Keleiviniai lėktuvai (37 - 600 vietų)

Keleiviniai lėktuvai
(37 - 600 vietų)

Keleiviniai lėktuvai yra dideli lėktuvai, skirti pervežti mažiausiai 20 keleivių ir iki 400 keliautojų pagal modelį. Tai yra didieji vežėjai aviacijos pramonėje, ypač kuriami tokių gamintojų kaip Airbus arba Boeing, galintys vykdyti komercinius, verslo ar krovininius skrydžius. XX amžiaus pirmojoje pusėje jie buvo projektuojami kariniai aviacijai ir krovininiams skrydžiams.

Keleiviniai lėktuvai skirstomi į 3 kategorijas: trumpas skrydis, vidutinio nuotolio skrydis, ilgas skrydis.

Keleivinių lėktuvų techniniai ypatumai

Jie gali nuvažiuoti iki devynių valandų be tarpinių stočių ir leistis daugiau nei 300 oro uostuose. Mažos ir vidutinės talpos keleiviniai lėktuvai (37–147 sėdimosios vietos) paprastai siūlo tik vienos klasės išdėstymus, siekdami maksimaliai padidinti keleivių skaičių ir yra puikūs grupinių renginių kelionėms: seminarams, komandų ir gerbėjų transportui.

Ilgo nuotolio keleiviniai lėktuvai tinka didesnėms grupėms. Jie buvo įvesta į eksploataciją, kad galėtų skraidinti nuo 150 iki 600 keleivių, norinčių nuvykti į tolimas pasaulio vietas. Šie lėktuvai turi apie 850 km/h tūrio greitį ir gali skristi iki 9 valandų be tarpinių stočių. Šie keleiviniai lėktuvai paprastai siūlo šiltus arba šaltus maitinimo paslaugas, taip pat pramogų galimybes pagal įrenginius.

Keleivinių lėktuvų vieta aviacijos sektoriuje

Keleivinio lėktuvo atsiradimas žymiai pakeitė aeronautikos istoriją ir aviacijos pasaulį, pakeldamas komercinius skrydžius į lygį, kurio niekada nebuvo pasiekta iki 2019 metų ir Covid krizės. Šie lėktuvai, jungiantys tarptautinius oro uostus, yra specialiai sukurti, kad užtikrintų didelio keleivių skaičiaus įlipimą ir transportavimą. Tarptautiniai ir regioniniai oro uostai gali priimti šių rūšių lėktuvus. Be komercinės aviacijos, verslo aviacija ir krovininiai skrydžiai naudoja šiuos įrenginius, kad būtų galima vykdyti įvairias misijas.

Daugelis lėktuvų gamintojų konkuruoja dėl rinkos ir keleivinių lėktuvų gamybos, kad atitiktų tradicinių oro linijų, tokių kaip Air France KLM, British Airways, bet taip pat ir pigių oro linijų, tokių kaip Ryanair, reikalavimus. Lėktuvų gamintojai taip pat turi prisitaikyti prie šios lėktuvų kategorijos verslo aviacijai. Taigi, žemiau atraskite, kokie keleiviniai lėktuvai atitinka jūsų poreikius. Boeing, Embraer, Airbus… Yra lėktuvas, tinkantis jūsų kelionei.

  • Ar gali būti privatizuotas keleivinis lėktuvas?

    Taip, yra galimybė privatizuoti ir visiškai pritaikyti keleivinį lėktuvą. Užsakymo metu galite pateikti pritaikymo prašymą: lėktuvo apipavidalinimas įmonės spalvomis, individualizuoti keleivinių sėdynių pagalvėlės, pasveikinimo kilimėlis prie lėktuvo įėjimo ir kt.

  • Kodėl rezervuoti keleivinį lėktuvą?

    Kai reikia perkelti didelį žmonių skaičių, dažnai ekonomiškiau yra išsinuomoti komercinį lėktuvą. Tai leidžia pasinaudoti privačios avialinijos privalumais: lankstumu renkantis išvykimo ir atvykimo laikus, paslaugomis lėktuve, išvykimu ir atvykimu kuo arčiau galutinės vietos.

  • Kas privatizuoja komercinius lėktuvus?

    Keleiviniai lėktuvai paprastai būna privatizuoti ir nuomojami sirgalių, sportininkų komandoms tarptautinių varžybų, tokių kaip 2024 m. olimpiada, ar pasaulio futbolo ir regbio taurės metu. Įmonės taip pat pasinaudoja keleivinių lėktuvų nuoma tarptautinių parodų, reikalaujančių įrangos ir komandų transportavimo, bei įmonių seminarų kontekste.