Ar norite įsigyti ar išsinuomoti privatų lėktuvą, nes jūsų transporto rūšis tam tinkama? Mūsų verslo aviacijosekspertų komanda suteiks jums visą informaciją, kurios reikia norint priimti teisingą sprendimą.
2008 m. krizė turėjo didelės įtakosverslo aviacijos rinkai. Parduodamų asmeninių orlaivių arba privačių reaktyvinių lėktuvų skaičius labai išaugo ir sudarė daugiau kaip 20 proc. viso pasaulio orlaivių parko. Krizė paveikė kelionių biudžetus, todėl įmonės ėmė ieškoti ekonomiškesnių sprendimų, pavyzdžiui,privačių orlaivių nuomos pagal pareikalavimą.

2020 m. pasaulyje bus galima įsigyti 20 000 privačių reaktyvinių lėktuvų. Pusė šių lėktuvų priklauso oro transporto bendrovėms, o kita pusė – privatiems savininkams, taigi yra pusiausvyra. Dabartinis ekonominis klimatas suteikia patrauklių pirkimo galimybių. Tačiau yra keletas veiksnių, kuriuos reikia išsamiai išnagrinėti, norint nustatyti orlaivio įsigijimo naudą. O jei pelningumas neįrodytas, kokie yra privataus lėktuvo nuomos pagal užsakymą privalumai?
Kaip rinktis atsižvelgiant į savo poreikius, finansinius išteklius ir vietovę? Ar turėtumėte pirkti, ar nuomotis privatų lėktuvą?
Verslo reaktyvinio lėktuvo pirkimas ar nuoma: kokie yra skirtumai?
Kodėl verta pirkti privatų lėktuvą?
Įsigydami parduodamą privatų lėktuvą įgyjate visišką nuosavybės teisę ir visišką laisvę naudoti orlaivį kada panorėję ir kur panorėję. Jūsų privačiam skrydžiui taikomos mažiau ribojančios taisyklės nei nuomojantis privatų lėktuvą, kuris turi atitikti viešojo keleivinio transporto kriterijus.
Orlaivių tipų yra tiek pat, kiek ir krypčių – nuo turbosraigtinių iki verslo ir regioninių reak tyvinių lėktu vų. Pirmiausia reikia nustatyti savo poreikius:
- Kur vykstate ir kaip toli?
- Kiek laiko ketinate apsistoti?
- Kiek keleivių esate įpratę turėti lėktuve?
- Ar yra kokių nors apribojimų dėl aerodromų, kuriuose leisitės?
- Ar keliaujate su didelių gabaritų bagažu?
Yra daugybė būdų įsigyti privatų lėktuvą, o naujos orlaivių gamos pasižymi skirtingais privalumais greičio, keleivių skaičiaus ir nuotolio atžvilgiu. Taigi labai svarbu atidžiai apibrėžti savo poreikius, jei noriteįsigyti privatų reaktyvinį lėktuvą už geriausią kainą.
Kodėl verta nuomotis privatų lėktuvą?

Nuomotis privatų lėktuvą yra daug pigiau nei jį pirkti. Norint išsinuomoti privatų lėktuvą, jums reikės kelių tūkstančių eurų. Todėl nuoma leidžia išvengti didelių investicijų, kurios gali pasirodyti nelabai pelningos. Lėktuvo nuoma taip pat suteikia didelį lankstumą. Kiekvienam skrydžiui galite pasirinkti orlaivį, geriausiai atitinkantį skrydžio laiką ir keleivių skaičių.
Kadangi skrydis turi būti malonumas, privatų lėktuvą taip pat galite išsinuomoti atsižvelgdami į konkrečius komforto reikalavimus. Tai priklauso nuo pasirinkto privataus lėktuvo modelio ir gamintojo: „Bombardier”, „Beechcraft”, „Cessna”, „Dassault Aviation”, „Embraer”, „Gulfstream Aerospace” ir kt.
Peržiūrėkite mūsų puslapį apie privatų lėktuvą ir sužinokite, ką tiksliai tai reiškia.
Privataus reaktyvinio lėktuvo pirkimas ar nuoma: pagal kokius kriterijus rinktis?
Renkantis tarp pirkimo ir nuomos, reikia atsižvelgti į daugybę veiksnių. Sutelkime dėmesį į tris pagrindinius veiksnius, kad suprastume, kas yra ant kortos.
1. Esminis skirtumas tarp viešojo ir privataus transporto
Labai svarbu aiškiai atskirti viešojo transporto skrydžio ir privataus transporto skrydžio reglamentavimą.
Nuomojantis oro transporto bendrovei priklausantįorlaivį, keleiviams taikomos viešojo transporto taisyklės. Bet kuris privataus orlaivio naudotojas, teikiantis visapusiškas oro transporto paslaugas, privalo gauti oro vežėjo pažymėjimą (AOC). Viešasis keleivių vežimas grindžiamas šiais pagrindiniais elementais:
- Eksploataciniai apribojimai: viešasis transportas reiškia, kad viešojo skrydžio atveju taikomos didesnės saugos atsargos, susijusios su orlaivio techninėmis charakteristikomis tūpimo metu, nei privataus skrydžio atveju. Pavyzdžiui, privatus lėktuvas, aviacijos institucijų sertifikuotas leistis 1 000 metrų ilgio kilimo ir tūpimo taku, viešojo transporto sistemoje galės leistis tik 1 600 metrų ilgio kilimo ir tūpimo taku.
- Įgulos kvalifikacija: pilotai turi ATPL (oro transporto piloto licenciją), suteikiančią visas žinias ir įgūdžius, reikalingus viešajam keleivių vežimui. Tai yra jūsų garantija, kad turite kvalifikuotą pilotą ir skrisite visiškai saugiai.
- Orlaivių techninė priežiūra: oro transporto bendrovių orlaivių, turinčių ATPL licenciją, techninė priežiūra ir patikrinimai atliekami tik patvirtintose dirbtuvėse (145 dalis) ir reguliariau nei privačių savininkų orlaivių.
Šiuos 3 apribojimus reikėtų vertinti teigiamai. Šie nuomos reikalavimai reiškia didesnį saugumą ir saugesnį orlaivį nei visiškai privačiam sav ininkui priklausantis orlaivis. Tačiau jūs negalėsite pasinaudoti visa laisve ir autonomija, kurią suteikiaorlaivio įsigijimas.
2. Lankstumas: privataus orlaivio nuomos privalumai
- Nėra jokių orlaivio ridos apribojimų
Priklausomai nuo verslo kelionės, nesvarbu, ar ji vyktų Europoje, ar už Atlanto, galite pasirinkti orlaivį, kuris geriausiai atitinka jūsų kelionės poreikius. Skrydžiui Paryžius-Marakešas be persėdimų pakaks ” Phenom 300″, bet jei norite skristi tiesiai į Niujorką, galite išsinuomoti ” Global Express”.
- Neribotas keleivių skaičius
Privačių lėktuvų nuoma suteikia galimybę naudotis dideliu orlaivių parku (galima išsinuomoti 7 500 privačių lėktuvų, taip pat komercinių orlaivių). Galite kaitalioti skirtingus privačius reaktyvinius lėktuvus:
- Turbosraigtiniai lėktuvai, pavyzdžiui, „Pilatus PC-12”, kad galėtumėte pasiekti kuo daugiau oro uostų.
- Lengvieji privatūs reaktyviniai lėktuvai, pavyzdžiui, „Citation Mustang”.
- Vidutinio dydžio privatūs reaktyviniai lėktuvai, pavyzdžiui, ” Challenger 350″.
- Tolimųjų reisų privatūs lėktuvai, pavyzdžiui, „Gulfstream G550” arba „Boeing 737 VIP”.
Jei turite nuosavą orlaivį, jūsų privataus lėktuvo vietų skaičius yra ribotas.
3. Visų tipų orlaivių patekimas į oro uostą
Kiekvienas oro uostas turi savų ypatumų: labai trumpi kilimo ir tūpimo takai, specialios pilotų kvalifikacijos, reikalingos tūpimui didelės rizikos zonose, pavyzdžiui, kalnų oro uostuose. Samdydamas privatų lėktuvą, ekspertas padės jums užsakyti verslo skrydį, kad pasiektumėte savo kelionės tikslą kuo arčiau.
- Galimybė naudotis orlaiviu bet kurioje pasaulio vietoje
Naudodamiesi užsakomuoju skrydžiu visada rasite sprendimą, kaip nuvykti į verslo susitikimą ar išvykti atostogauti. Užsakomųjų skrydžių paslaugas visame pasaulyje siūlo daugiau kaip 1 500 oro linijų bendrovių.
Įsigiję orlaivį, dėl įvairių priežasčių ne visada galite juo naudotis.
Imkime pavyzdį: gyvenate Londone ir jums reikia skubiai nuvykti į Prancūziją. Sugedus lėktuvui arba nesant įgulos, nusprendžiate vykti į Paryžių „Eurostar” lėktuvu. Vėliau tą pačią dieną Mastrichte surengsite antrą susitikimą ir tą patį vakarą grįšite į Londoną. Jei išsinuomosite taksi lėktuvą, orlaivis bus paruoštas Paryžiaus oro uoste, todėl galėsite skristi į Mastrichtą negaišdami laiko ir už mažesnę kainą.
Apskritai lėktuvo nuoma suteikia daugiau laisvės. Tačiau vasaros mėnesiais privačių lėktuvų nuomos kainos smarkiai išauga. Kartais pakyla užsakomųjų skrydžių kainos ir pritrūksta laisvų lėktuvų.
Kaip įsigyti privatų lėktuvą?
Prieš pirkdami naują, prabangų ar naudotą privatų lėktuvą, užduokite sau keletą klausimų. Kokio dydžio orlaivio norite? Jo keleivių talpa yra svarbus veiksnys. Taip pat turite pagalvoti, kaip norite naudoti savo reaktyvinį lėktuvą.
Kokiam atstumui jis jums reikalingas? Reguliariam skrydžiui? Tolimiems skrydžiams? Trumpa kelionė?
Mažas orlaivis turės dažniau sustoti ir pasipildyti degalų. Jei norite sutaupyti laiko ilgam atstumui, teks rinktis kitą modelį. Ir atvirkščiai, didelio orlaivio eksploatavimo išlaidos bus didesnės. Taigi, jei jūsų skrydžio laikas gana trumpas, rinkdamiesi reaktyvinį lėktuvą į tai atsižvelkite.

Taip pat galima įsigyti naudotą privatų lėktuvą ir taip sumažinti pirkimo išlaidas. Turėsite žinoti, kiek valandų yra skraidęs norimas modelis ir kiek kartų yra nusileidęs. Galiausiai nepamirškite, kad privačiam reaktyviniam lėktuvui reikalinga techninė priežiūra. Būtent šias išlaidas turėsite įvertinti kasmet. Be to, yra papildomų išlaidų, pavyzdžiui, draudimas, saugos patikrinimai, degalų kainos, pilotų ir įgulos narių atlyginimai ir t. t.
Kiek kainuoja privatus lėktuvas?

Privačiu lėktuvu iš „Embraer
Specifikacijos :
- Skrydžio greitis: 720 km/val
- Didžiausias atstumas: 2200 km
- Kabinos dydis: 3 m ilgio, 1,37 m aukščio ir 1,40 m pločio
- Kategorija: labai lengvas reaktyvinis lėktuvas (LVJ) – 2 pilotai ir 4/5 keleivių
Naujo orlaivio kaina : nuo 3,581 mln

„Embraer” privatus lėktuvas
Techninės charakteristikos :
- Skrydžio greitis: 720 km/val
- Didžiausias atstumas: 3600 km
- Kabinos dydis: 5,23 m ilgio, 1,50 m aukščio ir 1,55 m pločio
- Kategorija: Lengvasis privatus lėktuvas – 2 pilotai ir 5/6 keleivių
Naujo orlaivio kaina : nuo 8 mln

Cessna Aircraft privatus lėktuvas
Charakteristikos :
- Kreiserinis greitis: 630 km/h
- Didžiausias nuotolis: 2160 km
- Kabinos dydis: 3 m ilgio – 1,37 m aukščio – 1,40 m pločio
- Kategorija: labai lengvas reaktyvinis lėktuvas (LVJ) – 2 pilotai ir 4 keleiviai
Naujo orlaivio kaina : nuo 2,94 mln
Šio tipo LVJ lengvasis privatus reaktyvinis lėktuvas skirtas jums, jei esate:
- Įmonės direktorius ;
- Jus lydi ne daugiau kaip 3 asmenys;
- Keliaujate tik Vakarų Europoje (Austrijoje, Šveicarijoje, Ispanijoje, Italijoje, Jungtinėje Karalystėje ir t. t.);
- Turite nedaug bagažo;
- Reguliariai išvykstate ilgesniam nei 2 naktų laikotarpiui.
Jei norite ilgesnio nuotolio ir didesnio vietų skaičiaus, turėtumėte rinktis vidutinio dydžio privačius lėktuvus. Štai keletas pavyzdžių:

„Bombardier” privatus lėktuvas
Techniniai duomenys:
- Skrydžio greitis: 850 km/h
- Didžiausias atstumas: 5926 km
- Kabinos dydis: 8,72 m ilgio – 1,86 m aukščio – 2,19 m pločio
- Kategorija: itin vidutinio sunkumo privatus lėktuvas – 2 pilotai ir 9/10 keleivių
Naujo orlaivio kaina : nuo 20 mln

Bombardier privatus reaktyvinis lėktuvas
Techninės charakteristikos :
- Skrydžio greitis: 1150 km/h
- Didžiausias atstumas: 14300 km
- Kabinos dydis: 12,4 m ilgio, 1,88 m aukščio ir 2,41 m pločio
- Kategorija: Tolimųjų reisų privatus lėktuvas – 4 įgulos nariai ir 16 keleivių
Naujo orlaivio kaina : nuo 60 mln

„Embraer” privatus lėktuvas
Techniniai duomenys: – orlaivis „Preobraer”, modelis „Preobraer”, valst:
- Skrydžio greitis: 850 km/h
- Didžiausias nuotolis: 4500 km
- Kabinos dydis: 8,20 m ilgio, 1,83 m aukščio ir 2,49 m pločio
- Kategorija: Vidutinės klasės privatūs lėktuvai – 2 pilotai, 12 keleivių
Naujo orlaivio kaina : nuo 30 mln
Sužinokite daugiau apie privataus reaktyvinio lėktuvo kainą
Įsigytas orlaivis atsiperka, jei per metus jis praleidžia ne mažiau kaip 400 valandų
Dėl didelio greičio ir modernaus, patogaus salono šis lėktuvas yra vienas geriausiai parduodamų rinkoje. Tai 5 vietų dvimotoris reaktyvinis lėktuvas, kurio skrydžio nuotolis siekia 2 000 km, todėl jį rekomenduojame greitoms verslo kelionėms trumpais atstumais. Šio privataus lėktuvo įsigijimo kaina yra apie 5 mln. eurų už naują lėktuvą, o tai yra palyginti prieinama. Tačiau šią kainą reikia palyginti su naudojimo dažnumu. Ekspertų skaičiavimai rodo, kad reikia skraidyti bent 400 valandų per metus, kad įsigytas orlaivis atsipirktų. Jei per metus skraidote apie 450 valandų, neabejotina, kad privataus lėktuvo pirkimas gali būti naudingas.
Lėktuvas ant žemės kainuoja dvigubai brangiau nei lėktuvas ore
Be to, jei jūsų kelionės trunka ilgiau nei 2 paras, ekonomiškiau pirkti verslo lėktuvą nei jį nuomotis. Oro linijų bendrovėms lėktuvas ant žemės kainuoja dvigubai brangiau nei lėktuvas ore: stovėjimo vieta, įgula, kurią reikia apgyvendinti, lėktuvas neprieinamas kitiems klientams. Jei kelionė trunka ilgiau nei 48 valandas, oro linijų operatoriai paprastai nusprendžia orlaivį grąžinti į jo bazę. Tuomet klientas turi sumokėti už dvigubą rotaciją. Turint nuosavą orlaivį visų šių nepatogumų išvengiama. Jūsų orlaivis lieka angare jūsų buvimo vietoje, ir jums nereikia prisijungti prie kitų keleivių.
Orlaivio techninės priežiūros išlaidos
Tačiau nepamirškite, kad reikia atsižvelgti į daugybę išlaidų ir kad orlaivio nusidėvėjimas yra panašus į automobilio nusidėvėjimą. Išlaidos, susijusios su orlaivio priežiūra, įgula, degalais, technine priežiūra, tūpimo ir (arba) kilimo mokesčiais ir automobilių stovėjimo aikštele, padidina kainą. Be to, privatūs lėktuvai greitai nuvertėja. Didelę įtaką kainai turi naujos oro saugos taisyklės, technologiniai pokyčiai ir skraidymo valandų skaičius. Po 5 000 skrydžio valandų orlaivio kaina smarkiai krenta dėl nusidėvėjimo.
Alternatyva: pirkti naudotą privatų lėktuvą
Galiausiai yra dar viena išeitis:naudoto orlaivio pirkimas. Jei jus sudomino šis modelis, bet jis vis dar per brangus jūsų biudžetui, naudoto lėktuvo pirkimo kaina gali būti vos 1,6 mln. eurų.
Kiek kainuoja naudotas privatus lėktuvas?
Naudotų orlaivių, įskaitant sraigtasparnius, lainerius ir verslo lėktuvus, rinka įvairėja. 2016 m. buvo parduota daugiau kaip 700 naudotų verslo reaktyvinių lėktuvų. Tačiau kiek žemai gali nukristi naudotų asmeninių orlaivių kainos? Štai viena idėja.
Orlaivio modelis | Naujo orlaivio kaina iš | Naudotų orlaivių kaina iš |
---|---|---|
Gulfstream G650ER | 53 mln. eurų | 35,28 mln. eurų |
Cessna Citation Longitude | 20,58 mln. eurų | 13,95 mln. eurų |
Airbus ACJ 319 Neo | 75,6 mln. eurų | 50 mln. eurų |
Boeing 747-8 | Bazinė modelio kaina: 300 mln. eurų Pertvarkymas: 168 mln. eurų | 312 mln. eurų |
Dassault Falcon 2000LXS | 16,8 mln. eurų | 11,2 mln. eurų |
Naudoti privatūs reaktyviniai lėktuvai vis dar brangūs. Be to, jie labai greitai nuvertėja dėl jiems taikomų saugos taisyklių. Apskaičiuota, kad po 10 metų verslo reaktyvinis lėktuvas beveik nieko nevertas. Todėl reikia stebėti naudotų privačių reaktyvinių lėktuvų skelbimus ir įsitikinti, kad modelis vis dar atitinka standartus.
Privataus reaktyvinio lėktuvo kainos santrauka
Kiek kainuoja naujas „Phenom 100” tipo nedidelis privatus lėktuvas?
- Maždaug 5 mln.eurų.
- Metinis nusidėvėjimas – 800 000 eurų.
- Eksploatavimo išlaidos – apie 150 000 eurų per metus, įskaitant įgulos narių atlyginimus, techninę priežiūrą, stovėjimo aikštelių mokesčius, civilinę atsakomybę, interjero remontą ir atnaujinimą bei draudimą.
- Nenumatyti incidentai, dėl kurių reikia įsikišti: maždaug 50 000 eurų per metus.
- Bendros metinės išlaidos: 1 mln. eurų.
Be to, jūsų orlaivio techninė priežiūra atliekama kas 6 mėnesius, 15 dienų, t. y. 1 mėnesį per metus. Jei norite keliauti tuo metu, turėsite pasinaudoti tarpininko paslaugomis ir išsinuomoti kitą orlaivį.
Šios išlaidos priklauso nuo privataus lėktuvo skrydžio nuotolio, taigi ir nuo jo dydžio.
Palyginimui, lengvojo privataus lėktuvo nuomos ir skrydžio lėktuvu „Phenom 100” kaina yra apie 2 500 EUR už valandą. Skrydžiui į vieną pusę iš Paryžiaus-Le Bourget į Mykonosą reikėtų apskaičiuoti 10 000 eurų šio tipo verslo orlaiviui.
Pastoviųjų sąnaudų amortizacija: skraidymas daugiau kaip 400 valandų per metus
Kad metinės išlaidos atsipirktų, orlaivis turi skraidyti daugiau kaip 400 valandų per metus. Mažiau nei šis valandų skaičius, išlaidos yra per didelės ir nepateisina privataus lėktuvo pirkimo.

Kokios kitos alternatyvos jums prieinamos?
Ar norėtumėte apriboti išlaidas, susijusias su privataus reaktyvinio lėktuvo įsigijimu?
Yra dvi galimos alternatyvos.
- Tapkite frachtuotoju
Galite patys išsinuomoti orlaivį. Tai suteikia jums galimybę optimizuoti orlaivio turėjimo išlaidas. Jums tereikia patikėti savo orlaivį privačiai oro linijų bendrovei ir išduoti jam oro transporto pažymėjimą (ATC). Privačių lėktuvų nuomos rinka yra labai dinamiška, todėl išnuomoję savo orlaivį išlyginsite jo eksploatavimo ir priežiūros išlaidas.
- Bendrosios nuosavybės įsigijimas
Alternatyva pirkimui laikoma ” Netjets” išrasta bendroji nuosavybė, leidžianti naudojimo išlaidas padalyti keliems savininkams. Taigi galite sumokėti už vieną ar daugiau orlaivio dalių, o tada naudotis skrydžio valandomis pagal turimas orlaivio dalis. Tai puikus būdas įmonėms keliauti privačiu lėktuvu su mažesnėmis pradinėmis investicijomis.
Išsinuomokite privatų lėktuvą paskutinę minutę už palankią kainą
Tuščia koja yra idealus sprendimas keliauti privačiu lėktuvu už nepralenkiamą kainą, nes standartinė bilieto kaina yra daugiau nei 70 % mažesnė. Tačiau šis privataus skrydžio tipas turi tam tikrų apribojimų, pavyzdžiui, paskutinės minutės laisvų vietų ir nustatytų tvarkaraščių.
Privataus lėktuvo nuoma: ekonomiškiausias sprendimas
Dėl to, nors nuosavas orlaivis teikia pasitenkinimą, tai nėra ekonomiškiausias sprendimas. Didelis nusidėvėjimas, personalo ir techninės priežiūros išlaidos yra didelė kliūtis įsigyti. Be to, nuosavybė labai apriboja pritaikymo galimybes ir specifinius poreikius.
Todėl atrodo, kadorlaivio nuoma pagal užsakymą yra ekonomiškiausias sprendimas verslo keliautojams ir pasiturintiems asmenims. Jis suteikia puikų lankstumą ir visiškai individualų sprendimą.
Todėl daugelis keliautojų mieliau renkasi privataus lėktuvo nuomą, o ne nuosavą lėktuvą.
Kaip užsakyti privatų lėktuvą?
Ar planuojate ypatingą kelionę? Tuomet vos keliais spustelėjimais galite išsinuomoti nuosavą orlaivį. Tokio iššūkio kasdien imasi AEROAFFAIRES, siūlydamas jūsų poreikius atitinkantį pasiūlymą. Daugiau informacijos apie tai, kokius veiksmus reikia atlikti, rasite mūsų puslapyje: kaip keliauti privačiu lėktuvu?
Užpildykite mūsų internetinį pasiūlymą, kad gautumėte skrydžio per 2 valandas sąmatą, arba susisiekite su mumis telefonu +33 (0) 1 44 09 91 82 .
Ar geriau privatų lėktuvą nuomotis, ar pirkti?
Pasirinkimas nuomotis ar pirkti privatų lėktuvą priklauso nuo jūsų poreikių. Kuriam sprendimui teiksite pirmenybę, priklauso nuo jūsų planuojamų kelionių krypčių, keleivių skaičiaus ir bendro asmeninio orlaivio naudojimo būdo.
Jei norite visiškos laisvės naudotis savo transporto priemone, geriausia rinktis privatų lėktuvą. Įsigydami verslo reaktyvinį lėktuvą neprivalote gauti oro vežėjo pažymėjimo (AOC), nes jums netaikomi viešojo transporto skrydžius reglamentuojantys teisės aktai. Tačiau jei norite nuomoti savo reaktyvinį lėktuvą, kai jo nenaudojate, privalote gauti pažymėjimą.
Įsigijus nuosavą privatų reaktyvinį lėktuvą, pašalinami įvairūs apribojimai, susiję su eksploatacija, orlaivio įgulos kvalifikacija ir orlaivio technine priežiūra. Tačiau, kai perkate tam tikro modelio verslo reaktyvinį lėktuvą, jus varžo jo apribojimai. Pavyzdžiui, kai kurie asmeniniai orlaiviai negali atlikti tolimų skrydžių. Naujo asmeninio reaktyvinio lėktuvo kaina yra didelė investicija. Todėl prieš nuspręsdami pirkti privatų lėktuvą turite atidžiai išnagrinėti savo poreikius.
Privataus lėktuvo nuoma turi ir kitų privalumų. Pirma, jums suteikiamas didesnis lankstumas. Iš tikrųjų privačios aviacijos bendrovės ir oro tarpininkai nuomojamo orlaivio tipą pritaiko prie jūsų poreikių. Todėl asmeninio lėktuvo nuoma yra geras būdas išlikti lanksčiam organizuojant verslo ir poilsio skrydžius.
Be to, verslo lėktuvo nuoma yra pigesnė investicija nei asmeninio lėktuvo pirkimas. Iš tiesų, asmeninio lėktuvo nuomos kaina yra keli tūkstančiai eurų, palyginti su keliais milijonais eurų už naujo ar naudoto orlaivio įsigijimą.
Kita vertus, skirtingai nei perkant privatų lėktuvą, išnuomotam lėktuvui taikomos Viešojo keleivinio transporto taisyklės. Tai garantuoja jums saugų ir kokybišką skrydį. Tai taip pat yra garantija, kad lėktuve bus kvalifikuoti darbuotojai.
Kiek kainuoja įsigyti privatų lėktuvą?
Kiek kainuoja įsigyti privatų lėktuvą? Norėdami įsigyti naują privatų lėktuvą, turite investuoti ne mažiau kaip 5 mln. Apskaičiuota, kad jums reikėtų skraidyti apie 400 valandų per metus, kad privatų reaktyvinį lėktuvą apsimokėtų įsigyti. Naujo privataus lėktuvo kaina priklauso nuo kelių veiksnių.
Pirma, orlaivio tipo. Ne visi orlaiviai pasižymi tokiomis pačiomis technologijomis ar eksploatacinėmis savybėmis. Todėl reikia palyginti skirtingas orlaivių grupes pagal savo poreikius: įveikiamus atstumus, kelionės trukmę, keleivių, personalo ir bagažo skaičių, naudojamas technologijas, salono komfortą ir t. t.
Privataus lėktuvo pirkimas kainuoja, be to, turite atsižvelgti į visas papildomas išlaidas: degalų, stovėjimo verslo oro uoste mokesčius, orlaivio aptarnavimą ir techninę priežiūrą, tūpimo ir kilimo mokesčius, įgulos narių atlyginimus ir apgyvendinimą.
Kiek kainuoja naudotas privatus lėktuvas?
Po 5 000 skrydžio valandų privataus lėktuvo pirkimo kaina gerokai sumažėja. Štai kodėl vadovams ar įmonėms gali būti įdomu pirkti naudotus privačius reaktyvinius lėktuvus mažesnėmis kainomis. Daug skelbimų galima rasti internete. Naudoto privataus reaktyvinio lėktuvo kaina yra apie 1,6 mln. eurų.
Tačiau tai taip pat labai priklauso nuo pasirinkto orlaivio tipo. Prieš investuodami į šią investiciją, turite įsitikinti, kad orlaivis atitinka galiojančius saugos ir techninės priežiūros standartus. Juk taisyklės keičiasi, o nauji orlaivių modeliai nėra tokie patys kaip vakarykščiai.
Kokios numatomos metinės privataus lėktuvo išlaikymo išlaidos?
Įsigyto privataus lėktuvo priežiūros metinės išlaidos labai skiriasi priklausomai nuo daugelio veiksnių, įskaitant orlaivio modelį, jo amžių, dydį ir sudėtingumą, taip pat nuo kiekvieno savininko naudojimo ir konkrečių reikalavimų.
Apskritai techninės priežiūros išlaidas sudaro planinė techninė priežiūra, mokesčiai už angarą, draudimas, degalų sąnaudos, personalo (pilotų, antžeminio personalo ir kt.), taip pat administracinės ir sertifikavimo išlaidos. Vidutinių ir didelių orlaivių metinės išlaidos dažnai gali siekti šimtus tūkstančių ar net milijonus eurų.
Privačių reaktyvinių lėktuvų savininkams labai svarbu atidžiai numatyti šių išlaidų biudžetą, kad jų orlaiviai būtų techniškai tvarkingi ir būtų užtikrintas skrydžių saugumas ir patikimumas.
Į kokius kriterijus reikėtų atsižvelgti perkant privatų reaktyvinį lėktuvą, kad investicija būtų patikima?
Perkant privatų lėktuvą, kad būtų užtikrinta patikima investicija, reikia atsižvelgti į keletą kriterijų. Pirmiausia būtina nustatyti, kokiam tikslui orlaivis bus naudojamas – dažnoms verslo kelionėms, šeimos skrydžiams ar laisvalaikiui. Šis išsiaiškinimas padės nustatyti orlaivio tipą ir būtinas jo savybes. Toliau labai svarbu nustatyti realų biudžetą ne tik pradiniam orlaivio įsigijimui, bet ir nuolatinėms eksploatavimo išlaidoms, įskaitant techninę priežiūrą, degalus, draudimą ir išlaidas personalui. Patartina pasitelkti aviacijos ekspertus, kad jie įvertintų bendrą nuosavybės kainą ilguoju laikotarpiu.
Be to, orlaivio dydis ir talpa turėtų atitikti konkrečius savininko poreikius, atsižvelgiant į planuojamų keleivių skaičių ir planuojamas kryptis. Taip pat svarbu patikrinti orlaivio techninės priežiūros istoriją ir gamintojo reputaciją, o prieš įsigyjant orlaivį jį patikrinti kvalifikuotiems specialistams. Galiausiai, siekiant užtikrinti saugų ir malonų skrydį, nereikėtų pamiršti orlaivio patikimumo, eksploatacinių savybių ir saugos priemonių. Atsižvelgdami į šiuos kriterijus, potencialūs pirkėjai gali priimti pagrįstus sprendimus, kad investicija į privatų lėktuvą būtų pagrįsta.
Kaip galima finansuoti privataus lėktuvo įsigijimą ir kokios yra finansavimo galimybės?
Privataus reaktyvinio lėktuvo įsigijimas yra didelė investicija, todėl yra keletas pirkimo finansavimo galimybių. Pirma, galite rinktis įprastinį finansavimą per banko paskolą arba finansų įstaigą. Šioms paskoloms taikomi tinkamumo kriterijai, pagrįsti paskolos gavėjo finansine istorija, orlaivio verte ir kitais veiksniais. Kita galimybė – lizingo finansavimas, kai orlaivis nuomojamas nustatytam laikotarpiui, mokant mėnesines įmokas. Šios galimybės privalumai dažnai yra mažesnės mėnesinės įmokos ir didesnis lankstumas, tačiau ilguoju laikotarpiu ji gali būti brangesnė nei tiesioginis pirkimas.
Galiausiai, įsigijimui finansuoti galima pasitelkti privačius finansininkus arba investuotojus, nors tai gali būti susiję su sudėtingesniais susitarimais ir skirtingomis sąlygomis. Kiekviena finansavimo galimybė turi savų privalumų ir trūkumų, todėl svarbu atidžiai išnagrinėti įvairias galimybes ir nustatyti, kuri iš jų geriausiai atitinka jūsų finansinę padėtį ir privataus reaktyvinio lėktuvo įsigijimo poreikius.