„Transavia” yra Nyderlandų oro transporto bendrovė, turinti Prancūzijos patronuojamąją įmonę „Transavia France”. Ji priklauso „ Air France-KLM” (valdo „Air France”). Ši 1965 m. įkurta oro transporto bendrovė siūlo geriausius pigių ir paskutinės minutės skrydžių užsakymo pasiūlymus. Ši Prancūzijos oro transporto bendrovė leidžia įsigyti pigius bilietus į daugelį Prancūzijos, Europos ir Šiaurės Afrikos miestų. Apžvelgiame šią pigių skrydžių bendrovę, jos istoriją ir veiklą.
Oro linijų bendrovės „Transavia” istorija
- 1965 m.: bendrovė įkurta pavadinimu „Transavia Limburg”. Jos būstinė buvo Nyderlanduose, Mastrichto Acheno oro uoste.
- 1966 m.: bendrovės akcijas perėmė viena Amerikos bendrovė, generaliniu direktoriumi tapo Johnas Blockas. Blokas vėliau tapo „Air Holland” įkūrėju.
Tais pačiais metais „Transavia” atliko pirmąjį komercinį skrydį. Ji pasivadino „Transavia Holland”. - 1986 m. – dar vienas oro linijų bendrovės pavadinimo pakeitimas: ji tapo „Transavia Airlines”. Anglijai ir Nyderlandams sudarius susitarimą, aviakompanija pradeda reguliariai skraidinti keleivius iš Londono Gatviko oro uosto į Amsterdamo Schipholio oro uostą.
- 1991 m. 80 % „Transavia” akcijų nupirko Nyderlandų oro linijų bendrovė KLM.
- 1998 m.: plėtodama veiklą Europoje, „Transavia” pradeda vykdyti vidaus skrydžius Graikijoje. Tai pirmoji ne Graikijos oro linijų bendrovė, pradėjusi vykdyti tokio tipo skrydžius (pasikeitus Graikijos teisės aktams).
- 2000-ieji: „Transavia” tapo žinoma kaip pigių skrydžių oro linijų bendrovė ir įsitvirtino šioje rinkoje. Ji susijungia su kita pigių skrydžių bendrove „Basiq Air” ir kartu tampa „Transavia.com”.
- 2003 m.: KLM įsigyja 100 % „Transavia” akcijų. Kitais metais susijungia KLM ir „Air France „. Taigi „Transavia” tapo „Air France – KLM” patronuojamąja įmone.
- 2004 m.: aviakompanija fiksuoja rekordinį užsakymų skaičių savo internetinėje platformoje Transavia.com. Vos per vieną dieną buvo nupirkta ne mažiau kaip 30 000 bilietų.
- 2007 m.: po trijų bazių Nyderlanduose(Eindhovene, Roterdame ir Amsterdame) „Transavia” persikėlė į Orli oro uostą Paryžiuje (tuomet ji vadinosi „Transavia France”). Tuo pat metu buvo atidarytas pirmasis reguliarus reisas tarp Porto ir Paryžiaus. Netrukus atsirado ir kiti maršrutai iš Paryžiaus.
- 2008 m. įsteigiama Danijos dukterinė įmonė „Transavia Denmark”, tačiau po dvejų metų ji išnyksta dėl nepatenkinamų rezultatų.
- 2014 m.: „Transavia” naudoja 4 „Air France” orlaivius ” Airbus A320″, kurie plaikstosi šios oro transporto bendrovės spalvomis.
- 2015 m.: svetainė Transavia.com supaprastinama ir tampa Transavia. Dabar ji pristatoma kaip pigių skrydžių bendrovės „Air France – KLM” patronuojamoji įmonė, siūlanti pigius lėktuvo bilietus į Prancūziją ir Nyderlandus.
Tais pačiais metais „Transavia” įsigyja 17 lėktuvų iš JAV gamintojo Boeing, ” Boeing 737-800″ modelių. - 2019 m.: oro linijų bendrovės efektyvumo dėka šiais metais ji skraidina 7,4 mln. keleivių daugiau nei šimtu krypčių.
- 2021 : Aviakompanija gavo keletą apdovanojimų, o šiais metais „Transavia” išrinkta Metų klientų aptarnavimo įmone. Puikus apdovanojimas aviacijos bendrovei, kurios mantra – „mes leidžiame pigioms paslaugoms jaustis gerai „.

Kur įsikūrusi „Transavia”?
Kai buvo sukurta, „Transavia” buvo įsikūrusi Mastrichto Acheno oro uoste Nyderlanduose. Tačiau šiandien ji turi kelias bazes Prancūzijoje. Pagrindinė jos bazė nuo 2007 m. yra Paryžiaus Orli oro uoste. Iš Paryžiaus ji vykdo ne mažiau kaip 80 reguliarių reisų įvairiomis kryptimis. Kita „Transavia” bazė yra Nantes Atlantique oro uoste. Nuo 2010 m. iš šio oro uosto ši Prancūzijos oro linijų bendrovė skraidina maždaug trisdešimčia krypčių. Bendrovė taip pat yra įsikūrusi Liono Saint-Exupéry oro uoste. Nuo 2010 m. iš Liono ji skraidina beveik 30 krypčių. Galiausiai, nuo 2020 m. įsikūrusi Monpeljė oro uoste, bendrovė iš šio oro uosto reguliariai aptarnauja daugiau kaip dvidešimt krypčių.
Be to, 2021 m. aviacijos bendrovė atidarė naujų maršrutų, siūlydama reguliarius skrydžius iš kelių didžiųjų Prancūzijos ir Nyderlandų miestų oro uostų. Tarp šių miestų yra Tulonas, Renas ir Tulūza.
Oro linijų bendrovės „Transavia” vykdomi maršrutai
Aviakompanija vykdo reguliarius skrydžius iš Prancūzijos ir Nyderlandų. Transavia” perėmė kai kuriuos reguliarius maršrutus, kuriuos anksčiau vykdė „Air France”, pavyzdžiui, Nicos-Nantos ir ParyžiausOrli-Biarico. Su „Transavia” galite pasiekti daugybę miestų: Prancūzijos pigių skrydžių bendrovė siūlo skrydžius į maždaug 115 miestų.
Pirmiausia ji skraidina į daugelį Europos miestų, įskaitant Ispaniją(Barseloną, Ibizą, Maljorką, Kanarų salas ir kt.), Italiją(Romą, Veneciją, Neapolį ir kt.) ir Graikiją(Atėnus, Mikoną, Santoriną ir kt.). Aviakompanija taip pat skraidina į Rusiją(Maskva) ir Šiaurės Afriką(Marokas, Tunisas, Žaliojo Kyšulio salos…), ir visa tai už mažą kainą! Galiausiai galima teigti, kad „Transavia” dar nėra tolimojo susisiekimo oro linijų bendrovė, o veikiau trumpųjų ir vidutinių nuotolių vežėjas.
„Transavia” ekologiniai įsipareigojimai
Suvokdama ekologines problemas ir ypač aviacijos sektoriaus poveikį, „Transavia” įgyvendina keletą priemonių. Jos tikslas – kovoti su tarša, kurią sukelia išmetamas CO2, ir taip sumažinti anglies dioksido pėdsaką. Prancūzijoje ši oro linijų bendrovė buvo novatoriška, pirmoji pasiūliusi priemonę „SkyBreathe”. Tai priemonė, skirta geriausios praktikos taikymui aviacijoje, ypač taupant degalus. Pavyzdžiui, imtasi įvairių veiksmų, pavyzdžiui, nusileidus lėktuvui naudojamas tik vienas variklis arba kitos sistemos, kuriomis siekiama sumažinti nereikalingą degalų suvartojimą. Taigi Prancūzijos oro linijos praktikuoja vadinamąjį ekologinį pilotavimą. 2019 m. taikant šią praktiką buvo išvengta 13 000 tonų išmetamo CO2 kiekio.
Kitas „Transavia” taikomas veiksmas – skrydžių metu naudojamo vienkartinio plastiko atsisakymas. Jis keičiamas tvaresnėmis ir ekologiškesnėmis alternatyvomis, įskaitant bambukinius stalo įrankius, medines maišykles ir kraftpopieriaus maišelius. Ši priemonė reiškia, kad per metus nebus išmetama ne mažiau kaip 41 t plastiko. Tiek sveria Boeing 737 lėktuvas!

Kaip keliauti su „Transavia
Rezervavimas ir bagažo tvarkymas
Bendrovė „Transavia” turi internetinę platformą, todėl skrydžio bilietus galite rezervuoti jos svetainėje. Prieš skrydį taip pat galite užsiregistruoti internetu.
Kalbant apie bagažą,įlipdami į lėktuvą galite pasiimti vieną rankinio bagažo vienetą ir vieną aksesuarą. Šis rankinis bagažas neturi viršyti šių matmenų: 55 x 35 x 25 cm. Taip pat galite turėti vieną priedą, pavyzdžiui, rankinę arba nešiojamąjį kompiuterį. Šie daiktai negali būti didesni nei 40 x 30 x 20 cm. Jūsų aksesuarų ir rankinio bagažo bendras svoris neturi viršyti 10 kg, priešingu atveju turėsite rezervuoti papildomą bagažą.
Atkreipkite dėmesį į vieną dalyką: lėktuvo salone telpa tik 70 rankinio bagažo vienetų. Užėmus visas šias vietas, dalis rankinio bagažo gali atsidurti bagažo skyriuje (nebent užsisakydami bilietą pasirinkote MAX tarifą, suteikiantį galimybę naudotis lengvatomis).
Registruojamąjį bagažą galite rezervuoti pirkdami bilietą arba vėliau iki registracijos (ne vėliau). Registruoto bagažo kaina priklauso nuo jo svorio ir maršruto, kuriuo keliaujate. Jei pamiršote pasiimti registruojamąjį bagažą, galite jį užregistruoti tiesiai oro uoste. Kainos taip pat priklauso nuo svorio ir maršruto, tačiau jos bus šiek tiek didesnės nei tuo atveju, jei būtumėte užsiregistravę internetu.
Kitos „Transavia” paslaugos
Aviakompanija siūlo skirtingus tarifus, kai užsisakote bilietus. Yra „Basic”, „Plus” ir „Max” tarifai. Šie tarifai suteikia daugiau ar mažiau privalumų, pavyzdžiui, galimybę turėti registruotą bagažą, garantiją, kad rankinis bagažas bus salone, ir dar daugiau.
Kadangi „Transavia” priklauso „Air France – KLM” grupei, galite naudotis ta pačia dažnų keleivių programa„Flying Blue”. Tačiau mylių gausite tik pasirinkę „Plus” arba „Max” tarifą. Nepamirškite prieš tai tapti programos nariais.
Galiausiai „Transavia” bendradarbiauja su turizmo ir paslaugų srities profesionalais. Kaip ir kelionių agentūra, oro linijų bendrovė gali jums pasiūlyti, pavyzdžiui, viešbučių pasiūlymų. Ji taip pat siūlo taksi ir automobilių nuomos paslaugas. Transavia žino, kaip prisitaikyti prie paklausos.
„Transavia” lėktuvų parkas
Transavia” orlaivių parką sudaro 2 skirtingi „Boeing 737” modeliai. Tai Boeing 737-700 ir Boeing 737-800. Pastarasis yra populiariausias oro linijų bendrovės orlaivis. Ne mažiau kaip 85 šio tipo orlaiviai sudaro „Transavia” orlaivių parką (įskaitant 50 „Transavia France” orlaivių). Šiame orlaivyje yra 189 sėdimos vietos ir juo galima skraidyti vidutinio nuotolio maršrutais iki 4 700 km. Įgulą sudaro kapitonas ir antrasis pilotas, vyriausiasis valytojas ir 3 arba 4 skrydžio palydovai. Boeing 737-700 yra šiek tiek mažesnis nei 800, juo skraidinami 149 keleiviai, o skrydžio nuotolis siekia 5 400 km. Jame yra tokia pati įgula, bet vienu skrydžio palydovu mažiau.
Susipažinkite su kitomis Prancūzijos oro linijomis:
- VallJet
- Twin Jet
- Chalair Aviation
- Amelia
- Astonjet
- Oyonnair
- IXair
- Pan European
- Get1Jet
- ASL Airlines France
- Wingly
- Airlec
- Eatis
- Alpine Airlines
- SD Aviation
- Evolem Aviation
AEROAFFAIRES, mūsų komanda visą parą, 7 dienas per savaitę dirba su jumis telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82 ir kuo greičiau reaguoja į jūsų pasiūlymą internetu. Rasime jums geriausiai jūsų poreikius atitinkantį verslo skrydį.
Ar „Transavia” yra pigių skrydžių bendrovė?
Taip, „Transavia” yra pigių skrydžių bendrovė, siūlanti nebrangius skrydžius į daugelį Europos vietų.
Koks bagažas įskaičiuotas į „Transavia” bilieto kainą?
Į „Transavia” bilieto kainą paprastai įskaičiuotas tik rankinis bagažas. Registruotą bagažą ir kitą mokamą bagažą reikia pridėti užsakymo metu arba registruojantis.
Ar „Transavia” siūlo dažno keleivio programas arba specialius pasiūlymus?
Taip, „Transavia” turi lojalumo programą „Flying Blue”, pagal kurią klientai gali rinkti mylias ir gauti privilegijų, pavyzdžiui, pakelti kvalifikaciją ir gauti nuolaidų skrydžiams. Oro linijos taip pat reguliariai siūlo specialius pasiūlymus ir akcijas.