Keleiviniai lėktuvai (37 - 600 vietų)

Airbus A320 vol de groupe au décollage

Keleiviniai lėktuvai
(37 - 600 vietų)

Keleiviniai lėktuvai yra dideli lėktuvai, sukurti vežti mažiausiai 20 keleivių ir iki 400 keleivių, priklausomai nuo modelio. Tai yra didžiuliai lėktuvai, kuriuos sukūrė aviacijos pramonė, ypač tokie gamintojai kaip Airbus arba Boeing, galintys vykdyti komercinius, verslo ar krovinių skrydžius. XX amžiaus pirmoje pusėje jie buvo sukurti karinei aviacijai ir krovinių skrydžiams.

Keleiviniai lėktuvai skirstomi į 3 kategorijas: trumpas nuotolis, vidutinis nuotolis, ilgas nuotolis.

Įprastinėmis techninėmis savybėmis keleiviniai lėktuvai gali skristi iki devynių valandų be tarpgalinių sustojimų ir leistis daugiau nei 300 oro uostų. Keleiviniai lėktuvai, turintys trumpą ir vidutinę talpą (37 – 147 vietos), paprastai siūlo tik vienos klasės konfigūracijas, kad maksimaliai padidintų keleivių skaičių, ir yra puikūs grupinių kelionių, pavyzdžiui, seminarų, komandos ir fanų transportavimo, tikslams.

Ilgo nuotolio keleiviniai lėktuvai tinka didesnėms grupėms. Jie buvo pradėti naudoti, kad skristų 150–600 keleivių, norinčių pasiekti tolimas pasaulio vietas. Šie lėktuvai turi maždaug 850 km/h kelio greitį ir gali skristi iki 9 valandų be tarpgalinių sustojimų. Tokie keleiviniai lėktuvai paprastai siūlo karšto ar šalto maisto paslaugas, taip pat pramogų galimybes, priklausomai nuo lėktuvo.

Keleivinių lėktuvų vaidmuo aviacijos sektoriuje.

Keleivinių lėktuvų atsiradimas reikšmingai pakeitė aviacijos istoriją ir aviacijos pasaulį, pakeldamas komercinius skrydžius į niekada iki 2019 metų ir Covid krizės nematytas aukštumas. Jungiant tarptautinius oro uostus, šie lėktuvai yra specialiai sukurti užtikrinti didelių keleivių srautų įlaipinimą ir transportavimą. Tarptautiniai ir regioniniai oro uostai gali priimti tokius lėktuvus. Be komercinės aviacijos, verslo aviacija ir krovinių skrydžiai naudoja šiuos lėktuvus, kad atliktų įvairias misijas.

Daugelis lėktuvų gamintojų varžosi dėl rinkos ir keleivinių lėktuvų gamybos, siekdami patenkinti tradicinių aviakompanijų, tokių kaip Air France KLM, British Airways, poreikius, taip pat ir žemų kainų airlines, tokių kaip Ryanair. Lėktuvų gamintojai taip pat turi pritaikyti šią lėktuvų seriją verslo aviacijai. Taip atrasite žemiau lėktuvus, prisitaikančius prie jūsų poreikių. Boeing, Embraer, Airbus… Yra lėktuvas, tinkantis jūsų kelionei.

  • Ar gali būti privatizuotas keleivinis lėktuvas?

    Taip, yra galimybė privatizuoti ir visiškai pritaikyti keleivinį lėktuvą. Užsakymo metu galite pateikti pritaikymo prašymą: lėktuvo apipavidalinimas įmonės spalvomis, individualizuoti keleivinių sėdynių pagalvėlės, pasveikinimo kilimėlis prie lėktuvo įėjimo ir kt.

  • Kodėl rezervuoti keleivinį lėktuvą?

    Kai reikia perkelti didelį žmonių skaičių, dažnai ekonomiškiau yra išsinuomoti komercinį lėktuvą. Tai leidžia pasinaudoti privačios avialinijos privalumais: lankstumu renkantis išvykimo ir atvykimo laikus, paslaugomis lėktuve, išvykimu ir atvykimu kuo arčiau galutinės vietos.

  • Kas privatizuoja komercinius lėktuvus?

    Keleiviniai lėktuvai paprastai būna privatizuoti ir nuomojami sirgalių, sportininkų komandoms tarptautinių varžybų, tokių kaip 2024 m. olimpiada, ar pasaulio futbolo ir regbio taurės metu. Įmonės taip pat pasinaudoja keleivinių lėktuvų nuoma tarptautinių parodų, reikalaujančių įrangos ir komandų transportavimo, bei įmonių seminarų kontekste.