Oyonnair : oro transporto bendrovė

Privatinių lėktuvų nuoma
nuo 1991 m.

20 000
pasiekiamų prietaisų

45 000
užtikrintų skrydžių

120 000+
keleivių

4,9/5
klientų pasitenkinimas

100%
Anglies dioksido kompensacija

„Oyonnair” – 1989 m. įkurta Prancūzijos oro transporto bendrovė. Bendrovė, teikianti keleivių vežimo oro transportu paslaugas Prancūzijos oro erdvėje, buvo įsteigta jos generalinio direktoriaus ir įkūrėjo Michelio Maradano, aviacijos entuziasto, dėka. Vienas pagrindinių jo tikslų buvo padėti MVĮ ir mažoms bei vidutinėms įmonėms vystytis. Taigi kartu su mūsų kapitonu ir jo įgula nedelsdami ir be sustojimo pakilkime į kelionę po šią Prancūzijos civilinės aviacijos rinkoje veikiančią aviacijos pramonę.

Oro linijų bendrovės „Oyonnair” ištakos

Viskas prasidėjo 1983 m. Tuo metu Michelis Maradanas buvo DTP grupės, įsikūrusios Aino regiono Izernoro mieste, generalinis direktorius. Nuo pat vaikystės jis aistringai domėjosi aeronautikos pasauliu. Tais pačiais metais jis įgijo piloto licenciją. Dabar jis reguliariai skraido iš Oyonnax skraidymo klubo Overgne Rhône-Alpes regione. Vienerius metus P. Maradanas skraidė vizualiniais skrydžiais, t. y. skrydžiais dienos metu, kai yra matomumas ir orlaivis neteikia jokios techninės pagalbos. Kitais metais jis ir toliau vykdė vizualiuosius skrydžius, tačiau orai buvo kaprizingesni, todėl negalėjo skraidyti tiek, kiek norėjo. Galiausiai, trečiaisiais skraidymo metais, jis galvojo apie lėktuvo keitimą, nes vizualiniai skrydžiai tapo per daug pavojingi esant blogam orui – skraidymas buvo prastesnis, o nusileidimas – pavojingas.

1989 m. jis nusprendė įkurti savo oro linijų bendrovę Oyonnair. Jo tikslas buvo skatinti taksi lėktuvų verslą ir dalyvauti vystant užsakomąją aviaciją savo regione. Tais pačiais metais bendrovė buvo patvirtinta kaip viešojo keleivinio transporto įmonė ir gavo oro vežėjo pažymėjimą (AOC) pagal Europos aviacijos saugos agentūros (EASA) reikalavimus. Tai leido Mišeliui Maradanui pradėti oro transporto verslą ir prisijungti prie daugelio kitų rinkoje veikiančių oro transporto bendrovių.

Prancūzijos oro linijų bendrovės „Oyonnair” istorija

Ši nauja oro transporto bendrovė investavo į pirmąjį privatų lėktuvą savo orlaivių parkui. Tai buvo 8 vietų dvimotoris Piper PA 30. Deja, jo pilotas, kurį pasamdė juo skraidyti, patyrė incidentą, kuris nesukėlė jokios žalos, tačiau dėl kurio jis turėjo palikti laivą. 1990 m. P. Maradanas iš orlaivių gamintojo ” Beechcraft” įsigijo dvivietį turbosraigtinį lėktuvą ” Beechcraft C90 „, galintį skraidinti iki 9 keleivių. Jis pasirinko šį modelį, nes jo nuotolis buvo didesnis nei pirmojo jo lėktuvo. Jo tikslas – plėsti oro susisiekimą ir sujungti tolimesnes kryptis, kad jos taptų nuolatinėmis. Todėl jis galės pasiūlyti daugiau susisiekimo galimybių.

Tuo pat metu, kad galėtų skraidyti C90, generalinis direktorius įdarbino jauną pilotą Danielį Vovką. D. Vovkas valdys orlaivį ir skrydžius, taip pat mokys kitus pilotus.

Šiuo laikotarpiu D. Maradanas toliau skraidė ir iš aviacijos administracijos gavo licenciją vykdyti skrydžius pagal prietaisus oro erdvėje. Turėdamas radijo ryšio sertifikatą, jis taip pat tapo profesionaliu pilotu. Dabar jis vykdo pilotavimo ir oro navigacijos užduotis savo paties oro linijų bendrovėje. Bet taip pat ir verslo kelionėse, kad galėtų plėtoti savo įmonę!

Pirmosiomis dienomis oro linijų bendrovės generalinis direktorius norėjo įkurti savo biurą Oyonnax miestelyje, todėl natūralu, kad jis pavadino savo įmonę Oyonnair. Tačiau miestelio aerodromas nebuvo pritaikytas skrydžiams pagal IFR (skrydžio pagal prietaisus taisyklės, kurios skiriasi nuo VFR – vizualiųjų skrydžių taisyklių). Todėl jis persikėlė į gretimą Bourg-en-Bresse miestą. Burgo aerodromas jam pažadėjo, kad netrukus jis bus pritaikytas skrydžiams pagal IFR. Tačiau po kelerių metų, 1993 m., Oyonnair pirmininkas nusprendė persikelti į Lioną-Broną. Ten šiuo metu yra pagrindinė Oyonnair būstinė.

Būtent tada jos verslo aviacijos veikla iš tikrųjų įsibėgėjo. Bendrovė taip pat įsigijo angarų ir dirbtuvių savo orlaivių techninei priežiūrai atlikti.

Devintojo dešimtmečio pabaigoje bendrovei šiek tiek sunkiai sekėsi išsilaikyti, tačiau ji vis tiek sugebėjo išsiskirti ir klestėti.

2003 m. oro bendrovė nusprendė įsigyti naują orlaivį:

Nusprendėme pakelti pavarą, todėl pardaviau savo „Beechcraft” draugui ir aviacijos entuziastui Francisui Brochonui, kuris tapo partneriu, ir investavau į naujesnį „Beechcraft” – 350 dvivietį turbosraigtinį lėktuvą su 9 sėdimomis vietomis, kuriame buvo įrengti medicininės repatriacijos neštuvai. Nuo tada pradėjome dirbti su didžiausiomis draudimo bendrovėmis.

Paaiškina Michelis Maradanas.

Šiandien Prancūzijos oro linijų bendrovė vykdo skrydžius visoje Prancūzijoje ir užsienyje. Ji įsitvirtino tokiuose oro uostuose kaip Lionas (pagrindinė būstinė), Paryžius Le Buržė, Renas Bretanėje ir Marselis vasaros mėnesiais. Taigi bendrovė turi skrydžių centrus visuose 4 Prancūzijos kampeliuose, o tai yra stiprioji jos dislokacijos pusė.

Citation Mustang
Citation Mustang – nuotrauka: Cessna – Textron Aviation

Ką daro „Oyonnair”?

Pagrindinės „Oyonnair” misijos

Šiuo metu „Oyonnair” yra oro transporto bendrovė, kurios specializacija – užsakomieji privatūs skrydžiai ir verslo aviacija (pavyzdžiui, verslo kelionėms, seminarams ar skatinamiesiems renginiams, tolimiesiems ar kitiems skrydžiams). Ji taip pat vykdo įvairią aviacijos veiklą, pavyzdžiui, medicininius skrydžius ir krovinių gabenimo oro transportu skrydžius. Vykdydama įvairias oro transporto misijas, oro transporto bendrovė siūlo labai išsamias užsakomąsias paslaugas. Tai yra pats verslo aviacijos principas.

Skrydžiai pagal pareikalavimą

Oro bendrovė „Oyonnair” skraidina į daugelį Europos ir Viduržemio jūros baseino šalių. Turėdami prieigą prie daugiau kaip 600 oro uostų, tikrai rasite skrydį, atitinkantį jūsų kriterijus. Be to, turėdama nuosavą orlaivių parką, bendrovė, jos pilotai ir lėktuvai budi bet kuriuo paros metu, kad galėtumėte kuo greičiau išskristi, kad ir kokiu laiku būtų pateiktas jūsų prašymas. Kalbant apie procedūras, vykdant šiuos specialiai pritaikytus skrydžius, nėra jokių įlaipinimo apribojimų, o jūs patenkate į verslo terminalą, todėl jums nereikia laukti didžiuosiuose oro uostuose. Ši transporto rūšis yra labai greita ir efektyvi, ypač besivystančioms įmonėms, kurioms laikas yra pinigai. Ir nors privataus lėktuvo kaina, be abejo, yra mažesnė nei pigių skrydžių lėktuvo, tačiau už paties skrydžio ribų sutaupysite labai daug. Tiesą sakant, bendrovės generalinis direktorius pabrėžia šį aspektą kaip vieną iš jos privalumų demokratizuojant verslo aviaciją:

Argi kelionė pirmyn ir atgal per dieną nekainuoja brangiau, kai reikia mokėti už kelią, viešbutį, taksi, kai reikia likti vietoje?

Medicininiai skrydžiai

Nacionalinė oro linijų bendrovė vykdo medicininius skrydžius. Tai, pavyzdžiui, medicininiai repatriacijos skrydžiai pacientams iš Covid 19, taip pat kitų rūšių medicininiai skrydžiai. Iš tikrųjų „Oyonnair” reguliariai vykdo SAMU skrydžius. Juos užsako ligoninės ir kitos medicinos įstaigos. Dažnai jie vykdomi skubos tvarka, todėl orlaiviai turi būti paruošti labai greitai. Todėl „Oyonnair” garantuoja, kad jos privatūs lėktuvai bus prieinami 24 valandas per parą. Galiausiai bendrovė taip pat gabena organus transplantacijai. Suprantama, kad tokiems pervežimams užsakomi privatūs lėktuvai yra visiškai aprūpinti medicinine įranga. Kaip aiškina ponas Maradanas:

Medicininė repatriacija buvo mūsų, kaip tikros bendrovės, turinčios pilotų ir gana aukšto lygio veiklą, veiklos pradžia. Organų gabenimas – tai nauja įmonės veiklos sritis, kuri krizės metu yra sveikintina.

„Oyonnair” orlaivių parkas

Bendrovė „Oyonnair” turi nuosavą verslo orlaivių parką, kurį sudaro 2 skirtingi modeliai: „Citation Mustang ” ir ” Piaggio Avanti”.

  • Cessna Citation Mustang: bendrovė turi 3 šiuos orlaivius, kuriais gali skristi 4 keleiviai. Šis privatus lėktuvas yra tikras darbinis arklys, nes yra greitas, ekonomiškas ir gali greitai sujungti dvi paskirties vietas nedideliais atstumais. Bendrovės „Citation Mustang” privačius lėktuvus galima įsigyti ir medicininės versijos. Juose gali skristi vienas pilotas, būtina medicininė įranga ir 2 lydintys keleiviai.

Piaggio avanti médicalisé
Nuotrauka: Oyonnair

  • Piaggio Avanti: bendrovei priklauso 3 tokie privatūs lėktuvai, kuriais galima skraidinti iki 8 keleivių. Šis verslo reaktyvinis lėktuvas, pravardžiuojamas oro „Ferrari”, puikiai atlieka regioninius skrydžius ir yra labai populiarus verslo aviacijoje. Kaip ir „Mustang”, „Piaggio Avanti” taip pat gali būti užsakomas medicininei evakuacijai. Jo salone telpa 2 neštuvai su 3 keleiviais (arba vieni neštuvai su 5 keleiviais) ir visa reikalinga medicininė įranga.

Susipažinkite su kitomis Prancūzijos oro linijų bendrovėmis:

Dabar apie šią Prancūzijos oro linijų bendrovę žinote šiek tiek daugiau. AEROAFFAIRES gali užsakyti visų tipų orlaivius ir į jūsų užklausą reaguos bet kuriuo metu ir bet kurią dieną! Susisiekite su mumis telefonu +33 1 44 09 91 82 arba užpildykite pasiūlymą internetu.

Kokius orlaivius turi „Oyonnair” lėktuvų parkas?

„Oyonnair” orlaivių parką sudaro nedideli, mažai anglies dioksido išmetantys orlaiviai. Tai „Piaggio Avanti II” ir „Cessna Citation Mustang”.

Kur įsikūrusi „Oyonnair” būstinė?

Oyonnair orlaiviai bazuojasi trijuose Prancūzijos oro uostuose: Liono Bron, kuriame yra pagrindinė bendrovės būstinė, Rennes ir Paryžiaus Le Bourget.

Kokias misijas vykdo „Oyonnair”?

Nedideli „Oyonnair” orlaiviai ypač veiksmingi vežant keleivius, skubius krovinius oro transportu arba medicininius skrydžius.