Verslo oro uostai – tai oro uostai, skirti verslo aviacijai ir privatiems lėktuvams. Tai gali būti privatūs skrydžiai skubantiems verslininkams arba turtingoms šeimoms. Tačiau taip pat yra medicininių skrydžių ir organų pervežimų, kurie taip pat priklauso nuo privačios aviacijos.
Jei verslo lėktuvų pasaulis jus traukia, čia pateikiami judriausi verslo oro uostai Europoje. Visų pirma, Europoje yra beveik 3 000 aerodromų, kurie gali priimti privačius lėktuvus. Palyginimui, komercinė aviacija Europoje gali naudotis tik 300 tokių oro uostų. Dėl daugelio čia paaiškintų priežasčių privatūs reaktyviniai lėktuvai beveik nesinaudoja pagrindiniais tarptautiniais oro uostais arba naudojasi jais labai retai.
Akivaizdu, kad tarp 3 000 Europos aerodromų kai kurie yra pažangesni už kitus. Šiuose oro uostuose yra daugybė įrenginių, pavyzdžiui, privačių terminalų arba FBO(Fixed Base Operators). Šiuose terminaluose keleiviams gali būti teikiamos įvairios paslaugos. Štai keletas FBO siūlomų paslaugų pavyzdžių:
- Galima naudotis konferencijų salėmis.
- FBO galite pavalgyti prieš skrydį.
- Jei prieš kelionę norite nusiprausti, galima pasinaudoti tualetais.
- Galima naudotis konsjeržo paslaugomis. Jie gali pasirūpinti jūsų vaikais, taip pat jūsų augintiniais.
Verslo aviacijai skirti oro uostai arba oro uostai su privačiais šiam tikslui skirtais terminalais keliautojams suteikia daug privalumų. Šių struktūrų šūkis – lankstumas. Privačioje aviacijoje keliautojas yra karalius. Jei turite paskutinės minutės apribojimų, jūsų skrydis bus pritaikytas prie jūsų poreikių. Taip pat privatūs lėktuvai gali pasiekti mažesnius, atokesnius oro uostus. Taigi atvyksite kuo arčiau galutinio kelionės tikslo.
Šiame judriausių Europos verslo oro uostų reitinge mūsų aviacijos ekspertai atskleis TOP 10 judriausių Europos verslo oro uostų:
Le Buržė – Paryžius – LFPB
Le Buržė oro uostas yra Europos verslo oro uostas par excellence. Įsikūręs už 30 minučių kelio nuo Paryžiaus, jis per metus aptarnauja daugiau kaip 50 000 skrydžių. Le Buržė yra istorinis terminalas. Tai 1915 m. sukurtas aerodromas. Kaip oro uostas Le Buržė buvo atidarytas 1919 m. Šiame neįprastame oro uoste yra keletas FBO. Pats žymiausias iš jų yra Prancūzijos orlaivių gamintojo „Dassault” FBO. 2016 m. tai buvo populiariausias FBO Prancūzijoje.
Le Buržė oro uoste nusileidimai priimami 24 valandas per parą. Tačiau 24 valandas per parą kyla tik turbopropeleriniai lėktuvai. Kitiems orlaiviams leidžiama kilti nuo 6 val. ryto iki 22 val. vakaro.

Paryžius – Ajačas lėktuvu CITATION JET – 4 asmenys: nuo 8 000 EUR
Ženeva Cointrin – LSGG
Ženevos Cointrin oro uostas yra antras pagal užimtumą Europos oro uostas. Per metus jame vidutiniškai atliekama 40 000 skrydžių. Ženevos Cointrin oro uostas padalytas į dvi dalis. Viena zona skirta bendrajai aviacijai, o kita – verslo aviacijai ir privatiems lėktuvams. Be to, verslo terminale yra Prancūzijos ir Šveicarijos skyrius. Šio padalijimo tikslas – supaprastinti administracines procedūras tarp abiejų šalių. Ženevos oro uostas yra pasienio vietoje. Tai reiškia, kad iš Ženevos oro uosto galima keliauti į Prancūziją arba Šveicariją. Ženevos oro uostas yra už 15 minučių kelio automobiliu nuo miesto centro.

Ženeva – Ibiza „KING AIR 200” lėktuvu – 7 keleiviai: nuo 9 500 eurų
Nica Žydrasis krantas – LFMN
Nicos oro uostas yra trečias pagal užimtumą verslo oro uostas Europoje. Per metus oro uoste aptarnaujama beveik 35 000 skrydžių. Kylant ar leidžiantis iš Nicos oro uosto atsiveria puikus vaizdas į jūrą. Šio oro uosto konfigūracija tokia pati kaip Ženevos. Jis naudojamas tiek komerciniams, tiek verslo skrydžiams. Tačiau šie du oro uostai yra gana skirtingi. Nicos oro uostas dažnai naudojamas skrydžiams į Monaką, esantį vos už valandos kelio. Pats oro uostas nuo miesto centro nutolęs per 15 minučių.

Nica – Malta su PHENOM 300 – 8 keleiviai: nuo 15 990 EUR
Londonas Lutonas – EGGW
Londono Lutono oro uoste per metus vidutiniškai įvyksta 28 000 pakilimų ir nusileidimų. Taiketvirtas pagal užimtumą Londono oro uostas. Oro uostas naudojamas tiek bendrosios, tiek verslo aviacijos reikmėms. Tačiau verslo aviacijai skirti trys atskiri terminalai. Tai judriausias Jungtinės Karalystės verslo oro uostas. Be to, tai vienintelis Londono oro uostas, dirbantis 24 valandas per parą. Tačiau oro uostas nuo Londono centro nutolęs per 1 valandą kelio.
Londonas Lutonas – Madridas CITATION MUSTANG automobiliu – 4 keleiviai: nuo 8 250 EUR
Ciurichas Klotenas – LZSH
Ciuricho oro uostas yra didžiausias Šveicarijos oro uostas, kuriame per metus atliekama 25 000 skrydžių. Tai oro uostas, kuriame taip pat vykdomi bendrieji ir verslo skrydžiai. Kaip ir ankstesniuose oro uostuose, šie du sektoriai yra skirtingi. Verslo aviacijai skirti keturi terminalai. Dėl to Ciuricho oro uostas yra judriausias verslo oro uostas Šveicarijoje. Ciuricho oro uostas veikia nuo 1953 m. Jis įsikūręs už 25 minučių kelio automobiliu nuo miesto centro.

Ciurichas – Miunchenas lėktuvu KING AIR 90 – 6 keleiviai: nuo 5450 eurų
Londonas Farnborough – EGLF
Londono Farnboro oro uostas yra vienas moderniausių oro uostų Europoje. Šiame reitinge jis lipa ant kulnų Ciuricho oro uostui, kuriame per metus atliekama 24 000 skrydžių. Farnboro oro uostas skirtas tik verslo aviacijai. Taigi tai idealus pasirinkimas, jei norite diskretiškai nuvykti į Londoną. Tačiau jis yra už 1 valandos kelio nuo sostinės centro. Šis oro uostas turi istorinę vertę: jame įvyko pirmasis Anglijos istorijoje skrydis su varikliu. Per du pasaulinius karus jis buvo rekvizuotas Didžiosios Britanijos kariuomenės.
Londonas – Marakešas CITATION 2 – 8 keleiviai: nuo 12 800 EUR
Maskva Vnukovo – UUWW
Maskvos Vnukovo oro uoste per pastaruosius dvejus metus užregistruota vidutiniškai 18 000 skrydžių. Tai taip pat į dvi dalis padalytas oro uostas. Viena skirta bendrajai aviacijai, o antroji su atskirais terminalais – verslo aviacijai. Šis oro uostas buvo pastatytas 1937-1941 m. sovietmečiu. Vnukovo oro uostas yra 40 minučių kelio automobiliu nuo Maskvos centro.
Maskva – Paryžius CITATION EXCEL lėktuvu – 8 keleiviai: nuo 19 400 EUR

Milano Linatė – LIML
Milano Linatės oro uostas yra arčiausiai miesto centro esantis iš trijų esamų oro uostų. Linatės oro uoste per metus vidutiniškai užregistruojama 19 000 skrydžių. Jis yra už 10 km nuo Milano centro, todėl automobiliu Milaną pasieksite per 20 minučių. Milano oro uoste daugiausia aptarnaujami Europos vidaus ir vidutinio nuotolio skrydžiai. Originalus oro uosto pavadinimas – Enrico Forlanini – vieno pirmųjų Italijos aviacijos inžinierių vardas. Ilgainiui oro uostas perėmė vietovės, kurioje jis įsikūręs, pavadinimą – Linatė.
Milanas – Berlynas lėktuvu CHEYENNE II – 6 keleiviai: nuo 2 300 EUR
Roma Ciampino – LIRA
Romos Čampino oro uostas įkurtas 1916 m. Anksčiau buvęs pagrindinis Romos oro uostas, dabar jį pakeitė Leonardo da Vinci oro uostas. Per pastaruosius dvejus metus Čampino oro uoste užregistruota ne mažiau kaip 16 000 orlaivių pakilimų ir nusileidimų. Skirtingai nei antrasis Romos oro uostas, Ciampino suteikia keliautojams lankstumo, nes dirba visą parą. Dėl to šis oro uostas puikiai tinka keliaujantiems į Romą verslo reikalais. Oro uostas yra už 25 minučių kelio automobiliu nuo istorinio Romos miesto centro.
Roma – Palma de Maljorka CITATION MUSTANG automobiliu – 4 keleiviai: nuo 7 050 EUR
Viena Schwechat – LOWW
Vienos Švechato oro uostas – Austrijos tarptautinis oro uostas. Oro uostas pastatytas 1938 m. Per metus jame vidutiniškai aptarnaujama 15 000 skrydžių. Oro uostu naudojasi tiek komercinės oro linijų bendrovės, tiek verslo skrydžiai. Pastariesiems 2006 m. įrengtas antrasis terminalas, kuriame teikiamos paslaugos verslo skrydžiams. Oro uostas dirba visą parą ir yra 20 minučių kelio automobiliu nuo Austrijos sostinės. 2011 m. oro uosto 3 angare vyko teniso varžybos. Prancūzija irAustrija susitiko pirmajame Daviso taurės turnyro etape.

Viena – Briuselis 4 keleivių HONDAJET lėktuvu: nuo 5400 eurų
Norėtumėte sužinoti daugiau?
Nedvejodami apsilankykite mūsų internetiniame pasiūlyme, kad gautumėte privataus skrydžio per 2 valandas kainos sąmatą, arba susisiekite su mumis telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82.