„Pan Européenne Air Service” (PEAS), dažniau žinoma kaip „Pan Européenne”, yra Prancūzijos oro transporto bendrovė. Ji įsikūrusi dviejuose oro uostuose – Liono ir Šamberi. Jos pagrindinė būstinė yra Šamberi oro uoste Savojoje. Kita „Pan Européenne” bazė yra Liono oro uoste Bron. Ši oro transporto bendrovė specializuojasi versloaviacijos ir užsakomosios aviacijos srityje. Ji taip pat turi savo privačių lėktuvų parką. Pakilkite dabar ir susipažinkite su šios oro linijų bendrovės istorija, taip pat jos veikla ir privačių lėktuvų parku, kuris priklauso oro linijų bendrovei ir su kuriuo ji veikia privačios aviacijos rinkoje.
Visos Europos oro linijų bendrovės istorija.
Aviakompanija ” Pan Européenne” buvo įkurta 1977 m. jos pirmininko Bernardo Guichono iniciatyva.
Vadovaujant Bernardui Guichonui, „Pan Européenne” labai išaugo ir įtvirtino savo pozicijas verslo aviacijos rinkoje. Ji greitai tapo viena iš pirmaujančių oro transporto bendrovių. Efektyvus jo vadovavimas ir strateginė vizija leido bendrovei įveikti sektoriaus iššūkius ir pasinaudoti naujomis galimybėmis.
Bernard’as Guichonas garsėja savo patirtimi finansų ir verslo valdymo srityje. Prieš pradėdamas dirbti „Pan Européenne”, jis turėjo daug patirties finansų sektoriuje ir ėjo įvairias aukštas pareigas. Jo gilios finansų rinkų žinios ir gebėjimas numatyti tendencijas leido jam sėkmingai vadovauti bendrovei.
Prancūzijoje ji yra viena iš pirmaujančių oro transporto bendrovių, veikiančių verslo aviacijos rinkoje. Savo užsakomosios aviacijos veiklą ji pradėjo nuo oro taksi.
Prancūzijos oro linijų bendrovės pagrindinė būstinė yra Chambéry Savoie Mont Blanc oro uoste. Vėliau ji turės dar vieną bazę Liono Bron oro uoste (atidarytame 1987 m.).
Pirmajam skrydžiui oro transporto bendrovė įsirengė pirmuosius privačius orlaivius – ” Piper Aztec PA 23″ modelius. Tuo metu Prancūzijos bendrovė kasdien vykdė reguliarius pašto siuntų pristatymo skrydžius bendrovei „Jet Services”.
Pan Européenne” skraidė reguliariais maršrutais, ypač į Niorto ir Puatjė miestus. Oro transporto bendrovė vykdė misijas „Crédit Agricole”, greitai ir skubiai siųsdama bendrovės banko čekius ir kitas siuntas.
Nuo 1997 m. ir ketverius metus Pan Européenne priklausė Grenoblio oro uoste įsikūrusi oro transporto bendrovė Sinair. Šią oro liniją „Pan Européenne” pradėjo eksploatuoti Savojos prekybos ir pramonės rūmų prašymu. Prašymas buvo paprastas: teikti reguliariąsias oro susisiekimo paslaugas tarp Paryžiaus ir Chambéry, nes iki tol jas teikusi bendrovė pasitraukė.

Visos Europos oro linijų bendrovė ir jos verslo aviacijos veikla:
1997 m. Prancūzijos oro linijų bendrovė pervežė 2660 keleivių. 2019 m. jos veikla patrigubėjo. Tolimojo, vidutinio nuotolio ir tiesioginiais skrydžiais „Pan Européenne” pervežė daugiau kaip 8 700 keleivių. Oro linijų bendrovė, taip pat jos antžeminė ir keleivių salono įgula (skrydžio palydovai, pilotai ir kt.) per daugelį metų labai pasikeitė.
Šiandien oro transporto bendrovė teikia tik užsakomąsias nacionalinės aviacijos paslaugas ir individualius skrydžius. Todėl ji nevykdo veiklos komercinės aviacijos nišoje (tradicinių ar pigių skrydžių bendrovių, tokių kaip „Transavia”, „Wow”, „Easy Jet” ir t. t.).
Pan Européenne” yra įsikūrusi netoli tokių slidinėjimo kurortų kaip Méribel, Trys slėniai ir Courchevel. Būtent Prancūzijos Alpių širdyje oro transporto bendrovė siūlo specialiai pritaikytus skrydžius (aviation sur-mesure). Dėl savo orlaivių parko įvairovės ji gali pasiūlyti skrydžius nuo 5 iki 49 keleivių.
Tarp daugybės oro linijų, kurios kasmet perveža milijonus keleivių, „Pan Européenne” vykdo tik verslo aviacijos veiklą. Todėl ji gali pasiūlyti verslo aviacijai skirtų orlaivių specialistams ir verslo savininkams, norintiems plėtoti savo MVĮ ar ETI, pvz. Iš tiesų, pritaikytos aviacijos privalumas yra tas, kad ji, atsižvelgdama į kelionės aplinkybes ir apribojimus, gali pasiūlyti kitų rūšių skrydžius ir paslaugas, kad jos tiktų keleiviams.
Pavyzdžiui, „Pan Européenne” siūlo :
- grupinius skrydžius įmonių seminarams ar sporto komandoms.
- krovinių gabenimą oro transportu krovininiais lėktuvais
- medicininę evakuacijąir repatriaciją.
Prancūzijos oro linijų bendrovė turi prieigą prie daugiau kaip 700 oro uostų, į kuriuos galima skristi tiesioginiu reisu.
Daugiausia ji skraidina į paskirties vietas Europoje, tačiau taip pat aptarnauja ir kitus FBO, kuriems taikoma tarptautinė oro eismo kontrolė, Šiaurės Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose.
Jos lėktuvų įgulos yra apmokytos užtikrinti, kad kelionės būtų saugios ir patogios.
Visos Europos oro linijų bendrovės privačių lėktuvų parkas :
Aviakompanija naudoja kelių tipų orlaivius, nors nesispecializuoja tolimųjų skrydžių srityje ir paprastai turi daugiau civilinės aviacijos registracijų. Tačiau ji yra viena iš kelių privačių oro transporto bendrovių, kurios registruoja kai kuriuos orlaivius.
Pan Européenne” yra patvirtinta kaip „Embraer” įgaliotasis aptarnavimo centras dviem savo orlaiviams – „Phenom 100” ir „Phenom 300”.
Bendrovė taip pat turi penkis skirtingų modelių „Embraer” verslo lėktuvus.
„Phenom 100″:
Šis privatus lėktuvas priklauso lengvųjų privačių lėktuvų kategorijai ir gali skraidinti iki 4 keleivių, o BMW sukurtas salonas užtikrina optimalų komfortą. Jis idealiai tinka trumpiems skrydžiams, jo nuotolis – 2182 km. Lėktuvo salone lengvai telpa rankinis bagažas.
Jis taip pat gali leistis trumpais kilimo ir tūpimo takais, todėl yra populiarus pasirinkimas daugelyje krypčių.
Be to, jį patikimu ir efektyviu laiko AEROAFFAIRES, kuris nuolat rekomenduoja jį savo klientams kelionėms į Sen Tropezą ar Cap Ferret.

Lėktuvas „Phenom300″:
Šis privataus lėktuvo modelis yra „Phenom 100” išvestinis modelis, sertifikuotas 2009 m.
Jo salono interjeras, sukurtas BMW, pasižymi išskirtiniu komfortu ir dizainu. Be to, salonas yra modulinis ir jame gali tilpti iki 8 keleivių.
Lėktuvo Phenom 300 nuotolis yra didesnis nei Phenom 100, jo nuotolis siekia 3 600 km.
Jis puikiai tinka tolimiems skrydžiams, pavyzdžiui, Paryžius-Maskva arba Miunchenas-Ženeva.

Lėktuvas „Phenom 300E”:
„Phenom 300E” (E reiškia „Enhancement”) yra patobulinta „Phenom 300” versija.
Be kita ko, pertvarkytas salonas. Dėl to orlaivio viduje yra daugiau erdvės ir tylesnis oras.
Juo galima skraidinti 9 keleivius. Kaip aiškinaEmbraer generalinis direktorius:„Patobulinome, pagreitinome ir padarėme dar saugesnį mūsų rinkoje pirmaujantį orlaivį.”
Embraer ERJ 135:
ERJ reiškia „Embraer Regional Jet”. Šis modelis – tai regioninis reaktyvinis lėktuvas, kuriuo galima vežti iki 40 keleivių.
Tai dviejų variklių orlaivis, idealiai tinkantis regioniniams grupiniams skrydžiams.
Jo skrydžio nuotolis – apie 3 000 km, jis taip pat gali būti naudojamas medicininės repatriacijos misijoms.

Lėktuvas „Embraer ERJ 145”:
Šis orlaivis priklauso tai pačiai šeimai kaip ir ERJ 135. Tačiau jis yra šiek tiek didesnis ir jame gali tilpti iki 49 keleivių. Jo skrydžio nuotolis – apie 2 500 km. Todėl jis idealiai tinka trumpiems verslo skrydžiams.

Kelionės ir bagažo tvarka su Pan Europos oro linijų bendrove :
Kalbant apie kelionės organizavimą, ši oro linijų bendrovė siūlo daugiau lankstumo nei tradicinės oro linijų bendrovės. Ji veikia tik verslo aviacijos segmente, todėl sąlygos yra mažiau griežtos.
Skirtingai nuo didžiųjų komercinių oro linijų („Air France”, „Emirates”, „British Airways”, „American Airlines” ir kt.), oro uostuose nereikia laukti valandų valandas. Naudodamiesi verslo aviacijos paslaugomis, galite naudotis privačiais terminalais, todėl praėjimo laikas sutrumpėja maždaug iki 10 minučių.
Kalbant apie bagažo politiką, bagažą galite vežtis priklausomai nuo naudojamo orlaivio dydžio ir modelio.
Užsisakykite skrydį privačiu lėktuvu dabar! Aviakompanija suteiks jums visą reikiamą informaciją ir sutvarkys visus formalumus, kai tik rezervuosite skrydį.
Specialių skrydžių atveju, pavyzdžiui, krovininių skrydžių, skrydžių su naminiais gyvūnais arba skrydžių, susijusių su specialių produktų ar daiktų gabenimu, aviakompanija galės pateikti konkrečias rekomendacijas, atitinkančias kelionės poreikius.
Susipažinkite su kitomis Prancūzijos oro linijų bendrovėmis:
- VallJet
- Twin Jet
- Chalair Aviation
- Amelia
- Astonjet
- Oyonnair
- IXair
- Transavia
- Get1Jet
- ASL Airlines France
- Wingly
- Airlec
- Eatis
- Alpine Airlines
- SD Aviation
- Evolem Aviation
AEROAFFAIRES skraidina jus su Pan Europos oro linijomis.
Sužinokite daugiau apie „Pan European Airlines”.
AEROAFFAIRES galime užsakyti visų tipų orlaivius! Dėl savo patirties mūsų komanda gali užsakyti bet kokį orlaivį: „Jumbo Jet”, verslo lėktuvus, greitosios pagalbos lėktuvus, turbopropelerinius lėktuvus. Dirbame su visais orlaivių gamintojais („Boeing”, „Airbus”, „Pilatus”, „Embraer” ir kt.) ir palaikome tvirtus ryšius su daugeliu Prancūzijos ir viso pasaulio oro transporto bendrovių. Turime prieigą prie daugiau kaip 3 000 oro uostų. Taigi galite nusileisti bet kur (Amerikoje, Karibų jūros regione, Emyratuose ir t. t.). Turime sprendimą kiekvienam poreikiui. Nedvejodami susisiekite su mumis ir patikėkite mums savo skrydį.
Visais klausimais užpildykite mūsų internetinį pasiūlymą arba susisiekite su mūsų aviacijos ekspertais visą parą veikiančiu telefonu + 33 (0)1 44 09 91 82.
Ar „Pan Européenne” laikoma patikima oro transporto bendrove saugumo požiūriu?
Pan Européenne yra patikima ir saugi Prancūzijos oro transporto bendrovė. Per daugelį metų ji įgijo gerą vardą dėl savo patirties. Jos antžeminės ir skrydžio komandos yra kvalifikuotos, kad užtikrintų keleivių saugumą. Visi jos orlaiviai yra akredituoti viešajam transportui, o pilotai turi naujausias licencijas.
Ar su „Pan Européenne” galite pakilti iš bet kurios vietos?
Su „Pan Européenne” galite pakilti iš daugelio oro uostų, įskaitant tuos, kurių kilimo ir tūpimo takai yra trumpi. Ši oro linijų bendrovė turi lėktuvų parką, pritaikytą specialiems pakilimams, ir gali pasiūlyti privačius lėktuvus, pritaikytus jūsų poreikiams. Taigi savo kelionės tikslą pasieksite saugiai ir patikimai.
Ar su „pan Européenne” galiu nusileisti bet kur?
Su „Pan European Airlines” galima nusileisti daugelyje vietų, tačiau tai priklauso nuo to, koks nusileidimo takas yra vietoje ir kokio dydžio orlaivis yra. Kai kurie „Pan European” lėktuvų parko privatūs lėktuvai gali leistis trumpuose kilimo ir tūpimo takuose, o kitiems gali prireikti ilgesnių takų. Todėl svarbu pasikonsultuoti su oro transporto bendrove ir išsiaiškinti, ar įmanoma nusileisti norimoje vietoje.