NEDELSKITE UŽSISAKYTI SKRYDŽIŲ ŽIEMOS SEZONUI!

Pasiūlymo prašymas
Ieškokite lėktuvo, miesto ar informacijos…

Lyderis privačių lėktuvų nuomos srityje visame pasaulyje

Kokie yra greičiausi pasaulyje privatūs reaktyviniai lėktuvai?

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

Privataus lėktuvo greitis priklauso nuo modelio, tačiau kai kurie aiškiai išsiskiria kaip greičiausi pasaulyje. Šiam greičiui matuoti naudojamas ne tik kilometrų per valandą, bet ir Macho – vienetas, atitinkantis garso greitį (apie 1230 km/h).

Palyginimui, greičiausias kada nors sukurtas lėktuvas yra „BlackBird” – JAV karinis lėktuvas, galintis pasiekti 3,32 Macho, t. y. daugiau nei 3 500 km/h greitį. Tuo tarpu Dassault Mirage 2000 pasiekia 1,9 Macho greitį ir išvysto 2 336 km/h greitį.

Verslo aviacijoje privatūs reaktyviniai lėktuvai nepasiekia šių karinių rekordų, tačiau kai kurie priartėja prie jų, flirtuodami su garso greičiu. Šie orlaiviai gerokai sutrumpina tolimų kelionių trukmę ir kartu užtikrina puikų komfortą.

Kartu su AEROAFFAIRES atraskite greičiausių pasaulyje privačių reaktyvinių lėktuvų dešimtuką – tikrus greito keliavimo geriausiomis sąlygomis etalonus.

  • 1 – „Gulfstream G700
  • 2 – „Cessna Citation X+
  • 3 – Gulfstream G650
  • 4 – Bombardier Global 7500
  • 5 – Dassault Falcon 10X
  • 6 – Dassault Falcon 7X ir Falcon 6X
  • 7 – Bombardier Global 6500
  • 8 – Dassault Falcon 8X
  • 9 – Gulfstream G550
  • 10 – Dassault Falcon 2000LXS

1 – Gulfstream G700

JAV orlaivių gamintojo ” Gulfstream” G700 yra naujas privatus reaktyvinis lėktuvas. Pirmąjį skrydį jis atliko 2020 m. vasario mėn. Rinkoje jis turėtų pasirodyti 2022 m. Šiam privačiam reaktyviniam lėktuvui priklauso greičiausio reaktyvinio lėktuvo rekordas.

Jo kreiserinis greitis yra nuo 0,925 iki 0,935 macho. Maža to, bandymų etapuose mokslininkai verslo reaktyvinį lėktuvą nustūmė iki 0,99 Macho greičio! Tai tik šiek tiek mažiau nei garso greitis!

šis privatus reaktyvinis lėktuvas leidžia atlikti tarpžemyninius ir tolimus skrydžius per rekordiškai trumpą laiką su 19 keleivių. Skrydis iš Paryžiaus į Los Andželą truks ne ilgiau kaip 8 val. 30 min., palyginti su beveik 12 val. trukusiu komercinės aviacijos skrydžiu.

G700 – nuotrauka: „Gulfstream

2 – „Cessna Citation X+

2010 m. pristatytas amerikiečių gamintojo ” Cessna”. Šis verslo reaktyvinis lėktuvas yra patobulinta jo pirmtako ” Citation X” versija.

Dėl Rolls-Royce turboreaktyvinių variklių jis gali pasiekti maksimalų 0,935 Macho, arba daugiau kaip 1 150 km/h, greitį.

Patogiame jo salone galite kuo greičiau pasiekti paskirties vietas, pavyzdžiui, Niujorkas – Los Andželas per mažiau nei 4 valandas. Šiuo privačiu lėktuvu gali skristi iki 13 keleivių.

Tačiau 2018 m. šio verslo lėktuvo gamyba buvo nutraukta. Tačiau pasaulyje vis dar skraido 23 šio tipo modeliai.

Cessna Citation X+ – nuotrauka: Cessna

3 – Gulfstream G650

Trečioje podiumo vietoje – G650, dar vienas privatus lėktuvų gamintojo „Gulfstream” reaktyvinis lėktuvas. Gerai žinomas dėl savo našumo, šis privatus reaktyvinis lėktuvas į tolimąsias keliones veža prabangiu ir patogiu salonu.

Jo nuotolis labai didelis – 13 840 km, todėl juo lengva pasiekti beveik bet kurią pasaulio vietą.

Be to, dėl savo našumo jis gali leistis trumpesniuose kilimo ir tūpimo takuose nei kiti lygiaverčiai privatūs lėktuvai. Tai suteikia jam galimybę pasiekti daugiau oro uostų visame pasaulyje.

O kaip dėl greičio? Na, G650 kreiserinis greitis siekia 0,925 macho, arba 1 142 km/val.

Nuotrauka: „Gulfstream

4 – Bombardier Global 7500

Kanados orlaivių gamintojo „Bombardier” Global 7500 yra aukščiausios klasės verslo reaktyvinis lėktuvas. Juo galima įveikti labai didelius atstumus – skrydžio nuotolis siekia iki 14 300 km.

Jo erdviame, moderniame ir prabangiame salone 3 modulinėse zonose telpa 19 keleivių.

Pagal greitį „Global 7500” gali skristi 0,925 macho greičiu. Šis privatus orlaivis yra vienas iš gamintojo flagmanų.

Global 7500 – nuotrauka: Bombardier

5 – Dassault Falcon 10X

Dassault Falcon 10X dar nėra rinkoje, jis bus pristatytas 2025 m. Tačiau jo gamintojas „Dassault” jau dabar jį apibūdina kaip „pažangiausią ir erdviausią” iš bendrovės privačių reaktyvinių lėktuvų.

Jame yra erdvus ir patogus salonas, puikiai pritaikytas 8 keleiviams. „Falcon 10X” turi didelį skrydžio nuotolį – 13 900 km. Taigi galite keliauti į 4 pasaulio kraštus. Ir dar daugiau – greitai!

Šio privataus lėktuvo kreiserinis greitis yra 0,85 Macho, o didžiausias greitis – 0,925 Macho.

Nuotrauka: Dassault Aviation

6 – „Dassault Falcon 7X” ir „Falcon 6X

Šiuos 2 „Dassault” modelius nusprendėme sugrupuoti kartu, nes jų abiejų didžiausias greitis yra vienodas: Machas 0,90. Falcon 7X gali skraidinti iki 16 keleivių 11 000 km atstumu.

Priminsime, kad 2014 m. šis verslo lėktuvas iš Niujorko į Londoną nuskrido per rekordiškai trumpą laiką – 5 val. 54 min. Įprastai šiam maršrutui įveikti prireikia daugiau nei 8 valandų.

Lėktuvo „Falcon 7X” kreiserinis greitis siekia 0,80 macho. Lėktuvo „Falcon 6X” greitis panašus į „Falcon 7X”, jo kreiserinis greitis yra nuo 0,85 iki 0,80 Macho.

Falcon 6X rinkoje pasirodys 2022 m. Juo bus galima skraidinti iki 16 keleivių daugiau kaip 10 000 km atstumu.

Falcon 6X – nuotrauka: Dassault

7 – Bombardier Global 6500

Šis kitas „Bombardier” verslo lėktuvas taip pat labai galingas. Tiesą sakant, jo skrydžio nuotolis yra vienas ilgiausių iš „Bombardier” privačių reaktyvinių lėktuvų.

Jo skrydžio nuotolis – 12 223 km, todėl juo galima nuskristi į tokias tolimas vietas kaip Honkongas ir Madridas. Jo erdvus, dizainerių sukurtas salonas padalytas į 3 atskiras gyvenamąsias erdves. Juo gali skristi iki 17 keleivių.

Galiausiai šio verslo lėktuvo greitis gali siekti iki 0,90 Macho, o kreiserinis greitis – 0,85 Macho.

Global 6500 – nuotrauka: Bombardier

8 – Dassault Falcon 8X

Iš „Falcon” šeimos norėčiau 8X! Šis „Dassault” verslo lėktuvas taip pat yra vienas greičiausių. Tiesą sakant, šis privatus reaktyvinis lėktuvas turi ilgiausią kabiną „Falcon” asortimente. Jo moduliniame salone gali skristi iki 18 keleivių.

Skrydžio nuotolis siekia 12 000 km, todėl „Falcon 8X” gali skristi be sustojimo tarp dviejų tolimų vietovių, pavyzdžiui, Singapūro ir Niujorko.

Galiausiai, kalbant apie greitį, „Falcon 8X” didžiausias greitis yra 0,9 Macho, o kreiserinis greitis – 0,8 Macho.

Nuotrauka: Dassault Falcon

9 – Gulfstream G550

Gulfstream G550 yra patobulinta G500 versija. Patobulintas jo variklis ir aerodinamika. Šis privatus reaktyvinis lėktuvas pradėtas gaminti 2004 m.

Priklausomai nuo salono išplanavimo, jame gali tilpti iki 19 keleivių. Salone yra 3 modulinės gyvenamosios erdvės. G550 skrydžio nuotolis – 10 850 km.

Jį varo du „Rolls-Royce” turboreaktyviniai varikliai, todėl maksimalus greitis siekia 0,885 macho, arba 1 093 km/val.

G550 – nuotrauka: Gulfstream

10 – Dassault Falcon 2000 LXS

Šis privatus reaktyvinis lėktuvas – ” Falcon 2000″ palikuonis, tai nauja „Falcon 2000LX” versija. Rinkoje jis pasirodė 2014 m. Falcon šeimos verslo reaktyviniai lėktuvai yra verslo aviacijos etalonai.

Juo galima skraidinti iki 12 keleivių prabangiame ir patogiame salone. Nors jo skrydžio nuotolis šiek tiek trumpesnis nei kitų „Falcon” reaktyvinių lėktuvų, jis idealiai tinka tolimiesiems skrydžiams iki 7 686 km.

Didžiausias jo greitis gali siekti 0,862 Macho, o kreiserinis greitis – 0,8 Macho.

Nuotrauka: Dassault Aviation

Kiti greiti privatūs reaktyviniai lėktuvai, kuriuos verta žinoti

Be šio dešimtuko, greičiu ir našumu išsiskiria dar keli verslo reaktyvinių lėktuvų modeliai. Tarp jų yra šie

  • Bombardier Global 6000: šis lėktuvas garsėja savo komfortu ir nuotoliu, jis gali skristi labai ilgus atstumus be sustojimo.
  • Bombardier Global Express: vienas pirmųjų tarpžemyninių verslo reaktyvinių lėktuvų iš Bombardier, iki šiol vertinamas dėl savo patikimumo.
  • Bombardier Global 5500: modernizuota versija, pasižyminti dideliu maksimaliu greičiu ir keleivių patogumui optimizuotu salonu.
  • „Dassault Falcon 900LX „: trivietis reaktyvinis lėktuvas, idealiai tinkantis tolimiems skrydžiams, pasižymintis greičiu, saugumu ir galimybe pasiekti daugybę oro uostų.

Nors šie modeliai ne visada pasiekia rekordinį G700 ar „Citation X+” greitį, jie išlieka svarbiausiais aukščiausios klasės verslo aviacijos etalonais.

Išvada

AEROAFFAIRES, mūsų komanda visą parą, 7 dienas per savaitę, telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82 yra pasirengusi jums padėti ir kuo greičiau atsakys į jūsų internetu pateiktą pasiūlymą.

Rasime jums geriausiai jūsų lūkesčius atitinkantį verslo skrydį.

  • Pagal kokius kriterijus nustatomas privataus lėktuvo greitis?

    Privataus lėktuvo greitis priklauso nuo daugelio veiksnių, įskaitant variklių galią, orlaivio aerodinamiką, orlaivio svorį ir oro sąlygas. Paprastai jis matuojamas Machu (greitis garso atžvilgiu) arba km/h.

    Didžiausiasis greitis yra tipiškiausias, nes atitinka optimalų greitį stabilizuoto skrydžio metu, o didžiausias greitis dažnai naudojamas greitėjimo etape arba atliekant bandymus.

  • Kodėl kai kurie privatūs lėktuvai negali viršyti 1 macho?

    Dauguma privačių reaktyvinių lėktuvų dėl techninių ir ekonominių priežasčių suprojektuoti skristi ikigarsiniu greičiu (mažesniu nei 1 macho).

    Peržengus garso barjerą (1 Machas) kyla smūginė banga (viršgarsinis smūgis), dėl kurios padidėja degalų sąnaudos, mechaninė apkrova ir triukšmo tarša.

    Be to, aviacijos taisyklės paprastai draudžia viršgarsinius skrydžius virš apgyvendintų teritorijų.

  • Kuo skiriasi kreiserinis greitis nuo didžiausio greičio?

    Kreiserinis greitis – tai greitis, išlaikomas didžiąją skrydžio dalį, kad degalų sąnaudos ir komfortas būtų kuo mažesni. Didžiausias greitis pasiekiamas retkarčiais, dažnai atliekant bandymus arba siekiant sutrumpinti skrydžio trukmę.

    Pavyzdžiui, „Gulfstream G700” kreiserinis greitis yra 0,925 Macho, tačiau optimaliomis sąlygomis jis gali pasiekti 0,99 Macho.

  • Kurie privatūs lėktuvai tinka transatlantiniams skrydžiams be tarpinių sustojimų?

    Transatlantinius skrydžius gali atlikti lėktuvai, kurių nuotolis viršija 6000 km. Geriausi pasirinkimai yra šie:

    • „Gulfstream G700” (13 900 km)
    • „Bombardier Global 7500” (14 300 km)
    • Dassault Falcon 10X (13 900 km)

    Šie orlaiviai, pavyzdžiui, skrenda iš Paryžiaus į Niujorką (5 800 km) arba iš Londono į Los Andželą (8 800 km) be degalų papildymo.

  • Kokią įtaką greitis turi privataus lėktuvo nuomos kainai?

    Kuo greitesnis lėktuvas, tuo brangiau kainuoja jo nuoma, nes :

    • Didesnės degalų sąnaudos (skrendant 0,90 Macho greičiu sunaudojama daugiau degalų nei skrendant 0,80 Macho greičiu).
    • Reikalingos pažangios technologijos (didelio našumo varikliai, lengvos medžiagos).
    • Greitesnių maršrutų paklausa.

    Pavyzdžiui, „Gulfstream G650” (0,925 Macho) valanda kainuoja brangiau nei „Dassault Falcon 2000” (0,80 Macho).

  • Ar greiti privatūs lėktuvai yra triukšmingesni?

    Taip, apskritai, kuo greitesnis reaktyvinis lėktuvas, tuo galingesni jo varikliai, taigi ir triukšmingesni. Tačiau gamintojai diegia triukšmą mažinančias technologijas (akustinės gondolos, aerodinaminė konstrukcija).

    Pavyzdžiui, „Dassault Falcon 8X” garsėja mažu triukšmo lygiu, nors jo greitis siekia 0,90 macho.

  • Kokie yra greičiausi vis dar gaminami privatūs reaktyviniai lėktuvai?

    Greičiausi vis dar gaminami privatūs reaktyviniai lėktuvai: „Cessna Citation X+”, „Gulfstream G700”, „Gulfstream G650”, „Bombardier Global 7500” ir „Dassault Falcon 10X”. Šie orlaiviai išsiskiria dideliu kreiseriniu greičiu, kuris dažnai siekia 0,9 macho ar daugiau.

  • Ar įmanoma išsinuomoti viršgarsinį privatų lėktuvą?

    Taip, galima išsinuomoti viršgarsinį privatų lėktuvą, tačiau tai yra rinkos niša, kurioje naudojami labai specifiniai ir brangūs orlaiviai.

    Nors kai kurie gamintojai kuria viršgarsinius reaktyvinius lėktuvus, jie dar nėra plačiai prieinami komerciniams užsakomiesiems skrydžiams.

  • Kaip greitis veikia patogumą laive?

    Didelis greitis gali sukelti :

    • Dažnesnė turbulencija dideliame aukštyje.
    • Slėgis lėktuvo salone, kurį reikia tiksliai reguliuoti (ypač ties 1 macho riba).
    • Dėl aerodinaminių priežasčių kartais sumažėja atstumas tarp sėdynių.

    Tokie lėktuvai, kaip „Global 7500”, tai kompensuoja slėginėmis kabinomis ir prabangia įranga.

  • Koks yra vidutinis greitojo privataus lėktuvo tarnavimo laikas?

    Gerai prižiūrimas privatus lėktuvas gali skraidyti 25-30 metų. Greitų modelių, tokių kaip „Gulfstream G650” ar „Falcon 7X”, tarnavimo laikas yra ilgas dėl reguliariai atliekamų techninių remontų.

  • Ar yra kokių nors nusileidimo su greituoju privačiu lėktuvu apribojimų?

    Taip, kai kuriuose oro uostuose taikomi triukšmo arba kilimo ir tūpimo tako ilgio apribojimai. Pavyzdžiui, lėktuvui „Global 7500” nusileisti reikia maždaug 1 800 m, o „Falcon 2000” – 1 300 m.

  • Koks yra greičiausias kada nors pagamintas privatus lėktuvas?

    Šis rekordas oficialiai priklauso „Cessna Citation X+” (0,935 macho), tačiau „Gulfstream G700” gali jį pagerinti, kai bus sertifikuotas.

  • Ar greitieji privatūs lėktuvai labiau teršia aplinką?

    Taip, nes jie sunaudoja daugiau degalų. Tačiau tokie sprendimai, kaip anglies dioksido kompensavimas (kurį siūlo AEROAFFAIRES) arba biodegalai (išbandyti „Falcon 10X”), sumažina jų poveikį.

  • Kiek laiko užtrunka išsinuomoti greitą privatų lėktuvą?

    Tai priklauso nuo galimybių:

    • Kelios valandos avariniam skrydžiui (jei yra orlaivis).
    • nuo 48 valandų iki 1 savaitės labai populiariems modeliams (pvz., „Global 7500”).

    Kuriamų reaktyvinių lėktuvų (pvz., „Falcon 10X”) atveju – keli mėnesiai.

  • Ar galima pritaikyti greitojo privataus lėktuvo saloną?

    Taip, gamintojai siūlo pagal individualų užsakymą pagamintus išplanavimus (odinės sėdynės, salonai, miegamieji). G700 siūlo iki 5 konfigūruojamų gyvenamųjų zonų.

  • Kokia techninė priežiūra reikalinga greitam privačiam reaktyviniam lėktuvui?

    Jį sudaro:

    • Kas 500-1000 skrydžio valandų atliekamas variklio kapitalinis remontas;
    • Kasmetiniai konstrukcijos patikrinimai;
    • Elektronikos (avionikos) atnaujinimas.
  • Ar greitieji privatūs lėktuvai yra saugesni?

    Greitis neturi tiesioginės įtakos saugai, kuri priklauso nuo :

    • Variklio patikimumo (pvz., „Rolls-Royce” „Citation X+”).
    • Atsarginių sistemų (dvigubos hidraulinės sistemos lėktuve „Falcon 8X”).
    • Pilotų patirties.