„AEROAFFAIRES” turi specialų COVID-19 vakcinų gabenimo oro transportu skyrių.
Siekdami kovoti su pandemija, visame pasaulyje užmezgėme partnerystę, kad sutelktume reikiamus išteklius ir patenkintume šalčio grandinės apribojimus, susijusius su tarptautiniu vakcinų ir farmacijos produktų gabenimu. Siekiame sutelkti visus įmanomus išteklius ir pastangas, kad užtikrintume vakcinos platinimą ir logistiką visame pasaulyje.
Krovininio lėktuvo užsakymas COVID-19 vakcinoms gabenti
Dabartinė sveikatos krizė verčia vežėjus ir oro linijų bendroves apsvarstyti savo logistinius pajėgumus vakcinų skrydžiams, kad būtų laikomasi šalių skiepijimo politikos. Vakcinų pristatymas ir tiekimas – tai iššūkiai, kuriuos būtina įveikti. Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) duomenimis, COVID-19 vakcinai gabenti reikėtų sutelkti bent 1 000 „Boeing 747” lėktuvų. Tuo metu, kai Jungtinės Amerikos Valstijos jau užsakė apie 100 mln. dozių Kovido vakcinos, o Europos Sąjunga reikalauja 200 mln. dozių, oro logistikos klausimas neatsiejamas nuo gyventojų skiepijimo programų. Sveikatos krizė palietė visą planetą, todėl vakcinas reikia gabenti kuo greičiau ir visur. Vakcinos gamyba yra labai svarbi, tačiau civilinė aviacija taip pat turi sugebėti organizuoti veiksmingą oro susisiekimo tinklą jai platinti.

Aviacija ir COVID-19 vakcinos gabenimas
2020 m. rugsėjį IATA įspėjo aviacijos pasaulį apie būtinybę dalyvauti COVID-19 vakcinos gabenime, kad būtų užtikrintos vakcinacijos programos. Krovinių vežimo oro transportu sektoriuje įvardyta kaip planetinės svarbos misija, todėl aviacija jau kelis mėnesius ruošiasi priimti iššūkį, galintį galutinai sustabdyti epidemiją. Vakcinų gamyba užtrunka, todėl reikėjo galvoti į priekį ir priversti aviacijos pasaulį apsvarstyti specialius logistikos sprendimus.
Iš tiesų, nuo pat sveikatos krizės pradžios oro linijų bendrovės turėjo iš naujo atrasti save ir naudoti lainerius krovininiams skrydžiams, nors šie orlaiviai nebūtinai yra pritaikyti tokioms misijoms. Tas pats pasakytina ir apie farmacinių produktų, pavyzdžiui, vakcinų, gabenimą, kuriam reikalingos tikslios atsargumo priemonės, standartai ir gabenimo sąlygos. Dėl savo pobūdžio vakcina turi būti greitai nugabenta ten, kur jos reikia. Todėl atrodo, kad krovininiai lėktuvai yra geriausiai šiam konkrečiam poreikiui tinkami orlaiviai.
Air France” pavyzdys
Nors Prancūzijos oro linijų bendrovė pradiniu sulaikymo laikotarpiu mobilizavosi gabenti kaukes ir kitą medicininę įrangą ir atliko apie 135 krovininius skrydžius, dabar ji ėmėsi vakcinų gabenimo. Air France nusprendė mobilizuoti savo orlaivių parką vakcinoms nuo COVID-19 gabenti. Aviakompanija turi 2 krovininius lėktuvus, galinčius gabenti po 1 mln. dozių. Atsižvelgdama į situacijos skubumą, „Air France”, kaip ir kitos oro linijų bendrovės, taip pat pertvarko kai kuriuos savo lainerius krovinių gabenimui. Be krovininių lėktuvų, vakcinai gabenti pasitelkta apie šimtas tolimojo susisiekimo lėktuvų. Kiekvienas iš šių orlaivių gali pervežti apie 400 000 dozių per dieną. Be to, siekiant užtikrinti optimalią vakcinos gabenimo logistiką, buvo rekvizuoti dauguma Roissy, Air France krovinių pervežimo centro, angarų. Kai kurie angarai yra didžiulės šaldymo patalpos, užtikrinančios, kad šaldymo grandinė, reikalinga tinkamam vakcinos supakavimui, nenutrūktų iki tol, kol ji bus suleista. Šis logistikos iššūkis taip pat kontroliuojamas lėktuve, bagažo skyriuje. 2020 m. lapkričio 25 d. duodama interviu „Ouest-France”, „Air France-KLM” specialiųjų produktų vystymo direktorė Béatrice Delpuech paaiškino, kad lėktuvuose įrengti specialūs konteineriai, skirti „Pfizer” ir „BioNTech” pagamintoms vakcinoms gabenti. Šios vakcinos turi būti laikomos maždaug -80 laipsnių temperatūroje. Oro bendrovė „Air France” naudoja konteineriuose sumontuotus žymeklius, kad galėtų nuotoliniu būdu stebėti pakuotę ir prireikus keisti temperatūrą.

Medicininio frachtavimo iššūkiai: kokios yra vakcinų gabenimo sąlygos?
Sveikatos priežiūros institucijos reikalauja, kad vakcinos būtų gabenamos kuo geresnėmis sąlygomis, kad būtų išvengta nepageidaujamo poveikio, įskaitant produkto gedimą. AEROAFFAIRES atitinka visas šias vakcinų ir farmacijos produktų vežimo sąlygas.
Kokioje temperatūroje keliauja vakcina?
Kai kuriems farmacijos produktams, pavyzdžiui, vakcinoms, gabenant reikia nuolat kontroliuoti temperatūrą. Šie produktai vadinami jautriais karščiui. Kodėl reikalinga vakcinų šalčio grandinė? Pasak sveikatos priežiūros specialistų, ji užtikrina, kad vakcinos kokybė nepakistų nuo pagaminimo iki vartojimo. Vakcinos turi būti gabenamos laikantis tam tikrų PSO rekomenduojamų temperatūros intervalų.
Kokioje temperatūroje turėtų būti laikomos vakcinos? Daugumą vakcinų reikia laikyti 2-8 laipsnių Celsijaus temperatūroje, o kitas – užšaldyti. Todėl kiekvienai vakcinai yra skirtas krovininis lėktuvas, atitinkantis tinkamas sąlygas, kad ji būtų tinkamai transportuojama. Krovinių triumuose su oro kondicionieriais ir šaldytuvuose esantys konteineriai yra būtini, kad vakcinos šalčio grandinė būtų išlaikyta viso skrydžio metu.
- Kokios yra teigiamos temperatūros vakcinų vežimo sąlygos?
Dauguma vakcinų turi būti gabenamos 2-8 laipsnių Celsijaus temperatūroje. Kad būtų palaikoma tinkama temperatūra, joms reikia :
-pasyvaus šaldymo sprendimų ;
-oro kondicionieriaus patalpose.
- Kokios sąlygos taikomos vakcinoms, kurias reikia užšaldyti?
Sušaldytoms vakcinoms reikia kitokios pakuotės nei ankstesnėms, kad būtų užtikrinta, jog jų kokybė ir veiksmingumas nepakistų. Kad tai būtų pasiekta, šioms vakcinoms reikia :
-sauso ledo konteinerių ;
-aktyvios elektroninės temperatūros kontrolės sistemos (žymekliai).
Ar vakcinos jautrios šviesai?
Vakcinos praranda savo veiksmingumą veikiamos saulės šviesos ar net dirbtinės šviesos. Kad vakcinos nesugestų, yra įvairių būdų apsaugoti šiuos produktus, pavyzdžiui, per daug supakuoti arba užtamsinti pakuotę.
Vakcinos gabenimas: svarbiausia – greitis
Kadangi transportavimo laikas gali turėti įtakos vakcinų kokybei, suprantama, kad dažnai pirmenybė teikiama krovinių gabenimui oro transportu. Kita vertus, krovinių gabenimas jūra yra lėtesnis ir labiau tinka medicinos įrangai gabenti. Todėl vienas iš pagrindinių iššūkių gabenant COVID-19 vakciną yra greitis, kurio reikalauja jos pobūdis. Ją reikia ne tik greitai paskirstyti, bet ir visur išplatinti. Tai taip pat reiškia, kad ne visose pasaulio šalyse logistika yra veiksminga. Ne visuose oro uostuose yra krovinių gabenimo zonos, būtinos šaldymo kameros arba ne visi oro uostai yra lengvai pasiekiami.
Itin saugi vakcina
Tam tikrų vakcinų, pavyzdžiui, COVID-19 vakcinos, paklausa yra tokia didelė, kad su šiais produktais reikia elgtis itin atsargiai. Neretai rinkoje pasirodo padirbtų vakcinų arba prekės pavagiamos frachtavimo metu. Todėl būtina ne tik orlaiviuose, bet ir pačiuose oro uostuose organizuoti patikimas ir tvirtas saugumo struktūras.
Tarptautinis COVID-19 vakcinų gabenimas
Kad ir kur jums reikėtų gabenti vakcinas, mūsų komandos pasiryžusios surasti jūsų poreikius atitinkantį orlaivį ir padėti jums pristatyti vakcinas geriausiomis sąlygomis. Turėdami tarptautinį orlaivių parką, vakcinas galime gabenti į bet kurią pasaulio vietą.
Kokio tipo orlaivius AEROAFFAIRES gali pasiūlyti COVID-19 vakcinoms gabenti?
AEROAFFAIRES turi 5 kategorijų krovininius orlaivius, kuriais galima gabenti vakcinų krovinius:
- Turbosraigtinių orlaivių kategorija
Sraigtiniai orlaiviai, idealiai tinkantys trumpiems ir vidutiniams atstumams. Krovinio talpa: nuo 300 kg iki 3 tonų.
Pavyzdžiai:
-greitis: 400 km/h
-nuotolio rida: 1740 km
-greitis: 500 km/h
-nuotolis: 1600 km
-greitis: 500 km/h
-nuotolio rida: 2500 km

- Kategorija maitintuvas
Vidutinių atstumų krovininis orlaivis. Krovininė talpa: nuo 10 iki 30 tonų. Gali pasiekti mažus regioninius oro uostus.
Pavyzdžiai:
„Boeing 737-100
-greitis: 900 km/h
-nuotolis: 3400 km
Didžiosios Britanijos aviacijos ir kosmoso bendrovė BAE 146
-greitis: 894 km/h
-skrydžio nuotolis: 2909 km
- Kategorija: regioninis krovininis laivas
Buvęs laineris, pertvarkytas į krovininį orlaivį, kuriam būdinga viena salelė. Idealiai tinka vidutinio nuotolio skrydžiams. Krovinių talpa: nuo 25 iki 65 tonų.
Pavyzdžiai:
-greitis: 968 km/h
-nuotolis: 6300 km
- Tolimojo nuotolio krovininių orlaivių kategorija
Buvęs laineris, taip pat pertvarkytas į krovininį lėktuvą. Didesnis krovininis pajėgumas nei regioninio krovininio lėktuvo: nuo 50 iki 70 tonų. Idealiai tinka vakcinoms vežti dideliais atstumais.
Pavyzdžiai:
-greitis: 870 km/h
-nuotolis: 7890 km/h
Airbus A310
-greitis: 901 km/h
-nuotolio rida: 8050 km
- Plačiųjų krovinių kategorija
Didžiausia krovininių orlaivių kategorija, idealiai tinkanti ilgiems ir labai ilgiems atstumams. Vienintelis trūkumas – ne visi oro uostai gali jį priimti. Krovinių talpa: 70-110 tonų.
Pavyzdžiai:
Airbus A300-600ST Beluga
-greitis: 700 km/h
-nuotolis: 5000 km
B747F
-greitis: 920 km/h
-nuotolis: 9800 km
Boeing MD-11F
-greitis: 954 km/h
-nuotolis: 12 270 km
Visuomenės sveikata ir skiepai Prancūzijoje
Nuo gruodžio 27 d. Prancūzijoje galima pasiskiepyti „Pfizer BioNTech” vakcina. Prasidėjo kampanija, kurios metu pirmieji paskiepyti vyresnio amžiaus žmonės, gyvenantys globos įstaigose, ir sveikatos priežiūros specialistai, kuriems gresia didžiausia rizika. Vėliau bus skiepijami labiausiai pažeidžiami žmonės, tačiau kol kas Vyriausybė ar Sveikatos apsaugos ministerija nereikalauja privalomai skiepytis. Skiepijimo grafikas turėtų būti pritaikytas prie Prancūziją pasiekiančių dozių tiekimo. Svarbu žinoti: vakcina yra nemokama visiems.
Skrendate su AEROAFFAIRES?
Norite gauti pasiūlymą saugiai kelionei su AEROAFFAIRES? Mes galime prisitaikyti prie jūsų sveikatos reikalavimų. Nedvejodami susisiekite su mumis telefonu +33 1 44 09 91 82, mūsų ekspertai yra jūsų paslaugoms.