (EFHF), esantis vos už 10 km nuo miesto centro, nepaisant mažesnio ploto, išlieka pageidautina verslo aviacijos alternatyva.

Su AEROAFFAIRES galite mėgautis sklandžiu atvykimu į Helsinkį privačiuose terminaluose, pritaikytuose verslo klientų poreikiams.

29. Malagos-Kosta del Sol oro uostas (AGP) – Ispanija

  • Plotas: 15 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: ~20 mln

Andalūzijoje esantis Malagos-Kostos del Solio oro uostas yra vienas pagrindinių Ispanijos turizmo centrų, kuriame 2024 m. bus aptarnauta apie 20 mln. keleivių. Jis aptarnauja visą Viduržemio jūros pakrantę ir išlieka pagrindiniu tarptautinio turizmo įvažiavimo tašku.

Alternatyvi verslo aviacija:

Oro uoste jau veikia specialus bendrosios aviacijos terminalas, tačiau Marbeljos sraigtasparnių uostu naudojasi ir keliautojai, norintys tiesiogiai nuskristi į Kosta del Sol.

Su AEROAFFAIRES galite skristi tiesiai į savo vilą ar kurortą Andalūzijoje sraigtasparniu arba privačiu skrydžiu.

30. Ženevos oro uostas (GVA) – Šveicarija

  • Plotas: 5,4 km²
  • Keleivių skaičius 2024 m.: ~17 mln

Ženevos oro uostas, kuriame 2024 m. bus apie 17 mln. keleivių, yra vienas svarbiausių Šveicarijos oro uostų, esantis pačiame tarptautinio regiono centre, kuriame įsikūrę daug institucijų ir tarptautinių įmonių.

Alternatyvi verslo aviacija:

Ženevos oro uoste jau yra vienas prestižiškiausių privačių terminalų Europoje, tačiau kai kurie keliautojai, siekdami didesnio diskretiškumo, savo kelionėms renkasi Lozanos-Blecheretės oro uostą (QLS).

Su AEROAFFAIRES galite tiesiogiai patekti į privačius Ženevos salonus ir individualiai organizuoti savo keliones Šveicarijoje ir užsienyje.

Kokie yra 8 geriausi Prancūzijos oro uostai?

Prancūzija garsėja savo moderniu, didelio našumo oro uostų tinklu, kuris atlieka svarbų vaidmenį tarptautinio ir regioninio oro transporto srityje.

Du pagrindiniai – Roissy Charles-de-Gaulle ir Orly – yra privalomi Paryžiaus oro uostai, tačiau šiame skyriuje daugiausia dėmesio skiriama provincijos oro uostams, kurie svariai prisideda prie šalies susisiekimo.

Išsamiai susipažinkite su šių pirmaujančių infrastruktūrų reitingais, jų keleivių skaičiumi ir privalumais, dėl kurių jie yra strateginiai verslo ir poilsinių kelionių centrai.

1 – Nicos – Žydrojo kranto oro uostas

  • Plotas : Nicos – Žydrojo kranto oro uosto plotas – apie 370 ha, iš kurių 270 ha skirta kilimo ir tūpimo takams (du lygiagretūs 2 960 m ir 2 570 m ilgio kilimo ir tūpimo takai), o likusi dalis – terminalo patalpoms ir įvairioms teritorijoms.
  • Keleivių skaičius 2024 m.: apie 14-15 mln. keleivių (atsigavimo po pandemijos tendencija).

Prancūzijos Rivjeros širdyje įsikūręs Nicos – Žydrojo Kranto oro uostas yra kur kas daugiau nei tik tranzito punktas.

Tai regiono turizmo ir ekonominio dinamiškumo vizitinė kortelė, kurioje per metus aptarnaujama daugiau kaip 14 mln. keleivių ir siūloma daugybė paslaugų, pritaikytų tarptautinių ir vietinių keliautojų poreikiams.
Šis strateginis oro uostas išsiskiria gebėjimu aptarnauti didelius srautus ir modernumu, ypač verslo aviacijos srityje.

Jis užima antrąją vietą Europoje pagal verslo aviacijos judėjimą (po Paryžiaus Le Bourget oro uosto).

Jis traukia saulės ir kultūros ieškančius turistus, taip pat reiklius specialistus, norinčius greitai ir efektyviai keliauti.

2 Liono Sen Egziuperi oro uostas

  • Plotas :
  • Keleivių skaičius 2024 m. :

Liono Sen Egziuperi oro uostas, įsikūręs Overnės-Ronos-Alpių regione, yra pagrindiniai vartai į pietryčių Prancūziją.

Šis oro uostas, kuriame 2019 m. apsilankė beveik 12 mln. keleivių, garsėja modernia infrastruktūra, puikiu susisiekimu ir aukštos kokybės klientų aptarnavimu.

2019 m. Liono Sen Egziuperi oro uostas buvo pripažintas geriausiu Europos oro uostu savo pajėgumo kategorijoje ir įsitvirtino kaip tikras oro transporto centras, palengvinantis prekybą ir turizmą.

Dėl daugybės tiesioginių nacionalinių ir tarptautinių jungčių šis oro uostas yra centrinė vieta keliautojams, ieškantiems efektyvumo, patogumo ir greičio kelionėse.

3- Marselio-Provanso oro uostas

  • Plotas :
  • Keleivių skaičius 2024 m. :

Strategiškai patogioje Viduržemio jūros regiono vietoje esantis Marselio-Provanso oro uostas atlieka svarbų vaidmenį skatinant oro susisiekimą Prancūzijos pietuose.

2019 m. jis sulaukė daugiau kaip 10 mln. keleivių ir yra tikra Provanso vizitinė kortelė, atverianti keliautojams vartus į turtingą istorijos, gastronomijos ir kerinčių kraštovaizdžių regioną.

Oro uostas išsiskiria modernia infrastruktūra ir įsipareigojimu tenkinti augančius oro transporto sektoriaus poreikius.

Dėl plataus krypčių pasirinkimo ir optimalaus eismo valdymo Marselio-Provanso oro uostas svariai prisideda prie regiono ekonominės plėtros ir turizmo skatinimo viename populiariausių Prancūzijos regionų.

4 – Tulūzos-Blagnako oro uostas

  • Plotas :
  • Keleivių skaičius 2024 m. :

Pietvakarių Prancūzijos dinamiškumą atspindintis Tulūzos-Blagnako oro uostas yra glaudžiai susijęs su aeronautikos ir inovacijų pasauliu.

2019 m. sulaukęs beveik 9,6 mln. keleivių, jis pripažintas ne tik dėl savo veiklos rezultatų, bet ir dėl pagrindinio vaidmens aviacijos ir kosmoso pramonėje, visų pirma dėl „Airbus” ir daugelio technologijų rinkos dalyvių.

Šiame oro uoste derinamas modernumas ir efektyvumas, kad būtų teikiamos kokybiškos paslaugos įvairiems klientams – nuo aviacijos specialistų iki poilsiautojų.

Nuolatinis įsipareigojimas gerinti keleivių aptarnavimą ir srautų valdymą prisideda prie jo, kaip aukščiausios klasės infrastruktūros, reputacijos, kuri yra labai svarbi tarptautinei Tulūzos regiono reputacijai.

5 – Bazelio-Mulhauso-Freiburgo oro uostas

  • Plotas :
  • Keleivių skaičius 2024 m. :

Bazelio-Mulhauso-Freiburgo oro uostas yra vienintelis tokio tipo oro uostas, turintis išskirtinę geografinę padėtį, leidžiančią vienu metu aptarnauti tris šalis: Prancūziją, Šveicariją ir Vokietiją.

Šis oro uostas, kuriame 2019 m. bus aptarnauta daugiau kaip 9 mln. keleivių, yra puikus tarpvalstybinio bendradarbiavimo ir Europos integracijos aviacijos sektoriuje pavyzdys.

Moderni oro uosto infrastruktūra kartu su veiksmingu tarptautinio eismo valdymu daro jį strateginiu centru keliautojams, ieškantiems greito ir sklandaus susisiekimo.

Galimybė pasiūlyti daugybę jungiamųjų skrydžių į įvairias pasaulio šalis padeda stiprinti regiono pozicijas Europos oro transporto tinkle.

6 – Bordo-Merinjako oro uostas

  • Plotas :
  • Keleivių skaičius 2024 m. :

Pietvakarių Prancūzijos širdyje įsikūręs Bordo-Merinjako oro uostas atspindi turtingą kultūros, istorijos ir gastronominių žinių regioną.

Šis oro uostas, 2019 m. aptarnavęs daugiau kaip 7,7 mln. keleivių, atlieka svarbų vaidmenį skatinant turizmą ir Bordo bei aplinkinių vietovių ekonominę plėtrą.

Jo dinamiškumą atspindi platus nacionalinių ir tarptautinių jungčių spektras, suteikiantis galimybę lengvai pasiekti daugybę miestų.

Derindamas modernumą, patogumą ir veiklos efektyvumą, Bordo-Merinjako oro uostas užėmė svarbią vietą regioninio oro transporto srityje. Taip jis atitinka reikliausių keliautojų lūkesčius ir prisideda prie Prancūzijos patrauklumo didinimo.

7- Nantes-Atlantique oro uostas

  • Plotas :
  • Keleivių skaičius 2024 m. :

Prancūzijos vakaruose esantis Nantes-Atlantique oro uostas įsitvirtino kaip strateginis transporto mazgas, palengvinantis verslo ir turistines keliones Pays de la Loire regione.

Oro uostas, kuriame 2019 m. apsilankė daugiau kaip 7,2 mln. keleivių, išsiskiria savo pajėgumais ir novatoriškomis paslaugomis, skirtomis keleivių patirčiai optimizuoti.

Nantes-Atlantique oro uostas turi palankią geografinę padėtį, todėl gali pasiūlyti daugybę tiesioginių jungčių į nacionalines ir Europos kryptis.

Dėl savo inovacijų ir tvarios plėtros politikos jis yra ryžtingai į ateitį orientuota infrastruktūra, užtikrinanti veiksmingą oro eismo valdymą ir optimalų komfortą naudotojams.

8 – Paryžiaus Bove oro uostas

  • Plotas :
  • Keleivių skaičius 2024 m. :

Iš esmės žinomas dėl pigių skrydžių, pagrindinė oro transporto bendrovė, kuri jame vykdo skrydžius, yra „Ryanair”. Nors Paryžiaus-Bovė oro uostas yra mažiau apkrautas nei kiti regioniniai oro uostai, dėl savo išskirtinės padėties pigių skrydžių segmente jis užima svarbiausią vietą Prancūzijos oro transporto srityje.

2019 m. sulaukęs beveik 4 mln. keleivių, jis ypač populiarus tarp pigių kelionių keliautojų ir tų, kurie ieško ekonomiškų kelionių sprendimų.

Šis oro uostas, kurį daugiausia aptarnauja „Ryanair”, siūlo konkurencingą alternatyvą didiesiems Paryžiaus oro uostams, nes siūlo patrauklias bilietų kainas, nenusileisdamas paslaugų kokybei.

Dėl to, kad yra netoli sostinės ir turi daug jungčių į Europos miestus, jį renkasi daugybė žmonių. Tarp jų – studentai ir poilsiautojai, kurie nori optimizuoti savo kelionių įspūdžius nesugadindami banko.

Skaitykite mūsų straipsnį apie didžiausių pasaulio oro uostų reitingą.

  • Kurie Europos oro uostai bus judriausi 2024 m.?

    Pirmąsias tris vietas užima Londono Hitrou (83,8 mln. keleivių), Paryžiaus Šarlio de Golio (67,4 mln.) ir Stambulo (76,3 mln.) oro uostai. Juose sutelkta didžioji dalis tolimojo susisiekimo ir tarpžemyninių skrydžių.

  • Kodėl verta vengti didžiųjų oro uostų privatiems skrydžiams?

    Tokie oro uostai kaip Hitrou ar CDG yra skirti komerciniams skrydžiams: juose dažnai tenka ilgai laukti (saugumo, riedėjimo, laiko tarpsnių). Verslo aviacijai skirti specializuoti oro uostai, pavyzdžiui, Paryžiaus Le Bourget arba Farnborough, leidžia sutaupyti nemažai laiko.

  • Kurie oro uostai geriausiai tinka privatiems lėktuvams Londone?

    Verslo keliautojai vietoj Hitrou ar Gatviko renkasi Farnboro, Biggin Hill ar Lutono oro uostus, kuriuose yra privačiai aviacijai skirti terminalai.

  • Ar galima užsisakyti privatų skrydį tiesiai iš didelio tarptautinio oro uosto?

    Taip, tačiau tai yra ribojama ir priklauso nuo komercinių laiko tarpsnių. Prireikus AEROAFFAIRES organizuoja išvykimą iš šių oro uostų, tačiau dėl didesnio greičio ir lankstumo rekomenduoja verslo aviacijos oro uostus.

  • Kuo skiriasi privatus skrydis iš CDG nuo skrydžio iš Le Buržė?

    Le Buržė oro uoste keleiviai gali naudotis supaprastintais muitinės formalumais, įlaipinimu vos per kelias minutes ir tiesiogine prieiga prie asfalto. CDG oro uoste muitinė yra integruota į komercinį srautą, o tai reiškia ilgesnį laukimo laiką.

  • Kaip užsisakyti privatų skrydį per AEROAFFAIRES?

    Mūsų konsultantai visą parą pasirengę organizuoti skrydį pagal jūsų poreikius. Susisiekite su mumis telefonu +33 1 44 09 91 82 arba el. paštu charter@aeroaffaires.com.

  • Koks yra didžiausias pasaulyje oro uostas pagal plotą?

    Saudo Arabijoje esantis Damamo karaliaus Fahdo oro uostas užima 776,00 km2 plotą.

    Tai didžiausias oro uostas pasaulyje pagal plotą. Palyginimui, Amsterdamo ir Marselio miestai yra mažesni. Šis oro uostas, kuriame apsilankė šiek tiek daugiau nei 9 mln. keleivių, nėra vienas judriausių oro uostų pasaulyje. Tad kodėl toks didelis plotas? Oro uosto interneto svetainėje deklaruojamas tik 36,75 km2 plotas, o likusi ploto dalis iš tikrųjų į ribas neįtraukta. Oro uoste yra 6 aukštų terminalo pastatas ir didžiulė mečetė. Praėjusio amžiaus dešimtojo dešimtmečio pabaigoje atidarytame oro uoste yra trys terminalai, iš kurių vienas, Karališkasis terminalas, skirtas Saudo Arabijos karališkajai šeimai. Nepaisant to, terminalu jie naudojasi retai.