„Astonjet” yra Prancūzijos oro transporto bendrovė, kurią 2009 m. įkūrė Charles Clair. Įmonė, kuri specializuojasi verslo aviacijos privačių skrydžių srityje, priklauso „Clair Group”, pavadintai ją įkūrusio generalinio direktoriaus vardu. Ji turi nuosavą verslo lėktuvų parką. Sužinokite daugiau apie šios oro transporto bendrovės istoriją ir veiklą.
„Astonjet” istorija
Bendrovės „Astonjet” istorija – tai pirmiausia jos įkūrėjo prezidento Charleso Clairo istorija.
Būdamas 15 metų, Charlesas Clairas šeimos kelionės metu patyrė apreiškimą. Atradimo skrydžio virš Misisipės upės Jungtinėse Amerikos Valstijose metu jis turėjo galimybę akimirkai perimti lėktuvo valdymą, ir tai buvo akstinas.
Netrukus jis pradėjo atlikti pirmuosius skrydžius Toussus-le-Noble skraidymo klube. Vėliau, 2000 m., išlaikęs sertifikatus (jie buvo patvirtinti pirmuoju bandymu), jis pradėjo dirbti EPAG, kuri buvo oro linijų bendrovės „Air France” skraidymo mokykla.
Baigęs studijas ir pasirengęs įsilieti į piloto darbo rinką, 2003 m. aviacijos pasaulis užsiblokuoja ir patiria katastrofiškus 2001 m. rugsėjo 11-osios padarinius.
Laukdamas, kol ras piloto darbą, jis nusprendė tapti asistentu Jean Mermoz aéronautique institute. Tuo pat metu jis mokėsi piloto instruktoriaus specialybės, o tai leido jam toliau skraidyti ir padidinti skraidymo valandų skaičių.
Daryk tai gerai arba nedaryk* – toks yra mano šūkis.
C.Clair: „Aš noriu skraidyti ir skraidyti, ir skraidyti, ir skraidyti.
(*Daryk tai gerai arba nedaryk)
Jis tapo pilotu instruktoriumi Boulogne Billancourt skraidymo klube, tačiau ši patirtis jam nepatiko. Todėl nusprendė įkurti savo mokyklą „Air et Compagnie”. Skraidymo mokykla sėkmingai startavo ir netrukus buvo visiškai užpildyta. Tačiau jis vis dar siekė susirasti oro linijų piloto darbą.
Astonjet aušra
Tuo metu C. Clairas susidomėjo verslo aviacija. Jis pasiūlė bendradarbiauti su oro bendrove DARTA, siūlydamas būti jos verslo paslaugų teikėju. Tai buvo oro transporto tarpininkavimo pradžia. Jis pasiūlė tarpininkauti tarp oro transporto bendrovių ir operatorių bei klientų. Tai pavyko, tačiau galutinis P. Clairo tikslas buvo ne tapti tarpininku, o kreiptis į DARTA pilotų atrankos vadovę Sylvie Darnaudet dėl piloto darbo. Jam prireikė daug ryžto, kad gautų šį darbą. Jis įgijo patirties skraidydamas privačiais „Beechcraft 200” ir „Falcon 50” lėktuvais.
Šis ryžtingas pilotas energingai derina savo įmonę (skraidymo mokyklą) ir piloto darbą. 2009 m. „Air et Compagnie” apyvarta pasiekė 3 mln. eurų.
Tuo metu pajutau, kad aistra verslui pakeitė aistrą skraidymui {…} Skraidymo mokyklos finansinius rezervus ketinau investuoti į savo įmonės įkūrimą.
Taip gimė „Astonjet”. Ji 2012 m. gavo ir įregistravo savo AOC (oro transporto pažymėjimą).

Astonjet nuo pat įkūrimo
Kai 2009 m. buvo įkurta, Prancūzijos oro linijų bendrovė buvo sudariusi išskirtinę partnerystę su bendrove DARTA. C. Clair vis dar dirba DARTA kapitonu.
Verslo reaktyvinių lėktuvų parką sudarė įvairių tipų orlaiviai. 2012 m. pasirodė pirmasis ” Cessna” lėktuvas „Citation Mustang”. Laikui bėgant orlaivių parką papildė kiti panašūs orlaiviai. Vėliau pasirodė nauji gamintojo Cessna modeliai, pavyzdžiui, 2016 m. – „Citation M2”, o 2017 m. – „Citation Latitude „.
2018 m. Charlesas Clairas nori įkurti savo oro linijų bendrovę nuosavame terminale. Nors ji jau turi oro uostą Toussus-le-Noble, 2019 m. turėtų būti atidarytas Astonsky terminalas Le Bourget oro uoste Paryžiuje. 16 000 kvadratinių metrų plotas bus skirtas orlaivių stovėjimo vietoms, 3 angarai ir 7 000 kvadratinių metrų biuro patalpų. C.Clair nedaro nieko per pusę. Šis modernus, prabangus terminalas skirtas klientų pasitenkinimui.
Norime, kad ASTONSKY taptų prancūziškos prabangos etalonu, skirtu vis reiklesniems klientams. Visiškai iš naujo apgalvojome, kaip pasitinkame ir aptarnaujame pas mus atvykstančius keleivius ir įgulas. Viršutiniame aukšte penki aukštai skirti grupės veiklai ir keliems nuomininkams – visa tai vyksta aplinkoje, kuri, kaip norime, yra išskirtinė.
C.Clair
Šiandien „ASTONJET” kartu su skraidymo mokykla, pervadinta į „ASTONFLY”, „ASTONTECH”, techninės priežiūros skyriumi ir Le Buržė terminalu priklauso grupei „Clair Group”: „ASTONFLY”.
2020 m. Charles’io Clairo įmonę tokios žiniasklaidos priemonės kaip „Financial Times” ir „Les Echos” įvardijo kaip sparčiausiai augančią oro transporto sektoriaus įmonę. Jos patronuojamųjų įmonių pardavimai vos per 4 metus išaugo beveik 257,4 %.
Galiausiai, kalbant apie anekdotą, turėtumėte žinoti, kad pavadinimas ASTON buvo pasirinktas todėl, kad jis susijęs su anglišku žodžiu „Astonish”, reiškiančiu: nustebinti! Šis terminas atspindi įmonės įkūrėjo kilmę.
Astonjet veikla
Verslo aviacija
Kaip minėta pirmiau, „Clair Group” turi keletą padalinių. Tai – pilotų mokymas ir aviacijos techninė priežiūra.
Astonjet yra bendrovės verslo oro linijų bendrovė. Ji turi nuosavą privačių lėktuvų parką ir vykdo civilinės aviacijos skrydžius visame pasaulyje pagal užsakymą. Taigi neužsako reguliarių komercinių lėktuvų su ribotu krypčių skaičiumi. Verslo aviacijoje privatūs reaktyviniai lėktuvai gali naudotis 10 kartų daugiau oro uostų. Todėl „Astonjet” veikia įvairiuose verslo aviacijos sektoriuose. Pavyzdžiui, koronaviruso pandemijos metu oro bendrovė samdė „Boeing 747” lėktuvus medicininiams kroviniams vežti. Kalbant apie medicininius krovinius, oro bendrovė taip pat yra sudariusi sutartį su APHP dėl organų gabenimo.
Lėktuvų pirkimas privatiems klientams
Dar viena svarbi veikla – oro linijų bendrovė taip pat sukūrė „Aston Owner”, skirtą privatiems asmenims, norintiems įsigyti privatų lėktuvą. Siūlome patarimų ir patirties. Įmonė padės jums ir padės išsirinkti orlaivių modelius, geriausiai atitinkančius jūsų poreikius ir norus. Įsigijus lėktuvą, jūsų privatų lėktuvą visiškai skaidriai valdys bendrovė. Galėsite skraidyti savo lėktuvu, kada panorėję, su specialia įgula. Dar daugiau, jei juo nesinaudosite, „Astonjet” galės jį panaudoti kitoms kelionėms, kad lėktuvo kaina būtų pelningesnė.
„Astonjet” verslo orlaivių parkas
„Astonjet” privačių lėktuvų parkas yra labai įvairus ir įvairialypis. Iš tiesų oro bendrovė turi daugybę skirtingų gamintojų verslo reaktyvinių lėktuvų modelių, priskiriamų šioms kategorijoms: lengvieji reaktyviniai lėktuvai, vidutinio dydžio reaktyviniai lėktuvai ir sunkieji reaktyviniai lėktuvai.
Lengvasis reaktyvinis lėktuvas – lengvasis privatus reaktyvinis lėktuvas
Privačių reaktyvinių lėktuvų šeimoje tai yra nedideli modeliai. Jų salone vidutiniškai telpa iki 7 žmonių. Jie labai populiarūs trumpoms kelionėms, nes yra ekonomiški, universalūs ir efektyvūs. Be to, jie nepakeičiami skrendant į vietas, kuriose yra trumpi lėktuvų nusileidimo taškai. Rankinio bagažo talpyklos yra ribotos, tačiau jos skiriasi priklausomai nuo lėktuvo modelio, kuriuo skrendama.
„Astonjet” lengvųjų orlaivių parką sudaro 14 skirtingų tipų reaktyvinių lėktuvų. Tai ” Cessna”, ” Embraer” ir ” Beechcraft” pagaminti reaktyviniai lėktuvai.
Keletas „Astonjet” lengvųjų privačių reaktyvinių lėktuvų modelių: ” Phenom 100″, „Phenom 300”, ” Learjet 75″, ” King Air 250″, ” Pilatus PC-24″, „Citation CJ3+”, „Citation Mustang”.

Vidutinio dydžio reaktyvinis lėktuvas
Vidutinio dydžio privatūs reaktyviniai lėktuvai suderina našumą ir komfortą. Šie verslo reaktyviniai lėktuvai idealiai tinka vidutinio nuotolio maršrutams, o jų nuotolis, priklausomai nuo modelio, siekia iki 4 000 km. Lėktuve galite ne tik dirbti, bet ir patogiai mėgautis kelione. Galiausiai šiuose privačiuose lėktuvuose, priklausomai nuo orlaivio tipo, telpa apie 10 keleivių.
Aviakompanija turi apie dešimt vidutinio dydžio reaktyvinių lėktuvų. Juos gamina minėti gamintojai, taip pat „Dassault” ir ” Bombardier”.
Keletas „Astonjet” vidutinio dydžio privačių reaktyvinių lėktuvų modelių: ” Challenger 650″, „Falcon 2000LXS”, „Citation Longitude” ir ” Latitude” bei ” Legacy 500″.
Sunkusis reaktyvinis lėktuvas – tolimųjų reisų privatus reaktyvinis lėktuvas
Tolimojo susisiekimo privatūs reaktyviniai lėktuvai yra didesni ir talpesni nei kitų dviejų kategorijų lėktuvai. Priklausomai nuo modelio, jie gali skristi iki 11 valandų su maždaug 16 keleivių. Šie verslo klasės reaktyviniai lėktuvai siūlo prabangą, VIP maitinimą ir įvairias paslaugas, kurios kompensuoja kelionės trukmę. Be to, daugelyje tolimojo susisiekimo privačių lėktuvų yra modulinis salonas. Tai leidžia sukurti skirtingas zonas darbui, poilsiui ir net miegui lovose. Keliautojai pasineria į komforto burbulą ir jiems nereikia pavargti nuo ilgos kelionės.
Astonjet turi 14 skirtingų modelių, kuriuos pagamino tokie gamintojai kaip Bombardier, Dassault ir Gulfstream.
Keletas „Astonjet” tolimojo susisiekimo privačių lėktuvų modelių: „Falcon 8X”, „Global 8000”, „Gulfstream G650” ir ” Lineage 1000E”.
Sužinokite apie kitas Prancūzijos oro linijų bendroves:
- „VallJet”
- Twin Jet
- Chalair Aviation
- Amelia
- Oyonnair
- IXair
- Pan European
- Transavia
- Get1Jet
- ASL Airlines France
- Wingly
- Airlec
- Eatis
- Alpine Airlines
- SD Aviation
- Evolem Aviation
AEROAFFAIRES siūlo privačius reaktyvinius lėktuvus, atitinkančius jūsų poreikius. Nedvejodami susisiekite su mumis telefonu +33 1 44 09 91 82 arba užpildykite mūsų pasiūlymą internetu.
Ar prieš užsakant visus „AstonJet” orlaivius reikia gauti savininko sutikimą?
Ne, ne visiems „AstonJet” orlaiviams prieš užsakymą reikia savininko sutikimo. Tačiau kai kuriems orlaiviams, atsižvelgiant į savininko pageidavimus, gali būti taikomi prieinamumo apribojimai.
Kokių metų yra „AstonJet” „Mustang” orlaivių parkas?
„AstonJet” „Mustang” orlaivių parką sudaro įvairių metų orlaiviai, tačiau dauguma modelių buvo pagaminti per pastaruosius penkerius metus.
Koks yra didžiausias „AstonJet” užsakomųjų skrydžių orlaivis?
Didžiausias „AstonJet” užsakomųjų skrydžių orlaivis yra „Bombardier Challenger 600”.