Turbopropeleriai (1 - 19 vietų)

Piaggio avanti p180 en vol

Turbopropeleriai
(1 - 19 vietų)

Propeleriniai ar turbopropeleriniai lėktuvai, daugiausia sukurti gamintojų Beechcraft arba Pilatus, yra ekonomiškiausios galimybės keliauti trumpais arba vidutiniais atstumais su 1–19 keleivių, priklausomai nuo modelių, pranašumas yra galimybė nusileisti daugelyje mažų oro uostų, neprieinamų reaktiniams lėktuvams ir komerciniams lėktuvams.
Turbopropelierių techninės savybės
Propeleriniai ar turbopropeleriniai lėktuvai sugeba skristi ekonominiu greičiu, kuris svyruoja nuo 300 iki 500 km/h vidutiniškai 1 000–2 500 km atstumu. Jų varikliai yra pranašesni mažame aukštyje ir greityje, kadangi jie taupo kurą trumpuose maršrutuose.
Tipiniai turbopropeleriniai maršrutai
Turbopropeleriniai lėktuvai yra sprendimas tiems, kurie nori keliauti regioniniais maršrutais arba tarp kaimyninių šalių, arba nusileisti trumpose aikštelėse, tokiose kaip Courchevel ar Mole St-Tropez, tuo pačiu pasinaudodami prieinamomis kainomis.

  • Kaip veikia turbopropeleriai?

    Turbopropeleris yra lėktuvo variklio tipas, kuris jungia turbovariklį su sraigtu. Turbovariklis gamina trauką, kompresuodamas ir degindamas kurą su oru, tuo tarpu sraigtas yra varomas šios galios dalimi. Likusi energija naudojama papildomai traukai gaminti. Apibendrinant, turbopropeleris naudoja tiek reaktyvinį srautą, tiek sraigto trauką, kad propultų lėktuvą.

  • Kaip išsinuomoti turbopropelerį?

    Galima išsinuomoti turbopropelerinį lėktuvą per oro brokerį arba tiesiogiai iš operatoriaus.

  • Kokie yra pagrindiniai iššūkiai ar trūkumai, susiję su turbopropeleriais?

    Dideliais greičiais ir dideliame aukštyje švarūs reaktyviniai varikliai paprastai yra efektyvesni. Be to, propelerių sukeltas triukšmas gali būti laikomas svarbesniu nei reaktyvinių variklių, kartais ribojant jų naudojimą triukšmui jautriose vietose, pavyzdžiui, oro uostuose, esančiuose šalia gyvenamųjų zonų.