NEDELKITE UŽSISAKYTI SAVO SKRYDŽIŲ VASAROS SEZONUI!

Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Kaip pasirinkti privatų lėktuvą ir privatų lėktuvą?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Kaip pasirinkti privatų lėktuvą ir privatų lėktuvą? įvadas

Privačios aviacijos pasaulyje terminai„privatus reaktyvinis lėktuvas” ir„privatus lėktuvas” dažnai vartojami pakaitomis. Dėl to gali kilti painiavos dėl jų atitinkamų savybių. Tačiau šios dvi orlaivių kategorijos pasižymi skirtingomis savybėmis, paskirtimi ir išlaidomis. Labai svarbu suprasti šių orlaivių skirtumus, kad galėtumėte išsirinkti tinkamą savo kelionei.

AEROAFFAIRES paaiškina, kuo skiriasi reaktyvinis ir privatus orlaivis.

Privatus reaktyvinis lėktuvas – įvairus ir lankstus orlaivis

Sraigtiniu varikliu varomas privatus reaktyvinis lėktuvas – istorinis orlaivis

Sraigtiniais varikliais varomi orlaiviai debiutavo su pirmaisiais vienmotoriais lėktuvais XX a. pradžioje. Jie išpopuliarėjo po Pirmojo pasaulinio karo. Vėliau, per Antrąjį pasaulinį karą, šie orlaiviai buvo naudojami kariniams tikslams. Tai lėmė didelę orlaivių technologijų pažangą. Po karo kariniai orlaiviai tobulėjo ir buvo pasiekta naujų techninių laimėjimų. Dėl to orlaivių modeliai įvairėjo ir metamorfozavosi į privačius propelerinius lėktuvus. Šiandien šie orlaiviai užsakomi įvairiai veiklai ir labai prisideda prie privačios aviacijos plėtros ir augimo.

Privačių sraigtinių lėktuvų mechanizmas

Sraigtiniu varikliu varomas privatus lėktuvas veikia naudodamas veikimo ir reakcijos principu pagrįstą varomąją sistemą. Priekyje esantis oro sraigtas stumia orą atgal ir varo orlaivį į priekį. Yra dviejų tipų propeleriu varomi orlaiviai:

  • Stūmokliniai orlaiviai:

Jo sraigtas yra sujungtas su vidaus degimo varikliu. Ši variklio sistema veikia cilindruose deginant benzino ir oro mišinį. Dėl to susidaro kontroliuojamas sprogimas, kuris leidžia propeleriui suktis ir varyti orlaivį. Sukantis sraigtui, oras nukreipiamas į variklį, kad jis būtų aušinamas. Iš tikrųjų stūmokliais varomi orlaiviai veikia naudodami mechaninę energiją, kuri paverčiama judesiu, leidžiančiu jiems pakilti.

Jo propelerį suka dujų turbina. Oras įsiurbiamas orlaivio priekyje, tada jį suspaudžia keli kompresoriai. Tada jis sumaišomas su degalais ir uždegamas. Degimo metu susidaro karštos dujos, kurios pereina per turbiną, sukančią oro sraigtą. Taip sukuriamas oro traukos mechanizmas ir orlaivis stumiamas į priekį. Dujų turbina užtikrina efektyvią ir ekonomišką energiją.

Kai kurie propelerinių orlaivių modeliai

Vieni populiariausių šiuolaikinių stūmoklinių orlaivių:

Tai 1997 m. sukurtas vieno variklio stūmoklinis orlaivis, kurį suprojektavo „Diamond Aircraft Industries”. Šis orlaivis vertinamas dėl saugumo, efektyvumo ir komforto derinio. Jame gali sėdėti iki 4 žmonių, įskaitant pilotą, ir jis gali pasiekti iki 285 kilometrų per valandą greitį.

Šį orlaivį, pristatytą 1971 m., sukūrė „Piper Aircraft”. Jis išsiskiria savo našumu, patikimumu ir talpa. Jame gali sėdėti iki 6 keleivių, įskaitant pilotą, ir jis gali pasiekti iki 378 km per valandą greitį.

Vienas populiariausių šiuolaikinių turbopropelerinių orlaivių:

Šis 1974 m. sukurtas dviejų variklių turbopropelerinis lėktuvas išsiskiria patikimumu, universalumu ir našumu. Juo galima skraidinti ne daugiau kaip 13 keleivių, nors jo konfigūracijoje galima įrengti nuo 6 iki 9 vietų, kad būtų užtikrintas optimalus komfortas. Jis gali kilti ir leistis trumpais kilimo ir tūpimo takais, todėl idealiai tinka pasiekti atokias vietoves. Didžiausias jo greitis – 540 kilometrų per valandą.

Šis 1986 m. sukurtas vieno variklio turbopropelerinis orlaivis turi puikią reputaciją, kurią pateisina jo tvirtumas ir universalumas. Jis tinka visų tipų skrydžiams, nes gali skraidyti trumpais kilimo ir tūpimo takais ir vežti iki 14 keleivių. Didžiausias jo greitis – 343 kilometrai per valandą.

Tai 1967 m. pristatytas dviejų variklių turbopropelerinis orlaivis, labai vertinamas dėl savo universalumo ir patikimo veikimo. Juo palyginti patogiai gali skristi 6-8 keleiviai, tačiau erdvę galima optimaliai sukonfigūruoti. Didžiausias jo greitis – 370 kilometrų per valandą.

Privatus reaktyvinis lėktuvas, nepaprastas orlaivis

Kaip veikia reaktyvinis privatus lėktuvas

Privatų reaktyvinį lėktuvą varo reaktyviniai varikliai. Reaktyviniai varikliai sukurti taip, kad užtikrintų galingą ir efektyvią varomąją jėgą. Pirmiausia į variklio priekį tiekiamas oras, kurį suspaudžia keli kompresoriai. Oras susimaišo su degalais, tada užsidegus mišiniui susidaro karštos dujos. Dujos greitai išsiskiria per turbiną. Taip sukuriama priekinė trauka, kuri varo orlaivį į priekį. Privatūs reaktyviniai lėktuvai paprastai yra populiarūs, nes gali skristi dideliame aukštyje ir dideliu greičiu. Dėl to kelionės būna greitos ir patogios.

Kai kurie privačių reaktyvinių lėktuvų modeliai

Tai modernus turbosraigtinis orlaivis, pristatytas 2016 m. Jis populiarus dėl savo veržlumo ir gebėjimo leistis ant trumpų kilimo ir tūpimo takų. Jame gali tilpti iki 14 keleivių, o didžiausias greitis siekia 1 085 km per valandą.

Tai 2018 m. sukurtas itin erdvus dviejų variklių orlaivis, pasižymintis nepaprastu nuotoliu. Jame gali tilpti iki 19 keleivių ir pasiekti iki 1 150 kilometrų per valandą greitį.

Šis 2008 m. pagamintas orlaivis pasižymi prabangiu, pritaikomu interjeru ir neprilygstamu komfortu. Jame telpa iki 18 keleivių ir jis idealiai tinka tolimiems skrydžiams. Jis gali pasiekti iki 975 km per valandą greitį, todėl yra labai greitas privatus lėktuvas.

Kurį orlaivį turėčiau pasirinkti – privatų lėktuvą ar privatų reaktyvinį lėktuvą?

Skrydžio privačiu reaktyviniu lėktuvu ar privačiu lėktuvu pasirinkimas priklauso nuo keliautojo poreikių ir pageidavimų. Privatūs reaktyviniai lėktuvai yra lankstesni ir idealiai tinka tiems, kurie nori keliauti į atokesnes vietas. Jų galimybė leistis ant trumpų kilimo ir tūpimo takų arba oro uostuose, kuriuose nėra daug patogumų, idealiai tinka kelionėms į atokias vietoves.

Kita vertus, privatūs reaktyviniai lėktuvai, pasižymintys žaibišku greičiu ir prabangiu komfortu, idealiai tinka verslo keliautojams. Skrydis reaktyviniu lėktuvu – tai veiksmingas būdas taupyti laiką ir kartu mėgautis nepaprastu komfortu. Šie orlaiviai idealiai tinka tarpžemyninėms kelionėms arba kelionėms, kurioms reikia greičio ir optimalaus aptarnavimo.

Trumpai tariant, šių dviejų orlaivių pasirinkimas priklauso nuo konkrečių kiekvieno keliautojo prioritetų. Privatus lėktuvas suteiks prabangos ir greičio, o privatus lėktuvas leis patogiai keliauti į atokesnes vietas.

Ar norėtumėte išsinuomoti privatų lėktuvą?

Užpildykite mūsų internetinį pasiūlymą ir gaukite privataus skrydžio per 2 valandas sąmatą arba susisiekite su mumis telefonu +33 (0)1 44 09 91 82.

Mūsų ekspertų komanda, besispecializuojanti privačios aviacijos srityje, suteiks jums visus reikiamus patarimus, kad optimizuotumėte savo skrydį. AEROAFFAIRES susisieksite su specialiu kontaktiniu asmeniu, kuris jus lydės per visą užsakymo procesą iki pat įlaipinimo ir pakilimo.

Daugiau informacijos rasite mūsų straipsniuose apie privataus lėktuvo nuomos etapus ir kaip keliauti privačiu lėktuvu

  • Kiek vidutiniškai kainuoja skrydis privačiu lėktuvu?

    Reaktyviniai skrydžiai paprastai yra brangesni nei privatūs skrydžiai. Tai gali skirtis priklausomai nuo orlaivio markės ir modelio, paskirties vietos ir keleivių skaičiaus. Pavyzdžiui, skrydis Paryžius-Milanas reaktyviniu lėktuvu 4 keleiviams kainuoja apie 9400 eurų.

  • Kiek vidutiniškai kainuoja privatus skrydis?

    Privatūs skrydžiai paprastai kainuoja pigiau nei skrydžiai lėktuvu. Tai gali skirtis priklausomai nuo orlaivio markės ir modelio, paskirties vietos ir keleivių skaičiaus. Pavyzdžiui, skrydis iš Paryžiaus į Milaną privačiu lėktuvu 4 keleiviams kainuoja apie 8 000 eurų.

  • Kokį orlaivį turėčiau pasirinkti 10 keleivių skrydžiui?

    10 žmonių grupei, privatus lėktuvas paprastai būtų tinkamesnis komforto ir talpos požiūriu. Lėktuvuose dažnai yra daugiau erdvės ir patogumų keleiviams, todėl jie yra patogesnis pasirinkimas didesnėms grupėms.